Ga naar inhoud

Twijfel: moderate plus profile of high profile? Wie helpt me!?


Gast

Aanbevolen berichten

Oeps, ook bij mij slaat de welbekende CC twijfel toe. Ik ben 20 februari aan de beurt bij Heyendael en Straten gaat 275 en 300cc mentor moderate plus plaatsen (dual plane)

 

Ik heb nu een B cup, geen volume in de bovenkant. Ik heb een voorbeeld toegevoegd van hoe mijn borsten er nu uitzien. (in privealbum echte foto) Borstomvang is 89cm en omtrek 75cm.

 

Ik wil dat ze mooi vol en rond worden ook vooral aan de bovenkant zodat mn borsten wat minder laag lijken te staan en gelift’ worden. Zie voorbeelden. @Ellen1997 haar borsten is ook een goed voorbeeld van wat ik wil!

 

Ik ben bang dat de Moderate Plus 300cc dat te weinig gaan doen. 

Deze heeft diameter 12 cm en 3,7 projectie. Als ik meer cc doe: 375 cc bijv. dan is de diameter 12,9 en de projectie 3,9. Dus maar 0,2cm verschil.

 

Als ik toch voor de high profile kies dan is 375cc dezelfde breedte als de protheses die nu gepland zijn, maar met 1,3 meer projectie. (5,0 cm projectie)

 

maar dan ben ik bang dat dit misschien weer te groot wordt? Wat denken jullie? Meiden met dezelfde voorsituatie en protheses?

 

Ik heb m’n PC ook gemaild maar nog geen reactie en ben benieuwd naar jullie mening.

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@boobstories

Ik zal je topictitel een klein beetje aanpassen, misschien krijg je dan meer reacties :)
Hopelijk zijn er meer meiden waarvan je mag vernemen wat hun voorsituatie was en hoe het geworden is met een bepaald aantal cc in een bepaald profile.
De mijne heb je al gezien :P dus ik kan je verder niet helpen.. zou er nog iets zijn, dan kun je altijd nog reageren op onze pb :)

 

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, best_boobie zei:

@boobstories

Ik zal je topictitel een klein beetje aanpassen, misschien krijg je dan meer reacties :)
Hopelijk zijn er meer meiden waarvan je mag vernemen wat hun voorsituatie was en hoe het geworden is met een bepaald aantal cc in een bepaald profile.
De mijne heb je al gezien :P dus ik kan je verder niet helpen.. zou er nog iets zijn, dan kun je altijd nog reageren op onze pb :)

 

xxx BB

Je bent een topper! 
Ik houd je sowieso op de hoogte hihi XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi boobstories,

 

Erg he die twijfels, we hebben er allemaal last van geloof ik.

Je mag bij mij kijken als je wilt. Ik had volgens mij een vergelijkbare voorsituatie, sowieso ook geen volume boven. Ik heb 315cc mentor medium high gekregen, dus niet eens high profile of moderate plus en heb inmiddels genoeg volume vind ik zelf. Denk dat je met beide wel bereikt wat je wilt, nu ben ik absoluut geen expert natuurlijk, wel afgelopen half jaar heel veel foto's gezien. Je hebt ook van die tabellen waar alle maten etc staan van mentor, vond ik ook wel fijn om te kijken.

Heel veel succes met je keuze en als je zelf de keuze lastig vind, gewoon goed duidelijk uitleggen aan je pc wat je precies wilt, dan weet hij wel wat te doen, hij plaatst hele mooie borsten wat ik tot nu toe heb gezien!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Corry zei:

Hoi boobstories,

 

Erg he die twijfels, we hebben er allemaal last van geloof ik.

Je mag bij mij kijken als je wilt. Ik had volgens mij een vergelijkbare voorsituatie, sowieso ook geen volume boven. Ik heb 315cc mentor medium high gekregen, dus niet eens high profile of moderate plus en heb inmiddels genoeg volume vind ik zelf. Denk dat je met beide wel bereikt wat je wilt, nu ben ik absoluut geen expert natuurlijk, wel afgelopen half jaar heel veel foto's gezien. Je hebt ook van die tabellen waar alle maten etc staan van mentor, vond ik ook wel fijn om te kijken.

Heel veel succes met je keuze en als je zelf de keuze lastig vind, gewoon goed duidelijk uitleggen aan je pc wat je precies wilt, dan weet hij wel wat te doen, hij plaatst hele mooie borsten wat ik tot nu toe heb gezien!

Had jij anatomisch? Bedoel je dat? :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @boobstories, ik ben benieuwd wat Drs Straten zegt. Wat is de reden dat er nu gekozen is voor moderate plus?

 

Ik wist helemaal niet dat je daar ook nog keuzes in had en heb op mijn kaartje moeten kijken wat er in zit. Ik blijk mentor rond high profile cohesevie 2 te hebben. Rond en cohesie wist ik hoor.  Ik had niet per se te weinig volume aan de bovenkant maar meer overal. Ik had ook geen lift effect nodig. Dus geen idee waarom dan high profile.

 

Ik heb wel het idee dat Drs Straten goed naar je wens luistert.  Als je het gevoel hebt dat je dat nu goed over hebt gebracht zou ik denk ik van dat advies uit gaan. Dus ben benieuwd naar zijn reactie. Succes en bij hoop dat je tot een keus komt waar je je goed bij voelt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Adnil zei:

Hoi @boobstories, ik ben benieuwd wat Drs Straten zegt. Wat is de reden dat er nu gekozen is voor moderate plus?

 

Ik wist helemaal niet dat je daar ook nog keuzes in had en heb op mijn kaartje moeten kijken wat er in zit. Ik blijk mentor rond high profile cohesevie 2 te hebben. Rond en cohesie wist ik hoor.  Ik had niet per se te weinig volume aan de bovenkant maar meer overal. Ik had ook geen lift effect nodig. Dus geen idee waarom dan high profile.

 

Ik heb wel het idee dat Drs Straten goed naar je wens luistert.  Als je het gevoel hebt dat je dat nu goed over hebt gebracht zou ik denk ik van dat advies uit gaan. Dus ben benieuwd naar zijn reactie. Succes en bij hoop dat je tot een keus komt waar je je goed bij voelt. 

Ik heb inderdaad het gevoel dat ik mijn wens niet goed heb uitgelegd.. Wel aan de assisente maar niet aan Straten zelf. We waren vooral bezig met het passen en meten.

 

Ik weet eigenlijk niet precies waarom er is gekozen voor moderate plus, volgens mij vanwege de breedte! 

 

Hoe gaat het nu met jou?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Adnil zei:

Hoi @boobstories, ik ben benieuwd wat Drs Straten zegt. Wat is de reden dat er nu gekozen is voor moderate plus?

 

Ik wist helemaal niet dat je daar ook nog keuzes in had en heb op mijn kaartje moeten kijken wat er in zit. Ik blijk mentor rond high profile cohesevie 2 te hebben. Rond en cohesie wist ik hoor.  Ik had niet per se te weinig volume aan de bovenkant maar meer overal. Ik had ook geen lift effect nodig. Dus geen idee waarom dan high profile.

 

Ik heb wel het idee dat Drs Straten goed naar je wens luistert.  Als je het gevoel hebt dat je dat nu goed over hebt gebracht zou ik denk ik van dat advies uit gaan. Dus ben benieuwd naar zijn reactie. Succes en bij hoop dat je tot een keus komt waar je je goed bij voelt. 

High profile wordt niet alleen gekozen om een liftend effect te creëren. Het gaat gewoon om wat je wens is. Afhankelijk van je eigen borstbreedte en postuur (om het even simpel te houden) wordt dan gekeken hoeveel projectie je daarbij nodig hebt. Dat bepaald dus het profile :)

xxx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @boobstories

Ik krijg zelf 12 feb (omg nog 2 nachtjes?) van Mentor High Profile ongeveer 300cc. Ik heb nu een 80A Tepels wijzen ietswat naar beneden door de zwaartekracht en leeftijd.? (43). 

Ik heb het niet met mijn arts over gehad waarom hij deze wil plaatsen bij mij en niet een ander profile. Hij heeft wel naar mijn wens geluisterd. En is hierbij uitgekomen uiteindelijk. Ik zou eerst Natrelle krijgen, maar ivm de "problemen" nu niet te leveren en wordt het Mentor. Waar ik zelf blij van word. Mijn wens was meer volume aan de bovenkant, beweegbare borsten qua formaat die bij mijn lichaam passen en als ik dan toch kan kiezen een goeie C. Ik ga er van uit dat de arts weet wat hij zal moeten plaatsen. Maar als je twijfelt of jij je wens goed heb overgebracht, misschien nog een consult aanvragen? Ik hoop dat ze snel reageren op je mailtje met vragen. 

Ik weet niet of je mij aan je album wilt toevoegen om te zien of we ongeveer dezelfde voorsituatie hebben. Ik heb zelf geen album, dus snap als je dat dan niet doet. 

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden, M&M&m zei:

Hoi @boobstories

Ik krijg zelf 12 feb (omg nog 2 nachtjes?) van Mentor High Profile ongeveer 300cc. Ik heb nu een 80A Tepels wijzen ietswat naar beneden door de zwaartekracht en leeftijd.? (43). 

Ik heb het niet met mijn arts over gehad waarom hij deze wil plaatsen bij mij en niet een ander profile. Hij heeft wel naar mijn wens geluisterd. En is hierbij uitgekomen uiteindelijk. Ik zou eerst Natrelle krijgen, maar ivm de "problemen" nu niet te leveren en wordt het Mentor. Waar ik zelf blij van word. Mijn wens was meer volume aan de bovenkant, beweegbare borsten qua formaat die bij mijn lichaam passen en als ik dan toch kan kiezen een goeie C. Ik ga er van uit dat de arts weet wat hij zal moeten plaatsen. Maar als je twijfelt of jij je wens goed heb overgebracht, misschien nog een consult aanvragen? Ik hoop dat ze snel reageren op je mailtje met vragen. 

Ik weet niet of je mij aan je album wilt toevoegen om te zien of we ongeveer dezelfde voorsituatie hebben. Ik heb zelf geen album, dus snap als je dat dan niet doet. 

Liefs

Het is bijna zo ver voor jou wat spannend ?
Zenuwachtig of valt het mee?
Ik hoop ook snel respons te krijgen, twijfelen is zo naar. Ik zal je toevoegen aan mijn album! 

Als ik je niet meer spreek voor dinsdag, wil ik je ontzettend veel succes en plezier wensen. 
Ik ben benieuwd naar je verhalen.

Liefs :71:
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden, boobstories zei:

Het is bijna zo ver voor jou wat spannend ?
Zenuwachtig of valt het mee?
Ik hoop ook snel respons te krijgen, twijfelen is zo naar. Ik zal je toevoegen aan mijn album! 

Als ik je niet meer spreek voor dinsdag, wil ik je ontzettend veel succes en plezier wensen. 
Ik ben benieuwd naar je verhalen.

Liefs :71:
 

Lief!!! Dank je wel. Ja ik ben zenuwachtig. Maar minder dan vorige week??‍♀️ Maar dat betekent niet dat alles koek en ei hier in mijn lijf is? Benieuwd hoe ik mij morgen voel. 

Mij ga in je album kijken. 

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden, M&M&m zei:

@boobstories ik kan niet in je album kijken. Ik weet al van anderen dat mijn naam lastig is. Schijnt dat je mijn naam M&M&m zo zonder @ moet doen, en dan lukt het wel(?). Zelf geen idee hoor?

Ik heb het nog een keer geprobeerd! Laat mij even weten of je er in kan.
Heeeeeeel veel succes morgen, ik denk aan je ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@best_boobie@M&M&m@Corry@Adnil @Boobmom

Ik had Heyendael gemaild en aangegeven dat ik erg twijfelde tussen bovenstaande maten en protheses. 
Ik had aangegeven dat ik het gevoel had dat ik niet duidelijk was geweest tijdens het consult en ik had nogmaals een foto toegevoegd van wat ik mooi vond. Ten slotte had ik gevraagd of dokter Straten hierover advies kon geven.

Ik kreeg een mail van de assisente: 'dit is helaas niet vooraf te voorspellen, het volume dat je gepast hebt is de grote dat je zult krijgen. Daarnaast moet je naar je eigen borst kijken, deze zal het zelfde maar dan een groter volume worden. Helaas kun je jezelf met niemand vergelijken.'

Ik heb toen o.a gereageerd dat ik het toch fijn zou vinden om dokter Straten even te spreken.
Hij belde zojuist en zei direct dat ik de moderate plus 300cc nodig heb.
Hij zei dat ik duidelijk was in mijn consult en als ik dat niet was geweest had hij wel doorgevraagd. 
Hij benadrukte nog even (in andere woorden) dat hij wist wat hij deed en (?) operaties/consults per dag uitvoerde haha. Hij is zeker van zijn zaak en dat geeft mij wel een heel goed gevoel.

Ik voelde mij wel een beetje bezwaard maar goed, Straten is (vind ik) de beste dus we gaan gewoon voor de moderate plus!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben blij dat je hem gesproken heb. Voel je niet bezwaard. Uiteindelijk ben je gewoon een betalende klant die niet alleen een spijkerbroek komt aanschaffen? 

mij heb je trouwens ook aan mijn album toegevoegd. Ik kan bij jou nog steeds niet kijken??‍♀️ 

Maak niet uit. 

Voor nu welterusten. En tot snel! Liefs

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, boobstories zei:

@best_boobie@M&M&m@Corry@Adnil @Boobmom

Ik had Heyendael gemaild en aangegeven dat ik erg twijfelde tussen bovenstaande maten en protheses. 
Ik had aangegeven dat ik het gevoel had dat ik niet duidelijk was geweest tijdens het consult en ik had nogmaals een foto toegevoegd van wat ik mooi vond. Ten slotte had ik gevraagd of dokter Straten hierover advies kon geven.

Ik kreeg een mail van de assisente: 'dit is helaas niet vooraf te voorspellen, het volume dat je gepast hebt is de grote dat je zult krijgen. Daarnaast moet je naar je eigen borst kijken, deze zal het zelfde maar dan een groter volume worden. Helaas kun je jezelf met niemand vergelijken.'

Ik heb toen o.a gereageerd dat ik het toch fijn zou vinden om dokter Straten even te spreken.
Hij belde zojuist en zei direct dat ik de moderate plus 300cc nodig heb.
Hij zei dat ik duidelijk was in mijn consult en als ik dat niet was geweest had hij wel doorgevraagd. 
Hij benadrukte nog even (in andere woorden) dat hij wist wat hij deed en (?) operaties/consults per dag uitvoerde haha. Hij is zeker van zijn zaak en dat geeft mij wel een heel goed gevoel.

Ik voelde mij wel een beetje bezwaard maar goed, Straten is (vind ik) de beste dus we gaan gewoon voor de moderate plus!

 

Idd, voel je niet bezwaard!

Het gaat erom dat jij toen aangegeven hebt (tijdens je consult) dat je niet te groot wilde, maar dat je nu begint te twijfelen of je niet misschien toch een beetje groter wilt.. Tenminste, dat is wat ik begrepen heb uit onze pb.. 
Dat is precies waar het om gaat en waarom je dus emailde, toch? Juist omdat je dat niet tijdens je consult aangegeven had.

En wat hierboven al gezegd is: jij betaalt voor je bv he, jij bent dus ook diegene die straks tevreden moet zijn ;)
Dus voel je je toch niet helemaal happy met hoe het nu gegaan is, dan zou ik nogmaals mailen en zeggen dat je misschien niet helemaal goed onder woorden gebracht hebt, dat wat je in het consult zei, misschien niet helemaal is wat je wil..

Maar dat natuurlijk alleen als je idd groter wilt als wat je toen zei haha ;)
 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden, best_boobie zei:

Ik vroeg dat, omdat anatomisch ten eerste anders valt dan rond, maar ook omdat er niet duidelijk werd welk profile je nu hebt :) 
Wilde het niet verkeerd over laten komen :)

 

xxx

Oh wat stom, het gaat hier over rond en ik heb het idd over anatomisch en over de hoogte..ik heb niets gezegd ??

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden, boobstories zei:

@best_boobie@M&M&m@Corry@Adnil @Boobmom

Ik had Heyendael gemaild en aangegeven dat ik erg twijfelde tussen bovenstaande maten en protheses. 
Ik had aangegeven dat ik het gevoel had dat ik niet duidelijk was geweest tijdens het consult en ik had nogmaals een foto toegevoegd van wat ik mooi vond. Ten slotte had ik gevraagd of dokter Straten hierover advies kon geven.

Ik kreeg een mail van de assisente: 'dit is helaas niet vooraf te voorspellen, het volume dat je gepast hebt is de grote dat je zult krijgen. Daarnaast moet je naar je eigen borst kijken, deze zal het zelfde maar dan een groter volume worden. Helaas kun je jezelf met niemand vergelijken.'

Ik heb toen o.a gereageerd dat ik het toch fijn zou vinden om dokter Straten even te spreken.
Hij belde zojuist en zei direct dat ik de moderate plus 300cc nodig heb.
Hij zei dat ik duidelijk was in mijn consult en als ik dat niet was geweest had hij wel doorgevraagd. 
Hij benadrukte nog even (in andere woorden) dat hij wist wat hij deed en (?) operaties/consults per dag uitvoerde haha. Hij is zeker van zijn zaak en dat geeft mij wel een heel goed gevoel.

Ik voelde mij wel een beetje bezwaard maar goed, Straten is (vind ik) de beste dus we gaan gewoon voor de moderate plus!

 

Nou hopelijk nu geen twijfels meer! Herken idd dat gevoel van bezwaard voelen, maar het is allemaal niet niks dus je hebt alle recht om nog even door te vragen en zeker te zijn van je zaak!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @boobstories 

 

Weet niet of je iets aan mijn verhaal hebt. Ik kon bij Velthuis kiezen uit 440cc moderate plus of 455cc high profile en dan de nieuwste prothese Xtra. Ik vind een bredere borst mooier en waar de borsten dicht bij elkaar staan, dan een smallere borst met ca. 1 cm meer projectie. Daarnaast kreeg ik bij een andere kliniek het advies nu niet voor het maximale te gaan. Ik heb nog geen kindjes dus beide chirurgen gaven toen aan dat ik dan nu beter moderate kon nemen en ooit bij een prothese wissel (na zwangerschappen) een maatje groter en dan high profile. Uiteindelijk toch gekozen voor het max aantal CC maar niet voor de high profile. Ik heb door deze twijfel ook een 2e consult mogen plannen. Heb toen de consulente en de chirurg gesproken, nogmaals gekeken etc. Na deze consult sta ik 100% achter mijn keuze. Als je twijfelt over de grootte waarom niet nog een afspraak maken? Het is een flink bedrag en het gaat wel om jouw lichaam! Succes! :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hieronder zie je een overzicht van de nieuwe Mentor prothese Xtra, waarom krijg je deze variant niet? Deze zijn namelijk zachter en hebben meer projectie. 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.