Ga naar inhoud

Twijfel... rond of anatomisch?


Aanbevolen berichten

26 minuten geleden, Damita-Jo zei:

Hi Nanskie,

Zou ik jouw album mogen zien? Ik ben zelf nog aan het twijfelen tussen 240 en 275. 

 

Groetjes,

Damita 

Hoi @Damita-Jo ik heb je toegevoegd!!! 

 

Succes met jouw traject en afweging. Bij mij paste er echt niet meer in dan 240 en zo voelt het ook echt. Mijne zijn de Mentor Xtra dus die hebben een wat kleinere doorsnede maar wel met een hoog profiel.

Waar wordt jij geopereerd?

lieve groet Nanskie 

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

10 uur geleden, Nanskie zei:

Hoi @Damita-Jo ik heb je toegevoegd!!! 

 

Succes met jouw traject en afweging. Bij mij paste er echt niet meer in dan 240 en zo voelt het ook echt. Mijne zijn de Mentor Xtra dus die hebben een wat kleinere doorsnede maar wel met een hoog profiel.

Waar wordt jij geopereerd?

lieve groet Nanskie 

Hi Nanskie,

 

Heel erg bedankt voor het toevoegen? en wat een mooi resultaat! Ik vind dat het bij jou eerder oogt als 250, maar misschien komt dat omdat jij voor de spier hebt wat overigens heel fijn is want dan beweegt het natuurlijker heb ik begrepen. 

 

Ik word zelf geopereerd bij de Cosmedkliniek en ik moet nog een definitieve datum prikken. Ik heb wel al gepast en twijfel nog tussen de 240 en 275. 

 

Groetjes en nogmaals bedankt! 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 5/28/2019 at 9:42 PM, Lies-L said:

@Geri2205 waaauw wat leuk om te lezen! En wat fijn dat je al zo snel weer mobiel bent en kan genieten van je nieuwe borsten. Heb je uiteindelijk de knoop door gehakt voor rond of anatomisch? En achter de spier? 

 

Lijkt me ook heerlijk om bij de BH's een cupje C of D te kunnen pakken. Geniet ervan !!!!

Hoi!

 

Ik ben uiteindelijk toch voor anatomisch gegaan! Ik heb daar maanden over getwijfeld en wilde eerst heel graag anatomisch, later neigde ik toch naar rond en in de laatste weken werd ik wakker met de gedachte: anatomisch moet het worden en niet anders. En ik ben heel tevreden! Ik heb ze dual plane, dus half onder de borstspier.

 

Hoe sta jij ervoor? Bij welke PC wil je het laten doen?

 

Liefs Geri

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 5/26/2019 at 1:15 PM, Nanskie said:

Goede middag

 

Ik ben zelf 10 dagen geleden geopereerd en heb 240 voor de spier gekregen rond.

 

was voor mij max haalbaar. En zo voelt het ook. Ben ook erg tenger van boven  176 en 63 kilo en wilde om deze reden juist wat meer bolling. Vandaag rond mentor Xtra. Had niet het idee dat meer zou hebben gepast. Ben erg blij met het resultaat. ik heb een album van voor en na mocht je benieuwd zijn....

 

Groetjes en succes met je afweging?

Hoi Nanskie,

 

Van wat ik zie op je profielfoto heb je echt prachtige borsten! Hoe gaat het? Ben je tevreden?

 

Ik zou graag in je album kijken!?

 

Liefs Geri

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden, Geri2205 zei:

Hoi Nanskie,

 

Van wat ik zie op je profielfoto heb je echt prachtige borsten! Hoe gaat het? Ben je tevreden?

 

Ik zou graag in je album kijken!?

 

Liefs Geri

Hoi Geri

 

Dank je wel ☺ben heel erg tevreden ik zal je toegang geven tot mijn album dan kun je ook zien waarom (ik had echt geen borsten nl).

 

Groetjes.

Nans

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 5/30/2019 at 7:59 AM, Nanskie said:

Hoi Geri

 

Dank je wel ☺ben heel erg tevreden ik zal je toegang geven tot mijn album dan kun je ook zien waarom (ik had echt geen borsten nl).

 

Groetjes.

Nans

Bedankt voor het toevoegen!

 

Moooooie borsten heb je zeg! Daar heb je vast geen spijt van!? hoeveel weken ben je nu precies PO?

 

Liefs Geri

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Geri2205 zei:

Bedankt voor het toevoegen!

 

Moooooie borsten heb je zeg! Daar heb je vast geen spijt van!? hoeveel weken ben je nu precies PO?

 

Liefs Geri

Hoi Geri dank je wel ben er ontzettend blij mee!!

Ben nu 16 dagen po dus net 2 weken. Ze worden al wat zachter dat is erg fijn.

Liefs Nans 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Geri2205 Hoi Geri,

Grappig hoe dat kan gaan, dat je op een dag wakker wordt en de knoop voor jezelf door hakt. In ieder geval je gevoel gevolgd en dat is altijd goed!! 

Ikzelf wordt geopereerd door dr. Keulers van de Bernekliniek in Uden. Omdat ik het vergoed krijg door de zorgverzekering, zij hebben de aanvraag voor me gedaan. Hij is een voorstander van rond heeft hij al uitgesproken. Maar goed, mocht ik uiteindelijk toch per se anatomisch willen is dat natuurlijk mogelijk. Ik heb 21 juni mijn pas sessie! Ben benieuwd. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 hours ago, Lies-L said:

@Geri2205 Hoi Geri,

Grappig hoe dat kan gaan, dat je op een dag wakker wordt en de knoop voor jezelf door hakt. In ieder geval je gevoel gevolgd en dat is altijd goed!! 

Ikzelf wordt geopereerd door dr. Keulers van de Bernekliniek in Uden. Omdat ik het vergoed krijg door de zorgverzekering, zij hebben de aanvraag voor me gedaan. Hij is een voorstander van rond heeft hij al uitgesproken. Maar goed, mocht ik uiteindelijk toch per se anatomisch willen is dat natuurlijk mogelijk. Ik heb 21 juni mijn pas sessie! Ben benieuwd. 

Hoi Lies! 

Ja precies ik wilde het al heel lang maar had geen zin om nog maanden in te zitten over de vorm van de prothese... dus dan maar zo, en geen spijt van gehad!

Spannend joh, ik ben heel benieuwd wat je mooi zal vinden! Beide prothesen hebben voor- en nadelen dus doe vooral waar jij je goed bij voelt :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.