Ga naar inhoud

19/2 2de consult bij Dr. Jabobs in Lier en twijfels blijven, vooral financieël


Aanbevolen berichten

3 uur geleden, Doe ik het of niet? zei:

Hey @Mouchke

Welke cupmaat heb je nu?

Minstens een D-cup hebben en -400 gr per borst verwijderen is een voorwaarde.

Voldoe jij dan niet aan die voorwaarden dat je je daar zo'n zorgen over maakt?

:23:

Jawel ik heb een F cup en hij heeft op het blad aangeduid dat hij 400 gr per borst gaat verwijderen. Maar ik snap niet als de PC alles doorgegeven heeft aan de mutualiteit waarom moet ik dan nog eens gaan? Is dat omdat ik al zolang thuis ben met mijn rug? Geloven ze het niet? Maar ze zien het toch op de foto's die hen doorgestuurd werden?

ach ik denk teveel na ......

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Mouchke zei:

Jawel ik heb een F cup en hij heeft op het blad aangeduid dat hij 400 gr per borst gaat verwijderen. Maar ik snap niet als de PC alles doorgegeven heeft aan de mutualiteit waarom moet ik dan nog eens gaan? Is dat omdat ik al zolang thuis ben met mijn rug? Geloven ze het niet? Maar ze zien het toch op de foto's die hen doorgestuurd werden?

ach ik denk teveel na ......

Ik denk dat elk ziekenfonds zijn eigen manier van werken heeft. De ene moet wel naar de adviserend geneesheer en de ander niet. Laat je er niet door uit het lood slaan dat je er naartoe moet. Ik zou durven zeggen; Borst(-en) vooruit en gaan voor die goedkeuring. Trek misschien iets aan waarin je zware boezem op een niet mooie manier opvalt en geef vooral aan waar je allemaal last van hebt. En probeer je er niet te druk in te maken. Ga ervan uit dat je die goedkeuring krijgt en hou er rekening mee dat het misschien niet gebeurt. :147:

Maar ja; da's wel makkelijker gezegd dan gedaan.

Wanneer ga je?

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden, Momto2boys zei:

Ik veronderstel niet dat het een probleem zou vormen hoor @Mouchke

Ik zou het gewoon zien als steekproef... volgens mij komt allesgewoon goed! Ik duim alleszins voor je. Wanneer moet je gaan?

Da's inderdaad waar @Momto2boys. Het zou ook kunnen dat ze steekproefsgewijs mensen laten komen. Daar had ik nog niet aan gedacht.

Zoals bij ons op het werk. De controledokter wordt ongeveer om de 10 ziekmeldingen gestuurd.

Komt vast goed @Mouchke Positief denken en vertrouwen hebben. :48:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.