Ga naar inhoud

lina123 : 21 februari 2019 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Goedenavond allemaal.

Ik kijk al een aantal maandjes mee hier. Ik ben 24 jaar. Smal gebouwd en ga nu door het leven met een A cup. Al heel wat jaartjes hoop ik op mooie borsten die mooi passen bij mijn figuur. Ik ben slank en lang en verlang naar wat vrouwelijke vormen. 

 

Vandaag heb ik mijn eerste consult gehad bij kliniek Veldhoven. Ik was best zenuwachtig want ik wist echt niet wat ik moest verwachten. Aangezien ik zelf echt kleine borsten heb was ik al blij met de kleinste prothese die ik heb gepast. Eenmaal grotere maten aangedaan kon ik wel wat beter oordelen. De arts adviseerde mij een anatomische prothese. Om een zo natuurlijk mogelijk resultaat te krijgen. Ik heb 250 gepast, deze vond ik toch wat klein. Daarna 330 wat ik mooi vond maar zat wel echt aan de Max. Daarom adviseerde de arts mij 295 cc aan. Hier heb ik nog twijfels over maar als de arts het zegt.. daarna vertelde ze mij dat ze de prothese boven de borst wilde plaatsen. Dit was voor mij een complete verrassing. Ik heb weinig borstweefsel en na alle internet verhalen dacht ik echt dat dat zoiezo geen optie was. Ik ben erg benieuwd hoe jullie dit ervaren. Aankomende woensdag heb ik mijn 2e consult hij dr. straten. Ik ben benieuwd hoe ik dit ga ervaren en of hij met een ander advies komt! I ceep you posted! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@lina123 Hee Hallo

Mijn naam is Ellen ben 21 en heb afgelopen 14 augustus mijn bv gehad bij Dr Straten. Ik ben 1.73 en ook slank gebouwd weeg zo ongeveer 65-66 kg. Heb wel bredere schouders en heupen waardoor een beetje een zandloperfiguur heb, word mij verteld dan kijk er zelf anders tegen aan haha. Ik heb 425cc, omdat ik weinig volume had heb ik ronde protheses met een hoog profiel (high profile) gekregen. Dit was voor mij ook echt de max, maar als ik nu kijk hadden ze nog wel wat groter gemogen maar dat is persoonlijke voorkeur ik vind ronde volle borsten heel mooi. Bij mij zijn ze dual plane geplaatst dit wil zeggen tussen de spier, dit is ook de natuurlijkste manier. Ik was zelf heel tevreden over straten voelde me er echt al een persoon in plaats van een nummertje. Als je bij andere dames hier ziet die ook bij Frans geweest zijn kun je echt zien dat hij ook van het natuurlijke is maar wel met mooi volume. 

Ik heb een album waar je in kan kijken als je wilt. Ben benieuwd hoe je het consult bij Straten gaat vinden. 

 

:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Ellen1997

thanks voor je bericht! En echt een prachtig resultaat. Heb jij ook bij meerdere artsen een consult gehad? En ik ben benieuwd.. gaf Frans jou ook als optie om voor de spier te plaatsen? En heb jij zelf veel getwijfeld over de maat? Ik vind het heel moeilijk om in te beelden

wat her resultaat zal zijn. Ik ben ook echt benieuwd woensdag! Ik laat weten hoe het is gegaan! 

 

Liefss

Link naar reactie
Delen op andere sites

@lina123 ik ben ook bij de wellness kliniek in Genk op consult geweest maar viel me zo tegen, en ik wou ook heel graag door straten geopereerd worden ik noem heb de king of the boobies haha. Ik heb heeeeel erg getwijfeld over de maat die ik wou maar moet zeggen dat ook echt een stresserd en twijfelkont van nature ben. Ik was vrijwel plat en ik had nooit verwacht dat er 425cc in zou passen. Ben bijna 4 weken po dus alles moet nog wel meer zakken en vormen maar ben al echt heel blij als je ziet hoe plat ik was ! Had zelf geen idee of ik achter, voor of dual plane zou willen. Ik vind dat met voor de spier je de randen ziet van de protheses in je decolleté en dat wil niet. Het hoefde van mij niet te lijken alsof het van mezelf is maar ook niet over duidelijk dat je zien daar zitten implantaten in. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Ellen1997 lief dat je er aan denkt! Ik vond het een fijn gesprek. Ik heb het idee dat dr Straten weet waar hij het over heeft. Ik heb 2 maten gepast waarvan hij dacht dat het goed bij mij past. Nu twijfel ik nog wel tussen die 2. Anatomisch 260 CC of 300 CC. Meer kan ook echt niet dan zou het al onnatuurlijk worden. Mijn vriend geeft de voorkeur aan de kleinere maat. Ik weet het niet.. Het verschil is niet enorm maar blijft lastig. Hij zei ook dat ze bij mij Dual plane worden geplaatst omdat voor de spier echt niet kan omdat ik er echt te weinig vet heb zitten. Toch apart dat de adviezen zo verschillen per arts. Dat maakt het niet makkelijker.. ik ga zeker nog terug voor een andere passessie. Ik twijfel om eventueel nog op consult te gaan bij dr Verdonck. Al is het maar om mijn twijfels weg te nemen. Het is voor mij 1 uur rijden dus is nog te doen. Twijfel twijfel twijfel... zo’n belangrijke beslissing voor mij! Hoe gaat het met jou herstel? Ben je helemaal happy? Is dit wat je voor ogen had? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@lina123 Heel fijn om te horen dat het een fijn gesprek was! Straten is wel echt heel eerlijk daarin en dat vind ik fijn. Het belangrijkste is waar jij je eigen goed bij voelt, het zijn tenslotte jou borsten en het is het belangrijkste dat jij je er happy bij voelt welke maat je ook kiest. 

Met mijn herstel gaat het heel goed deze week weer voor het eerst aan het werk maar heb zwaar werk veel lopen en tillen dus heb regelmatig wel een tik op me vingers nodig. Nog 2,5 week en dan mag ik eindelijk de borstband af en gewone bh’s gaan dragen, gewone bh heb ik afgelopen week 1 keer een paar uurtjes al gedragen. Het ziet er ik bh zo anders uit als in de bh die van de kliniek heb. Ben super blij en ze moeten nog steeds een hele hoop vormen en zaken maar daf duurt bij mij denk ik wel 3-6 maanden voordat ik kan zeggen ohja nu is het een echte borst nu zijn ze nog echt plastic, wat ik eigenlijk ook wel heel mooi vind. 

Weet je ookal beetje wanneer je graag geopereerd zou willen worden? In iedergeval lekker van het hele proces genieten is zo een fijn gevoel als je ze eenmaal hebt :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hi allemaal,

 

Ik ben al een tijdje aan het rondkijken hier op dit forum. Ik zie hele mooie verschillende resultaten! Ik ben zelf 24 jaar en denk al een aantal jaren na over een borstvergroting maar wil nu echt de stap gaan zetten.  Ik heb zelf een magere 70a en ben ook smal gebouwd. Lang.. 179 cm. Ik heb inmiddels 3 consulten gehad. Allemaal heel verschillend. Bij Veldhoven kliniek werd bij anatomisch boven de spier geadviseerd. Bij dr straten anatomisch duel plane. Maar nu begreep ik dat deze kunnen gaan draaien en een stuk steviger zijn. Als laatste ben ik afgelopen week naar dr Verdonck geweest en hij adviseerde mij Motiva Ergonomix duel plane. 295 CC links en 275 CC rechts omdat ze nu iets verschillen van elkaar. Hiermee zou ik een natuurlijk resultaat krijgen. Ik heb zeker een goed gevoel bij dr Verdonck maar nu krijg ik alweer twijfels. De juiste arts kiezen is moeilijk. Ze zijn eigelijk allemaal vriendelijk maar je legt je toekomstige borsten in hun handen zal ik maar zeggen. Ik ben heel benieuwd naar jullie ervaringen met dr Verdonck. Ik zou graag mee kijken naar resultaten met ongeveer dezelfde voorsituatie. 

 

Liefs Lina 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei lina123:

Hi allemaal,

 

Ik ben al een tijdje aan het rondkijken hier op dit forum. Ik zie hele mooie verschillende resultaten! Ik ben zelf 24 jaar en denk al een aantal jaren na over een borstvergroting maar wil nu echt de stap gaan zetten.  Ik heb zelf een magere 70a en ben ook smal gebouwd. Lang.. 179 cm. Ik heb inmiddels 3 consulten gehad. Allemaal heel verschillend. Bij Veldhoven kliniek werd bij anatomisch boven de spier geadviseerd. Bij dr straten anatomisch duel plane. Maar nu begreep ik dat deze kunnen gaan draaien en een stuk steviger zijn. Als laatste ben ik afgelopen week naar dr Verdonck geweest en hij adviseerde mij Motiva Ergonomix duel plane. 295 CC links en 275 CC rechts omdat ze nu iets verschillen van elkaar. Hiermee zou ik een natuurlijk resultaat krijgen. Ik heb zeker een goed gevoel bij dr Verdonck maar nu krijg ik alweer twijfels. De juiste arts kiezen is moeilijk. Ze zijn eigelijk allemaal vriendelijk maar je legt je toekomstige borsten in hun handen zal ik maar zeggen. Ik ben heel benieuwd naar jullie ervaringen met dr Verdonck. Ik zou graag mee kijken naar resultaten met ongeveer dezelfde voorsituatie. 

 

Liefs Lina 

Hi! 

 

Welkom op het forum!

 

Ik heb zelf 3 consulten gehad. Faceland, Wellnesskliniek en Belgian Beauty Clinic (Verdonck). 

 

Ik heb zelf meteen de knoop doorgehakt om bij Verdonck te gaan. Hele aangename man vond ik en stelde me echt op men gemak. Hij legde het ook echt in mensentaal uit zodat je gewoon kunt volgen als onwetende :lol:

 

Ik word morgen bij hem geopereerd! Ik krijg dual plane Motiva Full 255-275cc progressieve gel plus.

 

 

alvast succes met oriënteren!

 

 

 

x Anissa 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei MissAnissa:

Hi! 

 

Welkom op het forum!

 

Ik heb zelf 3 consulten gehad. Faceland, Wellnesskliniek en Belgian Beauty Clinic (Verdonck). 

 

Ik heb zelf meteen de knoop doorgehakt om bij Verdonck te gaan. Hele aangename man vond ik en stelde me echt op men gemak. Hij legde het ook echt in mensentaal uit zodat je gewoon kunt volgen als onwetende :lol:

 

Ik word morgen bij hem geopereerd! Ik krijg dual plane Motiva Full 255-275cc progressieve gel plus.

 

 

alvast succes met oriënteren!

 

 

 

x Anissa 

Wat spannend!! Wat is jou voorsituatie? En wat is de reden dat je voor progressieve gel plus hebt gekozen? Is dat iets voller boven? 

 

Dankjewel voor je reactie en ik ben benieuwd naar je resultaat! Heel veel succes morgen!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 months later...

Goedemiddag dames,

 

Ik ben zojuist geopereerd door Frans. Ik heb 300 CC anatomisch gekregen.

Wat was ik zenuwachtig vanmorgen. Ik was gelukkig snel aan de beurt. Ik moest mij om half 8 melden en om 10 over 8 sliep ik al. Kwart over 9 werd ik al weer wakker. 

Alles is goed gegaan. De narcose viel mij mee, ondanks dat dit de eerste keer was.

 

Ik heb even kort in de spiegel gekeken. Voor nu ziet het er al goed uit maar ik kan er natuurlijk nog niks van zeggen, maar goed als Frans zegt dat het goed komt en mooi word geloof ik dat eigelijk wel. Ik zie wel dat er een verschil is. Gek genoeg is de linker borst nu groter, terwijl deze kleiner was en heb beide dezelfde aantal cc gekregen. Ach alles moet zich nog settelen.

 

De pijn valt me nog mee tot nu toe maar zodra ik loop of beweeg voel ik het wel uiteraard. Ben nu al wel benieuwd hoe ik ga slapen. Dat gaan we zien.. 

 

Zo benieuwd hoe ik mij de komende dagen ga voelen en of de druk minder word per dag. Ik zal ergens de komende dagen weer een update geven. 

 

Liefs x 

 

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@lina123 gefeliciteerd met je nieuwe boobies. Hoe is je nacht gegaan? Ik hoop dat je en beetje slaap heb kunnen pakken. Die druk die je voelt wordt zeker minder. Ik erbarmde op dag 4 een grote vooruitgang. Neem op tijd je pijnstilling in en hou je rustig. Dat is het fijnste vond ik zelf. Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

@lina123 gefeliciteerd! Wordt vast heel mooi! Ik heb veel foto’s gezien en forums gelezen waarbij het ook echt duidelijk is dat het er over een een aantal weken steeds mooier uit gaat zien! Ik had van iemand een heel mooi voorbeeld gezien!

 

ik vond het erg fijn om dit te zien! 

 

Ik heb 11 maart een consult bin Frans van straten en ik ben heel benieuwd. En net zoals jij een beetje bang of ik er blij mee ga zijn als ik het wel ga laten doen. Maar ik zie zoveel mooie boobies van dokter van straten voorbij komen dat dat bij jou ook vast zo gaat zijn! 

 

Heel veel succes met je herstel! 

 

X

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Adnil dankjewel! Heb 2 redelijke nachten gehad, echt wel blij mee!! Dag 3 alweer, de tijd gaat snel:)

@Loes1309 wat leuk dat je ook daar op consult wilt gaan. Ik heb een lijstje gemaakt met vragen van te voren, dat hielp wel! Ik zelf zou alles vergeten door zenuwen.. ben je van plan om naar meer consulten te gaan? 

@oopsnewboobsThanks! Ik heb nu al het gevoel dat links kleiner is, ze zullen idd nog super veel gaan veranderen. Dat probeer ik ook in mijn hoofd te houden. Stelt eigelijk wel echt gerust! Zeker jou foto’s! ? 

 

vandaag ga ik nog lekker rustig aan doen maar het word mooi weer dus wie weet kan ik wel even buiten zitten ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even een korte update?

 

Het is inmiddels dag 5 po. Ik tel donderdag mee want ik was om 09.15 al wakker na mijn operatie Haha ? Ik heb vandaag lekker gedoucht, heerlijk! Wel gek om de bh uit te hebben, heb deze daarna maar snel weer aangedaan. Voel ik me toch een stuk zekerder. Heb ze vandaag ook is goed bekeken Haha. Ze zijn nog heel strak en stijf, ik probeer er wel door heen te kijken. Ze staan ook best ver uit elkaar naar mijn idee. Maar dit waarschijnlijk omdat dit voor de operatie ook al was.. Ik heb tot nu toe nog geen foto’s gemaakt omdat ik dat eigenlijk niet durf maar misschien alleen al goed om vooruitgang te zien. Tot nu toe lijkt er niet veel veranderd sinds de operatie terwijl ik anders mensen van dit forum hoor zeggen dat het echt al per dag beter word. 

 

Ik merk dat ik veel op dit forum kijk om te zien of het herstel vergelijkbaar is met andere? helpt wel echt! 

 

De pijn lijkt vandaag ook weer beter dan gisteren. Ik ervaar in mijn linker borst wel wat meer pijn dan de rechter. Deze zit ook wat hoger dus dat zal het wel verklaren. 

 

Ik moet trouwens 24/7 de borstband om. Is dat altijd of alleen bij anatomisch? Iemand enig idee? 

 

Liefss

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 25-2-2019 om 13:57, lina123 zei:

Even een korte update?

 

Het is inmiddels dag 5 po. Ik tel donderdag mee want ik was om 09.15 al wakker na mijn operatie Haha ? Ik heb vandaag lekker gedoucht, heerlijk! Wel gek om de bh uit te hebben, heb deze daarna maar snel weer aangedaan. Voel ik me toch een stuk zekerder. Heb ze vandaag ook is goed bekeken Haha. Ze zijn nog heel strak en stijf, ik probeer er wel door heen te kijken. Ze staan ook best ver uit elkaar naar mijn idee. Maar dit waarschijnlijk omdat dit voor de operatie ook al was.. Ik heb tot nu toe nog geen foto’s gemaakt omdat ik dat eigenlijk niet durf maar misschien alleen al goed om vooruitgang te zien. Tot nu toe lijkt er niet veel veranderd sinds de operatie terwijl ik anders mensen van dit forum hoor zeggen dat het echt al per dag beter word. 

 

Ik merk dat ik veel op dit forum kijk om te zien of het herstel vergelijkbaar is met andere? helpt wel echt! 

 

De pijn lijkt vandaag ook weer beter dan gisteren. Ik ervaar in mijn linker borst wel wat meer pijn dan de rechter. Deze zit ook wat hoger dus dat zal het wel verklaren. 

 

Ik moet trouwens 24/7 de borstband om. Is dat altijd of alleen bij anatomisch? Iemand enig idee? 

 

Liefss

 

 

Dat van die borstband verschilt per kliniek.  Sommige klinieken werken helemaal niet met de borstband. Bij Heyendael krijg je  hem bij anatomisch heerlijk en bij rond na een week. 

 

Het is niet gek hoor als je niet meteen helemaal gelukkig bent.  Sommige hebben dat vanaf dag 1 wel.  Ik was er echt niet blij mee in het begin.  En mijn hoofd wist wel dat het mooi zou worden maar het vorige toch rot. Vanaf een week of twee kreeg ik er meer vertrouwen in. Ik ben  nu 4 weken PO en kan echt zeggen dat ik ze mooi vind.  Ze moeten nog wel zachter worden en zullen vast nog veranderen maar ik vin d ze oprecht mooi. Gelukkig.  Ik heb ook veel naar de foto's van andere gekeken om te zien hoe ze veranderde.  Ik weet niet of je al in mijn album kan of je dat zou willen? De eerste foto's van mij waren echt vreselijk. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@oopsnewboobs Hi! Ik heb eigelijk geen pijn meer! Moet opletten dat ik niet te veel doe! Vandaag heb ik controle gehad en alles geneest super! Alleen midden stuk is nog vrij gezwollen en dat zou nog wat langer duren! 

Ik wil zeker foto’s maken maar liefst als die zwelling wat minder is?

ik ben er al heel blij mee hoor?

 

dankjewel voor je berichtje!! 

 

Liefss

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Update 3 weken PO

Goedemiddag dames,

Inmiddels 3 weken na mijn operatie heb ik weinig pijn meer. Ik voel af en toe steken en mijn tepels zijn erg gevoelig. Het herstel is mij tot nu toe meegevallen.

Ik slaap nog steeds met veel kussens, ik ben bang dat als ik plat ga liggen ik naar mijn zij ga draaien. 

 

Ze voelen nog wel erg stevig en tussen mijn borsten is nog steeds wel wat zwelling. Ik maak mij hier geen zorgen over, dit gaat vanzelf weg.

 

Iets wat ik totaal niet had verwacht is dat ik nu zie dat mijn borsten steeds kleiner lijken te worden en ik bang ben dat ik ze te klein vind. Wat nergens op slaat want ik kom van heel weinig af! Ik zie ook wel dat dit mooi bij mijn slanke figuur past. Maar ik zal vast niet de enige zijn die dit ervaart. Ik ben zo benieuwd hoe ze nog gaan veranderen de komende tijd! Kan niet wachten tot er een aantal maanden voorbij zijn en ik het eind resultaat kan zien.

 

Waar ik benieuwd naar ben is wat ik nog voor ontwikkelingen kan verwachten de komende tijd. Ik kan natuurlijk veel lezen op het forum maar misschien heeft iemand toch een persoonlijke ervaring die je wilt delen! Ik heb ook gelezen dat doordat de spier nu nog niet ontspannen is de borst wat kleiner lijkt? Is dit bij iedereen zo? 

 

Ik zal aankomende week een foto plaatsen in een privé album. Dan hoor ik graag jullie mening! 

 

Fijne avond iedereen!

 

liefs

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @lina123 Ik ben pas een weekje verder dan jij. Dus heb niet veel meer ervaring ? Toevallig vroeg ik gister aan mijn man of ze niet te klein zijn??? Ben je gek zei hij. Dus het goeie antwoord. Je went snel he aan het formaat. Als ik foto’s terugkijk zie ik weer hoe petit het eigenlijk was. Mijn spieren zijn ook nog niet helemaal ontspannen. Zeker rechts niet. Wat ik ook heb begrepen is dat ze dan wel weer wat groter gaan lijken. Maar dat is wat ik hier heb gelezen. Veel succes verder met je herstel. We zijn er bijna! Ik nog twee weken. Jij nog drie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.