Ga naar inhoud

Nina_a : 3 februari 2020 : Dr. Mesters : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

50 minuten geleden, micky2017 zei:

Hoi Nina, ik heb je verhaal doorgelezen met veel interesse, omdat ik een vergelijkbaar postuur heb en nog erg aan het twijfelen ben over een bv. 
Hier ook na zwangerschappen en borstvoeding niks meer over..

Zou ik je foto’s ook mogen zien? Ben heel benieuwd naar het natuurlijke resultaat!

Jazeker, ik heb je toegevoegd ? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Nina, ik heb je verhaal gelezen en fijn dat je zo goed en snel hersteld! Mooie meevaller dus. Wij hebben niet dezelfde voorsituatie, maar ik ben wel heel benieuwd hoe jouw borsten er nu uit zien omdat alle reacties zo positief zijn. Zou ik een kijkje mogen nemen in je album? 

 

Voor nu fijn herstel verder! ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden, ProjectX zei:

Hi Nina, ik heb je verhaal gelezen en fijn dat je zo goed en snel hersteld! Mooie meevaller dus. Wij hebben niet dezelfde voorsituatie, maar ik ben wel heel benieuwd hoe jouw borsten er nu uit zien omdat alle reacties zo positief zijn. Zou ik een kijkje mogen nemen in je album? 

 

Voor nu fijn herstel verder! ?

Ik heb je toegevoegd ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Alweer 4,5 week PO, tijd voor een update?!

 

Ik ben bij 2 weken PO weer gaan werken, dat viel me niet tegen. Ik had gelukkig veel energie en weinig pijn meer, wel vond ik het autorijden (en schakelen) lastig en vervelend voelen. En inderdaad, de harde boobies aan het einde van een lange dag ben ik ook tegen gekomen. Ik heb het verder wel echt rustig aan gedaan, en hoe langzaam de tijd in het in het begin ging zo snel gaat de tijd nu.

 

Met de boobies gaat het goed, de blauwe plekken zijn helemaal weggetrokken. Mijn borsten zijn wel echt SUPER gevoelig, mijn tepels ook. Ik voel nog regelmatig gekke pijntjes in de borst, vaak een beetje branderige pijn. Ik zie ze nu niet heel veel meer veranderen. Ze zijn niet helemaal gelijk, rechts hangt wat lager dan links. Ik hoop dat dat nog wat rechttrekt of in ieder geval niet een groter verschil wordt. Ik zie overigens wel dat het echt een vergroting is van de 'borstkas' die had. De arts had me er al op gewezen dat mijn borsten niet helemaal gelijk waren (wel gekozen voor gelijk aantal CC). Je ziet dit vooral in het middengedeelte, zowel de uitvergroting daarvan maar ook de vorm. Als ik ga inzoomen op ieder detail op de foto zie ik het heel goed, maar wanneer ik mezelf naakt voor de spiegel zie valt het amper op en ben ik vooral HEEL BLIJ :1big_boobs:

 

Beetje jammer dat ik behoorlijk wat striae op mijn rechterborst heb. Verrassend ook, want ik heb tijdens mijn 2 zwangerschappen echt '0' striae gehad terwijl ik behoorlijk aangekomen was. Maar ja, is niet anders en trekt vast wel bij. Oh ja, mijn borsten zijn helemaal verveld?! Herkent iemand dit, ik kan het me niet herinneren dat ik het hier ben tegen gekomen.  

 

Ik heb weer een foto in mijn album gezet, als je een kijkje wil nemen dan laat het me maar weten. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Nina_a heel mooi hoor je borsten; heb net even in je album gekeken. Net echt, zo mooi natuurlijk.

Dat van dat vervellen heb ik wel eens over gelezen op het forum  (tijd geleden al), en ik merkte vorige week dat mijn borsten ook een beetje aan het vervellen waren; maar had hier maar een paar dagen 'last' van; dus niks om je druk over te maken hoor!

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, Sannnieee zei:

Hoihoi ik heb ook een afspraak bij velthuis staan. Zou ik eens mogen kijken bij je?

 

ik krijg 350cc rond mentor xtra, ben heel smal dus weet totaal niet wat ik kan verwachten qua grote. Ben opzoek naar iets vergelijkbaars

Ik heb je toegevoegd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden, Nina_a zei:

Alweer 4,5 week PO, tijd voor een update?!

 

Ik ben bij 2 weken PO weer gaan werken, dat viel me niet tegen. Ik had gelukkig veel energie en weinig pijn meer, wel vond ik het autorijden (en schakelen) lastig en vervelend voelen. En inderdaad, de harde boobies aan het einde van een lange dag ben ik ook tegen gekomen. Ik heb het verder wel echt rustig aan gedaan, en hoe langzaam de tijd in het in het begin ging zo snel gaat de tijd nu.

 

Met de boobies gaat het goed, de blauwe plekken zijn helemaal weggetrokken. Mijn borsten zijn wel echt SUPER gevoelig, mijn tepels ook. Ik voel nog regelmatig gekke pijntjes in de borst, vaak een beetje branderige pijn. Ik zie ze nu niet heel veel meer veranderen. Ze zijn niet helemaal gelijk, rechts hangt wat lager dan links. Ik hoop dat dat nog wat rechttrekt of in ieder geval niet een groter verschil wordt. Ik zie overigens wel dat het echt een vergroting is van de 'borstkas' die had. De arts had me er al op gewezen dat mijn borsten niet helemaal gelijk waren (wel gekozen voor gelijk aantal CC). Je ziet dit vooral in het middengedeelte, zowel de uitvergroting daarvan maar ook de vorm. Als ik ga inzoomen op ieder detail op de foto zie ik het heel goed, maar wanneer ik mezelf naakt voor de spiegel zie valt het amper op en ben ik vooral HEEL BLIJ :1big_boobs:

 

Beetje jammer dat ik behoorlijk wat striae op mijn rechterborst heb. Verrassend ook, want ik heb tijdens mijn 2 zwangerschappen echt '0' striae gehad terwijl ik behoorlijk aangekomen was. Maar ja, is niet anders en trekt vast wel bij. Oh ja, mijn borsten zijn helemaal verveld?! Herkent iemand dit, ik kan het me niet herinneren dat ik het hier ben tegen gekomen.  

 

Ik heb weer een foto in mijn album gezet, als je een kijkje wil nemen dan laat het me maar weten. 

 


Ben blij met jouw update!!! Ik ben nu bijna 3 weken PO en ik herken ongeveer alles wat jij nu zegt. Dat supergevoelige bij de tepels en de borsten zelf en ook onwijze droge/vervelde borsten!!! Ik smeer dat sinds gisteren in met een hele vette creme. Ga zo even je nieuwe foto bekijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Nina_a Ziet er goed uit! Ziet er idd heel natuurlijk uit. Je zou zeggen dat het echte zijn ?. Het vervellen heb ik ook een beetje gehad. Denk bij mij vooral in het begin omdat het verband er zolang aan moest. Nu is dit allemaal weg met regelmatig douchen met een zachte douchegel. Ben morgen 4 weken PO. Hier ook goed herstel, en ook nog wel af en toe een pijntje. Nu heb ik vooral mijn rechterborst wat vervelende trekjes. Het lijkt net of er een zenuw gekneld is, maar denk dat het de prothese is die nog moet zakken en maar niet wil ?.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 10-3-2020 om 16:46, Mieke2 zei:

@Nina_a Ziet er goed uit! Ziet er idd heel natuurlijk uit. Je zou zeggen dat het echte zijn ?. Het vervellen heb ik ook een beetje gehad. Denk bij mij vooral in het begin omdat het verband er zolang aan moest. Nu is dit allemaal weg met regelmatig douchen met een zachte douchegel. Ben morgen 4 weken PO. Hier ook goed herstel, en ook nog wel af en toe een pijntje. Nu heb ik vooral mijn rechterborst wat vervelende trekjes. Het lijkt net of er een zenuw gekneld is, maar denk dat het de prothese is die nog moet zakken en maar niet wil ?.

Haha, zo grap ik dus ook @Mieke2 (nep) echt ?. Het vervellen is bij mij nu ook gestopt, ik heb ook goed gesmeerd me crème. Denk dat het combi was van strakke bh en de borsten hebben toch flink op spanning gestaan.
 

Die vreemde pijntjes heb ik ook, hoe het voelt kan ik niet altijd plaatsen. Ik merk wel dat het minder wordt. Bij rechts had ik soms ook het idee dat ik inwendig tegen het implantaat schuur, weet niet eens of dat kan?. Staan ze bij jou nog erg hoog?

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, Nina_a zei:

Haha, zo grap ik dus ook @Mieke2 (nep) echt ?. Het vervellen is bij mij nu ook gestopt, ik heb ook goed gesmeerd me crème. Denk dat het combi was van strakke bh en de borsten hebben toch flink op spanning gestaan.
 

Die vreemde pijntjes heb ik ook, hoe het voelt kan ik niet altijd plaatsen. Ik merk wel dat het minder wordt. Bij rechts had ik soms ook het idee dat ik inwendig tegen het implantaat schuur, weet niet eens of dat kan?. Staan ze bij jou nog erg hoog?

De linkse lijkt me helemaal juist te zitten en het gevoel ook. De rechtse is nu ook mooi gezakt of toch al beter dan in het begin, enkel daar heb ik nog vrij veel pijn in soms. Vooral bij het auto rijden en als ik teveel doe. Ik ga vanavond na de douche nieuwe foto's maken en zal ze proberen morgen te plaatsen. Met dat we toch niet uit huis kunnen heb ik daar nu tijd voor... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden, bent001 zei:

Heb even in je album gekeken, wat ogen ze natuurlijk meid! Past zo mooi bij je lijf! 

Dank je! Ik ben ook echt super happy ermee. Morgen is het alweer 6 weken geleden ?. Gisteren toch alvast wat BH’s gepast, beetje ongemakkelijk aangezien ik geen idee had waar ik op moet letten. Verder dan de H&M en prenatal voor voedingsbh’s ben ik nooit gekomen?.
 

Wat een heerlijk gevoel om een BH te  kunnen vullen. Ik voel me ook zoveel zekerder nu!

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.


 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, bent001 zei:

Voedingbh’s O men wat waren die dingen lelijk zeg? zat wel comfortabel dat dan weer wel?

Haha, niet charmant en sexy 

inderdaad, en dan nog die pads en melkvlekken erin ????

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

10 weken PO update! 

 

Eindelijk beginnen mijn borsten iets zachter / kneedbaar te worden, jeah. Omdat ik Coh III heb zal het altijd wat harder voelen, maar dat vind ik niet zo erg. Altijd nog stukken zachter als al die vullingen die in mijn BH zaten 😁. Sinds vorige week slaap ik ook weer prettig op mijn zij, verder voel ik ook geen pijn meer. Ze zijn redelijk gelijk, rechts zit de plooi wat lager. Wat toch wel wat jammer is, is dat ik echt heel goed de rimpelingen voel aan bij beide borsten aan de rugkant zijkant. Gelukkig zie ik geen randen zitten, pff, dat is wel een opluchting. Maar juist omdat ik wat stevigere protheses heb had ik dit toch niet verwacht. Ik voel het vooral als ik buk, maar rechts ook als ik rechtop sta. Ik zal dit bij mijn controle tzt nog navragen.

 

Op zich een herstel geweest volgens het boekje, alleen merk ik nu dat mijn rechterborst wat last blijft geven. In het begin had ik rechts vaak felle steken (links niet), later voelde het aan die kant alsof ik mijn prothese voelde bewegen (heel gek / naar gevoel). Ik merk dat het minder wordt, alleen voel ik dat het nog niet goed zit. Ik heb een paar dingen met sporten geprobeerd, maar dat was geen succes. Bijvoorbeeld als ik de trap op ren dat voel ik echt iets in de borst schuren/bewegen. Om die reden draag ik ook nog steeds overdag een sport bh en 's nachts de PO BH en doe ik het rustig aan. Ik hoop wel echt dat dit gevoel gaat verdwijnen en ik weer lekker alles kan doen. Ik heb meer geduld als verwacht, maar merk vooral dat ik wat moeite begin te krijgen met het mezelf niet meer zo 'fit' voelen als ik hiervoor was waardoor ik wat minder goed in mijn vel zit. Helpt ook niet natuurlijk dat wel zo weinig kunnen ondernemen en veel thuis zijn. 

 

Nu met dit fijne weer al een aantal keren een paar topjes aangedaan zonder erbij na te hoeven nadenken welke bh/tieten erbij aan te trekken. Dat is toch wel echt een heerlijk en bevrijdend gevoel!! En jaa... ik vind ze voor mijn gevoel steeds kleiner worden en had graag groter gewild 🙈. De projectie vind ik wel erg mooi. Oh, er staat een nieuw foto in mijn album 🙂

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi meid, 10 weken alweer! Ineens vliegt de tijd voorbij! Wel vervelend dat het raar voelt, moet zeggen dat ik het heb met kracht zetten, dus de vloer dweilen of een pot openmaken, voel dan echt die spieren en de protheses beetje naar gevoel hopelijk word dat met de tijd minder.

Ook de rimpelingen heb ik als ik buk aan de onderzijde, zelf heb ik een dunne huid en zie dit echt als iets wat daar bij hoort.

Zou het even aan je arts navragen maar kan me indenken dat het lastig is om dit te voorkomen, zeker als ze ook al een stevige prothese hebben gebruikt. 
 

Nou hoop dat alles snel fijner aan gaat voelen en je je comfortabel voelt in een van je nieuwe bh’s😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi @Nina_a

10 weken zeg , tijd vliegt voorbij . Wat apart Dat je wel een rimpeling voelt. 

Ik zou inderdaad even navragen hoe dat kan? 🤷‍♀️ 
ik ben als de dood voor rimpel gevoel ,buk elke dag om even te voelen of ergens een rimpel is, doet me denken aan mijn diepe striae die ik voor de bv had. Alleen daarom al ben ik blij met de bv . 
De heftige steken in de borst dat herken ik ook wel . Alleen voel ik dat echt heel af en toe. Het is een aanwezige gevoel en vervelend vooral . Ik denk dan vaak dat het misschien te maken heeft met de tijd van de maand?🤷‍♀️
Hopen dat het snel Bij je wegtrekt. 


En fijn he kleding dragen zonder er echt bij na te denken of er een borst in te zien is of welke push eronder moet 😋

En je leest inderdaad vaker dat vrouwen achteraf toch wat groter gewild hadden. 
maar als je dan echt met een meetlint gaat meten zie je toch vaak dat het krimpen mee valt , of zelfs gegroeid. Ik denk dat de borsten meer zakken en natuurlijk ronder worden en natuurlijk ook wel de gewenning. Hopen dat je ook de po bh snel de kast in kan gooien en echt kan genieten 😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 16-4-2020 om 22:31, Nina_a zei:

10 weken PO update! 

 

Eindelijk beginnen mijn borsten iets zachter / kneedbaar te worden, jeah. Omdat ik Coh III heb zal het altijd wat harder voelen, maar dat vind ik niet zo erg. Altijd nog stukken zachter als al die vullingen die in mijn BH zaten 😁. Sinds vorige week slaap ik ook weer prettig op mijn zij, verder voel ik ook geen pijn meer. Ze zijn redelijk gelijk, rechts zit de plooi wat lager. Wat toch wel wat jammer is, is dat ik echt heel goed de rimpelingen voel aan bij beide borsten aan de rugkant zijkant. Gelukkig zie ik geen randen zitten, pff, dat is wel een opluchting. Maar juist omdat ik wat stevigere protheses heb had ik dit toch niet verwacht. Ik voel het vooral als ik buk, maar rechts ook als ik rechtop sta. Ik zal dit bij mijn controle tzt nog navragen.

 

Op zich een herstel geweest volgens het boekje, alleen merk ik nu dat mijn rechterborst wat last blijft geven. In het begin had ik rechts vaak felle steken (links niet), later voelde het aan die kant alsof ik mijn prothese voelde bewegen (heel gek / naar gevoel). Ik merk dat het minder wordt, alleen voel ik dat het nog niet goed zit. Ik heb een paar dingen met sporten geprobeerd, maar dat was geen succes. Bijvoorbeeld als ik de trap op ren dat voel ik echt iets in de borst schuren/bewegen. Om die reden draag ik ook nog steeds overdag een sport bh en 's nachts de PO BH en doe ik het rustig aan. Ik hoop wel echt dat dit gevoel gaat verdwijnen en ik weer lekker alles kan doen. Ik heb meer geduld als verwacht, maar merk vooral dat ik wat moeite begin te krijgen met het mezelf niet meer zo 'fit' voelen als ik hiervoor was waardoor ik wat minder goed in mijn vel zit. Helpt ook niet natuurlijk dat wel zo weinig kunnen ondernemen en veel thuis zijn. 

 

Nu met dit fijne weer al een aantal keren een paar topjes aangedaan zonder erbij na te hoeven nadenken welke bh/tieten erbij aan te trekken. Dat is toch wel echt een heerlijk en bevrijdend gevoel!! En jaa... ik vind ze voor mijn gevoel steeds kleiner worden en had graag groter gewild 🙈. De projectie vind ik wel erg mooi. Oh, er staat een nieuw foto in mijn album 🙂

Wat fijn dat je borsten wat zachter beginnen aan te voelen. Maar de Coh III is dus een wat stevigere vulling dan de I en II variant? Waarom daar voor gekozen? Wat een verrademing he weer op je zij kunnen slapen. Ik vind dat ook erg fijn, al draai ik na een tijdje echt wel weer naar mijn rug terug. Ik heb je foto's gezien en ze zijn nog best wel flink veranderd t.o.v. 4,5 week po. Mooi om te zien. 

Wel naar de rimpelingen, waarschijnlijk niks aan te doen, maar ik zou het toch eens over hebben met je pc tijdens de nacontrole.

 

Goed dat je nog rustig aan doet omdat je nog steeds wat last hebt. Inderdaad naar je lichaam blijven luisteren. wel balen dat je je niet zo fit voelt, maar ik denk dat we in deze omstandigheden daar allemaal ietsjes extra last van hebben.  En ja super he gewoon aantrekken wat je wilt. Al had ik laatst echt een shirtje wat gewoon niet meer kan, veel te strak (bij de borsten dan). En gewoon nog een slachtoffer van het #kleinetietensyndroom 😉

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.