Ga naar inhoud

Naomikk : 16 februari 2019 : Dr. Hupkens : MFIV


Aanbevolen berichten

Hoi dames!

 

Ik ben gister om 11.00 geopereerd bij Dr hupkens via Diana Gabriels. Ik zou eigenlijk vrijdag 22/02 geopereerd worden maar ze hadden eerder een plekje en dit kwam voor mij super goed uit, spannend!! Ik ben gegaan voor 375CC HP.

 

Ik heb gekozen voor een borstvergroting omdat ik sinds juni 16.1 KG ben afgevallen. Ik had nooit echt grote borsten maar was er wel oké mee. Na het afvallen vond ik de verhouding van mn borsten met mn lichaam echt verschrikkelijk en heb ik ervoor gekozen om er toch wat aan te laten doen.

 

Zelf was ik nog nooit onder narcose geweest dus had geen idee wat ik kon verwachten. Toen ik wakker werd had ik gelukkig nergens last van alleen wat ‘druk’ bij m’n borst en een beetje shakey. Ik was echt zo weer op de been om vertrok om 13.30 alweer naar huis toe. 

 

Wel moest ik een borstband. Hier baalde ik heel erg van maarja alles voor t mooiste resultaat!

Het ging allemaal erg vlotjes en fijn gister. Het team was zo lief! Ik vind zelf Dr. Hupkens een erg fijne en vakkundige man. Je mag hem ook echt ALTIJD appen. Gister had ik nog wat vragen over de borstband en had meteen binnen een paar minuten antwoord waarna hij ook nog helemaal doorging vragen hoe alles ging. Schat van een vent! 

 

Ik heb nu mn 1e nachtje gehad en moet zeggen dat dit echt een DRAMA was. Ik ben een zij/buik slaper en dit was dus totaal niet comfertabel. Het enige wat me echt nog wel beetje helpt is het zwangerschapskussen wat ik heb gekocht, aanrader!!

De pijn valt eigenlijk wel mee maar met slapen had ik wel wat meer last. 

Ben erg benieuwd naar

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

jullie ervaringen en wat jullie er van vinden!

 

Ik zal de before & after toevoegen en met de tijd het proces van de boobies met fotos toevoegen. ?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuke broek, heb ik ook?

gefeliciteerd met je boobies! En wat fijn voor jou dat je eerder aan de beurt was. Schoot je niet in de stress toen ze belden dat je er al aan mocht komen?☺️ 

Heel mooi resultaat heb je al. Kan alleen maar mooier worden. 

Wbt het slapen, dat zal uiteindelijk alleen maar beter gaan. Ik ben zelf 12-2 geopereerd en slaap 5 tot 7 uur achter elkaar. Maar ik bof dat ik al een rugslaper ben. Als ik wakker word neem in mijn PCM in en dan slaap ik weer een uurtje of 2 a 3 verder. Overdag blijf ik wel wakker. Anders denk ik dat de nacht vervelender wordt. Succes met je eerste dagen. Due zijn het zwaarst qua pijn. Maar gelukkig kees ik bij jou dat het ook mee valt. Net als bij mij?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@M&M&m fijne broek eh haha! 

In het begin wel een beetje maar het kwam eigenlijk alleen maar beter uit en moet toegeven dat ik ook altijd weinig geduld heb en het liefst alles meteen wil? 

 

Bedankt voor je reactie, hoop ook echt dat ik de aankomende dagen inderdaad wel wat beter ga slapen. Maar opzich is het me nog redelijk meegevallen. Maar het zal zeker fijn zijn als die borstband ook wat eerder af zou mogen ? 

Jij ook blij met je borsten? 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, Naomikk zei:

@M&M&m fijne broek eh haha! 

In het begin wel een beetje maar het kwam eigenlijk alleen maar beter uit en moet toegeven dat ik ook altijd weinig geduld heb en het liefst alles meteen wil? 

 

Bedankt voor je reactie, hoop ook echt dat ik de aankomende dagen inderdaad wel wat beter ga slapen. Maar opzich is het me nog redelijk meegevallen. Maar het zal zeker fijn zijn als die borstband ook wat eerder af zou mogen ? 

Jij ook blij met je borsten? 

 

Zit heerlijk die broek, hahaha.

ik ben zeker blij met mijn borsten. Ik vind het nu al mooi, hihi. Terwijl het nog veel mooier wordt tzt. 

Ik heb ook een borstband, die heb ik wel losser gezet? Kon het even niet meer normaal handelen. Kreeg ook echt pijn waar de borstband begint. Hele plek op mijn borst van de rand. Kon het niet eens meer normaal aanraken? Nu zit die losser, veel fijner. Hoe lang moet jij die band dragen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

34 minuten geleden, Naomikk zei:

@M&M&m dr hupkens zei 4 weken... ik ga na 2 weken wel op controle bij hem en hoop dan eigenlijk echt dat die uit mag want dat is echt het enige wat ik nu echt vervelend vind..  hoelang moet jij hem aan? 

Ja dat weet ik eigenlijk niet precies. Ik dacht twee weken. Maar ik ga woensdag op controle en dan even vragen. Ik heb hem wel iets losser gezet, maar voor mijn gevoel nog wel steviger dan zonder en vind ‘m nu niet vervelend gelukkig. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.