Jump to content
Borsten Forum

Sylver

Sylver : 21 mei 2019 : Dr. Schots : Velthuiskliniek

Recommended Posts

Op 12-4-2019 om 15:41, Sylver zei:

Ik kwam jouw naam

inderdaad als eerste tegen toen ik zocht op “Veldhoven”! 

Dank voor je bericht. Een eerlijk en goedbedoeld advies, een vriendin zei precies hetzelfde en ik ga nu toch maar eens verder kijken. Velthuis en inderdaad Heyendael kom ik op dit forum toch best vaak tegen en ga eens informeren. Het kan inderdaad geen kwaad en wil er 100% een goed gevoel bij hebben.

Ik wilde aanvankelijk ook dual

plane, dr Heine voert het wel uit maar raadde dit niet aan vanwege genoeg borstweefsel en elastische huid. 

Heb je al je bv bij heyendael laten doen? Tevreden?

Nogmaals dank voor je tip en bericht 🙂

liefs

Op 12-4-2019 om 16:00, Sylver zei:

Zit nu overigens op de site van Velthuis te kijken; prachtige resultaten. Door wie ben jij geholpen in Eindhoven? Ik neem aan - gezien je naam- dat je net als ik ook uit Brabant komt. Eindhoven is dan meest dichtbij. 

Sorry sorry late reactie! Ik ben bij Velthuis geholpen door Jeroen Schots. Mijn foto’s kun je zien in de galerij, zijn openbaar. Ben echt super tevreden. Morgen 7 weken po en ze beginnen steeds zachter en mooier te worden. Zal binnenkort weer een nieuwe foto plaatsen.

Ik had verder geen bijzonderheden qua tepelhoogte of iets dergelijks.

Velthuis is in ieder geval een aanrader, heb 3 vriendinnen die er ook zijn geholpen voor een borstvergroting en zijn allemaal heel tevreden. Daarnaast ken ik ook 2 meiden die bij heyendael zijn geweest, ook tevreden. 

Weet niet waar je woont, maar zou wel in de buurt een kliniek bezoeken. Ik moest na de operatie 25 min rijden naar huis en ik vond het geen pretje. Dus als je een uur of langer in de auto moet zetten, is niet fijn. Daarnaast krijg je bij Velthuis ook nog 2 controles na de operatie. Na 2 weken en na 2/3 maanden. Dus je blijft dan een eind op en neer rijden. 

Mocht je meer vragen hebben, let me know! 😉

hi @NatasBrabant

Vanochtend gesprek gehad bij Velthuis, toevallig ook met dr. Schots. Wat een opluchting dat ik dit heb gedaan want het voelde zóveel beter als hij Veldhoven. Operatie gaat dus door bij Velthuis en staat gepland op 21 mei. We gaan voor 325cc, ronde prothese Mentor Xtra moderate plus, dual plane. Dit was ook mijn voorkeur voordat ik op consult ging bij beide klinieken. Ben heel blij!

Ook natuurlijk even in je album gespiekt en ziet er echt heel mooi uit! Terecht dat je er zo tevreden mee bent! Heb je lang na de operatie last gehad? 

3 uur geleden, Sylver zei:

hi @NatasBrabant

Vanochtend gesprek gehad bij Velthuis, toevallig ook met dr. Schots. Wat een opluchting dat ik dit heb gedaan want het voelde zóveel beter als hij Veldhoven. Operatie gaat dus door bij Velthuis en staat gepland op 21 mei. We gaan voor 325cc, ronde prothese Mentor Xtra moderate plus, dual plane. Dit was ook mijn voorkeur voordat ik op consult ging bij beide klinieken. Ben heel blij!

Ook natuurlijk even in je album gespiekt en ziet er echt heel mooi uit! Terecht dat je er zo tevreden mee bent! Heb je lang na de operatie last gehad? 

Wat goed dat je toch bent gegaan! Zo zie je maar, krijg je toch mooi de ronde protheses van Mentor Xtra! :5:

Ik had er ook echt een fijn en vooral eerlijk gesprek gehad. Had je ook Bibi als consulente?

Thanks! En ze worden nog steeds mooier gelukkig. Na enkele dagen gaat het steeds beter en doe je steeds meer zelf. Ben na 1,5 week weer gaan werken, achteraf iets te snel. Vooral autorijden vond ik niet fijn. Had beter nog een paar dagen thuis kunnen blijven, maar thuis zitten vind ik zo verschrikkelijk, daar voel je je dan weel te goed voor zeg maar. Ben na 2 weken weer met de hond gaan lopen en huishoudelijke klusjes weer een beetje opgepakt, zoals rustig aan stofzuigen, dweilen etc. Je voelt je borstspier dan wel. Krijg je je prothese ook achter de spier? Gewoon rustig aan doen en je merkt vanzelf wat je wel en nog niet kan doen.

1 belangrijke tip, neem goed je medicatie! Zet je wekker ervoor. Ik heb dit de 2e dag na mijn operatie per ongeluk niet gedaan en dat ging niet goed haha. Werd helemaal naar van de pijn, wist me geen houding te geven haha.

21 mei is snel! Nog maar een maandje. Super leuk! Ik ga je volgen :48:

10 uur geleden, Sylver zei:

hi @NatasBrabant

Gefeliciteerd met je operatiedatum!

Ik heb je topictitel aangepast en je verhuisd naar de operatieverslagen. Zo kun je in dit topic alle updates plaatsen en tzt je operatieverslag. Op die manier heb je alles netjes en overzichtelijk bij elkaar staan :35: 

Veel plezier met aftellen! En super dat je nu toch krijgt wat je graag wilde! Zo zie je dat het loont om verder te kijken :)

xxx BB

23 uur geleden, best_boobie zei:

Gefeliciteerd met je operatiedatum!

Ik heb je topictitel aangepast en je verhuisd naar de operatieverslagen. Zo kun je in dit topic alle updates plaatsen en tzt je operatieverslag. Op die manier heb je alles netjes en overzichtelijk bij elkaar staan  

Veel plezier met aftellen! En super dat je nu toch krijgt wat je graag wilde! Zo zie je dat het loont om verder te kijken

xxx BB

Dank je wel 🤗

• Create New...