Ga naar inhoud

AnoukK : 11 juli 2019 : Dr. Zaal : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

Super, ziet er mooi uit! Leuk dat je ze direct kan zien! Mijn dokter laat ze een week in verband zitten dus de eerste week zal ik ze nog niet zien! Vraag me eigenlijk af waarom sommige dokters dit wel doen en andere niet ?. Welke protheses heb jij laten steken en onder de spier?

 

groetjes en succes met je herstel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt meiden!

 

Ik snap heel goed wat je bedoelt hoor Layna. Dat bedoel ik ook dat het nog moet landen bij me. Van nooit iets te hebben gehad naar nu borsten op je lijf vind ik echt wel een stap, het is echt gek. Moet bijv ook eraan wennen dat ik mn borsten nu voel als ik met mn bovenarm langs mn romp beweeg, al zal dat nu ook nog wel wat zwelling zijn. En het idee dat het nu allemaal zonder opvulling is wat ik zie als ik met een shirtje de spiegel inkijk. Nouja, soort van dan. Interne opvulling ??

En @Dessie, wat een verschillen he. Het verschilt ook al zo per arts. Zo zegt 'mijn' arts dat je de sport-bh maar 4 weken hoeft te dragen. Maar een andere arts van Velthuis Kliniek zegt wel 6 weken. Ik vroeg donderdag waar dat dan aan lag, maar is gewoon verschil in visie/inzicht.

Ik heb Mentor prothesen laten zetten, anatomisch 330 cc. Dual Plane. Ik kom van niks (nog geeneens cup AA).  

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

@Dessie @Mjcls @Sarabii beetje laat maar nog bedankt!

 

Nog even een update van mijnkant, morge alweer 4 weken PO!

Het gaat erg goed met mij, doe eigenlijk alles behalve tillen en op m'n buik liggen en heb nergens last van. Alleen schakelen in de auto voelt nog raar! Ben nog paar weken vrij, dus dat is fijn. Wel lastig dat ik mijn kinderen niet mag tillen, vooral de jongste die tegen los lopen aanzit en een klauteraar is.. Gelukkig heb ik een erg lieve man die 3 weken vrij was en kan hij deze weken nog elke dag worden opgevangen door opa's en oma's, echt superfijn! Maar kan niet wachten om hem op te pakken en in de lucht te gooien :)

Nu even kijken of ik een album kan maken. Heb besloten dit toch maar te doen, wie weet twijfelen er meiden die in dezelfde situatie zitten als ik heb gedaan. DOEN zou ik zeggen! 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 7-8-2019 om 14:30, AnoukK zei:

@Dessie @Mjcls @Sarabii beetje laat maar nog bedankt!

 

Nog even een update van mijnkant, morge alweer 4 weken PO!

Het gaat erg goed met mij, doe eigenlijk alles behalve tillen en op m'n buik liggen en heb nergens last van. Alleen schakelen in de auto voelt nog raar! Ben nog paar weken vrij, dus dat is fijn. Wel lastig dat ik mijn kinderen niet mag tillen, vooral de jongste die tegen los lopen aanzit en een klauteraar is.. Gelukkig heb ik een erg lieve man die 3 weken vrij was en kan hij deze weken nog elke dag worden opgevangen door opa's en oma's, echt superfijn! Maar kan niet wachten om hem op te pakken en in de lucht te gooien

Nu even kijken of ik een album kan maken. Heb besloten dit toch maar te doen, wie weet twijfelen er meiden die in dezelfde situatie zitten als ik heb gedaan. DOEN zou ik zeggen! 

 

 

 

Hai,

Wat fijn dat alles zo goed gaat! Had ook gereageerd in jouw album, ze zijn echt prachtig?.

Ik ervaar echt dezelfde dingen?.

Schakelen is echt een dingetje..vooral terug schakelen, echt een naar gevoel..

En ook het knuffelen met m’n dochter, ze vindt het zelf ook spannend?.

 

Heb je al bh’s gepast? Ik heb er gisteren 2 gekocht bij de Hunkemöller (in de aanbieding?) 75d.  

De sport bh die ik nu aan heb is 75c, maar de bh met beugel zat met 75c echt veel te strak.

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb even gespiekt in je album, en je hebt gewoon borsten!   Ze zijn mooi geworden, wat zal je gelukkig zijn?

?

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...

@AnoukK hoe gaat het nu met je? Nog steeds helemaal tevreden en happy? Ik ben donderdag eindelijk aan de beurt maar begin weer zo te twijfelen over de maat. Jij had ook de keuze tussen 330 en 380 toch? Welke bh maar ben jij op uitgekomen? Heb jij trouwens ook de high profile? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 10-11-2019 om 16:52, ABS zei:

@AnoukK hoe gaat het nu met je? Nog steeds helemaal tevreden en happy? Ik ben donderdag eindelijk aan de beurt maar begin weer zo te twijfelen over de maat. Jij had ook de keuze tussen 330 en 380 toch? Welke bh maar ben jij op uitgekomen? Heb jij trouwens ook de high profile? 

Hey @ABS!

Nog 2 nachtjes slapen,  spannend he!!

Met mij gaat het helemaal goed, heb een prima herstel gehad en ben al helemaal aan mijn borsten gewend. Ik heb nu maat 75c en had 330 cc, anatomisch. Dr. Zaal zei bij mij dat groter niet ging lukken (en dat hoefde ook niet van mij omdat ik van helemaal plat kom). 

Ik zal nog wat foto's toevoegen in mijn album, ben nu 4 maanden PO. Over 2 maanden terug voor de laatste nacontrole.  

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.