Ga naar inhoud

Na hoeveel tijd waren jullie borsten zacht en natuurlijk-ogend?


Aanbevolen berichten

Op 18-8-2019 om 16:48, MW1986 zei:

Ja ik vraag me af hoe dat kan, dat het er toch al rond kan uit zien van voor bij andere.  

En dat je alleen vanaf de zijkant het tuitige/tubulaire ziet.

Daardoor raak ik alleen maar meer onzeker over alles.   

Word er zo gek van.

Nu zeg jij dat na een maand of 2 jouw borsten ronder werden vanaf de zijkant, en dan denk ik indd van, oke het kan alle kanten uit.  

Maar echt, ik zie het gewoon niet gebeuren bij mij.  

Gevoel alsof t onmogelijk en mislukt is.   

Morgen 4 weken po, en ik weet dat het nog kort en vroeg is.   Maar wat ik al zij, kan het mij echt niet voorstellen dat het gaat gebeuren.  

Hoop echt dat ik er heeeeel erg naast zit en ik met mn eind controle in oktober, met een fijn en weliswaar tevreden gevoel de kliniek uitloop en met vertrouwen de rest van de maanden in ga.

 

Wat betreft de verlaagde of niet verlaagde borstplooien... denk jij dat het daar mee te maken kan hebben, of weet je dat?

Heb van ellende mn borstband weer omgedaan, in de hoop dat die druk extra druk op Mn borsten blijven geven.  

 

Heb je nieuwe foto’s gezien en ze zijn prachtig en ook heel natuurlijk van vorm?

Welke bh maat draag jij nu?

Want jij komt vanaf een C toch?

 

?

 

Bij de een is dat eerder dan bij de ander. Ik zie vooral bij meiden met anatomische protheses dat het er al heel snel mooi uitziet. Ik was ook bang dat ze bij mij niet zo mooi rond zouden worden, maar het is toch echt gebeurd. Het had alleen tijd nodig om te zakken en soepeler te worden. Mijn huid stond zeker anderhalve maand echt gespannen en nu ze wat soepeler zijn, zijn ze ook ronder. 

Ik had eerst een C/D en heb m'n nieuwe beha's laten aanmeten in de winkel, dat is wel echt aan te raden. Ik vond het echt moeilijk om m'n maat te schatten en dacht zelf dat ik een E zou hebben maar ik zit nu op een G? Dat was wel even schrikken maar ik vind ze wel mooi in verhouding met m'n lichaam.

Ik denk wel dat het verlagen van je borstplooi invloed heeft op hoe het er nu uitziet, maar uiteindelijk wordt dat echt wel mooi, heb het al bij een aantal meiden gezien. Mocht je echt nog vragen/onduidelijkheden hebben dan zou je ook contact op kunnen nemen met je arts. Misschien kan hij je geruststellen door meer uitleg te geven over het genezingsproces, maar ik zou me vooral niet te druk maken. ? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden, Merel zei:

Bij de een is dat eerder dan bij de ander. Ik zie vooral bij meiden met anatomische protheses dat het er al heel snel mooi uitziet. Ik was ook bang dat ze bij mij niet zo mooi rond zouden worden, maar het is toch echt gebeurd. Het had alleen tijd nodig om te zakken en soepeler te worden. Mijn huid stond zeker anderhalve maand echt gespannen en nu ze wat soepeler zijn, zijn ze ook ronder. 

Ik had eerst een C/D en heb m'n nieuwe beha's laten aanmeten in de winkel, dat is wel echt aan te raden. Ik vond het echt moeilijk om m'n maat te schatten en dacht zelf dat ik een E zou hebben maar ik zit nu op een G? Dat was wel even schrikken maar ik vind ze wel mooi in verhouding met m'n lichaam.

Ik denk wel dat het verlagen van je borstplooi invloed heeft op hoe het er nu uitziet, maar uiteindelijk wordt dat echt wel mooi, heb het al bij een aantal meiden gezien. Mocht je echt nog vragen/onduidelijkheden hebben dan zou je ook contact op kunnen nemen met je arts. Misschien kan hij je geruststellen door meer uitleg te geven over het genezingsproces, maar ik zou me vooral niet te druk maken. ? 

Ik heb ook anatomische protheses, 335cc en ze zijn dual plane geplaatst.  

Nou meis,  jou onzekerheid toen dat ze niet mooi rond zouden worden, dat  kan ik echt niet plaatsen hoor??‍♀️

Want wat ik zie op jou foto’s, zijn gevulde ronde borsten.

Aan de binnenzijde’s sowieso. 

Bij mij ontbreekt dat, zowel onder als aan de binnenzijdes, daardoor lijken mn borsten ook gewoon kleiner als dat ze zouden moeten zijn.

Heb nog eens terug gekeken

( ik kijk alleen nog maar borsten pfff) en zag wel dat jou borsten dicht bij elkaar stonden in jou voorsituatie.  

Bij een andere dame van het forum zag ik dit ook, en bij haar waren de binnenzijdes naar haar operatie ook al gevuld/rond. 

Vraag me af of dat miss ook invloed heeft of het direct meer gevuld is ofzo? 

Bij mijn stonden ze ver uit elkaar, dus had tussen mn borsten in zowieso al geen vulling en volume, de pc heeft ze wel dichter naar elkaar geplaatst, maar nu nog steeds dus geen vulling nergens.  

Hoop echt dat het rek en strektijd nodig heeft en t alsnog gebeurd.  

De huid voelt al wat soepeler en mn borsten zijn ook wat beweeglijker.  

Daarom zakt des te meer de moed in mn schoenen.  

Oke nog geen maand po, ik weet het, maar toch, lijkt onwerkelijk dat het gebeurd.  

 

Haha wauw wat een maat!!! Maar ja je had al genoeg borst van te voren, en ik vind jou borsten indd heel mooi bij je passen.

Ik had ze ook graag groter gewild, ben ook niet tenger ofzo, maar meer cc’s kon gewoon niet.  

Als ik ze groter wilde dan moest ik in de toekomst voor een wissel gaan.

Nou ja als alles zo blijft als nu, gaat die wissel er zeker komen?

Ik twijfel steeds of ik mijn zorgen zou neerleggen bij de kliniek, omdat ik denk dat ik hoor, geduld geduld geduld en kort po, bla bla bla?

28 okt eind controle, 3 maanden po dan, als er weinig tot niks veranderd is, dan mag ik toch echt wel gaan klagen lijkt mij.... 

Dankjewel dat je zo positief blijft??

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Hoi dames!! Ik heb gister een foto geplaatst van 3 maanden PO! Toen ik mijn album opende en zag hoe het 2 weken PO was schrok ik (positief!!) van het verschil. Ik had lang niet meer naar mijn foto’s gekeken van toen. 

 

Dus mocht je benieuwd zijn naar het verschil, kijk vooral in mijn album!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

33 minuten geleden, Lies-L zei:

Hoi dames!! Ik heb gister een foto geplaatst van 3 maanden PO! Toen ik mijn album opende en zag hoe het 2 weken PO was schrok ik (positief!!) van het verschil. Ik had lang niet meer naar mijn foto’s gekeken van toen. 

 

Dus mocht je benieuwd zijn naar het verschil, kijk vooral in mijn album!! 

Wauw wat een verschil! Maar wat mooi Lies! Mag je echt trots op zijn die boezem!

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.