Ga naar inhoud

Cato2 : 24 april 2019 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

7 uur geleden, Patries78 zei:

Hi Cato,

 

Hoe is het nu met jou?

Ik ben nu 6 dagen PO en ben aan de zijkanten blauw/paars. 

In het middengedeelte tussen mijn borsten is het helemaal geel. 

Voel mij verder goed hoor. 

Slik alleen nog paracetemol en probeer mijn energie weer op te bouwen.

Merk wel dat dit nog wel een ding is.

Snel moe, logisch ook, want mijn lijf neemt de energie om te herstellen. 

Voor de rest is het mij helemaal mee gevallen. 

Morgen 1e controle...

Ben benieuwd.

 

Fijn dat het je meegevallen is!

Je bent aardig blauw zag ik! Ben je al wel blij met het resultaat? Van de pijnstillers word je ook moe/duf, dus dat wordt echt wel beter. 

Bij de 1e controle gaan je pleisters eraf. Ze zeggen ook dat je na 2 weken littekencreme mag gaan smeren, maar ik begrijp dat je dat beter niet kunt doen. Misschien heeft @best_boobie daar nog advies over!

 

Ik heb zelf een hechting gehad die niet op wilde lossen. Dat is een wondje geworden en lijkt nu gelukkig dicht te gaan, maar ik ben dus nog niet helemaal mooi en dicht. Afgezien daarvan vind ik ze prachtig! Ze voelen al wat zachter en beginnen al een beetje mee te bewegen!

 

Succes bij de controle!

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, Cato2 zei:

Fijn dat het je meegevallen is!

Je bent aardig blauw zag ik! Ben je al wel blij met het resultaat? Van de pijnstillers word je ook moe/duf, dus dat wordt echt wel beter. 

Bij de 1e controle gaan je pleisters eraf. Ze zeggen ook dat je na 2 weken littekencreme mag gaan smeren, maar ik begrijp dat je dat beter niet kunt doen. Misschien heeft @best_boobie daar nog advies over!

 

Ik heb zelf een hechting gehad die niet op wilde lossen. Dat is een wondje geworden en lijkt nu gelukkig dicht te gaan, maar ik ben dus nog niet helemaal mooi en dicht. Afgezien daarvan vind ik ze prachtig! Ze voelen al wat zachter en beginnen al een beetje mee te bewegen!

 

Succes bij de controle!

Hi, 

Ik ben best blauw ja...

Maar goed, dat verdwijnt wel weer. 

Ben zelf erg tevreden met het resultaat. 

Niet te groot, niet te klein. 

Past goed bij mijn lijf. 

Merk wel dat de bh schuurt vooraan, wat die rode plek geeft. Smeer dat in met bio oil. 

Ik dacht juist dat het goed was om met littekencreme te smeren, nu ben ik toch wel benieuwd naar het verhaal van @best_boobie

 

Wat fijn dat jij ook zo blij bent met je borsten. 

En dat ze al zachter worden. 

Het ene moment voelen ze bij mij echt nog zeer gespannen, andere moment geen last van. 

Vanaf wanneer sliep jij weer op je zij? 

In de papieren staat 1 1/2 week nl op je rug. 

Slaap zelf nog steeds wat hoger met kussen en voedingskussen en dat ligt redelijk, maar slaap vaak niet langer dan 6 uur achter elkaar en dan word ik wakker van de pijn op mijn borst. 

Zo'n drukkend gevoel, beetje stijf. 

Herken jij dat ook?

 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden, Patries78 zei:

Hi, 

Ik ben best blauw ja...

Maar goed, dat verdwijnt wel weer. 

Ben zelf erg tevreden met het resultaat. 

Niet te groot, niet te klein. 

Past goed bij mijn lijf. 

Merk wel dat de bh schuurt vooraan, wat die rode plek geeft. Smeer dat in met bio oil. 

Ik dacht juist dat het goed was om met littekencreme te smeren, nu ben ik toch wel benieuwd naar het verhaal van @best_boobie

 

Wat fijn dat jij ook zo blij bent met je borsten. 

En dat ze al zachter worden. 

Het ene moment voelen ze bij mij echt nog zeer gespannen, andere moment geen last van. 

Vanaf wanneer sliep jij weer op je zij? 

In de papieren staat 1 1/2 week nl op je rug. 

Slaap zelf nog steeds wat hoger met kussen en voedingskussen en dat ligt redelijk, maar slaap vaak niet langer dan 6 uur achter elkaar en dan word ik wakker van de pijn op mijn borst. 

Zo'n drukkend gevoel, beetje stijf. 

Herken jij dat ook?

 

Xx

Mooi zo! Ik heb zelf een carefix anna erbij besteld.. dat zat zoveel beter.. en ook makkelijker aan en uit te doen. 

 

Om heel eerlijk te zijn ben ik pas echt volledig op mn zij gaan liggen na 6 weken.. het mocht al veel eerder, maar ik vond het best eng. 

 

Ik heb een bed wat omhoog kan dus dat heeft heel erg gescheeld bij mij. Ik heb tot 5 weken nog verhoogd gelegen(niet heel hoog meer, steeds een tandje lager). Maar misschien ben ik een beetje te schijterig geweest ermee ?. Op je zij liggen voelt heel raar... maar daar moet je denk ik even aan wennen. Experimenteer wat voor jou het beste ligt. De assistente zei doe een kussentje onder je borsten als je op je zij gaat liggen. Misschien helpt dat. 

 

Dat drukkende gevoel ken ik goed.. en 's ochtends uit bed komen is ook geen pretje, maar dat is bij mij helemaal weg.. ik denk dat de morning boob na 4 weken is weggetrokken. 

 

Het is even een rot periode, toen ik net geholpen was dacht ik "dit komt nooit meer goed" en toen voelde het alsof het zo langzaam ging. En als ik nu terugkijk ben ik eigenlijk door die 6 weken heen geraasd..

 

Het komt goed! Kijk lekker veel in de spiegel en naar je voor en na foto's! Dan weet je weer waar je het voor doet haha!

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Cato,

 

Hoe gaat het nu met jou?

Bij mij intussen bijna 5 weken PO. Ik draag nu dus nieuwe bh's (ook beugelbh's ). Alles zit goed :)

 

Ik heb enkel nog wat last 's nachts om mij goed te leggen. Ik slaap wel op mijn zij (al lang) maar mijn borsten liggen toch steeds in de weg, moet mij regelmatig zo eens verleggen want het voelt soms niet goed.

Heb jij ook nog zo'n gevoel?

 

Ik mag stilaan beginnen sporten, maar ben er toch nog niet gerust in.  (moet ook nog een nieuwe sportbeha kopen , oude véél te klein B))

 

Qua vorm vind ik al stukken mooier, maar ze zijn nog steeds niet gelijk. Linkse zit nog steeds hoger. 

Bij jou ook nog of is het reeds volledig in orde?

 

Groetjes

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 5/26/2019 at 12:32 PM, Lies-L said:

Hallo @ringaroundtherosie 

Ik sport ook veel, wat is jouw uiteindelijke keuze geworden? Bij mij moet het dual-plane geplaatst worden omdat ik weinig weefsel heb. Ik ben wel bang dat dit super zeer gaat doen omdat ik getraind ben en mijn borstspier misschien strak is en er hierdoor meer druk op komt. Heb jij enig idee?

 

Hoi Lies! Ik ben nog steeds in het proces van consulten dus ik kan je ook geen uitsluitsel geven helaas.. je leest zoveel verschillende ervaringen, de een sport moeiteloos dual plane, de ander traint nooit de borst meer naderhand. Ik heb toevallig morgen een consult bij Bauland kliniek, heb tot nu toe alleen maar mentor prothesen gezien en gevoeld en ben juist nieuwsgierig naar de mogelijkheden met motiva ergonomix, ook voor de spier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎10‎-‎6‎-‎2019 om 21:33, Patries78 zei:

Hi, 

Ik ben best blauw ja...

Maar goed, dat verdwijnt wel weer. 

Ben zelf erg tevreden met het resultaat. 

Niet te groot, niet te klein. 

Past goed bij mijn lijf. 

Merk wel dat de bh schuurt vooraan, wat die rode plek geeft. Smeer dat in met bio oil. 

Ik dacht juist dat het goed was om met littekencreme te smeren, nu ben ik toch wel benieuwd naar het verhaal van @best_boobie

 

Wat fijn dat jij ook zo blij bent met je borsten. 

En dat ze al zachter worden. 

Het ene moment voelen ze bij mij echt nog zeer gespannen, andere moment geen last van. 

Vanaf wanneer sliep jij weer op je zij? 

In de papieren staat 1 1/2 week nl op je rug. 

Slaap zelf nog steeds wat hoger met kussen en voedingskussen en dat ligt redelijk, maar slaap vaak niet langer dan 6 uur achter elkaar en dan word ik wakker van de pijn op mijn borst. 

Zo'n drukkend gevoel, beetje stijf. 

Herken jij dat ook?

 

Xx

Liefst pas smeren met littekencreme als de littekens pot en potdicht zijn. Als alle korstjes dus weg zijn.
Heb te vaak gezien dat littekens liepen te verweken en dat korstjes te vroeg los lieten, met een wondje tot gevolg... Soms ging dit heel snel weer dicht, maar soms ook niet.. 
Het maakt voor het litteken echt niet uit als het niet meteen ingesmeerd wordt, al begin je er pas na 3 maanden mee :)

Een litteken geneest sowieso in 1 a 2 jaar, afhankelijk van je eigen manier van genezing :)

 

xx BB

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi @best_boobie,

 

Thnx voor je antwoord. 

Hoe zit het dan met smeren met bio oil ipv littekencreme?

Ook daarmee wachten?

 

Dag 8 PO en gaat best goed met me. 

Wel elke ochtend heel vroeg wakker (rond half 6) 

Dit komt door de druk op mijn borst. 

Ochtend stijfheid. 

De wondjes zien er echt heel mooi uit. 

Wel hou ik nog veel vocht vast en zit ik onder de blauwe plekken. 

Maar goed...dat trekt weg. 

Nog even mijn rust tot maandag en dan mag ik weer gaan werken. 

Benieuwd hoe dit mij gaat bevallen. 

 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎12‎-‎6‎-‎2019 om 05:56, Patries78 zei:

Hi @best_boobie,

 

Thnx voor je antwoord. 

Hoe zit het dan met smeren met bio oil ipv littekencreme?

Ook daarmee wachten?

 

Dag 8 PO en gaat best goed met me. 

Wel elke ochtend heel vroeg wakker (rond half 6) 

Dit komt door de druk op mijn borst. 

Ochtend stijfheid. 

De wondjes zien er echt heel mooi uit. 

Wel hou ik nog veel vocht vast en zit ik onder de blauwe plekken. 

Maar goed...dat trekt weg. 

Nog even mijn rust tot maandag en dan mag ik weer gaan werken. 

Benieuwd hoe dit mij gaat bevallen. 

 

Xx

ja, helemaal niks smeren :) 
Je mag je borsten wel insmeren hoor, NIET masseren. Maar je littekens pas als ze potdicht zitten 

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

@Cato2

Ik las dat jij ook een wondje had nav hechting die niet oplostte. 

IIk heb precies hetzelfde. 

Gisteren 6 weken PO, maar geen nieuwe bh's voor mij nog...

Moet tot zaterdag nog mijn sportbh dragen. Borstband is wel af.

Heb al een AB kuur en al gehad. 

Maar nu na 2 weken is het bijna dicht...

Geduld wordt wel op de proef gesteld. 

Hoe is het verder met jou?

Veranderen ze nog?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 17-7-2019 om 08:12, Patries78 zei:

@Cato2

Ik las dat jij ook een wondje had nav hechting die niet oplostte. 

IIk heb precies hetzelfde. 

Gisteren 6 weken PO, maar geen nieuwe bh's voor mij nog...

Moet tot zaterdag nog mijn sportbh dragen. Borstband is wel af.

Heb al een AB kuur en al gehad. 

Maar nu na 2 weken is het bijna dicht...

Geduld wordt wel op de proef gesteld. 

Hoe is het verder met jou?

Veranderen ze nog?

Hey, ik had het ook inderdaad. Bij mij bleef het opengaan, werd er gek van! Op een gegeven moment kwam het korstje er weer af, maar deze keer met het knoopje erin! Sindsdien is het eindelijk dicht gaan groeien. Mijn littekens zijn op die plekken wel aardig verdikt helaas, maar ben alsnog blij met mijn boobies. 

Qua verandering.. er gebeurt weinig. Ze voelen wat zachter aan, maar zonder beha zie je nog steeds dat ze ongelijk zijn. Hopelijk trekt dit nog recht.

Ik moet een afspraak gaan maken voor de eindcontrole bedenk ik nu! Het is alweer 3 maanden geleden..

 

Hopelijk ben je er snel van af en kan je lekker beha's gaan shoppen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 22-7-2019 om 10:23, Cato2 zei:

Hey, ik had het ook inderdaad. Bij mij bleef het opengaan, werd er gek van! Op een gegeven moment kwam het korstje er weer af, maar deze keer met het knoopje erin! Sindsdien is het eindelijk dicht gaan groeien. Mijn littekens zijn op die plekken wel aardig verdikt helaas, maar ben alsnog blij met mijn boobies. 

Qua verandering.. er gebeurt weinig. Ze voelen wat zachter aan, maar zonder beha zie je nog steeds dat ze ongelijk zijn. Hopelijk trekt dit nog recht.

Ik moet een afspraak gaan maken voor de eindcontrole bedenk ik nu! Het is alweer 3 maanden geleden..

 

Hopelijk ben je er snel van af en kan je lekker beha's gaan shoppen!

Ahhh wat balen dat littekens daar wat meer verdikt zijn! 

Hier zit er nu net weer een korstje op en hoop dat dit blijft zitten en op die manier gaat genezen. Het is wel een hele lange adem van geduld hebben hoor!

Maar bij jou duurde het dus ook zo lang.

Werd jij ook door de kliniek in de gaten gehouden?

Ik moet elke 4 dagen een foto sturen. 

Heb nu net mijn 7 weken PO foto geplaatst. 

Die van jou zien er ook mooi uit hoor. 

Klein beetje ongelijk blijf je denk ik toch houden, de mijne waren voor die tijd ook al niet gelijk nl. Al moet ik zeggen dat ik het nu niet echt zie...

Ben tevreden zo...

X Patries 

Link naar reactie
Delen op andere sites

46 minuten geleden, Patries78 zei:

Ahhh wat balen dat littekens daar wat meer verdikt zijn! 

Hier zit er nu net weer een korstje op en hoop dat dit blijft zitten en op die manier gaat genezen. Het is wel een hele lange adem van geduld hebben hoor!

Maar bij jou duurde het dus ook zo lang.

Werd jij ook door de kliniek in de gaten gehouden?

Ik moet elke 4 dagen een foto sturen. 

Heb nu net mijn 7 weken PO foto geplaatst. 

Die van jou zien er ook mooi uit hoor. 

Klein beetje ongelijk blijf je denk ik toch houden, de mijne waren voor die tijd ook al niet gelijk nl. Al moet ik zeggen dat ik het nu niet echt zie...

Ben tevreden zo...

X Patries 

Ja ik moest ook elke paar dagen een foto sturen. Dat vind ik wel netjes dat ze het zo bijhouden. Vervelend hoe lang het kan duren hè! Hopelijk is het bij jou ook goed aan het helen nu! 

 

Ja ik hoop toch wel op iets meer verandering, want mijn tepels staan een beetje scheel ?

Mag je nu wel bh's gaan proberen? 

Het enige wat ik niet leuk vond was bikini's.. dan ziet het er nog wel neppig uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

35 minuten geleden, Cato2 zei:

Ja ik moest ook elke paar dagen een foto sturen. Dat vind ik wel netjes dat ze het zo bijhouden. Vervelend hoe lang het kan duren hè! Hopelijk is het bij jou ook goed aan het helen nu! 

 

Ja ik hoop toch wel op iets meer verandering, want mijn tepels staan een beetje scheel ?

Mag je nu wel bh's gaan proberen? 

Het enige wat ik niet leuk vond was bikini's.. dan ziet het er nog wel neppig uit.

Ik vind de nazorg van de kliniek ook echt super! Mag altijd bellen, ze zijn altijd zeer behulpzaam en meedenkend. 

Tepels die scheef staan is idd niet echt mooi gezicht. 

Je moet binnenkort toch naar dr Straten, kijken wat hij er van zegt. 

Ik heb al een BH in NL gekocht.

75E nu. 

Vind ik groot genoeg. Hahaha. 

Ook een nieuwe bikini gekocht, moet idd ook wennen aan hoe het er uit ziet...

Mijn vriend en kids zeggen dat het niet nep lijkt, maar ik vind het wel. Het is ook gewoon even goed kijken welke bikini het beste past bij mijn nieuwe borsten. 

Zal wel eens een foto maken er van als ik m aan heb.

Heb jij nog een foto van je littekens? 

Links is bij mij ook echt mooier dan rechts, maar daar zit het wondje ook nog.

Het is nu dicht, nou...zit een korstje op en laat t drogen in de lucht veel. 

Loop hier veel topless bij de caravan :)

X Patries 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Patries78 zei:

Ik vind de nazorg van de kliniek ook echt super! Mag altijd bellen, ze zijn altijd zeer behulpzaam en meedenkend. 

Tepels die scheef staan is idd niet echt mooi gezicht. 

Je moet binnenkort toch naar dr Straten, kijken wat hij er van zegt. 

Ik heb al een BH in NL gekocht.

75E nu. 

Vind ik groot genoeg. Hahaha. 

Ook een nieuwe bikini gekocht, moet idd ook wennen aan hoe het er uit ziet...

Mijn vriend en kids zeggen dat het niet nep lijkt, maar ik vind het wel. Het is ook gewoon even goed kijken welke bikini het beste past bij mijn nieuwe borsten. 

Zal wel eens een foto maken er van als ik m aan heb.

Heb jij nog een foto van je littekens? 

Links is bij mij ook echt mooier dan rechts, maar daar zit het wondje ook nog.

Het is nu dicht, nou...zit een korstje op en laat t drogen in de lucht veel. 

Loop hier veel topless bij de caravan

X Patries 

Ik ken het! Ik kijk nu net foto's van een maand geleden en ik zie toch heel veel verandering, ook al voelt het alsof er niks gebeurde! Dus het wordt alleen maar beter.

 

Ah lekker! Ik ben aardig wat pondjes aangekomen sinds de operatie, omdat ik weinig bewogen heb daarna, dus ik voel me nog niet helemaal op mijn gemak zonder shirt ?

 

Hier wat foto's toen het nog open was:

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

 

(Dat gele is van de betadine)

 

Dit was de goede kant(ook verdikking waar het knoopje heeft gezeten)

Dit was waar het wondje zat, niet zo mooi meer dus. Nu ben ik sowieso niet zo'n ster met littekens, ze komen er bij mij altijd wat roder en dikker uit, dus vrees niet. Hopelijk trekt het nog wel meer weg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.