Ga naar inhoud

1 Consult gehad, twee te gaan! Wie helpt, 1ste ging nogal snel :(


Loes1309

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, 

 

 

Ik ben 26 jaar oud, slank figuur (weinig heupen) 1.74 en 56 kilo. Ik denk al lang na over een borstvergroting. Sinds ik klein ben vind ik borsten mooi en ik zou graag ook zelf een borsten willen. Ik heb zelf 70a en dan het liefst met vulling anders staat de bH alsnog open. Ik heb pas recent durven uit te spreken dat ik hierover nadenk tegenover mezelf, mijn vriend en tweelingzus. Ik vind het allemaal erg spannend want onder het mes gaan om mooier te worden is een taboe voor mij  en mijn omgeving. Je bent mooi zoals je bent en uiteraard klopt dit, alleen ik voel me gewoon geen vrouw. Ik ben nog jiet echt op zoek geweest naar een arts of dag soort dingen. Ik zit mog in de acceptatie van een borstvergroting willen ondanks de risico’s.

 

Ik maak me over een aantal dingen zorgen. 

1. Hoe moet ik omgaan met mijn ouders en omgeving? In mijn omgeving is een borstvergroting absoluut niet normaal en ondanks dat ik hier nog nooit iets over heb gezegd weet ik dat mijn ouders dit niet goed vinden. Wat moet ik hiermee? Ze zijn altijd goed voor me geweest en heb het gevoel dat ik ze hiermee teleurstel. Heeft iemand hier ervaring mee? 

2. Ik ben ontzettend bang voor complicaties en dat ik dan voor altijd spijt heb van de operatie. Heeft iemand van jullie hoer ook over in gezeten? En wat is uiteindelijk de beslissing geweest ondanks de risico’s om het toch te doen? 

3. Ik heb nog geen kinderen, maar ik wil wel graag voordat ik kinderen heb een borstvergroting omdat ik er nu heel erg mee zit. Wat zijn jullie ervaringen hiermee? 

4. Dit is de laatste? ik ben bang dat het na 10 jaar of langer niet meer mooi is.. heeft iemand hier informatie over of ervaringen? 

 

Tot nu toe heb ik erg veel aan jullie blogs en ervaringen gehad! Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen 

 

Bedankt alvast voor de reactie☺️

Groetjes Loes 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Loes, 

 

Wat goed van je dat je toch op het punt bent gekomen om over een eventuele borstvergroting na te denken en om erover te spreken .. Hier vind je genoeg info en echte verhalen die je kunnen helpen bij het maken van een goed overwogen keuze.

 

Wat je omgeving betreft daar zullen mensen zijn die blij voor je zijn maar ook mensen die het maar niets vinden.

Een borstvergroting doe je echter op de allereerste plaats voor jezelf omdat jij je niet happy voelt in je vel. 

Vaak lees ik hier dat meiden bang zijn voor wat hun omgeving wel niet gaat zeggen en dan blijkt achteraf dat de omgeving juist heel blij voor ze is omdat ze al jaren zien dat ze ongelukkig zijn.

 

Je leest ook verhalen van meiden die het gewoon niet vertellen en het voor zichzelf houden. Ook dit is een optie, de omgeving heeft vaak niet eens in de gaten dat er een borstvergroting heeft plaats gevonden als het verschil niet ineens enorm is,

 

Het is een keuze die je voor jezelf kunt maken.

 

Wat complicaties betreft die kans kun je zo klein mogelijk houden door te kiezen voor een goed arts, er staan hier heel veel operatieverslagen die je op weg kunnen helpen, echte ervaringen van vrouwen zoals jij en ik.

Besluit niet op basis van prijs maar informeer je goed en neem eens een consult.

 

Borstvoeding zou gewoon mogelijk moeten zijn na een borstvergroting.

 

En over 10 jaar ben je vast nog steeds happy met je borsten als jij besluit voor jezelf om het aan te gaan.

Ik heb recent een implantaat wissel ondergaan nadat ik 16 jaar protheses heb gedragen en ben ook nu weer blij met mijn borsten, ze zien er nog steeds mooi uit en ze kunnen weer jaren mee .

 

Lees je eens lekker in en laat de ervaringen van iedereen hier eens goed op je inwerken, heb je vragen stel ze gewoon en je krijgt antwoord.

 

Succes, Sjuul ..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Loes,

Ik had precies dezelfde twijfels als jij.

Ben ook 26, had AA70, 50 kilo en weinig heupen.

Ik wilde een goede arts en die heb ik gevonden: dr. Van der Weij.

Ik heb de operatie spannend gevonden, maar daarna geen dag spijt gehad. Het heeft mijn zelfvertrouwen enorm vergroot, en ik zou het je echt aanraden.

 

Ik heb het mijn ouders verteld als een mededeling en heb uitgelegd waarom ik het wilde. Zij begrepen het goed.

 

Niemand uit mijn omgeving heeft raar gereageerd, waar ik dat wel had verwacht.

 

stuur me anders een privé bericht, kunnen we verder appen!

 

groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi dames, 

 

Ondanks dat ik heb aangegeven niet goed te durven heb ik een consult ingepland bij dr. Nio. Deze staat op 23 april(kon niet eerder) en ik ben nu al zenuwachtig. Ik ben slank en altijd al geweest. Nu wil ik geen hele grote borsten, ik zat te denken aan 250 cv ongeveer. Klopt het dat dit ongeveer een cup c is? 

 

Verder zit ik met de vraag, hoe het eruit gaat zien als je ouder wordt en als je kinderen krijgt na een borstvergroting. Heeft iemand hier ervaringen mee? 

 

Ik hoor graag wat jullie gedachtes zijn m.b.t. Dr Nio en hoe het eruit gaat zien als je ouder wordt etc. 

 

Alvast bedankt voor jullie reactie! 

 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Loes1309 zei:

Hoi dames, 

 

Ondanks dat ik heb aangegeven niet goed te durven heb ik een consult ingepland bij dr. Nio. Deze staat op 23 april(kon niet eerder) en ik ben nu al zenuwachtig. Ik ben slank en altijd al geweest. Nu wil ik geen hele grote borsten, ik zat te denken aan 250 cv ongeveer. Klopt het dat dit ongeveer een cup c is? 

 

Verder zit ik met de vraag, hoe het eruit gaat zien als je ouder wordt en als je kinderen krijgt na een borstvergroting. Heeft iemand hier ervaringen mee? 

 

Ik hoor graag wat jullie gedachtes zijn m.b.t. Dr Nio en hoe het eruit gaat zien als je ouder wordt etc. 

 

Alvast bedankt voor jullie reactie! 

 

Xx

Hoo hoi

Had ik niet al eerder aangegeven dat het aantal cc niet veel zegt? Of was dat niet bij jou? :)

Afhankelijk van de soort prothese en je postuur wordt het aantal cc gekozen. Schrik dus niet als een pc misschien wel met 350 of 400 cc aan komt. Ik denk dat je met 250 niet genoeg zult hebben bij een ronde prothese. 

 

Hoe het eruit ziet na zwangerschap is heel verschillend. Ligt er maar net aan hóe je zwanger bent. De een komt veel bij, de ander niet. Dus weinig over te zeggen in algemene zin. Of meer; niemand kan je daar zekerheid over geven. 

 

Ik heb zelf nu bijna 7 jaar mijn prothesen, voor de spier, en heb geen hang. Ja ze zijn wel ietsje veranderd door de jaren, maar eigenlijk alleen maar mooier geworden :)

Moet er wel bij zeggen dat ik áltijd een bh draag. 

 

Probeer het een beetje los te laten, zeker het aantal cc. En misschien kun je in de tussentijd nog een ander consult doen?

 

Ik had al aangegeven, dat je met de precieze gegevens van de prothesen in pb bij me terecht kon na je consulten hè? (Toch?)

 

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

@best_boobie super bedankt voor je reactie! Ja je had dat inderdaad al gezegd dat, dat niet veel zegt. Alleen niet bij stil gestaan dat ik me daar niet op vast moest pinnen. Anders dan denk ik inderdaad straks 409cc echt niet? Ik zal proberen om er iets opener over te denken en het ook tot die tijd los te laten. Ik ben nogal een denker wat soms in de weg staat? 

 

heel fijn om te horen dat je er na een lange tijd nog steeds blij mee bent! Dat stelt me gerust. 

 

Ja dat had je inderdaad aangegeven en ga ik ook zeker doen! Ik zal ook dan een voor foto sturen kun je een beetje meekijken? zou ik heel fijn vinden inderdaad! 

 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Loes1309 zei:

@best_boobie super bedankt voor je reactie! Ja je had dat inderdaad al gezegd dat, dat niet veel zegt. Alleen niet bij stil gestaan dat ik me daar niet op vast moest pinnen. Anders dan denk ik inderdaad straks 409cc echt niet? Ik zal proberen om er iets opener over te denken en het ook tot die tijd los te laten. Ik ben nogal een denker wat soms in de weg staat? 

 

heel fijn om te horen dat je er na een lange tijd nog steeds blij mee bent! Dat stelt me gerust. 

 

Ja dat had je inderdaad aangegeven en ga ik ook zeker doen! Ik zal ook dan een voor foto sturen kun je een beetje meekijken? zou ik heel fijn vinden inderdaad! 

 

Xx

Helemaal goed meid

 

Laat maar horen tzt!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ten eerste wat Fijn dat je die stap overwogen hebt om op consult te gaan! Zoals BB aangaf, is 250cc niet meteen perse een C. Dat ligt idd aan de factoren wat zij omschreef.

 

Wel kan je de richtlijn 150cc is “ongeveer” 1 volle cupmaat aanhouden, zodat je een beetje een indicatie hebt. Ga zo nuchter mogelijk dat consult in, en stel een vragenlijstje samen over wat voor jou belangrijk is (op dit forum bestaat ook een topic met enorm veel vragen

die je zou kunen stellen!).

 

Bij het consult ga je ook prothese passen in een tshirt, maak hier fototjes van zodat je altijd terug kan kijken als je thuis bent en twijfelt. 

 

- Dokter Nio houd wel van volle borsten, dus pas goed de pasprotheses en geef aan dat je niet van die grote borsten wil -. Wanneer ga je op consult?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik was ook iemand die echt alles uitzocht voor het consult hoor en had voor mijzelf al alles vast staan eerste instantie, hahah. Neem wat fototjes mee van before/afters van dames hier wat je WEL en NIET mooi vind! Nio vond dat heel fijn toen ik daar zelf mee kwam ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Vogeltje bedankt voor je bericht! Ik heb 23 april een consult, nu al super spannend zeg!! ook omdat ik nu de stap heb genomen. 

 

 Is het denk je een probleem dat Nio van de grote borsten is en ik dat niet wil? Of hoeft dat niet in de weg te staan. Ik lees zoveel positieve verhalen over hem en dat mensen ook naar hem toe gaan bij complicaties. 

 

Heel goed idee: een vragenlijst en foto' s check!

 

Ben jij nog blij met jouw borstvergroting? 

Ik ben ook erg bang voor complicaties, hoe stond jij hierin? 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend hoor! Fijn dat het vast staat. Nio luistert naar wat jij wil. Hij plaatst 200/300cc natuurlijk ook gewoon! Dat word ook het meeste gedaan in de eerste operatie over het algemeen. Het zou eerder raar zijn als hij dat niet doet! Veel mensen gaan ook naar hem toe wanneer een eerdere borstvergroting mislukt is. Je voelt ook de verschillende inplantaten op je consult.

 

Ik vond het heel spannend, vanwege de complicaties & of het wel natuurlijk zou zijn + voelen. Wilde ook groot en vol op mn slanke lijf. Uberhaupt het feit of geopereerde borsten wel mooi natuurlijk zouden worden zat me ook dwars. Tot de dag vandaag geen moment spijt gehad! Ze zijn heel soepel en zacht, bewegen mee (ronde protheses eurosilicone 85% gevuld waardoor ze niet “staan” wat je wel sneller bij 100% gevulde krijgt. Als je op je rug ligt vallen ze meer naar buiten etc, zoals een natuurlijke borst). Wilde ook volle decollete. Alles wat wel “nep” klinkt, maar ze zijn zeker niet nep! Littekens heel klein en subtiel, geen flinke wonden. Alles wat ik wikde heeft hij gedaan & mooier dan ik durfde te dromen!

 

Als je je goed houd aan de eisen tijdens je herstel, moet alles goed gaan. Complicaties krijgen is een minimale kans, tenzij je laks met het herstel omgaat. Wees niet bang, kies de juiste arts en ga niet zomaar naar het eerste beste “goedkoopste”.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi dames, 

 

ik heb nog twee extra consults ingepland. Eentje bij dr . Van der Weij en nog een bij Frans van Straten. Ik had er al een staan bij dr nio 23 april. Eerder heb ik al benoemd dat ik vooral bang ben voor de complicaties. Ik heb heel veel gelezen op dit forum en bij deze drie pc’s kwam ik bijna tot geen complicaties tegen. Wat is jullie ervaring met deze artsen?  Zijn jullie bevindingen hetzelfde over een van deze artsen na alles doorgespit te hebben op borstenforum? 

 

Ik heb nu al zin in nieuwe boobies maar ga nu al kapot van de spanning??

 

ik heb iig wel veel

aan jullie dus dat is fijn! Bedankt hiervoor! 

 

Xx 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Loes1309 Welkom op het forum! 

Wat spannend dat je de stap hebt genomen, zowel Nio als Straten zijn allebei hele goede artsen! 

Ik ben zelf ook bij Straten geweest, al zijn onze situaties niet met elkaar te vergelijken. 

Ik was vrijwel helemaal plat en heb 425cc geplaatst gekregen maar ik wou dan ook net zoals @Vogeltje mooie volle borsten op een slank lichaam. Het is maar net waar je eigen voorkeur bij ligt, als je geen grote borsten wilt zullen ze je ook echt geen hele grote borsten geven. 

Doen waar jij je het beste bij voelt bij wie of waar dat ook is, gaat uiteraard ook over je eigen borsten. 

Ohja je kunt in mijn album kijken als je wilt! ?

Heel veel succes en plezier met je consulten. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Loes!

 

Ik heb je verhaal even gelezen en wilde nog even reageren. Wat fijn dat je inmiddels 3 consults gepland hebt! Ik denk dat je weloverwogen bent en dat is alleen maar heel positief.

 

Wat betreft je situatie begrijp ik je heel goed. Ik heb mijn borstvergroting jaren lang uitgesteld omdat ik bang was voor wat naasten zouden denken, en dan bedoel

ik vooral familie. Ik wilde het uiteindelijk zo graag voor mezelf dat ik toch besloten heb om het door te zetten; je leeft maar 1 keer! Weinig mensen weten het, mijn moeder heb ik het nog niet verteld. Mijn vriend weet het uiteraard wel en is gelukkig ontzettend supportive, hij vond het geheel mijn eigen keuze en is nu net als ik super blij met het resultaat. Al vanaf dag 1 toen ik nog onder de jodium en de zwelling en blauwe plekken zat haha. Als jij dit wilt dan zou ik ervoor gaan. Het is lastig wanneer mensen het niet willen accepteren maar uiteindelijk is het jouw lichaam. Ik weet niet of ik het mijn moeder ooit zal vertellen, waarschijnlijk wel maar nu nog niet. Ze heeft me inmiddels al gezien en geknuffeld en heeft nog niks gemerkt. Dat geld ook voor alle andere mensen die ik inmiddels al gezien heb. Ik hou het nog even zoveel mogelijk tussen mij en mijn vriend en dan kijk ik later wel.

 

Hoop dat dit een beetje helpt!

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Ha dames, 

 

allereerst hoop ik voor diegene die nu aan het herstellen gaat dat het goed gaat en jullie blij zijn!☺️

 

Ik heb afgelopen maandag een consult gehad bij van Straten. Dit was een van mijn favoriete. Helaas voelde ik me er niet goed bij. Ik kwam binnen en moest met een consulente mee die haar verhaal ging doen over de complicaties en dergelijke. Ze deed voor mijn gevoel overal heel makkelijk over wat ik al niet echt prettig vond. Vervolgens kwam de art en ging hij mijn borsten meten en foto’s maken. Dit ging allemaal heel snel. Ik ga aan dat ik anatomisch wilde en dit was wat hem betreft goed. 

 

Toen de pas BH waarbij het meisje erg snel de protheses erin en eruit haalde en zelf eigenlijk bepaalde waf mooi was. Ik was zo overdonderd van alles. Van straten zat achter zijn laptop en kwam niet even kijken en zei eigenlijk ook niks. Toen Ik een foto lief zien van borsten die ik mooi vond kreeg ik te horen ja die zijn mooi. Ipv dit is voor jou ook mogelijk of juist niet.. ik ben vab alles nogal van mijn stuk gebracht en ik durf nu niet meer. 

 

Ik zit met een aantal dingen waar jullie mij misschien mee kunnen helpen. 

1. Is het verloop van het consult zo normaal? 

2. Ze gaven aan dat het veel sneller voorkomt dat je na een tijd een borstlift nodig hebt vanwege de zwaarte van de prothese. Dit zou betekenen dat je best vaak onder het mes moet..

3. Hebben jullie misschien iets van tips of dergelijk zodat ik het toch durf.. 

 

hieronder mijn foto’s wat vinden jullie van de maten? De eerste twee zijn 345cc en de tweede twee foto’s zijn 390. 

 

Alvast bedankt voor jullie input!?

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi @Loes1309

Wat knap dat je de stap hebt genomen om op consult te gaan! Dit vond ik zelf erg spannend. Ik begrijp je gevoel bij Straten. Om eerlijk te zijn had ik dit zelfde gevoel een beetje. Maar ik heb zo veel goede voorbeelden van hem voorbij zien komen dat ik er toch van overtuigd was dat ik door hem wilde worden geopereerd. 

 

Met die complicaties, ja ze moeten jou informeren maar willen je denk ik niet doodsbang maken want dan zou niemand zich durven te laten opereren. Het zijn allemaal kleine kansen maar elke operatie heeft uiteraard risico’s.

 

Even over je foto’s, ik vind de 390 heel mooi! Allebei is een goede keuze maar ik vind de 390 niet overdreven groot bij je staan. Past goed bij je! 

 

Laat het consult even zakken. Ga eventueel nog naar een andere kliniek. Tijd zal veel zeggen! Komt goed! 

 

Succes met je keuze!!

 

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎14‎-‎3‎-‎2019 om 11:13, Loes1309 zei:

Ha dames, 

 

allereerst hoop ik voor diegene die nu aan het herstellen gaat dat het goed gaat en jullie blij zijn!☺️

 

Ik heb afgelopen maandag een consult gehad bij van Straten. Dit was een van mijn favoriete. Helaas voelde ik me er niet goed bij. Ik kwam binnen en moest met een consulente mee die haar verhaal ging doen over de complicaties en dergelijke. Ze deed voor mijn gevoel overal heel makkelijk over wat ik al niet echt prettig vond. Vervolgens kwam de art en ging hij mijn borsten meten en foto’s maken. Dit ging allemaal heel snel. Ik ga aan dat ik anatomisch wilde en dit was wat hem betreft goed. 

 

Toen de pas BH waarbij het meisje erg snel de protheses erin en eruit haalde en zelf eigenlijk bepaalde waf mooi was. Ik was zo overdonderd van alles. Van straten zat achter zijn laptop en kwam niet even kijken en zei eigenlijk ook niks. Toen Ik een foto lief zien van borsten die ik mooi vond kreeg ik te horen ja die zijn mooi. Ipv dit is voor jou ook mogelijk of juist niet.. ik ben vab alles nogal van mijn stuk gebracht en ik durf nu niet meer. 

 

Ik zit met een aantal dingen waar jullie mij misschien mee kunnen helpen. 

1. Is het verloop van het consult zo normaal? 

2. Ze gaven aan dat het veel sneller voorkomt dat je na een tijd een borstlift nodig hebt vanwege de zwaarte van de prothese. Dit zou betekenen dat je best vaak onder het mes moet..

3. Hebben jullie misschien iets van tips of dergelijk zodat ik het toch durf.. 

 

hieronder mijn foto’s wat vinden jullie van de maten? De eerste twee zijn 345cc en de tweede twee foto’s zijn 390. 

 

Alvast bedankt voor jullie input!?

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Hoi hoi

Hm, wat balen dat je consult zo tegenviel!! Ik hoor het eigenlijk niet zo vaak dat het zo gehaast gaat bij Straten, dus valt me wel tegen eigenlijk!
Uiteraard moeten ze je op de hoogte stellen van mogelijke complicaties, maar tegelijkertijd komen complicaties ook maar in een heel klein percentage voor, dus waarschijnlijk dat ze daarom wat luchtig doen hierover.. Stel ze zouden het heel 'zwaar' maken, dan durf straks niemand meer een bv te doen ;) Uiteraard moet dus iedereen op de hoogte zijn van de risico's, maar het is ook belangrijk om te weten dat een bv een veel voorkomende operatie is, die meestal gewoon goed gaat. 

Wat betreft de foto's en de passessies... Het is natuurlijk leuk dat er gepast kan worden, en er wordt dan eigenlijk altijd alleen maar gepast wat mogelijk is bij die persoon, maar het verschil tussen de 'mogelijkheden' is vaak maar heel klein.. Ook de prothesen die jij gepast hebt, hebben maar een verschil van 45 cc.. Dat zijn twee eetlepels vocht... Dat kan dus nooit een heel groot verschil maken :) 

Had je de andere consulten nog opstaan eigenlijk?  Of heb je ze geannuleerd?
Ik ga dit topic ook even toevoegen in je andere topic, zodat alles een beetje bij elkaar staat. Dan pas ik daar je titel wel een beetje aan, misschien dat je dan nog meer reacties krijgt.
Ik hoop dat je toch nog verder op consulten gaat om te zien wat je mogelijkheden zijn. Het is het waard, geloof me ;) 
xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

@best_boobie bedankt voor het herplaatsen van mijn topic. Kom er soms nog steeds niet helemaal goed uit? 

 

ja ik begrijp wat je bedoelt hoor, over de risico’s! Het enige waar ik heel erg mee zit is dat zei aangaven dat je misschien tussendoor een borstlift nodig hebt en dat je ook nog na 10 jaar waarschijnlijk een wissel moet doen. Ben jij vaak tegengekomen dat iemand tussendoor een lift moest doen vanwege de zwaarte en het hangen? 

 

Nee ik denk dat het verschil van niks naar iets voor mij al heel groot was en dat dan die grotere ineens nog groter leken zeg maar. 

 

Ik heb een consult afgezegd, maar ik heb er nog een bij dokter nio staan op 23 april.. echter mijn vriend staat er nu niet meer achter en wil ook niet dat ik het doe. Dit komt vanwege mijn reactie na het consult. Ik was toen erg verdrietig en bang en heb meerdere keren gezegd dat ik het niet wil. Maar ik wil eigenlijk zo graagmooie borsten. Ik ben gewoon bang dat na alles ik ze niet mooi vind en dan nog best vaak onder het mes ga moeten vanwege lift of wissels...

 

bedankt voor je reactie! 

 

Denk je echt dat het de moeite waard is? 

 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@lina123 bedankt voor je reactie! 

Ben jij blij met je borsten?

Ja ik snap helemaal wat je bedoelt heb ook mooie dingen gezien en heel natuurlijk. Daarom ben ik ook bij hem op consult gegaan. 

 

Ik heb nog een consult staan op 23 april. Ik twijfel hierover vanwege mijn vriend, maar ook vanwege mezelf. Ik ken mezelf en weet dat ik heel de tijd met mijn borsten bezig ga zijn. Zijn ze mooi? Hoe kang duurt het nog? Het doet zeer hoort dat.. dit gaat zeg maar een obsessie worden. Als ze dan niet mooi worden dan heb ik echt een probleem zeg maar. Ik zou willen dat ik daarin wat nuchterder kon zijn. 

 

Ben jij blij met je beslissing? 

 

De cc kunnen inderdaad allebei prima! Mijn twijfel ligt nu meer moet ik het doen en dan sterker nu naar nee voornamelijk vanwege de borstlifr die tussendoor misschien nodig is. En vanwege mijn familie en dergelijke die er niet achter staan. 

 

Vind je reactie erg fijn! 

 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden, Loes1309 zei:

@best_boobie bedankt voor het herplaatsen van mijn topic. Kom er soms nog steeds niet helemaal goed uit? 

 

ja ik begrijp wat je bedoelt hoor, over de risico’s! Het enige waar ik heel erg mee zit is dat zei aangaven dat je misschien tussendoor een borstlift nodig hebt en dat je ook nog na 10 jaar waarschijnlijk een wissel moet doen. Ben jij vaak tegengekomen dat iemand tussendoor een lift moest doen vanwege de zwaarte en het hangen? 

 

Nee ik denk dat het verschil van niks naar iets voor mij al heel groot was en dat dan die grotere ineens nog groter leken zeg maar. 

 

Ik heb een consult afgezegd, maar ik heb er nog een bij dokter nio staan op 23 april.. echter mijn vriend staat er nu niet meer achter en wil ook niet dat ik het doe. Dit komt vanwege mijn reactie na het consult. Ik was toen erg verdrietig en bang en heb meerdere keren gezegd dat ik het niet wil. Maar ik wil eigenlijk zo graagmooie borsten. Ik ben gewoon bang dat na alles ik ze niet mooi vind en dan nog best vaak onder het mes ga moeten vanwege lift of wissels...

 

bedankt voor je reactie! 

 

Denk je echt dat het de moeite waard is? 

 

Xx

Nou... Weet je.. Als je nog jong bent, en dat ben je, dan zul je in je leven idd je prothesen wel eens moeten wisselen.. Op dit moment wordt nog als regel gehanteert, elke 10-15 jaar.. Er zijn echter ook meiden/vrouwen die al 20 jaar met hun prothesen doen en hun borsten zijn nog altijd mooi.. 

Maar! Stel je wil zwanger worden, dan kan het zijn dat je lichaam heel erg gaat veranderen. Je borsten worden groter tijdens de zwangerschap om daarna waarschijnlijk weer te krimpen.. Als er dan een prothese in je borsten zit, kan het zijn dat die wat ruim in zijn velletje komt te zitten.. Hoe zwaarder borsten zijn, hoe meer ze de neiging kunnen hebben (zeker als ze niet goed ondersteund worden, of als je lang borstvoeding zou geven bijvoorbeeld, maar het is ook van persoon tot persoon afhankelijk van de kwaliteit van de huid!) om te gaan hangen.. Dan kan het zo zijn dat je idd een lift nodig hebt ergens tussen nu en 20 jaar.. 

Ik ben zelf met prothesen begonnen op mijn 33ste.. Ik draag áltijd een bh, heb mijn prothesen voor de spier (450 cc) en mijn borsten hangen níet. Ik wil wel graag mijn prothesen wisselen, gewoon vanuit veiligheidsoverwegingen, na een jaar of 10-15 po, maar dat zou inhouden dat ik op mijn 45ste (of zo) zou wisselen en dan weer op mijn 60ste? Daarna ga ik er echt niks meer aan laten doen of ik laat ze er een keertje uit halen op mijn 75ste.. Dus ik zou dan moeten sparen voor een wissel, 2 keer in mijn leven.. Ik vind het dat waard, want die grotere borsten hebben me ook meer zelfvertrouwen gegeven. Meer eigenwaarde.. Oke, niet letterlijk, maar mijn zelfbeeld is wel veranderd, waardoor die andere dingen ook wel veranderd zijn. Snap je wat ik bedoel? Ik vind het het waard om te sparen voor iets, waar ik me zelf goed door ga voelen. 
Dit even om aan te geven , dat het niet zwart/wit is, wat je vertelt is ;)

Mijn ervaring is echter ook, dat het vaak afhankelijk is van de pc, of er wel of niet een lift voorgesteld wordt bij een wissel (als het al gaat om een twijfelgeval, want heel vaak wordt er gewoon gewisseld met een iets groter implantaat en dan kunnen de borsten weer jaaaren mee)
Als je naar Nio gaat, zul je zien dat zijn verhaal anders is.. Hij heeft toevallig gisteren een vriendin van me geopereerd, en zij had na twee zwangerschappen echt hangborsten gekregen, en de prothesen hingen slap in hun velletje.. Hij heeft gisteren prothesen geplaatst die groter waren, en daarmee heeft hij het probleem volledig opgelost. Die borsten worden weer harstikke mooi, en dat zonder lift!! Dus mocht je ooit zover komen dat je gaat wisselen, zoek dan ook zeker verder dan je neus lang is, want niet iedere pc adviseert hetzelfde. Mocht je trouwens dan wel een lift nodig hebben dan is Straten echt een hele goede ;) 

Maar misschien draaf ik wel gewoon erg door.... Ik spreek vanuit mezelf.. Ik weet wat mijn borstvergroting mij gebracht heeft, dus ik probeer even aan te geven hoe het ook kan gaan bij jou, of hoe je het ook kunt zien :)

Consult bij Nio zou ik zeker niet annuleren.. Dat gesprek kan trouwens ook best heel snel gaan, zo gaan toch best aardig wat consulten als ik het zo lees.... maar hij is wel heel goed in wat hij doet (Straten trouwens ook hoor)

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Loes, 

 

Ik heb je al eerder een berichtje gestuurd. We zijn precies even oud, gelijke bouw en voorsituatie. Ik had dezelfde vragen en dezelfde twijfels.

mijn eerste consult was bij Bergman en ik had dezelfde verbazing, emotie en stress als die jij had.

Mijn vriend reageerde hetzelfde en zei: dat doen we dus maar niet. Hij was namelijk mee geweest en zag een soort Marijke Helwegen in de wachtkamer.....

Op een gegeven moment heb ik verder gezocht: dr van der Weij.

Ben er heen geweest en mijn gevoel was meteen goed. Want ja, ik wilde het echt. Mijn vriend zei: je mag alles doen,maar maak geen afspraak voor operatie .

Ik heb voor mijzelf gekozen, en een afspraak gemaakt voor de operatie. We hebben er zelfs ruzie over gehad, maar ik heb het toch gedaan. Hij stond er uiteindelijk wel achter en nu: vind hij de borsten PRACHTIG en heel sexy.

Echt waar, kies voor jezelf. 

Voelt een PC niet goed, ga naar een ander. Er zijn echt fijne plekken!

 

succes! ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi! Ik herken dat wel dat het bijna een obsessie kan worden. Dat had ik 15 jaar terug ook en toen maar helemaal mee gestopt (ook omdat ik kinderen wilde en bang was dat het daarna nog allemaal zou veranderen en met bv etc). Nu ik mij weer ging orienteren bij 2 verschillende geweest en 2 verschillende adviezen maar ik ben op de beste uitleg afegaan en intussen geopereerd en heel tevreden. Ik vind jou consult echt niet ok verlopen als ik het vergelijk met andere consulten die ik 15 jaar terug (5 verschillende) en nu heb doorlopen. Zeker nog doen dus een consult. Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.