Ga naar inhoud

Iemand ervaring met Dr Nio?


Aanbevolen berichten

Zijn er dames wat bij Nio geweest zijn? 

Ik heb laatst een herstel operatie gehad, maar spijtig genoeg NIET goed gegaan. 

Dus ik heb het wel helemaal gehad met mijn huidige pc en ben opzoek naar een kundige chirurg wat mij WEL kan helpen. Het probleem ligt denk ik aan mijn borstplooien. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden, Bushaju zei:

Zijn er dames wat bij Nio geweest zijn? 

Ik heb laatst een herstel operatie gehad, maar spijtig genoeg NIET goed gegaan. 

Dus ik heb het wel helemaal gehad met mijn huidige pc en ben opzoek naar een kundige chirurg wat mij WEL kan helpen. Het probleem ligt denk ik aan mijn borstplooien. 

Hey meid

 

zoek in de zoekbalk op ‘olvg’ en op ‘parkkliniek’ en je zult een heleboel topics tegen komen. De zoekopdracht moet langer zijn dan drie tekens, anders rolt er niets uit :)

 

je hebt wel een verwijsbriefje nodig van je huisarts om een afspraak te maken bij hem in het olvg-west. 

 

Xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, best_boobie zei:

Hey meid

 

zoek in de zoekbalk op ‘olvg’ en op ‘parkkliniek’ en je zult een heleboel topics tegen komen. De zoekopdracht moet langer zijn dan drie tekens, anders rolt er niets uit :)

 

je hebt wel een verwijsbriefje nodig van je huisarts om een afspraak te maken bij hem in het olvg-west. 

 

Xxx BB

Oh bedankt. Ik had al vanalles in de zoekbalk ingegeven, maar her kwam niet ☺️ 

Een verwijsbrief?? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Bushaju zei:

Van België ☺️ Kan ik inkomen. Alvast bedankt xx 

Oh ja haha. Dan informeer je wel even goed over welk tarief ze rekenen voor een consult in het olvg. Zou zomaar rond de 150 euro kunnen zijn, omdat het onder ziekenhuiszorg valt. 

In parkkliniek is het consult goedkoper (rond de 50 euro dacht ik) maar de operatie is/was daar rond de 700-800 euro duurder. Dus even goed kijken wat je wilt :)

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ?? ik en niey Nio actirf geweest hier.. meer opzoek werk van mijn eigen pc.. nadat ik de kliniek had ingegeven in de balk, zag ik het idd ook dat Het veel Nio boobies zijn.. nu nog kijken of er ook Belgische meiden zijn geweest.. kweStie van voorbereid te zijn op de kosten ??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel spannend dan komen er misschien ook "Belgische" Nio-boobs op het forum. :1bouncingboobs: Of misschien bestaan die al.

Goed uitzoeken of je ziekenfonds eventueel nog tussenkomt of je hospitalisatieverzekering. Maar ik denk dat het resultaat dat je op oog hebt primeert.  :125:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste arts ooit! Hele kundige en nuchtere man. Houd wel van het maximale en staat bekend om zn vakkundigheid. Ben zelf nov 2018 geholpen door hem & mn verslag staat online. Kan hem je zeker wel aanraden! Ben zelf nederlander via olvg gegaan, doorverwezen naar parkkliniek voor het goedkopere tarief.

ipv €4200 betaalde ik €3300 voor een vergroting. Wisseloperatie is ook die prijs als je onder de 500cc blijft met eurosiliconen. Verwijsbrief had ik wel nodig, informeer daar ff goed naar hoe dat met belgie zit xxx ik ben in een keer van bijna geen borst naar een F gegaan. Is wel ff een dingetje wat niet snel word gedaan! Alles is goed verlopen behalve mn buik problemen maar dat kwam door mn medicatie & darmproblemenp

Link naar reactie
Delen op andere sites

29 minuten geleden, Bushaju zei:

Ja ?? ik en niey Nio actirf geweest hier.. meer opzoek werk van mijn eigen pc.. nadat ik de kliniek had ingegeven in de balk, zag ik het idd ook dat Het veel Nio boobies zijn.. nu nog kijken of er ook Belgische meiden zijn geweest.. kweStie van voorbereid te zijn op de kosten ??

@Liana is van belgie hierheen gekomen voor nio. Geen idee of ze via olvg eerst ging. Misschien handig om een pb te sturen, als ze nog actief is!

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden, Vogeltje zei:

@Liana is van belgie hierheen gekomen voor nio. Geen idee of ze via olvg eerst ging. Misschien handig om een pb te sturen, als ze nog actief is!

Oh dank je wel voor je reactie.. ik ga sowieso onder de 500cc blijven. Ik heb nu 255cc dat is toch wat weinig ze mogen zeker dikker zijn ☺️ 

Voor mij is het vooral dat ze recht staan. Ik heb mijn borstplooien niet gelijk en heb daar een herstel aan gehad, maar mijn pc is hier precies niet zo handig in, en er komt nog eens bij dat de pocket te groot gemaakt is , waardoor de prothese heel raar zit.. maar in bikini en beha zie je het gelukkig niet ?.. heb jij telefonisch contact opgenomen voor een consult bij Nio? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden, Bushaju zei:

Oh dank je wel voor je reactie.. ik ga sowieso onder de 500cc blijven. Ik heb nu 255cc dat is toch wat weinig ze mogen zeker dikker zijn ☺️ 

Voor mij is het vooral dat ze recht staan. Ik heb mijn borstplooien niet gelijk en heb daar een herstel aan gehad, maar mijn pc is hier precies niet zo handig in, en er komt nog eens bij dat de pocket te groot gemaakt is , waardoor de prothese heel raar zit.. maar in bikini en beha zie je het gelukkig niet ?.. heb jij telefonisch contact opgenomen voor een consult bij Nio? 

Ja voor ieder persoonlijk, ik had 300/325cc in mijn hoofd eerste instantie. Mijn ene borst stond ook lager dan de ander. Had 1,5cup verschil in de borst, droeg een 70b. Hij corrigeert mooi, ook bij een hersteloperatie, ik zal hem zeker aanraden. Ben zelf best kritisch en wilde niemand anders op consult gaan, alleen bij hem :45:.

 

Nouu .... Een tijdje geleden had ik het OLVG gebeld om een consult in te plannen vanwege de goedkopere kosten. (oja consultkosten gingen via eigen risico en bedragen 150eu, via parkkliniek 50eu). ik kreeg toen zijn 06 telefoonummer om hem een whatsappje te sturen, want dat ging makkelijker volgens hun. In het ziekenhuis hadden ze OK personeel te kort dus operaties gingen voor het ziekenhuistarief van vanaf 3300 naar parkkliniek (waar je rechtstreeks vanaf 4020 zou betalen) :45:. Mijn consult en operatie data's zijn gepland op de WhatsApp:45:.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Vogeltje zei:

Ja voor ieder persoonlijk, ik had 300/325cc in mijn hoofd eerste instantie. Mijn ene borst stond ook lager dan de ander. Had 1,5cup verschil in de borst, droeg een 70b. Hij corrigeert mooi, ook bij een hersteloperatie, ik zal hem zeker aanraden. Ben zelf best kritisch en wilde niemand anders op consult gaan, alleen bij hem :45:.

 

Nouu .... Een tijdje geleden had ik het OLVG gebeld om een consult in te plannen vanwege de goedkopere kosten. (oja consultkosten gingen via eigen risico en bedragen 150eu, via parkkliniek 50eu). ik kreeg toen zijn 06 telefoonummer om hem een whatsappje te sturen, want dat ging makkelijker volgens hun. In het ziekenhuis hadden ze OK personeel te kort dus operaties gingen voor het ziekenhuistarief van vanaf 3300 naar parkkliniek (waar je rechtstreeks vanaf 4020 zou betalen) :45:. Mijn consult en operatie data's zijn gepland op de WhatsApp:45:.

Oh ook verschil? Heb je ook een album waar ik miss mag mee kijken?? Hoeveel cc heb je dan laten zetten...  

ik ga maandag bellen.. en dan zien we wel hoe het verder verloopt.. ik zal toch nog wel een tijdje moeten wachten mits dat ik pas ik januari een herstel heb gehad.  

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, Bushaju zei:

Oh ook verschil? Heb je ook een album waar ik miss mag mee kijken?? Hoeveel cc heb je dan laten zetten...  

ik ga maandag bellen.. en dan zien we wel hoe het verder verloopt.. ik zal toch nog wel een tijdje moeten wachten mits dat ik pas ik januari een herstel heb gehad.  

Geen album helaas. Ik zal je pb’en. Ik ben benieuwd! Denk wel dat je moet wachten, hij heeft ook een wachttijd soms, zo erg is dat in jouw geval dus niet!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.