Ga naar inhoud

Kimmmmmm : 13 mei 2019 : Dr. van Onselen : MFIV


Aanbevolen berichten

13 uur geleden, Kimmmmmm zei:

@Missriekjuh @e.e.f.

 

Hey even een vraag je over de positie over de band!  Hoe zat de band bij jullie? Bij mij moet hij boven in. Toen ik wakker werd zat hij namelijk over mijn borsten heen en toen kwam dr van onselen en die deed hem omhoog. Ik had hem weer naar beneden gedaan dacht dat het zo moest aangezien ik zo wakker werd. :44:

Toen even later kwam hij opnieuw en zei dat het echt er boven moest blijven... Dit was daarvoor niet uitgelegd en het voelt zo bloot :75:

 

Hoi @Kimmmmmm

 

Van harte meid met je nieuwe borsten!!! Ben je er al blij mee???

Wat de borstband betreft zie ik dat je al hele goeie uitleg hebt gekregen. 

Ik moest hem ook boven mijn borsten dragen dus er niet over de borsten zelf maar iets daar boven. 

 

Fijn herstel

 

Lieve gr Eef...

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden, e.e.f. zei:

 

Hoi @Kimmmmmm

 

Van harte meid met je nieuwe borsten!!! Ben je er al blij mee???

Wat de borstband betreft zie ik dat je al hele goeie uitleg hebt gekregen. 

Ik moest hem ook boven mijn borsten dragen dus er niet over de borsten zelf maar iets daar boven. 

 

Fijn herstel

 

Lieve gr Eef...

Hey!!

 

Jaaa !! HEt is nog wennen allemaal.

Ja! Ik heb hem nu eigenlijk boven mijn tepels en een deel van de bovenkant van de borst. Zo kreeg ik hem ook uitgelegd van A klinieken.

Had alleen een vraagje. Ik heb een litteken créme voorgeschreven gekregen..

Had jij deze créme toen die tijd gebruikt?

 

Liefs,

 

Kim

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden, Kimmmmmm zei:

Hey!!

 

Jaaa !! HEt is nog wennen allemaal.

Ja! Ik heb hem nu eigenlijk boven mijn tepels en een deel van de bovenkant van de borst. Zo kreeg ik hem ook uitgelegd van A klinieken.

Had alleen een vraagje. Ik heb een litteken créme voorgeschreven gekregen..

Had jij deze créme toen die tijd gebruikt?

 

Liefs,

 

Kim

 

Het is idd ff wennen in het begin. Borsten :5: Schrik!!! Zijn we niet gewent :4:... 

 

Die borstband kunt je het beste dragen zoals je is uitgelegd, dan weet je zeker dat je hem goed draagt.

 

Ik heb toen dermatix voorgeschreven gehad en die ook gebruikt. Het is een siliconengel en ik vond hem fijn om te gebruiken. Je hoeft er ook maar een heel klein beetje op te smeren maja dat duurt nog ff voor je. 

 

Ik heb afgelopen donderdag een ooglidcorrectie gehad door Dr. Van Onselen. Hij heeft mijn bv toen in de tijd ook gedaan dus vond het wel fijn dat hij mij weer ging helpen ;) Ik heb nu ook weer een tubetje dermatix mee gekregen voor de littekens straks.

 

Doe rustig aan meid en neem voldoende rust!!!

 

Lieve gr Eef...

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, e.e.f. zei:

 

Het is idd ff wennen in het begin. Borsten  Schrik!!! Zijn we niet gewent ... 

 

Die borstband kunt je het beste dragen zoals je is uitgelegd, dan weet je zeker dat je hem goed draagt.

 

Ik heb toen dermatix voorgeschreven gehad en die ook gebruikt. Het is een siliconengel en ik vond hem fijn om te gebruiken. Je hoeft er ook maar een heel klein beetje op te smeren maja dat duurt nog ff voor je. 

 

Ik heb afgelopen donderdag een ooglidcorrectie gehad door Dr. Van Onselen. Hij heeft mijn bv toen in de tijd ook gedaan dus vond het wel fijn dat hij mij weer ging helpen  Ik heb nu ook weer een tubetje dermatix mee gekregen voor de littekens straks.

 

Doe rustig aan meid en neem voldoende rust!!!

 

Lieve gr Eef...

Neee haha! Ik kijk nog elke dag in de spiegel van ik heb eindelijk borsten ??

 

Jaa ik wilde graag weten of hij goed werkt want hij is best prijzig ? 

Maar dan ga ik hem ook halen ?

 

oh echt?! Hoe ging het? En ben je tevreden met je resultaat van je correctie ?

 

Liefs,

Kim

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je boobies! 

Hoe gaat het nu met je? Heb je de pijn ook onder controle? 

De borstband indd boven de tepel dragen! 

Ik heb de siliconengel ook en vind hem zelf fijn, er komt dan een soort beschermlaagje op! 

Ook masseer ik ze nog elke dag maar ze trekken goed weg en er begint meer gevoel te komen! 

Als je nog vragen hebt stel ze gerust! 

 

Groetjes

 

I

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uur geleden, Kimmmmmm zei:

Neee haha! Ik kijk nog elke dag in de spiegel van ik heb eindelijk borsten ??

 

Jaa ik wilde graag weten of hij goed werkt want hij is best prijzig ? 

Maar dan ga ik hem ook halen ?

 

oh echt?! Hoe ging het? En ben je tevreden met je resultaat van je correctie ?

 

Liefs,

Kim

 

Hoe gaat het nu met je? Is het wat te doen? 

Ja klopt dat ie vrij prijzig is maar het ik vind het hem wel heel fijn... 

 

Morgen gaan de pleistertjes en hechtingen eruit. Ik verheug me er op, kan ik eindelijk weer lekker in mijn ogen wrijven :)

Ik heb eindelijk oogleden :125:  Kan nu na jaren weer make-up op doen. Hoop dat ik het niet verleerd ben :4:

 

Lieve gr Eef...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 14-5-2019 om 22:27, Missriekjuh zei:

Gefeliciteerd met je boobies! 

Hoe gaat het nu met je? Heb je de pijn ook onder controle? 

De borstband indd boven de tepel dragen! 

Ik heb de siliconengel ook en vind hem zelf fijn, er komt dan een soort beschermlaagje op! 

Ook masseer ik ze nog elke dag maar ze trekken goed weg en er begint meer gevoel te komen! 

Als je nog vragen hebt stel ze gerust! 

 

Groetjes

 

I

 

Dankje wel!

De eerste paar dagen waren zwaar! En had ook veel pijn. Maar nu heb ik nog een beetje pijn en kan ik al steeds meer dingen zelf.

Ik ga de zalf dan ook halen :)

 

Hoe gaat het verder met jou? Al BH's geshopt? :)

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 14-5-2019 om 23:37, Linda_PDD zei:

Ohh, dus toch een borstband. Wat gek hoe dat zo verschilt overal. Voor hoeveel CC ben je uiteindelijk gegaan? Ga je een album bijhouden?

 

Liefs Linda

Ik ben voor de max gegaan! Ik heb 280 cc gekregen :)

Ben er wel echt op vooruit gegaan :lol:

Ik heb nog geen foto's gemaakt voor een album van mijn resultaat....

Ik wacht tot de protheses meer zijn gezakt. :75:

 

Liefs,

 

Kim

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 15-5-2019 om 18:31, e.e.f. zei:

 

Hoe gaat het nu met je? Is het wat te doen? 

Ja klopt dat ie vrij prijzig is maar het ik vind het hem wel heel fijn... 

 

Morgen gaan de pleistertjes en hechtingen eruit. Ik verheug me er op, kan ik eindelijk weer lekker in mijn ogen wrijven 

Ik heb eindelijk oogleden   Kan nu na jaren weer make-up op doen. Hoop dat ik het niet verleerd ben 

 

Lieve gr Eef...

Het gaat nu wat beter :)

De eerste paar dagen waren zwaar.

Maar nu gaat het beter! Ben echt blij dat ik de stap heb gemaakt. :43:

 

Oeh! En hoe is je resultaat? :3:

Hahaha vast niet! En kan je lekker experimenteren met oogschaduw eyeliner etc :5:

 

Liefs,

 

Kim

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 18-5-2019 om 16:54, Kimmmmmm zei:

Het gaat nu wat beter

De eerste paar dagen waren zwaar.

Maar nu gaat het beter! Ben echt blij dat ik de stap heb gemaakt. :43:

 

Oeh! En hoe is je resultaat? 

Hahaha vast niet! En kan je lekker experimenteren met oogschaduw eyeliner etc 

 

Liefs,

 

Kim

 

Hoi @Kimmmmmm

 

hoe gaat het nu met je en met de pijn?

Heel fijn dat je nu al blij meid en ze gaan alleen maar mooier worden. Ga je ook een album aanmaken? Ben eigenlijks wel heel benieuwd naar het resultaat :5:

 

Mijn ogen zijn ook prachtig geworden! De pleistertjes en hechtingen zijn er nu uit. Ik mag alleen nog niet in mijn ogen wrijven ? en ik heb er steeds zon jeuk!!! Ze genezen heel goed. Zie elke dag dat het steeds mooier wordt. Kan ik niet wachten tot het vrijdag is, dan eindelijk in mijn ogen wrijven :43:

 

Doe nog lekker rustig aan meid

 

Lieve gr Eef...

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, e.e.f. zei:

 

Hoi @Kimmmmmm

 

hoe gaat het nu met je en met de pijn?

Heel fijn dat je nu al blij meid en ze gaan alleen maar mooier worden. Ga je ook een album aanmaken? Ben eigenlijks wel heel benieuwd naar het resultaat 

 

Mijn ogen zijn ook prachtig geworden! De pleistertjes en hechtingen zijn er nu uit. Ik mag alleen nog niet in mijn ogen wrijven ? en ik heb er steeds zon jeuk!!! Ze genezen heel goed. Zie elke dag dat het steeds mooier wordt. Kan ik niet wachten tot het vrijdag is, dan eindelijk in mijn ogen wrijven :43:

 

Doe nog lekker rustig aan meid

 

Lieve gr Eef...

 

Hey! 

 

Jaaa ik ervaar bijna geen pijn meer. Naar mijn idee worden ze iets zachter al... onder de borstband begint het te jeuken dus allemaal goede tekens!

 

ik wacht even het resultaat nog af ?

voordat ik een album aanmaak. Ik wil alles compleet hebben ?

 

Vandaag stiekem snel bh’s gepast in de H en M en kwam uit op een mooie D cup ! ? Ik ben zo blij! Alleen zijn ze natuurlijk nog iets gezwollen... dus kan nog naar een kleinere cup gaan wat ik stiekem niet hoop ?

 

Wat fijn dat het zo goed geneest en dat je blij bent met je resultaat ? Nog even en dan kan je lekker make uppen !  Hahah ik snap wel dat je in je ogen wilt wrijven maar nog even! ?

 

Liefs,

 

Kim

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi even een update!

 

Ik ben nu 10 dagen PO.

Naar mijn idee worden mijn boobies met de dag zachter.

Ook slik ik geen medicatie meer voor de pijn! ?

Enige waar ik nu last van heb is mijn rug. Dit komt door het moeten slapen op mijn rug.. Maar alles voor een mooi resultaat!

Ook kan ik steeds meer.

 

Vandaag geprobeerd auto te rijden. Dit mocht al hiervoor had ik nog gebeld. Maar merkte dat de bewegingen van schakelen en de rem naar beneden doen. Nog wat zwaar bevallen. Dus daarmee wacht ik nog even ?

 

Op woensdag 29 mei gaan mijn hechtingen er uit. En nog altijd draag ik mijn borstband. Hij zit goed strak maar ben het nu wel gewend :75:

 

Kan echt niet wachten om eindelijk BH’s te kunnen kopen! Heb wel al snel stiekem gepast en ik ben nu al heel blij met mijn nieuwe boobies :126:

 

Super blij dat ik de stap heb genomen.  :4:

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

hi kim!

 

wat fijn dat je minder pijn hebt! en spannend dat de hevtingen er ook bijne uit mogen!

Ik ging ook al stiekem de stad in om bh's te passen haha! had indd ook al cup D en bij mij is het niet zoveel kleiner geworden, maar ik had ook niet zo heel veel zwelling gehad, en de zwelling zat bij mij vooral bovenaan!

 

Ben je tot nu toe blij met het resultaat en de grootte?

 

Liefs riek

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 27-5-2019 om 17:36, Missriekjuh zei:

hi kim!

 

wat fijn dat je minder pijn hebt! en spannend dat de hevtingen er ook bijne uit mogen!

Ik ging ook al stiekem de stad in om bh's te passen haha! had indd ook al cup D en bij mij is het niet zoveel kleiner geworden, maar ik had ook niet zo heel veel zwelling gehad, en de zwelling zat bij mij vooral bovenaan!

 

Ben je tot nu toe blij met het resultaat en de grootte?

 

Liefs riek

Hey! 

 

Mijn hechtingen zijn er uit hoor ?

Nog een paar dagen en dan mag ik eindelijk een bh aan! Ben al aan het werk en voelt raar om te werken zonder bh maar goed. Het is maar voor een weekje ?

 

Haha te enthousiast! Ik heb er een besteld omdat mijn omvang er nooit is in de winkel.. 70D past goed! Bij mij zijn zo ook naar mijn idee niet veel kleiner geworden ?

Gelukkig maar! Ben blij met de grootte ?

 

Hoe gaat het nu met jou? Al bh’s geshopt?

 

Liefs,

 

Kim

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.