Nina_a

Nina_a : 3 februari 2020 : Dr. Mesters : Velthuis Kliniek

Recommended Posts

Hoi Nina, ik heb je verhaal doorgelezen met veel interesse, omdat ik een vergelijkbaar postuur heb en nog erg aan het twijfelen ben over een bv. 
Hier ook na zwangerschappen en borstvoeding niks meer over..

Zou ik je foto’s ook mogen zien? Ben heel benieuwd naar het natuurlijke resultaat!

Jazeker, ik heb je toegevoegd ? 

Thx! Hier heb ik wat aan, echt idd bijna dezelfde voorsituatie (ik heb zelfs nog wat minder).. Maar een super mooi resultaat, oogt heel natuurlijk!

Hi Nina, ik heb je verhaal gelezen en fijn dat je zo goed en snel hersteld! Mooie meevaller dus. Wij hebben niet dezelfde voorsituatie, maar ik ben wel heel benieuwd hoe jouw borsten er nu uit zien omdat alle reacties zo positief zijn. Zou ik een kijkje mogen nemen in je album? 

Voor nu fijn herstel verder! ?

Ik heb je toegevoegd ?

Alweer 4,5 week PO, tijd voor een update?!

Ik ben bij 2 weken PO weer gaan werken, dat viel me niet tegen. Ik had gelukkig veel energie en weinig pijn meer, wel vond ik het autorijden (en schakelen) lastig en vervelend voelen. En inderdaad, de harde boobies aan het einde van een lange dag ben ik ook tegen gekomen. Ik heb het verder wel echt rustig aan gedaan, en hoe langzaam de tijd in het in het begin ging zo snel gaat de tijd nu.

Met de boobies gaat het goed, de blauwe plekken zijn helemaal weggetrokken. Mijn borsten zijn wel echt SUPER gevoelig, mijn tepels ook. Ik voel nog regelmatig gekke pijntjes in de borst, vaak een beetje branderige pijn. Ik zie ze nu niet heel veel meer veranderen. Ze zijn niet helemaal gelijk, rechts hangt wat lager dan links. Ik hoop dat dat nog wat rechttrekt of in ieder geval niet een groter verschil wordt. Ik zie overigens wel dat het echt een vergroting is van de 'borstkas' die had. De arts had me er al op gewezen dat mijn borsten niet helemaal gelijk waren (wel gekozen voor gelijk aantal CC). Je ziet dit vooral in het middengedeelte, zowel de uitvergroting daarvan maar ook de vorm. Als ik ga inzoomen op ieder detail op de foto zie ik het heel goed, maar wanneer ik mezelf naakt voor de spiegel zie valt het amper op en ben ik vooral HEEL BLIJ :1big_boobs:

Beetje jammer dat ik behoorlijk wat striae op mijn rechterborst heb. Verrassend ook, want ik heb tijdens mijn 2 zwangerschappen echt '0' striae gehad terwijl ik behoorlijk aangekomen was. Maar ja, is niet anders en trekt vast wel bij. Oh ja, mijn borsten zijn helemaal verveld?! Herkent iemand dit, ik kan het me niet herinneren dat ik het hier ben tegen gekomen.  

Ik heb weer een foto in mijn album gezet, als je een kijkje wil nemen dan laat het me maar weten. 

@Nina_a heel mooi hoor je borsten; heb net even in je album gekeken. Net echt, zo mooi natuurlijk.

Dat van dat vervellen heb ik wel eens over gelezen op het forum  (tijd geleden al), en ik merkte vorige week dat mijn borsten ook een beetje aan het vervellen waren; maar had hier maar een paar dagen 'last' van; dus niks om je druk over te maken hoor!

Hoihoi ik heb ook een afspraak bij velthuis staan. Zou ik eens mogen kijken bij je?

ik krijg 350cc rond mentor xtra, ben heel smal dus weet totaal niet wat ik kan verwachten qua grote. Ben opzoek naar iets vergelijkbaars

Ik heb je toegevoegd!

Zou ik ook in jouw album mogen kijken? Ik krijg binnenkort 265cc en twijfel of het te klein is

Ik heb je toegevoegd!

• Upvote 1

Ben blij met jouw update!!! Ik ben nu bijna 3 weken PO en ik herken ongeveer alles wat jij nu zegt. Dat supergevoelige bij de tepels en de borsten zelf en ook onwijze droge/vervelde borsten!!! Ik smeer dat sinds gisteren in met een hele vette creme. Ga zo even je nieuwe foto bekijken.

Heel mooi je borsten nu! Past echt goed bij je lichaam. Leuk om je update te lezen 

Daarnaast zie ik niet echt veel verschil qua grootte tussen je borsten, denk dat je dat zelf meer ziet. 

@Nina_a Ziet er goed uit! Ziet er idd heel natuurlijk uit. Je zou zeggen dat het echte zijn ?. Het vervellen heb ik ook een beetje gehad. Denk bij mij vooral in het begin omdat het verband er zolang aan moest. Nu is dit allemaal weg met regelmatig douchen met een zachte douchegel. Ben morgen 4 weken PO. Hier ook goed herstel, en ook nog wel af en toe een pijntje. Nu heb ik vooral mijn rechterborst wat vervelende trekjes. Het lijkt net of er een zenuw gekneld is, maar denk dat het de prothese is die nog moet zakken en maar niet wil ?.