Ga naar inhoud

Nina_a : 3 februari 2020 : Dr. Mesters : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

47 minuten geleden, best_boobie zei:

Hé meid

 

ai..... dit is niet fijn!!! 
Sja…. wat is wijsheid....
Nu een biopt en weten waar je aan toe bent tegen de tijd dat je je prothesen neemt?
Biopt niet doen, prothesen nemen maandag en misschien een half jaar onzeker blijven voordat het biopt alsnog genomen wordt?
Stel het is iets kwaadaardigs, waar ze niet vanuit gaan, dan heb je je prothesen dan voor niks genomen, want dan volgt er een heel ander traject..
Stel het is iets goedaardigs en je laat het nu nakijken, dan weet je het over een paar dagen/weken en kun je misschien nog voor de zomer geopereerd worden? (misschien kan in overleg met de pc dan tzt meteen dat 'iets' wat er zit, mee weggenomen worden? Als een pc dat wil doen....)
Stel het is iets goedaardigs, maar je laat het pas over een half jaar nakijken, dan zit je een half jaar in onzekerheid en haal je je volgens mij een hoop stress op je hals...

Hm in mijn vragen ligt volgens mij wel het antwoord dat ik in mijn eigen geval zou doen.. 
Ik zou echt nu dat biopt laten doen en de operatie uitstellen... Ik zou zelf niet nog een half jaar in onzekerheid willen zitten.. Dan die boobs maar een paar weekjes later...

Uhm, of het een goed advies is, weet ik niet haha.. Maar het is wel even beredeneerd vanuit mijn visie...

 

Heel veel succes met je beslissing! Echt lastig en zeker op dit moment.. Maar wees blij dat je het toch nog even hebt laten nakijken! Nu kun je wel een bewuste beslissing nemen en blijf je niet met een knagend gevoel zitten.

 

Als ik iets moet veranderen in je topictitel, dan tag je me maar ff he

 

xxx

Thanks. Ik zie een half jaar onzekerheid in ieder geval niet zitten, dus dan blijft een biopt over. En voor zover ik nu kan inschatten betekent dat dat de bg niet door kan gaan volgende week. Ik ben benieuwd ook naar de mening van de PC. Met name of een fibroadenoom een operatie in de weg zit (over een paar weken), lijkt mij van niet. 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden, Linda_PDD zei:

Thanks. Ik zie een half jaar onzekerheid in ieder geval niet zitten, dus dan blijft een biopt over. En voor zover ik nu kan inschatten betekent dat dat de bg niet door kan gaan volgende week. Ik ben benieuwd ook naar de mening van de PC. Met name of een fibroadenoom een operatie in de weg zit (over een paar weken), lijkt mij van niet. 

Ik ben niet diegene die voor jou bedenkt wat je moet doen he... Maar ik zat hardop te denken en te bedenken wat ik zelf zou doen.. 
Maar idd... een half jaar onzekerheid is echt niks, lijkt me.

Een fibroadenoom komt vaker voor en heb zelden gezien dat dat een bv in de weg stond.. 

Houd ons maar op de hoogte! En succes meid!

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Update! De operatie heeft niet door kunnen gaan ?. Wel heb ik op diezelfde dag een biopt gekregen bij het ziekenhuis, uit beide borsten zijn 3 hapjes genomen. Ik ben nu heel blij dat ik deze keuze heb gemaakt. Ik wil graag de zekerheid dat ik gezond ben (want daar ga ik vanuit). Ook goed om nu te weten dat ik gevoelig ben voor fibroadenomen en dat ik het straks niet aan de implantaten / inkapselen ga toewijzen. 

 

Was nog best een serieuze behandeling, had ik niet helemaal zien aankomen. Dus zit nu met hechtpleisters en beurse borsten. Volgens het formulier gedurende 24 uur: niet sporten, zware inspanning, sportbh dragen, koelen en paracetamol. Dus toch nog minioperatie gehad ? @Kimmmmmm @Miracle79

 

Ik was trouwens wel echt SUPER teleurgesteld, maar ben er overheen. Nu de uitslag afwachten, deze krijg ik volgende week, en dan nieuwe datum plannen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden, Linda_PDD zei:

Update! De operatie heeft niet door kunnen gaan ?. Wel heb ik op diezelfde dag een biopt gekregen bij het ziekenhuis, uit beide borsten zijn 3 hapjes genomen. Ik ben nu heel blij dat ik deze keuze heb gemaakt. Ik wil graag de zekerheid dat ik gezond ben (want daar ga ik vanuit). Ook goed om nu te weten dat ik gevoelig ben voor fibroadenomen en dat ik het straks niet aan de implantaten / inkapselen ga toewijzen. 

 

Was nog best een serieuze behandeling, had ik niet helemaal zien aankomen. Dus zit nu met hechtpleisters en beurse borsten. Volgens het formulier gedurende 24 uur: niet sporten, zware inspanning, sportbh dragen, koelen en paracetamol. Dus toch nog minioperatie gehad ? @Kimmmmmm @Miracle79

 

Ik was trouwens wel echt SUPER teleurgesteld, maar ben er overheen. Nu de uitslag afwachten, deze krijg ik volgende week, en dan nieuwe datum plannen. 

Weet je, ik wil niet zweverig klinken want dat ben ik totaal niet, maar ik geloof wel echt dat een hoop dingen met een reden gebeuren. Het zal vast allemaal wel ergens goed voor zijn dit en zoals je zegt, nu weet je dat je gevoelig bent voor fibroadenomen. Neemt niet weg dat het gewoon rot blijft dat je nu aan het herstellen bent van een bopt en niet van een borstvergroting maar die paar weken extra wachten kunnen er dan ook nog wel bij. Heb je er erg veel last van?

Moet je nu nog een bepaalde periode wachten voor je geopereerd mag worden of is het gewoon afwachten op de uitslag en dan een nieuwe datum prikken? Misschien kunnen ze je alvast inplannen ovb zodat je niet straks nog langer hoeft te wachten?

Je geduld wordt wel goed op de proef gesteld he zo :(

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uur geleden, Linda_PDD zei:



Update! De operatie heeft niet door kunnen gaan ?. Wel heb ik op diezelfde dag een biopt gekregen bij het ziekenhuis, uit beide borsten zijn 3 hapjes genomen. Ik ben nu heel blij dat ik deze keuze heb gemaakt. Ik wil graag de zekerheid dat ik gezond ben (want daar ga ik vanuit). Ook goed om nu te weten dat ik gevoelig ben voor fibroadenomen en dat ik het straks niet aan de implantaten / inkapselen ga toewijzen. 

 

Was nog best een serieuze behandeling, had ik niet helemaal zien aankomen. Dus zit nu met hechtpleisters en beurse borsten. Volgens het formulier gedurende 24 uur: niet sporten, zware inspanning, sportbh dragen, koelen en paracetamol. Dus toch nog minioperatie gehad ? @Kimmmmmm @Miracle79

 

Ik was trouwens wel echt SUPER teleurgesteld, maar ben er overheen. Nu de uitslag afwachten, deze krijg ik volgende week, en dan nieuwe datum plannen. 

Wat goed dat je deze beslissing genomen hebt meid. Nu weet je straks tenminste iets en kun je daarna met frisse moed verder :) 
Ik had trouwens ook geen idee dat dit zo een ingreep zou zijn!!!

Een goed herstel en ik ga voor je duimen dat de uitslag positief is :35:

 

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hé bah, wat ontzettend vervelend, dan leef je zolang ergens naartoe en dan kan het niet doorgaan. Maar, ben het met je eens dat jouw gezondheid voorop staat, ik zou zelf ook niet een halfjaar in spanning willen zitten. Hoop voor je dat jij z.s.m. de uitslagen binnen hebt en dat alles goed is. En als dat eenmaal oké is, ga je ervoor! Sterkte.

 

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 14-5-2019 om 23:51, Linda_PDD zei:

Update! De operatie heeft niet door kunnen gaan ?. Wel heb ik op diezelfde dag een biopt gekregen bij het ziekenhuis, uit beide borsten zijn 3 hapjes genomen. Ik ben nu heel blij dat ik deze keuze heb gemaakt. Ik wil graag de zekerheid dat ik gezond ben (want daar ga ik vanuit). Ook goed om nu te weten dat ik gevoelig ben voor fibroadenomen en dat ik het straks niet aan de implantaten / inkapselen ga toewijzen. 

 

Was nog best een serieuze behandeling, had ik niet helemaal zien aankomen. Dus zit nu met hechtpleisters en beurse borsten. Volgens het formulier gedurende 24 uur: niet sporten, zware inspanning, sportbh dragen, koelen en paracetamol. Dus toch nog minioperatie gehad ? @Kimmmmmm @Miracle79

 

Ik was trouwens wel echt SUPER teleurgesteld, maar ben er overheen. Nu de uitslag afwachten, deze krijg ik volgende week, en dan nieuwe datum plannen. 

Al was het een tweestrijds keuze. Je hebt wel de beste keuze gemaakt! Het zekere voor het onzekere.  Heb je al de uitslag gekregen?

Ik snap dat je super teleurgesteld bent want het was natuurlijk iets waar je heel erg naar uit keek... Maar je gezondheid is ook super belangrijk!  Op naar de nieuwe datum!

Weet je al je nieuwe datum?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Mtvo @Kimmmm@best_boobie@Miracle79  Ik had afgelopen week echt een baalweek door dit alles, dus thanks voor jullie advies en lieve woorden!

 

Ik heb afgelopen week de uitslag gekregen. Ik vond het uiteindelijk toch nog best spannend. In ieder geval zeker geen kankercellen in de biopten, dus dat is heel goed nieuws!! In 1 borst konden ze met zekerheid vaststellen dat het een fibroadenoom betreft. In de andere borst, het grotere bobbeltje waarmee ik ook naar de huisarts was gegaan, gaf het biopt geen duidelijkheid. Het is een tumor (zo noemen ze blijkbaar alles wat er groeit en er niet hoort), maar ze kunnen niet zeggen welk type het is. En daarmee dus ook niet of deze kwaad kan in mijn lijf. Blijkbaar heb je goede tumors, slechte tumors, en goede die slecht kunnen worden. Ze willen daarom deze eruit halen zodat deze uit mijn lijf is en ze het volledig kunnen analyseren.

 

Dus goed nieuws, en toch voelt het dubbel. Het eruit halen is middels een dagbehandeling onder volledige narcose, het litteken zal waarschijnlijk 2 cm zijn. Ik heb al een datum, zal in de 2e week in juli zijn. Ik denk dat de operatie wel meevalt, maar de wond moet natuurlijk wel goed genezen zijn voordat een volgende operatie kan plaatsvinden. Oftewel, de komende maanden geen bv voor voor mij :-(.  Ik verwacht op zijn vroegst september.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje meid wat een ellende. Had gehoopt dat je snel een nieuwe datum zou kunnen prikken maar dat gaat dus allemaal een beetje anders dan gehoopt.

Gezondheid voor alles uiteraard maar wel zuur dat je nu zo lang moet wachten voor zowel duidelijkheid mbt het bobbeltje als je nieuwe borsten.

Hoop dat je voor dat eerste in ieder geval heel snel weet waar je aan toe bent en dat je een manier vindt om de komende maanden een beetje goed door te komen. Sterkte?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎26‎-‎5‎-‎2019 om 14:14, Linda_PDD zei:

@Mtvo @Kimmmm@best_boobie@Miracle79  Ik had afgelopen week echt een baalweek door dit alles, dus thanks voor jullie advies en lieve woorden!

 

Ik heb afgelopen week de uitslag gekregen. Ik vond het uiteindelijk toch nog best spannend. In ieder geval zeker geen kankercellen in de biopten, dus dat is heel goed nieuws!! In 1 borst konden ze met zekerheid vaststellen dat het een fibroadenoom betreft. In de andere borst, het grotere bobbeltje waarmee ik ook naar de huisarts was gegaan, gaf het biopt geen duidelijkheid. Het is een tumor (zo noemen ze blijkbaar alles wat er groeit en er niet hoort), maar ze kunnen niet zeggen welk type het is. En daarmee dus ook niet of deze kwaad kan in mijn lijf. Blijkbaar heb je goede tumors, slechte tumors, en goede die slecht kunnen worden. Ze willen daarom deze eruit halen zodat deze uit mijn lijf is en ze het volledig kunnen analyseren.

 

Dus goed nieuws, en toch voelt het dubbel. Het eruit halen is middels een dagbehandeling onder volledige narcose, het litteken zal waarschijnlijk 2 cm zijn. Ik heb al een datum, zal in de 2e week in juli zijn. Ik denk dat de operatie wel meevalt, maar de wond moet natuurlijk wel goed genezen zijn voordat een volgende operatie kan plaatsvinden. Oftewel, de komende maanden geen bv voor voor mij :-(.  Ik verwacht op zijn vroegst september.

Ach jeetje meid, wat ontzettend vervelend dat ze van dat ene 'ding' niet via biopt konden vaststellen wat het was! Nu moet het er dus toch uit en idd.. je zult daar een littekentje aan over houden en dat zal helemaal moeten herstellen... Shit zeg... Stiekem hadden we natuurlijk allemaal gehoopt dat dit niet nodig zou zijn en dat jij gewoon over een paar weken alsnog je borsten zou kunnen krijgen.. 

Wel is het (en dat is voor nu geen troost, maar misschien wel voor straks, als het idee wat heeft kunnen wennen...) goed dat het ontdekt is en dat je nu actie kunt laten ondernemen.. Zonder de plannen voor een bv, had je misschien veel later iets ontdekt en actie ondernomen, en stel dat dat 'ding' er niet hoort en kwaadaardig (wordt) dan ben je er nu wel erg op tijd bij!! Dus hoe teleurgesteld je nu ook bent, het is fijn dat je nu wel je gezondheid voorrang kunt geven en dan later, als je je bv krijgt, zonder zorgen van je borsten kunt genieten...

Heel veel sterkte de komende tijd!!

Liefs, BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 26-5-2019 om 14:14, Linda_PDD zei:

@Mtvo @Kimmmm@best_boobie@Miracle79  Ik had afgelopen week echt een baalweek door dit alles, dus thanks voor jullie advies en lieve woorden!

 

Ik heb afgelopen week de uitslag gekregen. Ik vond het uiteindelijk toch nog best spannend. In ieder geval zeker geen kankercellen in de biopten, dus dat is heel goed nieuws!! In 1 borst konden ze met zekerheid vaststellen dat het een fibroadenoom betreft. In de andere borst, het grotere bobbeltje waarmee ik ook naar de huisarts was gegaan, gaf het biopt geen duidelijkheid. Het is een tumor (zo noemen ze blijkbaar alles wat er groeit en er niet hoort), maar ze kunnen niet zeggen welk type het is. En daarmee dus ook niet of deze kwaad kan in mijn lijf. Blijkbaar heb je goede tumors, slechte tumors, en goede die slecht kunnen worden. Ze willen daarom deze eruit halen zodat deze uit mijn lijf is en ze het volledig kunnen analyseren.

 

Dus goed nieuws, en toch voelt het dubbel. Het eruit halen is middels een dagbehandeling onder volledige narcose, het litteken zal waarschijnlijk 2 cm zijn. Ik heb al een datum, zal in de 2e week in juli zijn. Ik denk dat de operatie wel meevalt, maar de wond moet natuurlijk wel goed genezen zijn voordat een volgende operatie kan plaatsvinden. Oftewel, de komende maanden geen bv voor voor mij :-(.  Ik verwacht op zijn vroegst september.

Hey! Heb dit helemaal gemist je hebt de verkeerde kim getagd ?

 

Wat fijn nieuws dat het geen kankercellen zijn!  Balen dat ze van de ander nog niet goed kunnen vaststellen wat het is en dat je nog langer moet wachten op je nieuwe borsten...

 

Maar jou gezondheid is ook super belangrijk! En helaas moet je dan langer wachten tot je BV. Maar beter het zekere voor het onzekere! Veel sterkte gewenst! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎26‎-‎5‎-‎2019 om 14:14, Linda_PDD zei:

@Mtvo @Kimmmm@best_boobie@Miracle79  Ik had afgelopen week echt een baalweek door dit alles, dus thanks voor jullie advies en lieve woorden!

 

Ik heb afgelopen week de uitslag gekregen. Ik vond het uiteindelijk toch nog best spannend. In ieder geval zeker geen kankercellen in de biopten, dus dat is heel goed nieuws!! In 1 borst konden ze met zekerheid vaststellen dat het een fibroadenoom betreft. In de andere borst, het grotere bobbeltje waarmee ik ook naar de huisarts was gegaan, gaf het biopt geen duidelijkheid. Het is een tumor (zo noemen ze blijkbaar alles wat er groeit en er niet hoort), maar ze kunnen niet zeggen welk type het is. En daarmee dus ook niet of deze kwaad kan in mijn lijf. Blijkbaar heb je goede tumors, slechte tumors, en goede die slecht kunnen worden. Ze willen daarom deze eruit halen zodat deze uit mijn lijf is en ze het volledig kunnen analyseren.

 

Dus goed nieuws, en toch voelt het dubbel. Het eruit halen is middels een dagbehandeling onder volledige narcose, het litteken zal waarschijnlijk 2 cm zijn. Ik heb al een datum, zal in de 2e week in juli zijn. Ik denk dat de operatie wel meevalt, maar de wond moet natuurlijk wel goed genezen zijn voordat een volgende operatie kan plaatsvinden. Oftewel, de komende maanden geen bv voor voor mij :-(.  Ik verwacht op zijn vroegst september.

 

Kan mij heel goed indenken dat jij het heel spannend vond, het is ook niet niets om te wachten op zulke uitslagen. En ja, dat jij baalt dat alles nu veel langer op zich zal moeten laten wachten begrijp ik ook. Maar beter dat men er nu mee bezig gaat, dan dat je een bv hebt gehad en dat jij daarna door de mallemolen moet. Zal heel hard voor je duimen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...

 

 

Hey hey, 

 

Ik lees net je topic, ik heb een soortgelijk iets mee gemaakt 8 jaar geleden. 

Ik had toen wel geen bv op de planning staan, maar ben toen der tijd naar de arts geweest ivm een knobbeltje in mijn borst. Werd meteen door gestuurd naar het ziekenhuis. Daar een echo laten maken en daar zat ik. 27 jaar en alleen. Ze lieten me maar wachten en wachten.

Na even (lees best een tijdje) kwamen ze weer de kamer op waar de echo gemaakt was en kreeg de mededeling dat ik enige tijd later gezien zou worden door de mamacare verpleegkundige. 

De grond zakt dan onder je voeten vandaan... als alleenstaande moeder van twee kids... eenmaal aangekomen bij de mamacare verpleegkundige (week of weken later) vroeg ze me wat ik kwam doen... ?? want het zou om een cystecomplex gaan.

Zou geen kwaad kunnen, maar ze wisten niet wat de toekomst zou doen... (lekker bemoedigen NOT)

Toen meteen gezegd dat dat ding eruit moest! 

Aangekomen bij de pc kreeg ik pas te horen dat het om gewone cyste ging en dit geen kwaad kon, maar wilde het er hoe dan ook uit hebben! Ik had er geen vertrouwen meer in.

Hierdoor ben ik ongeveer een kwart van mijn toen kleine borst kwijt geraakt, maar dat boeide me op dat moment niet! 

 

Het volgende kan je misschien wat helpen...

 

Ik heb inderdaad net als jij middels een dagopname die cystecomplex laten verwijderen, de operatie is me toen alles meegevallen! Weinig pijn en de angst dat het niet goed was, was weg... na een goede maand was de wond zo super mooi genezen dat je er (tot op de dag van vandaag bijna niks van ziet!) Alleen hield ik er een hap uit mijn borstje aan over... iets wat me met de jaren steeds meer en meer ging storen... wilde voorheen al een bv, maar daarna nog véél meer! 

Nu ben ik 10 dagen po en je ziet er niks meer van... geen deuk meer, het litteken is zo goed als niet te zien en de onzekerheid is ook weg...

 

Ik hoop dat mijn verhaal je een beetje steunt!

 

Weet je al wanneer je geopereerd moet worden om de knobbel(tjes) te laten verwijderen?

 

Heel erg veel sterkte... en ja het is even kak dat je bv uitgesteld is, maar uiteindelijk komt het goed meid!

 

Je gezondheid gaat voor alles

 

??? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 months later...

Update dec-2019: Begin juli-'19 ben ik geopereerd om het knobbeltje uit mijn borst te halen. Ik vond het toch een hele ingreep, onder volledige narcose, zwelling & blauw en advies sport BH achteraf (soort van boobjob maar dan totaal niet ?). Het litteken is zo'n 2 cm, maar wel mooi gehecht. De arts zei dat hij dit met extra aandacht had gedaan ivm mijn wens voor een borstvergroting. Advies was om minimaal 6 maanden te wachten voor een volgende operatie. Ook al is het litteken aan de buitenkant dicht, blijkbaar kan deze inwendig nog niet helemaal geheeld zijn wat bij oprekken problemen kan geven. De uitslag was het weefsel was gelukkig goed, het bleek om een fibroadenoom te gaan. Ook al was dat de verwachting, om die uitslag te krijgen was een hele opluchting!! 

 

Na een tijdje deze website vermeden te hebben merkte ik dat de wens echt even sterk is, ondanks dat ik me er bewuster van ben dat er altijd complicaties kunnen komen en ik nu 'gezond' ben. Dus afgelopen week weer op consult geweest (nog altijd bij Velthuis kliniek in Eindhoven). De arts wilde zelf ook graag het litteken & eerder gegeven advies beoordelen. Tot nu toe vind ik ze ontzettend meedenkend en klantgericht, heel prettig. Ik heb een nieuwe datum @best_boobie:3 februari 2020 bij Dr Mesters Velthuis kliniek. Ik heb gekozen voor 295 anatomisch van Mentor dual plane geplaatst (ik ben 1.69 en 55 kg). De komende weken vliegen vast voorbij en dan is het al zover :-).  

Link naar reactie
Delen op andere sites

37 minuten geleden, Linda_PDD zei:

Update dec-2019: Begin juli-'19 ben ik geopereerd om het knobbeltje uit mijn borst te halen. Ik vond het toch een hele ingreep, onder volledige narcose, zwelling & blauw en advies sport BH achteraf (soort van boobjob maar dan totaal niet ?). Het litteken is zo'n 2 cm, maar wel mooi gehecht. De arts zei dat hij dit met extra aandacht had gedaan ivm mijn wens voor een borstvergroting. Advies was om minimaal 6 maanden te wachten voor een volgende operatie. Ook al is het litteken aan de buitenkant dicht, blijkbaar kan deze inwendig nog niet helemaal geheeld zijn wat bij oprekken problemen kan geven. De uitslag was het weefsel was gelukkig goed, het bleek om een fibroadenoom te gaan. Ook al was dat de verwachting, om die uitslag te krijgen was een hele opluchting!! 

 

Na een tijdje deze website vermeden te hebben merkte ik dat de wens echt even sterk is, ondanks dat ik me er bewuster van ben dat er altijd complicaties kunnen komen en ik nu 'gezond' ben. Dus afgelopen week weer op consult geweest (nog altijd bij Velthuis kliniek in Eindhoven). De arts wilde zelf ook graag het litteken & eerder gegeven advies beoordelen. Tot nu toe vind ik ze ontzettend meedenkend en klantgericht, heel prettig. Ik heb een nieuwe datum @best_boobie:3 februari 2020 bij Dr Mesters Velthuis kliniek. Ik heb gekozen voor 295 anatomisch van Mentor dual plane geplaatst (ik ben 1.69 en 55 kg). De komende weken vliegen vast voorbij en dan is het al zover :-).  

Hey meid!!

Oh wat goed om te horen!!! Een fibroadenoom, dat is echt fijn om bevestigd te krijgen zeg pffff.
En je hebt dus nu een datum voor je bv, :43: Gaat het toch echt door en kun je straks lekker gaan genieten van je nieuwe borsten!

Ik pas meteen even de datum in je topictitel aan!
Heel veel succes met aftellen !!

 

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Zo, de operatie heb ik achter de rug! Hier mijn verslag.

Ik mocht mij om 11.45 melden. Ik kon direct mee naar binnen waar ik een operatiehemd aan mocht trekken (onderbroek en sokken mocht ik aanhouden). Eerst werd het infuus geprikt en kreeg ik antibiotica toegediend. Omdat ik het zo koud had nog een extra warm dekentje erbij?. Drs Mesters kwam me af tekenen, ze nam de tijd en mat alles zorgvuldig na. Ook een aantal geruststellende woorden van haar, echt een vriendelijke PC. Rond 12.30 kwam de anesthesist en mocht ik mee lopen naar de OK. Hier mocht ik op een verwarmd bed    gaan liggen en paar minuutjes later was ik in dromenland. Als ik bewust wakker wordt uit de narcose is het 14.15, ik voelde me verrassend goed. Direct kijken onder de dekens natuurlijk, maar helaas... ik zie alleen maar een dikke laag verband ?.  Een lekker kopje koffie, iets zoets, nog meer thee en en nog iets tegen de pijn. De PC kwam nog even langs, ze heeft de borstplooi iets verlaagd en was heel tevreden met hoe het eruit zag op de OK.

Morgenavond mag ik het verband eraf halen en dan mag de PO BH aan. Ik weet alleen niet of ik er dan naar wil kijken als ik al die verhalen hier lees ?. Ben benieuwd!! Om 15.30 met mijn man mee naar huis, ik voelde me eigenlijk heel goed. Pas nu, zo einde van de avond, begint ALLES zeer te doen. Op naar de 1e nacht. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Nina_a wat fijn dat alles zo goed is verlopen! Jammer dat er nog verband om zit, maar gelukkig mag dat morgenavond al eraf. Sommige zitten een week in het verband. Ik heb ook bewust de eerste 3 dagen niet gekeken hoe het eruit zag en toen ik keek zag ik dat links al wat beter uitzag dan rechts (geheel logisch ik ben rechtshandig dus doe daar ook veel meer mee). Ben benieuwd hoe je de eerste dagen gaat ervaren en hoe het resultaat is. Pak wel goed je medicatie op tijd.? succes met de eerste nacht. Belangrijk om goed hoog te liggen.?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.