Ga naar inhoud

Mamavan3 : 14 april 2019 : Dr Serbulent : Imed Istanbul


Aanbevolen berichten

Beste allemaal, 

 

in april is het dan zover (ik hoop zelfs nog in maart) maart kan alleen wanneer er nog 2 dames met mijn consulente meegaan (hoeft niet specifiek voor BV te zijn) dus ik hoop toch dat er wat verzoekjes bij gaan komen ;) ivm dat de zomer eraan komt word ik liever in maart geholpen dan in april ;) en mijn consulente is Top dus wil wel graag met haar verder..

 

als men mijn eerdere topics leest dan leest men dat ik al erg lang bezig ben om de knoop door te hakken.. ;) (letterlijk een 10 jaren plan) 

 

nu gaat het echt gebeuren. Moet ook wel want heb ook altijd gezegd “voor mijn 40e ;)  Ik heb nu afgezien van mijn jarenlange voorkeur voor de hydrogel prothese.

 

ik had deze voorkeur ivm mijn angst mbt het zweten van of tepel “gel-bleeding” van de prothesen. 

Maar de hydrogel kent ook nadelen zoals kans op rimpeltjes..

 

Nu heb ik de voor mij meest geschikte implantaat gevonden waarbij ik een goed gevoel heb, (ik ben ook allergie gevoelig) ik ga kiezen voor Motiva, om meerdere redenen. Een vriendin van mij heeft deze ook, hiervoor had ze andere. En deze bevallen haar beter ?

Mijn grootste reden dat ik wel voor dit merk durf te gaan is extra barrière die in de envelop zit, en deze schijnt ook echt zijn werk te doen gezien het normale risico van kapsel vorming onder de 1 % zit wat betekend dat het lijkt dat je echt word beschermd voor “gel-bleeding”

daarnaast kan deze prothese door de soepelheid met een snee van 2.5 al worden ingebracht. Ook een voordeel ?

 

Ik vind alles nog steeds wel heel erg spannend maar loop al zo lang “ontevreden” rond dat het nu echt wel tijd word om door te gaan pakken. Ik heb alles al toegezegd ;) geen weg meer terug! Ik hoop jullie snel mijn nieuwe boobs te kunnen laten zien. 

 

En wie weet zijn hier ook dames die in april in Istanbul geholpen gaan worden? Zou ook leuk zijn om dan met jullie in contact te komen :) 

misschien willen meer dames liever in maart hahaha dat kan ook ?

 

En voor de dames die ook motiva hebben, wat is jullie ervaring met deze prothese ??

 

groetjes mama van 3

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi, 

ik had een verkeerde titel gebruikt las ik.

 

Hoe en wat precies die dag weet ik nog niet ;)  wel dat het me echt jaren heeft gekost om nu echt door te zetten. Ik ga krijgen wss een high profil dual plane. Ongeveer tussen de 350 en 450 CC van Motiva. 

 

Ooit had ik heel veel geduld maar nu kan de tijd me ineens niet snel genoeg gaan ! 

 

Groetjess

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden, mamavan3 zei:

Hoi hoi, 

ik had een verkeerde titel gebruikt las ik.

 

Hoe en wat precies die dag weet ik nog niet ;)  wel dat het me echt jaren heeft gekost om nu echt door te zetten. Ik ga krijgen wss een high profil dual plane. Ongeveer tussen de 350 en 450 CC van Motiva. 

 

Ooit had ik heel veel geduld maar nu kan de tijd me ineens niet snel genoeg gaan ! 

 

Groetjess

Ik zal even wat samenvoegen voor je.. Dan hoef je niet allemaal aparte topics bij te houden.. Dat is wel zo overzichtelijk voor jou en voor ons :)

Dus als je al je verder updates in dit topic wilt zetten, graag :) 
Mocht je datum wijzigen, laat het ons dan even weten, dan passen we het voor je aan in je topictitel :35: 

 

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.