Ga naar inhoud

Sf1992 : 11 maart 2019 : Dr. Ortiz : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

@MenM Geen idee! Ik denk wel dat ik een nieuw verband ga krijgen aangezien het nog maar een week geleden is! (Hoewel ik hoop van niet want momenteel is dit hetgene dat me het meest irriteert ?)

Vannacht heb ik voor het eerst in bed geslapen en het lijkt stukken beter te gaan ineens. 

Ja haha dat is zo n raar gevoel he als je gaat liggen en opstaan. Ik had echt nooit gedacht dat het zo zou aanvoelen. Een bv is echt wel een serieuze ingreep en had er niet bij stilgestaan eigenlijk dat ik er zo van ging afzien ?

Ik ga proberen zsm foto’s te posten. Hopelijk volgende maandag wanneer de draadjes eruit zijn en ik van dat ‘prachtige, sexy’ steunverbandje af ben ??? xoxoxo

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, Sf1992 zei:

@MenM Geen idee! Ik denk wel dat ik een nieuw verband ga krijgen aangezien het nog maar een week geleden is! (Hoewel ik hoop van niet want momenteel is dit hetgene dat me het meest irriteert ?)

Vannacht heb ik voor het eerst in bed geslapen en het lijkt stukken beter te gaan ineens. 

Ja haha dat is zo n raar gevoel he als je gaat liggen en opstaan. Ik had echt nooit gedacht dat het zo zou aanvoelen. Een bv is echt wel een serieuze ingreep en had er niet bij stilgestaan eigenlijk dat ik er zo van ging afzien ?

Ik ga proberen zsm foto’s te posten. Hopelijk volgende maandag wanneer de draadjes eruit zijn en ik van dat ‘prachtige, sexy’ steunverbandje af ben ??? xoxoxo

Ik bedoelde vergeet geen foto's te maken voor jezelf? Omdatje verband heb en niet tussendoor kan gluren, hihi. Maar mocht je een album aanmaken, dan wil ik wel meekijken?.

 

ja het is niet niks een bv. Je leest op de info pagina's dat je na twee weken weer ah werk kan enzo. En dat je 6 weken bepaalde dingen niet mag. Maar ze vertellen er niet bij dat je na die twee weken nog steeds pijntjes heb. Hoewel je dat eigenlijk wel weet.... Lekker dubbel. Ik denk maar zo, bij iedereen baat het over, dus vanzelf bij mij ook. Ik doe weer veel bij 5 weken po, maar houd mij zeker aan de regels. Vorige week had ik een kleine terugval qua pijn, terwijl ik niks verkeerds gedaan had van wat miet mag, maar je wordt vanzelf teruggefloten als je toch onbewust te veel doet. Afgelopen weekend rustig an gedaan en merk weer vooruitgang??

 

Ik hoop echt dat je geen verband meer hoeft en je een "prachtige" sportbeha aan kan vanmiddag? Kan je tenminste douchen en af en toe je borsten bekijken. ?

Liefs.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

 

Hoop dat de controle goed was en hoop voor jou dat jij geen nieuw verband om hebt gekregen! Dat omhoog komen na het liggen is heel herkenbaar, ik ben nu 18 dagen po en ik merk het ook nog elke keer, ben benieuwd hoe lang het duurt voor je dat helemaal niet meer voelt, haha. Nou meid, rustig aan, de eerste week heb je achter de rug! :) 

 

xx

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Mtvo @MenM de controle is heel goed verlopen! Dr Verdonck zei dat mn wondes zo mooi aant genezen zijn dat hij zou denken dat we al 2 weken PO zijn ipv 1. Goed nieuws dus. Ikke blij. ?

Steunverband mocht ook afblijven, yes!

Wondjes ontsmet en erna terug afgetaped. Toen ik in de spiegel keek was het wel even een raar zicht, logisch ook aangezien de implantaten nog zo hoog zitten. Bij het thuiskomen een nieuwe steunbeha aangetrokken, had er eentje extra gekocht, is altijd makkelijker en war frisser. Ben echt zo reuze benieuwd naar het definitieve resultaat! Volgende week de draadjes eruit en dan aftellen naar wanneer ik mn eigen keuze bh’s mag aandoen. Deze is echt zo lelijk en komt overal bovenuit is geen zicht?? heb me al lekker bezig gehouden met lingerie opzoeken voor als de dag is aangebroken dat ik de hunkemoller mag gaan leegkopen met al mn cadeaubonnen ?? xoxoxo

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

29 minuten geleden, Sf1992 zei:

@Mtvo @MenM de controle is heel goed verlopen! Dr Verdonck zei dat mn wondes zo mooi aant genezen zijn dat hij zou denken dat we al 2 weken PO zijn ipv 1. Goed nieuws dus. Ikke blij. ?

Steunverband mocht ook afblijven, yes!

Wondjes ontsmet en erna terug afgetaped. Toen ik in de spiegel keek was het wel even een raar zicht, logisch ook aangezien de implantaten nog zo hoog zitten. Bij het thuiskomen een nieuwe steunbeha aangetrokken, had er eentje extra gekocht, is altijd makkelijker en war frisser. Ben echt zo reuze benieuwd naar het definitieve resultaat! Volgende week de draadjes eruit en dan aftellen naar wanneer ik mn eigen keuze bh’s mag aandoen. Deze is echt zo lelijk en komt overal bovenuit is geen zicht?? heb me al lekker bezig gehouden met lingerie opzoeken voor als de dag is aangebroken dat ik de hunkemoller mag gaan leegkopen met al mn cadeaubonnen ?? xoxoxo

Wat dijn dat je geen nieuw verbena’s heb. En top dat het zo voorspoedig loopt! Op naar volgende week en de hechtingen eruit. 

Toevallig heb ik vandaag 4! Nieuwe beha’s bij de Hunkemöller gekocht? Echt zo leuk?? Ik mag al andere bh’s aan, maar heb ik nog niet gedaan. Nu kan ik ermee gaan beginnen??

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@MenM echt? Ho super! Ik ben deze BH echt kotsbeu. Hij is alles behalve flatterend. Ik weet nu ook wel dat je niet meteen een supermooie aankan, maar het had leuk geweest mocht ik zelf n sportbh gaan kopen. In deze voel ik me zo raar en ongemakkelijk ? achja.. als dat het ergste is dat me nog zal overkomen de volgende weken ben ik nog bij de gelukkigen! ☺️ 

Ik zou zeggen, geniet van je nieuwe collectie en het dragen ervan! ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Sf1992 zei:

@Mtvo @MenM de controle is heel goed verlopen! Dr Verdonck zei dat mn wondes zo mooi aant genezen zijn dat hij zou denken dat we al 2 weken PO zijn ipv 1. Goed nieuws dus. Ikke blij. ?

Steunverband mocht ook afblijven, yes!

Wondjes ontsmet en erna terug afgetaped. Toen ik in de spiegel keek was het wel even een raar zicht, logisch ook aangezien de implantaten nog zo hoog zitten. Bij het thuiskomen een nieuwe steunbeha aangetrokken, had er eentje extra gekocht, is altijd makkelijker en war frisser. Ben echt zo reuze benieuwd naar het definitieve resultaat! Volgende week de draadjes eruit en dan aftellen naar wanneer ik mn eigen keuze bh’s mag aandoen. Deze is echt zo lelijk en komt overal bovenuit is geen zicht?? heb me al lekker bezig gehouden met lingerie opzoeken voor als de dag is aangebroken dat ik de hunkemoller mag gaan leegkopen met al mn cadeaubonnen ?? xoxoxo

 

Wat fijn om te lezen dat je arts zo tevreden was en dat er geen nieuw verband aangelegd is! :D. Eerste tijd zitten de implantaten idd nog erg hoog, bij mij ook nog wel, al heb ik het idee dat het al een beetje begint te zakken, dus ook hier geldt: geduld.... Volgende week mogen bij jou de hechtingen eruit, heerlijk voor je! :). Haha, herkenbaar dat kijken naar bh's :P nog ff (komt ie weer) geduld hebben :P 

 

Liefs

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Mtvo Ja echt zoooo blij dat ik geen verband meer moest! 

Moest ze ook elke dag beginnen insmeren met bio oil om de huid meer soepel te maken en tegen kapselvorming. Dus maar meteen mee begonnen vanavond. 

Ja geduld moet je idd wel hebben, aangezien het volledige genezingsproces tot 6 maanden kan duren ? momenteel zitten ze bijna in mn nek bij wijze van spreken ? hopelijk dalen ze ‘redelijk snel’ want het uiteindelijk beeld, daar ben ik echt wel benieuwd naar. Zeker omdat ik voor de motiva ben gegaan. Deze zouden er heel natuurlijk uitzien dus ben heel benieuwd! 

Het enige dat nu wel super vervelend is, is dat ik met een verkoudheid zit. Telkens als ik hoest doet het zoveel pijn aan de wondjes onderaan. Je komt ook eens buiten en meteen hoesten ?? typisch my life ??‍♀️ Maar we komen er wel! 

Leuk voor je dat ze bij jou stilletjes aan beginnen zakken naar hun plaats, super!! Xoxoxo

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uur geleden, Sf1992 zei:

@Mtvo Ja echt zoooo blij dat ik geen verband meer moest! 

Moest ze ook elke dag beginnen insmeren met bio oil om de huid meer soepel te maken en tegen kapselvorming. Dus maar meteen mee begonnen vanavond. 

Ja geduld moet je idd wel hebben, aangezien het volledige genezingsproces tot 6 maanden kan duren ? momenteel zitten ze bijna in mn nek bij wijze van spreken ? hopelijk dalen ze ‘redelijk snel’ want het uiteindelijk beeld, daar ben ik echt wel benieuwd naar. Zeker omdat ik voor de motiva ben gegaan. Deze zouden er heel natuurlijk uitzien dus ben heel benieuwd! 

Het enige dat nu wel super vervelend is, is dat ik met een verkoudheid zit. Telkens als ik hoest doet het zoveel pijn aan de wondjes onderaan. Je komt ook eens buiten en meteen hoesten ?? typisch my life ??‍♀️ Maar we komen er wel! 

Leuk voor je dat ze bij jou stilletjes aan beginnen zakken naar hun plaats, super!! Xoxoxo

 

Kan mij heel goed voorstellen dat jij daar blij mee bent! :). Hoesten/niezen is idd NIET leuk, heel herkenbaar, maar ook dat zal steeds minder pijn gaan doen! Ga je ook een fotoalbum maken? Zo ja, mag ik dan meekijken, ben heel benieuwd :) 

 

xx

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.