boobstories

Twijfel: moderate plus profile of high profile? Wie helpt me!?

Recommended Posts

Oeps, ook bij mij slaat de welbekende CC twijfel toe. Ik ben 20 februari aan de beurt bij Heyendael en Straten gaat 275 en 300cc mentor moderate plus plaatsen (dual plane)

Ik heb nu een B cup, geen volume in de bovenkant. Ik heb een voorbeeld toegevoegd van hoe mijn borsten er nu uitzien. (in privealbum echte foto) Borstomvang is 89cm en omtrek 75cm.

Ik wil dat ze mooi vol en rond worden ook vooral aan de bovenkant zodat mn borsten wat minder laag lijken te staan en gelift’ worden. Zie voorbeelden. @Ellen1997 haar borsten is ook een goed voorbeeld van wat ik wil!

Ik ben bang dat de Moderate Plus 300cc dat te weinig gaan doen. 

Deze heeft diameter 12 cm en 3,7 projectie. Als ik meer cc doe: 375 cc bijv. dan is de diameter 12,9 en de projectie 3,9. Dus maar 0,2cm verschil.

Als ik toch voor de high profile kies dan is 375cc dezelfde breedte als de protheses die nu gepland zijn, maar met 1,3 meer projectie. (5,0 cm projectie)

maar dan ben ik bang dat dit misschien weer te groot wordt? Wat denken jullie? Meiden met dezelfde voorsituatie en protheses?

Ik heb m’n PC ook gemaild maar nog geen reactie en ben benieuwd naar jullie mening.

3BC05494-8D05-4780-82FD-9E5F9F4C2DA1.jpeg

D6C14960-DB06-406B-BEEE-2DDF8B85A071.jpeg

E070AD8A-3523-49BA-A485-895459DD7EB0.jpeg

@boobstories

Ik zal je topictitel een klein beetje aanpassen, misschien krijg je dan meer reacties :)
Hopelijk zijn er meer meiden waarvan je mag vernemen wat hun voorsituatie was en hoe het geworden is met een bepaald aantal cc in een bepaald profile.
De mijne heb je al gezien :P dus ik kan je verder niet helpen.. zou er nog iets zijn, dan kun je altijd nog reageren op onze pb :)

xxx BB

Hoi boobstories,

Erg he die twijfels, we hebben er allemaal last van geloof ik.

Je mag bij mij kijken als je wilt. Ik had volgens mij een vergelijkbare voorsituatie, sowieso ook geen volume boven. Ik heb 315cc mentor medium high gekregen, dus niet eens high profile of moderate plus en heb inmiddels genoeg volume vind ik zelf. Denk dat je met beide wel bereikt wat je wilt, nu ben ik absoluut geen expert natuurlijk, wel afgelopen half jaar heel veel foto's gezien. Je hebt ook van die tabellen waar alle maten etc staan van mentor, vond ik ook wel fijn om te kijken.

Heel veel succes met je keuze en als je zelf de keuze lastig vind, gewoon goed duidelijk uitleggen aan je pc wat je precies wilt, dan weet hij wel wat te doen, hij plaatst hele mooie borsten wat ik tot nu toe heb gezien!

Hoi @boobstories, ik ben benieuwd wat Drs Straten zegt. Wat is de reden dat er nu gekozen is voor moderate plus?

Ik wist helemaal niet dat je daar ook nog keuzes in had en heb op mijn kaartje moeten kijken wat er in zit. Ik blijk mentor rond high profile cohesevie 2 te hebben. Rond en cohesie wist ik hoor.  Ik had niet per se te weinig volume aan de bovenkant maar meer overal. Ik had ook geen lift effect nodig. Dus geen idee waarom dan high profile.

Ik heb wel het idee dat Drs Straten goed naar je wens luistert.  Als je het gevoel hebt dat je dat nu goed over hebt gebracht zou ik denk ik van dat advies uit gaan. Dus ben benieuwd naar zijn reactie. Succes en bij hoop dat je tot een keus komt waar je je goed bij voelt. 

Ik heb inderdaad het gevoel dat ik mijn wens niet goed heb uitgelegd.. Wel aan de assisente maar niet aan Straten zelf. We waren vooral bezig met het passen en meten.

Ik weet eigenlijk niet precies waarom er is gekozen voor moderate plus, volgens mij vanwege de breedte! 

Hoe gaat het nu met jou?

High profile wordt niet alleen gekozen om een liftend effect te creëren. Het gaat gewoon om wat je wens is. Afhankelijk van je eigen borstbreedte en postuur (om het even simpel te houden) wordt dan gekeken hoeveel projectie je daarbij nodig hebt. Dat bepaald dus het profile :)

xxx 

Hoi @boobstories

Ik krijg zelf 12 feb (omg nog 2 nachtjes?) van Mentor High Profile ongeveer 300cc. Ik heb nu een 80A Tepels wijzen ietswat naar beneden door de zwaartekracht en leeftijd.? (43). 

Ik heb het niet met mijn arts over gehad waarom hij deze wil plaatsen bij mij en niet een ander profile. Hij heeft wel naar mijn wens geluisterd. En is hierbij uitgekomen uiteindelijk. Ik zou eerst Natrelle krijgen, maar ivm de "problemen" nu niet te leveren en wordt het Mentor. Waar ik zelf blij van word. Mijn wens was meer volume aan de bovenkant, beweegbare borsten qua formaat die bij mijn lichaam passen en als ik dan toch kan kiezen een goeie C. Ik ga er van uit dat de arts weet wat hij zal moeten plaatsen. Maar als je twijfelt of jij je wens goed heb overgebracht, misschien nog een consult aanvragen? Ik hoop dat ze snel reageren op je mailtje met vragen. 

Ik weet niet of je mij aan je album wilt toevoegen om te zien of we ongeveer dezelfde voorsituatie hebben. Ik heb zelf geen album, dus snap als je dat dan niet doet. 

Liefs

Het is bijna zo ver voor jou wat spannend ?
Zenuwachtig of valt het mee?
Ik hoop ook snel respons te krijgen, twijfelen is zo naar. Ik zal je toevoegen aan mijn album! 

Als ik je niet meer spreek voor dinsdag, wil ik je ontzettend veel succes en plezier wensen. 
Ik ben benieuwd naar je verhalen.

Liefs :71:

Lief!!! Dank je wel. Ja ik ben zenuwachtig. Maar minder dan vorige week??‍♀️ Maar dat betekent niet dat alles koek en ei hier in mijn lijf is? Benieuwd hoe ik mij morgen voel. 

Mij ga in je album kijken. 

Liefs

*ik ga kijken. 

Mij ga kijken????

@boobstories ik kan niet in je album kijken. Ik weet al van anderen dat mijn naam lastig is. Schijnt dat je mijn naam M&M&m zo zonder @ moet doen, en dan lukt het wel(?). Zelf geen idee hoor?