Ga naar inhoud

Anna87 : 15 maart 2019 : Dr. W. Peeters : AZ Klina Brasschaat


Aanbevolen berichten

11 uur geleden, Anna87 zei:

Hi @Mtvo

 

bedankt voor je berichtje !

 

eerste dagen ging helemaal goed tot de 3de nacht toen kwam de brandende stekende pijn. Alleen in mijn linkerborst. 

 

Gisteren een goeie dag en vandaag brand de linkerborst weer goed . 

 

Tevreden nog niet helemaal ik heb anatomische implantaten 395 cc en ik vond ze van het begin na de operatie er best misvormd uit zien? 

Je ziet het wel een beetje bij trekken nu . Ik denk dat ik geduld moet hebben. Met de grote ben ik al wel tevreden 

 

Ben je zelf ook al geopereerd ?

 

Ik ben morgen al weer 3 week po en kan al veel dingen zelf weer doen, al zal ik blij zijn als ik alles weer mag doen, haha.

 

Die brandende pijn kan idd erg naar zijn en kan bij vlagen terugkomen. Fijn dat je iig tevreden bent over de grootte van de borsten, hoop dat je ook gauw tevreden zal zijn over het totaal plaatje. Al zal het nog wel een tijdje duren voor je een definitief beeld hebt van je borsten!

 

Geduld en nog meer geduld, zijn idd de toverwoorden :) maar komt vast helemaal goed!  

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎22‎-‎3‎-‎2019 om 13:36, Anna87 zei:

@Mtvo

 

ooh wat fijn dat je weer dingen zelf kan doen! Ben je ook tevreden over het resultaat?wat heb jij laten plaatsen? 

 

Hier gaat het nu gelukkig ook weer beter met de pijn af en toe vlagen. En ze worden al iets mooier . Maar idd geduld haha

 

Ik heb Mentor cohesive II, 250cc en het is dual plane geplaatst. Tot nu toe erg blij mee, het past bij mijn lichaamsbouw :). Ben heel blij dat ik al weer veel zelf kan en mag, maar kijk uit naar 6 week PO, dan mag ik (zo goed als) "alles" weer doen. Weet je wat zo stom is, ik kijk er o.a. heeeeel erg naar uit om mijzelf volledig uit te rekken, dat mis ik heel erg, haha. Komt ie weer: geduld, haha. ;). Maak jij ook foto's van het herstelverloop? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooh gelukkig dat je er al heel blij mee bent! 

Hier 395cc dual plane

 

ooh jaa uitrekken heeerlijk haha heb het een keer per ongeluk gedaan auw auw hahaha. Doe ik geen tweede keer. Hier nu 10 dagen po nu wel zat dat ik zo weinig nog kan, pijn is goed te doen. 

 

Jaa maak zeker foto’s alleen bij mij is het echt nog een beetje misvormd door dat ik plooi verlaging heb gekregen. Dus je ziet nu een dubbele plooi. Als het goed is moet het wel weg trekken als ze zakken en mijn oude plooi vervaagd dan. Morgen controle dus ben benieuwd. 

Het maakt me wel onzeker maar moet geduld hebben. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...
  • 2 weeks later...
Op ‎3‎-‎6‎-‎2019 om 20:15, Mjcls zei:

@Mtvo Mag ik even in je album neuzen? Ik heb dezelfde implantaten, maar dan 270cc laten plaatsen. Benieuwd naar jouw resultaat!

 

Dat mag, zal je zo toevoegen :) 

Wanneer ben jij geholpen en hoe ervaar jij alles tot nu toe?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 hours ago, Mtvo said:

 

Dat mag, zal je zo toevoegen  

Wanneer ben jij geholpen en hoe ervaar jij alles tot nu toe?

 

 

Ik ben nu 2w PO. 

De pijn viel reuze mee. Mijn borsten zijn prachtig, maar moeten nu nog wat soepeler worden, want ik voel me nu een levende barbie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
Op 8-10-2019 om 11:18, Redannie zei:

Zou je mij ook willen toevoegen.Ik ben zo benieuwd ik krijg volgende maand mentor high profile 250cc

 

Late reactie mijnerzijds, maar ik heb je toegevoegd (heb 2 albums). 

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.