Ga naar inhoud

Kimmi : 26 februari 2019 : Dr. Staudt : Kliniek Blooming


Aanbevolen berichten

Ik ben intussen thuis! Ik heb helemaal geen pijn (misschien nog door de morfine die bij de operatie is gegeven?) en voel mij goed. Ben nu al heeeeel tevreden over het resultaat en dr staudt ook. Hij zei prachtig natuurlijk, goed gekozen deze maat. Dik tevreden over dit zkh , arts en personeel!!!bijv de anestetist die uitgebreid ging vertellen over de hersenreacties die ze kunnen meten omdat ik wat angst had vd narcose. Superfijn.

wat ik mij zelf afvroeg, misschien raar; hoe kan de silicoon goed ‘vastnestelen’ terwijl hij zo platgedrukt wordt door de sport bh?

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goeie nacht gehad? Fijn dat de anesthesist je gerust kon stellen. En dat alles goed verlopen is. 

Ik heb niet echt een antwoord op je vraag. Ik denk  dat als het zo min mogelijk beweegt van binnen dat het goed vast komt te zitten? Goeie vraag voor bij je controle??

Link naar reactie
Delen op andere sites

45 minuten geleden, Kimmi zei:

Ja goede nacht gehad! Ga ik zeker doen maar zit al stuk minder strak dan gister dus komt goed :)

uk heb helemaal geen pijn en valt 1000prct mee allemaAl!

Wauw! Klinkt super helemaal geen pijn... Houden zo??

Link naar reactie
Delen op andere sites

50 minuten geleden, Kimmi zei:

Hoe is het gegaan??

 

50 minuten geleden, Kimmi zei:

Hoe is het gegaan??

Operatie ging goed! Dolly Parton gehalte valt mee en voor de eerste dag po ziet het er prima uit. Vannacht wel beroerd geslapen, zeg maar niet, want ik had ineens enorme pijn in mijn rug. Precies in het midden. En ik ben geen rugslaper, dus heb denk ik in het totaal 2 uur geslapen. Pijn van mijn borsten valt mee, maar ik neem naast de paracetamol ook de andere medicatie behalve de morfine achtige pillen ?. En hoe gaat het bij jou?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben normaal ook een buik/zijslaper dus slapen vond ik ook lastig maar de eerste 5 uur was ik nog we knock out van de morfine van gister. Ook last van onder en middenrug, denk door de stujvigheid van niet bewegen in slaap.Ik gebruik alleen de paraetamol en nergens last van. Sterkte!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi allemaal! Het Gaat goed op de 11e dag PO. Ik wandel elke dag, doe weer wat huishoudelijke klusjes zoals opruimen, was doen en vouwen etc. (Grote) Hond uitlaten en zware klussen doe ik echt nog niet. Slapen gaat al wat beter, klein beetje op mijn zij. Ik heb weinig pijn en ben heel blij met de keuze van aantal cc. Niemand zal het zien want ik had altijd posh up enzo en nu met sportbh hetzelfde. Maar zelf zo blij! Mn tepels zijn nog heel gevoelig maar wordt vast beter in de loop van de tijd. Ik mist sport heel erg, maar wandel elke dag een uur vanaf 3e dag na operatie en dat gaat heel goed. Ik denk dat het scheelt dat ik op de spier heb en dat ik daardoor weinig pijn heb (gehad). Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.