Ga naar inhoud
Borsten Forum

Damita-Jo

Damita-Jo : 19 juni 2019 : Dr. Schiettecatte : Cosmed kliniek

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik ben Damita, 26 jaar en ik heb vandaag een consult gehad voor een borstvergroting. Ik wil mooie en natuurlijke borsten, liefst niet te groot maar ook niet te klein. Ik ben 1.64 en weeg ongeveer 55 kg. De arts heeft mij 215 cc aangeraden, maar dat zag er heel weinig en klein uit. Hij raadt mij maximaal 240 cc aan. Ik ben heel benieuwd naar jullie ervaringen en ben vooral op zoek naar topics en ervaringen van dames met ongeveer dezelfde lengte en gewicht zodat ik erachter kan komen hoe de borstvergroting bij hen heeft uitgepakt. Ps. Ik heb geloof ik cup A, maar omdat ik altijd push up draag, koop ik 75B. Als je 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Hey hoi,

Mijn voorsituatie is behoorlijk vergelijkbaar met die van jou! Ik ben 20, 1.65m en ook 55 kilo. Mijn arts heeft me 210 cc aangeraden en ik heb een beetje hetzelfde als jij, het leek wat weinig als ik er nu op terug kijk. Ik kan er ook maximaal 240 cc in krijgen voor mijn bouw. Ik ben zelf nog niet geopereerd, ben 15 april aan de beurt. Ik heb nu een A en wil het liefs uitkomen op een kleine C. Ik volg graag je evaringen!

Bij welke kliniek en chirurg ben je op consult geweest? En naar welke maat wil je toe?

Liefs Geri

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Hi Geri,

Bedankt voor je bericht! Ik wil dus ook graag een kleine C: volle B/ kleine C. Mijn operatie is pas 19 juni omdat ik eerst nog mijn studie moet afronden. Ik ben bij de Cosmedkliniek geweest en ben geholpen door dr. Schiettecatte. Een vriendin van mij heeft haar borsten ook bij hem gedaan en zij heeft hem aangeraden. Ik ben helaas vergeten om foto's te maken van de pas sessie, waardoor ik niet meer kan zien hoe groot de 215 CC was, maar ik vond het dus wel erg klein. Bij welke kliniek ben jij geweest en welke chirurg? Ik krijg trouwens ronde implantaten van Nagar dacht ik en het wordt middels de dual plane subfasciaal methode geplaatst.

Groetjes,

Damita

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Trouwens niet geheel onbelangrijk. De arts raad mij 215 CC aan omdat ik heb aangegeven graag een natuurlijke look te willen hebben en hij zei dat ik dan max 240 CC kan hebben. Ik heb al aangegeven dat ik graag 240 CC wil hebben, maar hij gaat bij de operatie kijken wat "kan". Je kan namelijk wel heel groot willen, maar het moet natuurlijk ook wel in je lichaam kunnen passen dus hij gaat zowel 215 CC als 240 CC bestellen en dan kom ik er na de operatie achter wat ik dus uiteindelijk heb "gekregen".

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
2 hours ago, Damita-Jo said:

Trouwens niet geheel onbelangrijk. De arts raad mij 215 CC aan omdat ik heb aangegeven graag een natuurlijke look te willen hebben en hij zei dat ik dan max 240 CC kan hebben. Ik heb al aangegeven dat ik graag 240 CC wil hebben, maar hij gaat bij de operatie kijken wat "kan". Je kan namelijk wel heel groot willen, maar het moet natuurlijk ook wel in je lichaam kunnen passen dus hij gaat zowel 215 CC als 240 CC bestellen en dan kom ik er na de operatie achter wat ik dus uiteindelijk heb "gekregen".

Wat grappig, ik ga me dus ook bij de Cosmed kliniek laten opereren maar dan door Dr. Schellekens en ons advies is bijna hetzelfde! Ik heb 210 cc maar Dr. Schellekens gaat er ook 240 bij bestellen en bij de operatie kijken wat past.

En verstandig om het pas te doen als je tijd hebt om te herstellen, dat is zeker belangrijk :)

Liefs Geri

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Hoi,

Ik heb 2 week geleden een bv gehad, ik  ben 1.68 en weeg ongeveer 56 kg en wou ook graag een natuurlijk "effect". 

De protheses die ik nu heb zijn van het merk Mentor, cohesive II , 250cc, 11,3 breed, projectie van 3,6 cm en het is dual plane geplaatst en kom uit op een kleine C cup. Zelf vind ik het precies goed qua grote. Natuurlijk gaat het nog erg veranderen, ze moeten nog meer indalen, zacht worden etc.

Wanneer je vragen hebt over cc's, volume etc. kun je het beste @best_boobie een pb sturen, zij heeft hier een goed inzicht in. Wel is het handig om de gegevens van de protheses door te geven, zoals het merk etc. zo kan zij gerichter met je meekijken. 

Daarnaast veel lezen op het forum, via zoeken vind je vaak ervaringen over ene bepaalde kliniek en/of arts en vragen stellen. 

Suc6 met alles :) 

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Hi Mtvo,

Bedankt voor je berichtje! Allereerst heel veel succes met het herstel. Wat leuk dat jij je bv al hebt gehad. Als ik het zo lees heb jij anatomische protheses, klopt dat? 

Groetjes,

Damita

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
17 uur geleden, Damita-Jo zei:

Hi Mtvo,

Bedankt voor je berichtje! Allereerst heel veel succes met het herstel. Wat leuk dat jij je bv al hebt gehad. Als ik het zo lees heb jij anatomische protheses, klopt dat? 

Groetjes,

Damita

Hey Damita,

Dankjewel, steeds een dag verder in het herstel, ben blij als ik weer een paar week verder ben, haha :).

Ik heb ronde protheses, ik wou in eerste instantie wel anatomische protheses, maar mijn pc zei dat omdat ik geen "grote" borsten wil, ronde prothesen prima bij mij zouden passen, vooral omdat het dual plane geplaatst zou worden, daarnaast scheelde het ook nog in de kosten, mooie bijkomstigheid ;)

Ik hoop dat jij hier iets aan hebt :)

Groetjes,

M

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Op ‎14‎-‎3‎-‎2019 om 16:26, Damita-Jo zei:

Hi Geri,

Bedankt voor je bericht! Ik wil dus ook graag een kleine 😄 volle B/ kleine C. Mijn operatie is pas 19 juni omdat ik eerst nog mijn studie moet afronden. Ik ben bij de Cosmedkliniek geweest en ben geholpen door dr. Schiettecatte. Een vriendin van mij heeft haar borsten ook bij hem gedaan en zij heeft hem aangeraden. Ik ben helaas vergeten om foto's te maken van de pas sessie, waardoor ik niet meer kan zien hoe groot de 215 CC was, maar ik vond het dus wel erg klein. Bij welke kliniek ben jij geweest en welke chirurg? Ik krijg trouwens ronde implantaten van Nagar dacht ik en het wordt middels de dual plane subfasciaal methode geplaatst.

Groetjes,

Damita

Hoi hoi

Ik zie dat je al een operatiedatum hebt. Ik ga je topictitel even aanpassen en je verhuizen naar de operatieverslagen. Zo sta je meteen op de goede plek en kun je hier al je verdere berichten en updates blijven plaatsen. Dan heb je alles netjes en overzichtelijk bij elkaar staan :)

Heel veel succes met aftellen. Duurt nog even, maar je hebt wel iets om naar uit te kijken ;)

Mocht je vragen hebben over je prothesen, kun je mij altijd een pb sturen, zoals @Mtvo al zei :)

xx BB

• Like 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

@Geri2205 en @Damita-Jo

ik heb dus hetzelfde gedaan als wat jullie geadviseerd is! Ik heb 230 

(230 bestaat niet in sommige implantaten dus dan kiezen ze 240).

ik heb nu maat 70D of 70C aan!!! Dus het is wel al wat hoor.

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Op 15-3-2019 om 23:22, Mtvo zei:

Hey Damita,

Dankjewel, steeds een dag verder in het herstel, ben blij als ik weer een paar week verder ben, haha :).

Ik heb ronde protheses, ik wou in eerste instantie wel anatomische protheses, maar mijn pc zei dat omdat ik geen "grote" borsten wil, ronde prothesen prima bij mij zouden passen, vooral omdat het dual plane geplaatst zou worden, daarnaast scheelde het ook nog in de kosten, mooie bijkomstigheid ;)

Ik hoop dat jij hier iets aan hebt :)

Groetjes,

M

Zeker weten. Bedankt voor je berichtje! :)

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...