Ga naar inhoud

Alice74 : 17 mei 2019 : Dr. Hupkens : MFIV


Gast

Aanbevolen berichten

Op ‎18‎-‎1‎-‎2019 om 20:07, Francisca91 zei:

@dereus01 ik heb een album aangemaakt, wil je dat ik je toevoeg? Er staan nog niet zoveel foto’s in hoor, de operatie is immers ook nog maar 2,5 week geleden hihi.

 

hoe gaat het met je twijfels en gedachten mbt je BV en prothesen?

 

liefs xx

 

 

@Francisca91 ja ik zou graag aan je album toegevoegd willen worden. Hoe gaat het nu met je na 2,5 week ? Is de pijn al wat afgenomen ?

Inmiddels heb ik nog 2 afspraken gepland. Bij dr Nio, medio Februari en ook nog eentje bij dr Hupkens. Ik ben met name heel erg benieuwd naar wat dr Nio gaat zeggen over de verschillen tussen Monobloc en Siliconen. Inmiddels ben ik weer wat van het Monobloc afgestapt. Ik lees er zo weinig over en vraag me daarbij af of er wel voldoende onderzoek naar gedaan is. Bedoel is het wel zo veilig als ze zeggen ? Daarnaast vond ik consult dat de hydrogel toch niet lekker zacht aanvoelde. Juist door dat laatste twijfel ik enorm of ik er wel goed aan doe om voor de Monobloc te gaan.

Dus ik ben nog steeds zoekende

Liefs,

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@dereus01 hier gaat het goed hoor! Wel nog redelijk beperkt en dat is wel lastig af en toe. Vind (lang/ver) autorijden bijv nog eigenlijk niet te doen, maargoed dat heeft allemaal tijd nodig, uiteindelijk voor een goed doel :)

 

Tja.. je zal denk ik nooit zekerheid hebben in dit proces. Ik heb zelf bij de hydrogel een beter gevoel omdat hier stoffen inzitten die bekend zijn en door het lichaam afgebroken kunnen worden (zoutwater en het verdikkingsmiddel dat erbij zit, wordt in tal van medicatie en voedingsmiddelen gebruikt). Dat icm de wel al bestaande onderzoeken gaf mij een zeker gevoel. Maar dat zal per persoon verschillen. Er is niet 1 goed en 1 fout, iedereen beslist waar diegene zich het beste bij voelt. Je kunt je van tevoren laten informeren en er zelf over op te zoeken, maar 100 procent zekerheid ga je niet krijgen. Maar je kunt je ook afvragen; heb je die uberhaupt in t leven? :) 

 

Blijft een lastige keuze hoor, succes op je consulten! hoop dat je er wat wijzer van wordt en een besluit kunt nemen waar je achter staat.

 

liefs xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Hi ladies,

 

de knoop is doorgehakt. Ik ga medio mei voor 300 cc bij Dr Hupkens.

ik zou heel erg graag foto’s voor en na willen zien. Liefst van dr Hupkens en ook graag van 300 cc. (Ben zelf 173, 56 kg).

Ben heel benieuwd hoe het gaat worden. 

alvast super bedankt !

liefs,

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎16‎-‎2‎-‎2019 om 18:37, dereus01 zei:

Hi ladies,

 

de knoop is doorgehakt. Ik ga medio mei voor 300 cc bij Dr Hupkens.

ik zou heel erg graag foto’s voor en na willen zien. Liefst van dr Hupkens en ook graag van 300 cc. (Ben zelf 173, 56 kg).

Ben heel benieuwd hoe het gaat worden. 

alvast super bedankt !

liefs,

 

 

Hey

Ik heb even je nieuwe topic samengevoegd met je voorsteltopic.. Dat hoort namelijk bij elkaar :)
Verder ga ik je titel even aanpassen en je verhuizen naar de operatieverslagen. Dit topic kun je dan blijven gebruiken  voor verdere updates, je operatieverslag enz :)
Zo staat alles overzichtelijk bij elkaar :35: 

Als je je topic 'volgt' krijg je een melding van nieuwe reacties in je topic, ook als je niet getagd of geciteerd bent.

In welke kliniek word je geopereerd? En heb je al een preciese datum?

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 18-2-2019 om 18:23, best_boobie zei:

Hey

Ik heb even je nieuwe topic samengevoegd met je voorsteltopic.. Dat hoort namelijk bij elkaar :)
Verder ga ik je titel even aanpassen en je verhuizen naar de operatieverslagen. Dit topic kun je dan blijven gebruiken  voor verdere updates, je operatieverslag enz :)
Zo staat alles overzichtelijk bij elkaar :35: 

Als je je topic 'volgt' krijg je een melding van nieuwe reacties in je topic, ook als je niet getagd of geciteerd bent.

In welke kliniek word je geopereerd? En heb je al een preciese datum?

xx BB

@best_boobie,ik word geopereerd door dr Hupkens bij kliniek Diana Gabriels. Het wordt 17 of 18 mei...

heel spannend..

ik hoop eigenlijk nog wel wat voorbeelden / ervaringen te zien en horen van ofwel dr Hupkend of 300 cc ..

Liefs..

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, dereus01 zei:

@best_boobie,ik word geopereerd door dr Hupkens bij kliniek Diana Gabriels. Het wordt 17 of 18 mei...

heel spannend..

ik hoop eigenlijk nog wel wat voorbeelden / ervaringen te zien en horen van ofwel dr Hupkend of 300 cc ..

Liefs..

Zij huren ruimte in elders. Dus MFIV of Worldeye enz. We vermelden in de titel de kliniek waarin de daadwerkelijke operatie plaatsvindt namelijk :) 

Als je 'hupkens' ingeeft in de zoekbalk, kom je alles tegen dat over hem gaat.. 

Staar je echter niet blind op dat aantal cc. Alles is afhankelijk van je postuur, het profile van de prothese, je voorsituatie... Dus het is niet zomaar te vergelijken :)
Hupkens is echter een goede pc :35: 

 

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
Op ‎20‎-‎2‎-‎2019 om 21:38, best_boobie zei:

Zij huren ruimte in elders. Dus MFIV of Worldeye enz. We vermelden in de titel de kliniek waarin de daadwerkelijke operatie plaatsvindt namelijk :) 

Als je 'hupkens' ingeeft in de zoekbalk, kom je alles tegen dat over hem gaat.. 

Staar je echter niet blind op dat aantal cc. Alles is afhankelijk van je postuur, het profile van de prothese, je voorsituatie... Dus het is niet zomaar te vergelijken :)
Hupkens is echter een goede pc :35: 

 

xxx BB

Hoi, De operatie is geboekt! 17 mei wordt ik geopereerd in Vlaardingen. Heel veel zin in. Spannend ook.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op ‎11‎-‎3‎-‎2019 om 12:30, dereus01 zei:

Hoi, De operatie is geboekt! 17 mei wordt ik geopereerd in Vlaardingen. Heel veel zin in. Spannend ook.

Oh ik zie je berichtje nu pas. Heb de notificatie van het citaat op vakantie gemist waarschijnlijk. Sorry!!
Ik pas je titel meteen even verder aan. Heel veel aftelplezier!!

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weeks later...

Dames, ik heb een dilemma. Dr Hupkens gaat bij mij Nagor plaatsen. Maar volgens mij mogen deze tijdelijk niet meer geplaatst worden. Wat adviseren jullie mij ? Ik heb een dunne huid en een smalle borsten (borstbreedte 12 cm) waardoor Hupkens liever geen Mentor wilde plaatsen zei hij op het eerste gesprek. Maar met al die verhalen wil ik toch liever voor zekerheid gaan en niet voor de Nagor ?

Wat adviseren jullie ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden, dereus01 zei:

Dames, ik heb een dilemma. Dr Hupkens gaat bij mij Nagor plaatsen. Maar volgens mij mogen deze tijdelijk niet meer geplaatst worden. Wat adviseren jullie mij ? Ik heb een dunne huid en een smalle borsten (borstbreedte 12 cm) waardoor Hupkens liever geen Mentor wilde plaatsen zei hij op het eerste gesprek. Maar met al die verhalen wil ik toch liever voor zekerheid gaan en niet voor de Nagor ?

Wat adviseren jullie ?

Hupkens heeft vorige week bij mij Motiva implantaten geplaatst. Die vond hij naast nagor de beste! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 11-1-2019 om 22:45, Rosanna123 zei:

@Din8Klinkt alsof je al mooie volle borsten hebt. Wil je ze net iets groter, of wat is de reden om te wisselen?

Ik heb de demi ergonomix, maar deze ogen ook wel echt rond. Zal je zo even toevoegen aan mijn album. In mijn album staan trouwens ook foto's van voor mijn wissel (345cc hp) dus goed om even in de beschrijving te kijken wat wat is.

 

Overigens mijn allereerste bv toen had ik anatomisch en vind persoonlijk dat die toch de allermooiste vorm geven. Ergonomix komt daar niet bij in de buurt, maar voelen dan wel weer zachter... 

Hoi Rosanna,

 

Zou ik je mogen volgen?

Ik krijg de motiva full, maar twijfel soms nog of ik de demi niet moet pakken ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎22‎-‎4‎-‎2019 om 10:30, oussie23 zei:

Hi! Ik heb ook een heel weinig vetweefsel, dunne huid en heb 230 CC HP Mentor gekregen.

Ik ben er heel blij mee. 

Ik zal je toevoegen aan mijn album.

Dank je wel @oussie23. Welk type Mentor heb jij?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 18-4-2019 om 16:09, dereus01 zei:

Dames, ik heb een dilemma. Dr Hupkens gaat bij mij Nagor plaatsen. Maar volgens mij mogen deze tijdelijk niet meer geplaatst worden. Wat adviseren jullie mij ? Ik heb een dunne huid en een smalle borsten (borstbreedte 12 cm) waardoor Hupkens liever geen Mentor wilde plaatsen zei hij op het eerste gesprek. Maar met al die verhalen wil ik toch liever voor zekerheid gaan en niet voor de Nagor ?

Wat adviseren jullie ?

 

Ik word 24 mei geopereerd door Hupkens en krijg de Motiva.

Wilde ook eerst erg graag de mentor, maar de Motiva voelen wat zachter aan en gaan minder snel plooien.

Ik heb veel goede verhalen gehoord over de Motiva, zowel hier als op hun website.

Wat vind je van de Motiva?

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, Rowie zei:

 

Ik word 24 mei geopereerd door Hupkens en krijg de Motiva.

Wilde ook eerst erg graag de mentor, maar de Motiva voelen wat zachter aan en gaan minder snel plooien.

Ik heb veel goede verhalen gehoord over de Motiva, zowel hier als op hun website.

Wat vind je van de Motiva?

 

 

Bij mij heeft hij heel duidelijk in het gesprek gezegd dat Mentor niet bij mij zou passen. Te brede prothese. En op mijn vraag of Motiva een optie was zei hij dat hij dat liever niet wilde doen omdat ze nog maar een aantal jaren in NL op de markt zijn. Ondertussen lees ik wel dat hij Motiva gewoon plaatst.. 

Het liefste zou ik Mentor willen omdat het bij mij het meest betrouwbaar overkomt maar omdat Hupkens zo stellig was dat deze bij mij niet zouden passen denk ik dat ik uit moet gaan wijken naar Motiva… 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, dereus01 zei:

Bij mij heeft hij heel duidelijk in het gesprek gezegd dat Mentor niet bij mij zou passen. Te brede prothese. En op mijn vraag of Motiva een optie was zei hij dat hij dat liever niet wilde doen omdat ze nog maar een aantal jaren in NL op de markt zijn. Ondertussen lees ik wel dat hij Motiva gewoon plaatst.. 

Het liefste zou ik Mentor willen omdat het bij mij het meest betrouwbaar overkomt maar omdat Hupkens zo stellig was dat deze bij mij niet zouden passen denk ik dat ik uit moet gaan wijken naar Motiva… 

Wat apart zeg! Toen ik over de Mentor begon, zei hij dat hij het liefste met Motiva werkte ? en dat deze minder snel gaat plooien etc. En voor mij een betere keuze zou zijn.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op 20-1-2019 om 15:51, dereus01 zei:

@Francisca91 ja ik zou graag aan je album toegevoegd willen worden. Hoe gaat het nu met je na 2,5 week ? Is de pijn al wat afgenomen ?

Inmiddels heb ik nog 2 afspraken gepland. Bij dr Nio, medio Februari en ook nog eentje bij dr Hupkens. Ik ben met name heel erg benieuwd naar wat dr Nio gaat zeggen over de verschillen tussen Monobloc en Siliconen. Inmiddels ben ik weer wat van het Monobloc afgestapt. Ik lees er zo weinig over en vraag me daarbij af of er wel voldoende onderzoek naar gedaan is. Bedoel is het wel zo veilig als ze zeggen ? Daarnaast vond ik consult dat de hydrogel toch niet lekker zacht aanvoelde. Juist door dat laatste twijfel ik enorm of ik er wel goed aan doe om voor de Monobloc te gaan.

Dus ik ben nog steeds zoekende

Liefs,

 

Hii, ik was benieuwd naar je informatie van Dr. Nio over de siliconen of monobloc? Liefs yasmina 

Link naar reactie
Delen op andere sites

On ‎5‎/‎4‎/‎2019 at 10:33 PM, Yasmina90 said:

Hii, ik was benieuwd naar je informatie van Dr. Nio over de siliconen of monobloc? Liefs yasmina 

Hoi jasmina,

 

Ik ben dolblij met de hydrogel van momoblock. Monoblock heeft echter ook silliconen dus als je zoekt even opletten. Wat betreft het het zacht aanvoelen, ik heb helem mooie soepele borsten waarvan iedereen denkt dat ze natuurlijk uitzien en mijn man vind ze ook heel natuurlijk aanvoelen. 

 

gr gastmama

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hii, dankjewel voor je bericht! 16 mei heb ik me operatie staan bij dr Nio gekozen voor de monoblock hydrogel toch een prettiger gevoel bij. Idd bestaat de omhulsel ook uit siliconen. Maar dat de inhoud van zoutwater is voelt toch prettiger voor me gevoel. Ben benieuwd! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎4‎-‎5‎-‎2019 om 22:33, Yasmina90 zei:

Hii, ik was benieuwd naar je informatie van Dr. Nio over de siliconen of monobloc? Liefs yasmina 

hi @yasmina

 

Dr Nio zei eigenlijk dat het totaal niet uitmaakte. Dat het gewoon een persoonlijke keuze was. Hij is geen voorstander van het een of het ander.

Ik ben er verder niet op doorgegaan omdat ik toen eigenlijk al mijn keuze voor siliconen gemaakt had.

Succes met alles !!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 22-4-2019 om 10:30, oussie23 zei:

Hi! Ik heb ook een heel weinig vetweefsel, dunne huid en heb 230 CC HP Mentor gekregen.

Ik ben er heel blij mee. 

Ik zal je toevoegen aan mijn album.

Heb jij cohesive 1 of 2? 

Zou ik mogen meekijken in je album?

x

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.