Ga naar inhoud

Scheur in natrelle inplantaat


BIETJE23

Aanbevolen berichten

Ik heb vanmorgen een mammografie gehad, alleen van mijn rechterborst, in mijn linkerborst zit een deukje, en aan de onderkant voelde ik een bobbel, ik vermoede een scheur, omdat de borst ook uit vorm is. Ze hebben mijn linkerborst onderzocht bij de mri en foto's gemaakt, mijn vermoeden bevestigingt, nu krijg ik de 25e februari gelukkig een wissel. Maar het idee is niet fijn. Hoe lang loop ik er al mee, en het heeft mij zo veel moeite gekost om te sparen voor  een wissel, kan ik een klacht indienen bij natrelle, ze beloven levenslange garantie. Heeft iemand hier ervaring mee? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden, BIETJE23 zei:

Ik heb vanmorgen een mammografie gehad, alleen van mijn rechterborst, in mijn linkerborst zit een deukje, en aan de onderkant voelde ik een bobbel, ik vermoede een scheur, omdat de borst ook uit vorm is. Ze hebben mijn linkerborst onderzocht bij de mri en foto's gemaakt, mijn vermoeden bevestigingt, nu krijg ik de 25e februari gelukkig een wissel. Maar het idee is niet fijn. Hoe lang loop ik er al mee, en het heeft mij zo veel moeite gekost om te sparen voor  een wissel, kan ik een klacht indienen bij natrelle, ze beloven levenslange garantie. Heeft iemand hier ervaring mee? 

Hoi hoi

 

of je een klacht kunt indienen, weet ik eigenlijk niet. Normaal gezien is het wel zo, dat ze een nieuwe prothese vergoeden wanneer er een scheur in een implantaat zit (weet alleen niet of dat ook geldt als je geen Natrelle meer zou nemen, je moet dit even overleggen met je pc)

 

Helaas heb ik de meeste scheuren gezien van Natrelle. Er wordt wel gezegd dat het ook het meest gebruikte merk is, en dat de incidentie daarom ook hoger is, maar toch....

 

Overleg dit even met je pc wat hij denkt dat de mogelijkheden zijn. Ik zou zo geen verhaal hier op het forum weten dat er een klacht ingediend is. 

 

Helaas behoort dit nou ook eenmaal tot de risico’s die implantaten met zich meebrengen. Juist om die reden zijn ze destijds over gegaan van vloeibare silicone naar gelvorm. 

 

Wel schrikken hoor. Zou er zelf ook geen lekker gevoel bij hebben....

 

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Bietje,

 

Ik had ook een scheur in mijn natrelle implantaat in mijn rechterborst en had totaal geen last van die borst en hij was ook niet anders gevormd.

Ik ging juist voor een wissel omdat ik in mijn linkerborst kapselvorming had en pas toen dr. Kloeters mijn rechterborst openmaakte kwam hij het gescheurde implantaat tegen. Ben dus echt heel erg blij dat ik voor die wissel ben gegaan. Hij heeft alles netjes schoongemaakt en de nieuwe motiva implantaten er in geplaatst. Weet zeker dat het bij jou ook helemaal goed gaat komen. In ieder geval wel heel fijn dat het bijna zo ver is en je straks weer mooie verse boobies krijgt?

Ik heb nu wel besloten dat ik elk jaar een echo laat maken van mijn borsten want heb er niet echt vertrouwen meer in dat ze niet stuk kunnen gaan.

Zelf zat ik er ook aan te denken om Allergan (de fabrikant van de Natrelle implantaten) een mail te sturen maar een weet haast wel zeker dat er geen vergoeding in zit behalve nieuwe implantaten van Allergan.

Maar het kan natuurlijk nooit kwaad om het te melden.

 

groetjes

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi ja ik ben ook blij dat ik een wissel krijg, en ik ga vanaf nu ook gewoon elk jaar een controleafspraak maken, van de linkerborst doen ze over een paar maanden, met de nieuwe inlantaten. Ben wel geschrokken, had ook geen klachten, en   alleen het ideedat je een scheurtje hebt, is niet prettig. Ik heb veldhuiskliniek gebeld, voorheen cosmea, moet nog teruggebeld worden. Ik doe er wel een melding van. Gelukkig is wel alles binnen het kapsel gebleven, het is echt een scheurtje in de prothese. Vandaar ook de vervorming van mijn borsten.  

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.