Ga naar inhoud

AnoukK : 11 juli 2019 : Dr. Zaal : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

Zo, even een update.

Gisteren een consult gehad bij dr. Zaal, Velthuis Kliniek in Amsterdam.

Het ging vrij snel, maar het voelde goed.

Bij het uitdoen van mn shirt zei ze al dat het verzekeringswerk wordt. 

Zij gaan de aanvraag opsturen naar dsw en dan hoor ik daar over ca 3 weken meer van en kunnen we de operatie gaan plannen. 

We gaan voor 330 cc, anatomisch, dual plane. Echt supergek om mezelf zo in de spiegel met borsten te zien. Draag altijd wel bh's met vulling, maar zag er toch wat anders uit zo. En op de ipad liet ze me voor en na foto's zien, gemaakt met foto's van mijn eigen lijf. 

Kan niet wachten! 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

39 minuten geleden, AnoukK zei:

Zo, even een update.

Gisteren een consult gehad bij dr. Zaal, Velthuis Kliniek in Amsterdam.

Het ging vrij snel, maar het voelde goed.

Bij het uitdoen van mn shirt zei ze al dat het verzekeringswerk wordt. 

Zij gaan de aanvraag opsturen naar dsw en dan hoor ik daar over ca 3 weken meer van en kunnen we de operatie gaan plannen. 

We gaan voor 330 cc, anatomisch, dual plane. Echt supergek om mezelf zo in de spiegel met borsten te zien. Draag altijd wel bh's met vulling, maar zag er toch wat anders uit zo. En op de ipad liet ze me voor en na foto's zien, gemaakt met foto's van mijn eigen lijf. 

Kan niet wachten! 

Oh wat fijn zeg!

Ik denk dat die maat heel mooi gaat worden! Ik vond het ook super gek om mezelf zo voor de spiegel te zien, maar wel heel leuk hah! Wat fijn dat je voor en na foto's kon zien op de Ipad, dat kon bij mij toen niet. Hou er wel rekening mee dat het echte resultaat iets kan afwijken van die foto's?

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uur geleden, AnoukK zei:

Ja  @Hayleyy, dat weet ik :) Is toch het ideaalplaatje wat je te zien krijgt. Maar vond het al grappig en mooi om te zien hoe mijn lijf/romp er met borsten uitziet  :)

Hoeveel cc heb jij gekregen en hoe verloopt je herstel? 

Ik heb 350cc gekregen high profile volledig achter de spier. Eerste week van mijn herstel was heel zwaar, maar vandaag ben ik 3 weken po en gaat het al een hele tijd een stuk beter! Ik ga inmiddels ook gewoon weer naar school en loop regelmatig een rondje buiten. Mijn borsten zijn wel nog steeds gezwollen, maar dat is normaal

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

En we zijn weer stappen verder; de machtiging bij dsw is goedgekeurd (joepie!) en de datum is geprikt!

Op 11 juli zal ik geopereerd worden  door dr. Laura Zaal (Velthuiskliniek). Ik krijg 330 cc dual plane.

Nog 3 maanden, aftellen!?

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@AnoukK

 

Hoi hoi, 

 

Ik zie dat je een operatiedatum hebt, ik heb daarom gelijk de titel aangepast en tevens het topic verplaatst naar operatieverslagen, hier in dit topic kun je dadelijk je verslag, maar ook alle verdere updates neerzetten, op deze manier heb je dan alles netjes bij elkaar staan.

 

Veel plezier met aftellen.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden, AnoukK zei:

En we zijn weer stappen verder; de machtiging bij dsw is goedgekeurd (joepie!) en de datum is geprikt!

Op 11 juli zal ik geopereerd worden  door dr. Laura Zaal (Velthuiskliniek). Ik krijg 330 cc dual plane.

Nog 3 maanden, aftellen!?

Jeeej gefeliciteerd! :43:

Ga je daarvoor nog op vakantie? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Hayleyy zei:

Jeeej gefeliciteerd! :43:

Ga je daarvoor nog op vakantie? 

Dankje!

Nee daarvoor sowieso niet. Gaat niet met mijn werk. Ik ben de hele zomervakantie vrij en nu dus ook anderhalve week ervoor. Nog geen vakantie geboekt, omdat dit proces allemaal nog liep. We (mn man en ik (en we hebben 2 kinderen van 8 maanden en bijna 3)) willen het liefst dan wel in de zomer weg. We hoeven niet ver, maar willen er wel even tussenuit. Vorige zomer ook niet weggeweest vanwege de komst van de kleine man. Wel lastig in te schatten wat dan verstandig is, of dat dan bijvoorbeeld 4 weken po zal gaan. Maar dat zal voor iedereen weer anders zijn uiteraard. Ik ben gelukkig geen zwemmer, dus dat maakt niet uit :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uur geleden, AnoukK zei:

Dankje!

Nee daarvoor sowieso niet. Gaat niet met mijn werk. Ik ben de hele zomervakantie vrij en nu dus ook anderhalve week ervoor. Nog geen vakantie geboekt, omdat dit proces allemaal nog liep. We (mn man en ik (en we hebben 2 kinderen van 8 maanden en bijna 3)) willen het liefst dan wel in de zomer weg. We hoeven niet ver, maar willen er wel even tussenuit. Vorige zomer ook niet weggeweest vanwege de komst van de kleine man. Wel lastig in te schatten wat dan verstandig is, of dat dan bijvoorbeeld 4 weken po zal gaan. Maar dat zal voor iedereen weer anders zijn uiteraard. Ik ben gelukkig geen zwemmer, dus dat maakt niet uit :)

Ja de meeste kunnen denk ik met 4 weken wel op vakantie (zwemmen inderdaad niet)  maar dit ervaart iedereen anders dus lastig. Er zit natuurlijk ook weer verschil tussen een hele actieve vakantie en een luie vakantie. Misschien een last minute uiteindelijk? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Anouk, heb al een paar keer op je pagina gekeken en ben je topic ook maar gaan volgen aangezien we in hetzelfde schuitje zitten. Super fijn nogmaals dat je de vergoeding hebt gekregen en dat je een operatiedatum geprikt hebt. Dokter Zaal maakt echt prachtige borsten en hoor altijd goede verhalen over haar, dus dat moet helemaal goedkomen! Snap inderdaad dat je nog even afwacht of je op vakantie gaat of niet. Ik ga zelf begin augustus, dan ben ik 7/8 weken po, dus dat moet zeker goedkomen. Weet jij toevallig of je dan al wel mag zwemmen? Anders kijk ik mooi toe aan de kant met m'n nieuwe jetsers hahaha? 

Veel plezier met aftellen en ik hoor snel weer van je!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Nog 4 nachtjes slapen en 2 dagen werken, ik ga het nu toch wel beetje spannend vinden :)

Heb nog geen tijd gekregen.

 

Nog meiden met goede tips voor de eerste dagen? 

Ben ook benieuwd of hier moeders zijn van peuters. Ik heb een dochter van net 3 en een zoontje van bijna 1. Mn zoon zal het allemaal niet zo meekrijgen maar mn dochter natuurlijk wel. Heb nu nog niks tegen haar gezegd.  Ben dus benieuwd of hier mama's zijn en hoe jullie dit hebben aangepakt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@AnoukK

 

Hoi, ik word woensdag geopereerd?! Ik heb het mijn dochter wel verteld, maar zij is bijna 9.

De zenuwen bij mij nu vallen mee, maar ben wel bang voor de narcose en operatie.

Ook om simpelweg niet meer wakker te worden of een andere enge complicatie.

Heb geen tips?...ik werk 2 lange dagen morgen en overmorgen om er zo min mogelijk aan te denken!

Heel veel succes!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@nmk, oeoe voor jou is het echt al bijna zover! En hoe reageerde je dochter? Is wel al wat meer een leeftijd dat je het kan uitleggen. Succes alvast!!

Ik zal het donderdagochtend wel aan mijn dochter vertellen. Dan zal ze ook niet schrikken als ze me later ziet. 

Ik kreeg vandaag mn tijd te horen; ik moet mij 13.30 melden. Vind ik wel laat! Ben benieuwd hoelaat ik dan thuis ben?!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel veel succes morgen!!! Ik ben er weer en heeeeel blij! Voel me echt goed?.

 

Het advies wat ik kreeg van de meiden om me heen hier moet je echt doen:

alles over je heen laten komen en zo min mogelijk nadenken!!!

Het helpt echt!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Succes ermee!! Wat leuk dat dat in NL terugbetaald wordt. Ik denk dat ik ook wel in aanmerking zou gekomen zijn ?

 

Mijn kindjes zijn 1, 3 en 5. Ik heb ze niks verteld, maar ze keken wel met grote ogen mee als de thuisverpleging langskwam. “Mama heeft pijn aan haar borsten” “Komt de verpleger jou weer verzorgen?” Die zaken kwamen er wel uit, maar nu 6 weken verder zijn ze het volgens mij al vergeten. De 2 oudsten hebben de borstvoeding van de jongste ook met interesse gevolgd, dus ik denk dat ze er niet raar van opkijken als mijn borsten de ene dag groot zijn, dan weer klein en plots weer groot ?

Als de tijd er rijp voor is, mogen ze het wel weten...

 

Veel succes morgen! En geef het zeker 6 weken om te wennen. Ik ben nu 6 weken PO en had er toch wel wat tijd voor nodig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 8-7-2019 om 21:17, AnoukK zei:

@nmk, oeoe voor jou is het echt al bijna zover! En hoe reageerde je dochter? Is wel al wat meer een leeftijd dat je het kan uitleggen. Succes alvast!!

Ik zal het donderdagochtend wel aan mijn dochter vertellen. Dan zal ze ook niet schrikken als ze me later ziet. 

Ik kreeg vandaag mn tijd te horen; ik moet mij 13.30 melden. Vind ik wel laat! Ben benieuwd hoelaat ik dan thuis ben?!

Morgen!!! Jouw dag! Alvast heel veel succes! ?❤️

Komt helemaal goed. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank jullie wel meiden!!

 

Heerlijk dat het zo goed gaat @nkm hopelijk blijft dit zo!

 

@Mjcls ik ga morgenochtend wel iets zeggen tegen mn dochter. Ben nu echt helemaal plat dus heb besloten om gewoon te vertellen wat het is: mama wil net als andere vrouwen ook borsten en die gaat de dokter maken. 

Ze zijn/slapen morgen bij mn schoonouders en zie ze dus vrijdag pas. Ben benieuwd. 

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

IK HEB BORSTEN!!!

 

Net voor het eerst gedoucht en een foto gemaakt. Ben blij, al moet het ook allemaal nog even landen geloof ik :)

 

Donderdag was ik om 13.00 uur bij de Velthuis Kliniek, een half uur te vroeg. Maar ik mocht al snel naar binnen en mocht wachten op mn bed (met honger! ). 14.30 werd ik geopereerd. Dat wachten duurde best lang, maar gelukkig was ik niet erg zenuwachtig. Tijdens een gezellig praatje over mn kinderen was ik opeens weg onder narcose en voor mn gevoel werd ik 1 minuut later wakker in mn bed (het was toen 15.45). Gelijk naar beneden gekeken en toen kwamen de tranen hoor, van geluk. Voelde me voor de rest erg goed. De bh werd vervolgens snel aangedaan, ben voor de rest niet verder ingepakt. Om 17.00 uur mocht ik naar huis, ik was de laatste op zaal en het laatste half uur gezellig zitten kletsen met een verpleegkundige die naast mij verzorgen en naar huis sturen ook niks meer te doen had. 

En eigenlijk gaat het best goed. Weinig tot geen last gehad van ziek zijn of de narcose en de pijn valt me alles mee. Slik wel trouw mn medicatie en merk dat ik daar nu wel beetje duf van ben ofzo. En probeer elk uur mn oefeningen van de velthuis kliniek fysio te doen, maar elk uur is deze dagen nog wel beetje lastig. 

Mn dochter is vandaag een groot deel van de dag bij opa en oma, ik merk dat zij het beetje gek vindt (en terecht) dat ik wat minder fysieke aandacht aan haar kan geven. Al heeft ze vanochtend wel heerlijk mn haar geborsteld ? 

 

Ik ben heel benieuwd naar het verdere herstelproces! Vrijdag terug voor controle, die vrijdag erna weer en dan in januari eindcontrole bij de arts. 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ziet het er prachtig uit @AnoukK

Terecht heel trots op je nieuwe borsten. 

Gefeliciteerd. 

Fijn dat het herstel zo goed verloopt en jij je goed voelt. 

Dat scheelt al zoveel. 

Voor de rest lekker uitrusten, goed op tijd de medicatie nemen en denken aan alles wat niet mag ;)

Ben dinsdag 6 weken PO en de tijd vliegt echt voorbij. 

Voor je het weet is het zo ver. 

Dus geniet van het mooie uitzicht iedere keer als je in de spiegel kijkt!

 

Liefs Patries 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel mooi! Ze lijken goed bij je lichaam te passen ?!! 

Gek he, om ineens borsten te hebben? Fijn dat je er al direct zo gelukkig mee bent! Ik heb het de eerste dagen wel even onwennig en ongemakkelijk gevonden. Alsof ze niet van mij waren ? maar we hebben ze echt!! Zo leuk. Ik kijk al uit naar volgende zomer, jij vast ook! 

 

Met mij gaat het inmiddels goed! Hier en daar wat pijntjes waar goed mee te leven valt. De eerste dagen (vond ik) zijn even afzien, maar het wordt daarna echt snel beter! Hopelijk verloopt jouw herstel ook soepel ? 

Pak vooral de rust! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.