daphnedaphne

daphnedaphne : 14 juni 2019 : Dr. Wijbenga : ZGT Hengelo

Recommended Posts

Op 15-6-2019 om 19:40, daphnedaphne zei:

Oh jeetje zeg, dat klinkt heftig! Dat lijkt me erg schrikken opeens zo'n heftige bloeduitstorting. Goed dat je zo snel weer terecht kon en hopelijk trekt het zelf weg... Opnieuw onder het mes is absoluut geen pretje, dus ik duim voor je. Hou me op de hoogte hoe het gaat. Snap dat je er wel erg van geschrokken bent... Sterkte Kippie en hopelijk knap je snel op!

Hier boven kun je mijn verslag lezen :)

Hé wat fijn dat het nu iets beter gaat! Ik vond de eerste nacht ook vreselijk! Voelde me zoooo slecht! Maar gelukkig gaat dit voorbij. Heb vannacht (10 dagen po) eindelijk weer wat beter geslapen, wel 6 uur achter elkaar. Heerlijk! Ik ben snel gestopt met de naproxen, daar werd ik echt heel slecht van! Toen ik daarmee gestopt was knapte ik gelijk op. Nu ben ik afgelopen donderdag ook gestopt met paracetamol, werd iedere nacht zo’n 4x wakker met mega koppijn. Dit kon volgens de pc ook van de paracetamol komen. En de hoofdpijn gaat nu ook steeds beter. 

De mega blauw/zwarte bloeduitstorting zit er nog steeds wel maar heb het idee dat Mn linkerborst niet meer zo gezwollen is.

maar meid wees blij dat je alles achter de rug hebt! Het ergste is nu geweest en nog even doorbijten. 

• Like 1

17 uur geleden, Doe ik het of niet? zei:

Bedankt voor het delen van je gedetailleerde verslag @daphnedaphne.

Andere meiden zullen hier zeker wat aan hebben.

Veel succes en sterkte nog met je herstel en op naar de mooiste boobies ever!

En gefeliciteerd trouwens. :43:

Dankjewel ❤️❤️ daar gaan we voor!

9 uur geleden, Kippie31 zei:

Hé wat fijn dat het nu iets beter gaat! Ik vond de eerste nacht ook vreselijk! Voelde me zoooo slecht! Maar gelukkig gaat dit voorbij. Heb vannacht (10 dagen po) eindelijk weer wat beter geslapen, wel 6 uur achter elkaar. Heerlijk! Ik ben snel gestopt met de naproxen, daar werd ik echt heel slecht van! Toen ik daarmee gestopt was knapte ik gelijk op. Nu ben ik afgelopen donderdag ook gestopt met paracetamol, werd iedere nacht zo’n 4x wakker met mega koppijn. Dit kon volgens de pc ook van de paracetamol komen. En de hoofdpijn gaat nu ook steeds beter. 

De mega blauw/zwarte bloeduitstorting zit er nog steeds wel maar heb het idee dat Mn linkerborst niet meer zo gezwollen is.

maar meid wees blij dat je alles achter de rug hebt! Het ergste is nu geweest en nog even doorbijten. 

Ja, super herkenbaar! Alleen de tweede nacht ging ook heel slecht. Ik werd zo misselijk en zwetend wakker, twee keer overgegeven, verschrikkelijk. Gisteren ben ik voor de eerste keer gaan douchen en voelde me daarna gelukkig een heel ander mens. Alleen boven de littekens was ik een beetje geel, maar de borsten zagen er super uit. Die geruststelling doet ook wel echt wat met je. Ik heb alleen in mijn rechterborst als ik bijvoorbeeld iets overeind moet komen, dat die dan een beetje opwarmt ofzo. Het doet geen pijn, maar het voelt wel gek. Heb jij dat ook? Je kan toch niet altijd voorkomen dat je iets kracht gebruikt om overeind te komen? Je gebruikt je borstspieren in het dagelijks leven zoooveel. En heb jij ook rugpijn door het platliggen?

Ooooh weer heel herkenbaar! De naproxen... groot gelijk dat je daar mee bent gestopt! Ik slikte diclofenac en elke keer als ik dat had genomen werd ik dizzy en erg slap. Ik wilde sudoku's maken (😂) maar kon bijna niet eens schrijven, zo weinig kracht. Daarnaast ging mijn hart telkens tekeer waardoor ik van die paniekerige en angstige gevoelens kreeg. Las op internet dat dat bijwerkingen waren. Ik ben zelf altijd iemand die het liefst geen medicijnen gebruikt, dus ben zaterdagavond al gestopt met die troep. En voila, weg is het. Ik leef op paracetamol en dat kan ik prima aan.

Heel fijn om te horen dat je eindelijk een beetje lekker kunt slapen. Het is wat met die borsten, maar nu worden we wel blij van de kleine dingetjes haha 😋 die hoofdpijn erbij is natuurlijk ook niet fijn, dus goed dat dat nu ook minder wordt. Kan inderdaad van de paracetamol komen en gelukkig dat het dan daar van komt denk ik dan maar. De bloeduitstorting blijft nog wel een spannend dingetje voor je.. ik leef met je mee! Het kan lang duren voordat zoiets wegtrekt, dus gelukkig merk je al dat je borst minder gezwollen is. We gaan van het beste uit! Heb jij aankomende donderdag weer een afspraak? Mogen dan je hechtingen eruit? Ik heb donderdag wel mijn eerste afspraak. Ben benieuwd!

@daphnedaphne

Hoi,

Allereerst gefeliciteerd! De operatie zit erop! Wat fijn dat je alles zo uitgebreid hebt beschreven. En wat heb je heftige dagen achter de rug. Maar je hebt het wel gedaan💪 en het wordt prachtig😃.

Ik hoop dat het nu iedere dag beter met je gaat.

Ik moet nog 3,5 weken wachten, ben nu al zenuwachtig en net als jij heel bang voor de narcose en operatie.

Heel veel succes met herstellen,

groetjes 

• Like 1

2 uur geleden, nkm zei:

@daphnedaphne

Hoi,

Allereerst gefeliciteerd! De operatie zit erop! Wat fijn dat je alles zo uitgebreid hebt beschreven. En wat heb je heftige dagen achter de rug. Maar je hebt het wel gedaan💪 en het wordt prachtig😃.

Ik hoop dat het nu iedere dag beter met je gaat.

Ik moet nog 3,5 weken wachten, ben nu al zenuwachtig en net als jij heel bang voor de narcose en operatie.

Heel veel succes met herstellen,

groetjes 

Hee, dankjewel! Erg lief 😊 heb net m’n eerste wandeling gemaakt van 20 minuten, zo fijn! Zo zie je maar weer hoe snel alles kan veranderen.

Super spannend dat je over 3,5 week mag 😍 de tijd vlieeegt! En geloof mij, voor de operatie en narcose hoef je echt echt echt niet bang te zijn! Ze zijn zo lief voor je en bij de narcose denk je op een gegeven moment: het is nu wel fijn om m’n ogen gewoon te sluiten. En het stuk tussen dat je nog bij bent en echt in slaap valt, weet je niet eens meer. Bij wijze van doe je je ogen na 3 minuten weer open en het is al gebeurd. Echt niet over in zitten! Het is super fijn haha

Veel plezier met aftellen en geniet straks van je mooie boobies!

Allereerst gefeliciteerd met je nieuwe boobies en wat fijn dat je je verslag zo uitgebreid doet!

Wat een heftige dagen heb je gehad zeg, heb het met je te doen...

Gelukkig weet je waar je het voor doet en hoop ik voor je dat je snel herstelt!

Mocht je ooit foto's willen delen dan ben ik heel benieuwd naar het eindresultaat, ik ben er zelf namelijk nog steeds niet uit wat ik een mooi formaat vind. Je verhaal over overgeven maakt mij wel bang, het allerengste van alles lijkt me het overgeven :unsure:

Nogmaals veel sterkte! -_-

• Like 1

15 uur geleden, Pelle zei:

Allereerst gefeliciteerd met je nieuwe boobies en wat fijn dat je je verslag zo uitgebreid doet!

Wat een heftige dagen heb je gehad zeg, heb het met je te doen...

Gelukkig weet je waar je het voor doet en hoop ik voor je dat je snel herstelt!

Mocht je ooit foto's willen delen dan ben ik heel benieuwd naar het eindresultaat, ik ben er zelf namelijk nog steeds niet uit wat ik een mooi formaat vind. Je verhaal over overgeven maakt mij wel bang, het allerengste van alles lijkt me het overgeven :unsure:

Nogmaals veel sterkte! -_-

Dankjewel Pelle 😊
Ja, ik zou liegen als ik niet zou zeggen dat het heftig was, maar het was het echt allemaal waard. Hoe erg ik er op dat moment mee zat, zo snel ben ik het nu eigenlijk al een soort van vergeten. Het is natuurlijk bij iedereen anders, dus het kan zomaar zijn dat het bij jou veel beter gaat. Als ik een album aanmaak zal ik je zeker toevoegen. Ik ben er goed over aan het nadenken, maar weet het nog niet zeker. Ik snap je heel goed hoor, want ik had zelf ook een enorme behoefte aan voor en na foto's van vrouwen die in dezelfde situatie zaten als ik zodat ik een beter beeld zou hebben van het aantal cc's en de resultaten ervan. 

Ik was van tevoren ook heel bang voor het overgeven, maar ze geven je tijdens de operatie al een middel dat de misselijkheid tegengaat. Ik heb ook van tevoren aangegeven trouwens dat ik heel bang was om misselijk te worden. Geef alles aan waar je bang voor bent, want daar houden ze rekening mee. Toen ik uiteindelijk wakker werd was ik echt totaal niet misselijk en de hele vrijdag is dat zo gebleven. 20 tot 40% wordt alsnog misselijk ook al hebben ze medicatie gekregen, maar dan kun je altijd nog vragen voor extra medicatie. Het middel is natuurlijk wel een keertje uitgewerkt en dan kan je lichaam alsnog reageren, omdat de narcose nog een paar dagen in je lichaam zit. Als ik jou was zou ik gewoon je vinger in je keel steken als je eenmaal misselijk wordt, want dan ben je er tenminste van af. De misselijkheid begon bij mij dus de volgende dag en ik had het drukverband eraf. Doordat ik toen beter kon ademen, had ik ook veel minder pijn en was die misselijkheid ook nog wel te doen. Ik ben gewoon lekker in bed blijven zitten en heb een emmer gepakt, dus dan hoef je ook niet over het toilet te hangen. Dat kan ook nog wel schelen hoor denk ik. Het overgeven deed bij mij ook niet echt pijn, dus als je daar bang voor bent stelt dit je misschien gerust. Je moet proberen om geen spieren aan te spannen en het maar gewoon laten gaan zoals je lichaam het doet. Dat deed bij mij geen pijn. Ook een tip trouwens voor als je moet niezen, lachen of hoesten. Als je het aan voelt komen en je krampt al in elkaar, doet het veel meer pijn.

Jij heeeel veel plezier met het uitkijken naar je operatie! Het komt echt allemaal goed en het is voor een super doel. Het kan een aantal weken lastig zijn en het herstel duurt gewoon lang, maar kom op, je kan straks jaaaaren met de mooiste boobies ever :43: