Linda_PDD

Linda_PDD : 2019 : Dr. Mesters : Velthuis Kliniek

Recommended Posts

Hé bah, wat ontzettend vervelend, dan leef je zolang ergens naartoe en dan kan het niet doorgaan. Maar, ben het met je eens dat jouw gezondheid voorop staat, ik zou zelf ook niet een halfjaar in spanning willen zitten. Hoop voor je dat jij z.s.m. de uitslagen binnen hebt en dat alles goed is. En als dat eenmaal oké is, ga je ervoor! Sterkte.

Liefs

Op 14-5-2019 om 23:51, Linda_PDD zei:

Update! De operatie heeft niet door kunnen gaan 😢. Wel heb ik op diezelfde dag een biopt gekregen bij het ziekenhuis, uit beide borsten zijn 3 hapjes genomen. Ik ben nu heel blij dat ik deze keuze heb gemaakt. Ik wil graag de zekerheid dat ik gezond ben (want daar ga ik vanuit). Ook goed om nu te weten dat ik gevoelig ben voor fibroadenomen en dat ik het straks niet aan de implantaten / inkapselen ga toewijzen. 

Was nog best een serieuze behandeling, had ik niet helemaal zien aankomen. Dus zit nu met hechtpleisters en beurse borsten. Volgens het formulier gedurende 24 uur: niet sporten, zware inspanning, sportbh dragen, koelen en paracetamol. Dus toch nog minioperatie gehad 🤣 @Kimmmmmm @Miracle79

Ik was trouwens wel echt SUPER teleurgesteld, maar ben er overheen. Nu de uitslag afwachten, deze krijg ik volgende week, en dan nieuwe datum plannen. 

Al was het een tweestrijds keuze. Je hebt wel de beste keuze gemaakt! Het zekere voor het onzekere.  Heb je al de uitslag gekregen?

Ik snap dat je super teleurgesteld bent want het was natuurlijk iets waar je heel erg naar uit keek... Maar je gezondheid is ook super belangrijk!  Op naar de nieuwe datum!

Weet je al je nieuwe datum?