Ga naar inhoud

Nina_a : 3 februari 2020 : Dr. Mesters : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

@Loesje3 de nacht is me niet tegengevallen. Het rechtop slapen was wat oncomfortabel, maar heb wel redelijk kunnen slapen tegen mijn eigen verwachting in. Ik moest in de nacht naar het toilet en medicatie pakken, ik kon gelukkig zelf uit bed komen ?
 

Het voelt alsof ik mijn ribben heb gekneusd en wat druk op de borst, maar de pijn is op dit moment goed te doen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Loesje3 zei:

Zo, we zijn weer in de lucht. Hoe gaat het met jou?

Gaat heel goed hier! Ik ben al wat medicatie af aan het bouwen. Ik had de pijn echt stukken erger verwacht, al kan het zo zijn dat ik het gewoon door de medicatie niet goed voel. Het ziet er al best ok uit. Eigenlijk wat kleiner dan ik had verwacht, ik hoop een beetje op deze maat uit te komen. Al heb ik ook niet het gevoel dat ik super veel zwelling heb. Straks even klein rondje gelopen buiten en nu weer Netflix kijken ?.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha herkenbaar. Ik vind het eigenlijk ook te klein maar meer zou niet passen, was nu al een uitdaging aangezien de huid rechts erg strak was. 
Zelfde hier, waarschijnlijk hebben we de medicatie spiegel goed opgebouwd waardoor minder pijn. Hopelijk blijft het zo voorspoedig gaan!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk (hoop...) dat ik straks heel blij ga zijn met deze maat. Te grote borsten zou ook niet bij mij staan en passen. En een voorgevormde bh dragen altijd nog. Alleen zo lastig dat je continue je verwachtingen bij moet stellen, het is zo lastig in te schatten allemaal. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren controle gehad. Ze hebben de pleisters verwijderd en de knoopjes van je hechtingen eruit gehaald. Het ziet er goed uit!! De hechtingen zijn mooi dicht gelukkig. Over een week mag ik gaan smeren met vitamine E crème - als ze zo mooi dicht blijven - en voorzichtig de littekens masseren (kleine kneepjes). Het resultaat wordt ook met de dag mooier ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Nog even wachtenNet ook echt goed kunnen douchen zo zonder die pleisters en nu ik weet dat de wondjes dicht zijn, heerlijk!

 

@Loesje3Het rustig aan doen gaat me verrassend goed af. Beetje Netflix kijken, wat rondlopen en al wat werkmail weggewerkt. Hier zijn vooral Peppa Pig en Sien van Sellingen favoriet, dus fijn dat ze naar school/opvang zijn vandaag ??. Beterschap met de kleine daar!

Link naar reactie
Delen op andere sites

38 minutes ago, Loesje3 said:

Da’s al lekker vlot ook, bij mij gaan ze dat morgen pas doen. Fijn dat het er goed uit zag. Vermaak je je verder nog een beetje met niks doen? Ik heb een ziek kind naast me op de bank dus ben veroordeeld tot Paw Patrol kijken de hele dag ;)

Ha, mijn dochter wilde vandaag ook al spijbelen, zei dat ze groeipijnen had. ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo, alweer 11 dagen PO:43:. De tijd is voorbij gevlogen en het gaat super goed. Eigenlijk waren alleen de eerste 3 dagen zwaar, daarna vond ik het echt reuze meevallen. Ik ben bij 1 week PO gestopt met alle medicatie. Alleen in de eerste week soms scherpe pijnscheuten naar mijn borst, die zijn gelukkig minder geworden. Ik slaap nog steeds wat rechtop, zo lig ik comfortabel en voorkom ik dat ik mezelf in mijn slaap ga draaien. Ik was vooral bang om de kindjes te kort te doen, maar ook dat is me reuze mee gevallen. In het begin ging ik gewoon op mijn knieën zitten om ze te knuffelen, werkte heel goed. Ik heb verteld dat ik pijn aan mijn buik heb, en ze zijn heel lief en voorzichtig met me ?.

 

De borsten vind ik al enorm veranderd, er komt steeds meer vorm in. De blauwe plekken en bloeduitstortingen zijn minder aan het worden, hierdoor zit gelijk de PO bh fijner. Meestal lees ik dat meiden ze naakt niet mooi vinden en met kleding aan wel, bij mij is het andersom. Naakt vind ik ze nu al prachtig, past perfect bij me. Met kleding aan zie ik geen verschil met voorheen, ik vulde het wel ook enorm op (juist om geen verschil te zien...), dus dat was ook te verwachten natuurlijk. Een maatje groter had achteraf ook niet misstaan, maar ik was juist aan het twijfelen tussen een maat kleiner. Ik ben wel blij dat ik niet voor kleiner ben gegaan! Ik wilde een natuurlijk look en ik denk dat ik die zeker ga krijgen. Ik merk wel dat je soms een vertekend beeld krijgt van 'ideaal' situatie van je borst. Dus ik heb de voorfoto's er nog eens bij gezocht, en zie nu ook echt het verschil en daar ben ik super happy mee. Ik heb een aantal voorfoto's extra toegevoegd aan mijn album, omdat ik me realiseerde dat die me juist bij andere zo hielpen bij het maken van me keuze. Oh, en natuurlijk een nieuwe foto van vandaag ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat lief die reacties.Ja precies, de borsten zien er goed uit en daar mag ik heel tevreden mee zijn. Je ziet gewoon zoveel borsten hier waardoor je jezelf er helemaal gek mee kunt maken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uur geleden, Nina_a zei:

Zo, alweer 11 dagen PO:43:. De tijd is voorbij gevlogen en het gaat super goed. Eigenlijk waren alleen de eerste 3 dagen zwaar, daarna vond ik het echt reuze meevallen. Ik ben bij 1 week PO gestopt met alle medicatie. Alleen in de eerste week soms scherpe pijnscheuten naar mijn borst, die zijn gelukkig minder geworden. Ik slaap nog steeds wat rechtop, zo lig ik comfortabel en voorkom ik dat ik mezelf in mijn slaap ga draaien. Ik was vooral bang om de kindjes te kort te doen, maar ook dat is me reuze mee gevallen. In het begin ging ik gewoon op mijn knieën zitten om ze te knuffelen, werkte heel goed. Ik heb verteld dat ik pijn aan mijn buik heb, en ze zijn heel lief en voorzichtig met me ?.

 

De borsten vind ik al enorm veranderd, er komt steeds meer vorm in. De blauwe plekken en bloeduitstortingen zijn minder aan het worden, hierdoor zit gelijk de PO bh fijner. Meestal lees ik dat meiden ze naakt niet mooi vinden en met kleding aan wel, bij mij is het andersom. Naakt vind ik ze nu al prachtig, past perfect bij me. Met kleding aan zie ik geen verschil met voorheen, ik vulde het wel ook enorm op (juist om geen verschil te zien...), dus dat was ook te verwachten natuurlijk. Een maatje groter had achteraf ook niet misstaan, maar ik was juist aan het twijfelen tussen een maat kleiner. Ik ben wel blij dat ik niet voor kleiner ben gegaan! Ik wilde een natuurlijk look en ik denk dat ik die zeker ga krijgen. Ik merk wel dat je soms een vertekend beeld krijgt van 'ideaal' situatie van je borst. Dus ik heb de voorfoto's er nog eens bij gezocht, en zie nu ook echt het verschil en daar ben ik super happy mee. Ik heb een aantal voorfoto's extra toegevoegd aan mijn album, omdat ik me realiseerde dat die me juist bij andere zo hielpen bij het maken van me keuze. Oh, en natuurlijk een nieuwe foto van vandaag ?

 

Mag ik misschien ook een kijkje nemen in jouw album??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Nina, ik heb je verhaal doorgelezen met veel interesse, omdat ik een vergelijkbaar postuur heb en nog erg aan het twijfelen ben over een bv. 
Hier ook na zwangerschappen en borstvoeding niks meer over..

Zou ik je foto’s ook mogen zien? Ben heel benieuwd naar het natuurlijke resultaat!

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.