daphnedaphne

daphnedaphne : 14 juni 2019 : Dr. Wijbenga : ZGT Hengelo

Recommended Posts

Oeoe spannend @Kippie31 Heel veel succes morgen!

En voor jou is het ook aftellen geblazen Daphne! 

Nog precies 5 weken voor mij. Ben zoooo benieuwd. Uiteraard naar mn borsten maar ook de periode erna. Moeten wat hulptroepen aan te pas komen met een kindje van 10 maanden en eentje van net 3. Komt vast goed :)

Jaaa, het komt nu echt super dichtbij! Zoveel zin in, maar natuurlijk ook spannend.

De vijf weken vliegen echt zooo om, geloof mij. Ik weet nog dat ik begon af te tellen vanaf zes weken van tevoren en het is me toch een portie snel gegaan. Snap ook echt dat je zo benieuwd bent. Dat ben ik ook heel erg. We zullen het zien :) en lastig inderdaad dat je wel rekening moet houden met je kindje van 10 maanden, maar dat komt vast goed! Wat vind jouw partner eigenlijk van de operatie? Ik ben dus erg benieuwd wanneer je weer in staat bent om weer een beetje 'normaal te seksen' aangezien je er gewoon echt niet op kan leunen en je constant op de rug moet liggen 😂 Dat wordt zeesterren hahaha

Nou daar ben ik weer!

en het gaat best goed met me!

operatie is erg goed verlopen. Ze waren er zo lief. Ik zal even een verslag doen:

ik moest er om 9:30 uur zijn. Afscheid genomen van Mn man en toen me omgekleed en in bed gaan liggen. Ik werd aan het infuus gelegd, prikken ging bij de tweede keer goed. Om 10:30 werd ik opgehaald door de anesthesist. Aan hem nog aangegeven dat ik zo’n nare ervaring had gehad. Hij stelde me gerust. In de OK was dr. Wijbenga. Hij tekende Mn borsten af en zei dat ik 350cc kreeg. Prima!

ik mocht gaan liggen en kreeg al snel een raar tintelend gevoel ik Mn arm. Ik kreeg zuurstof toegediend en mocht aan iets moois denken.

om 12:10 uur werd ik wakker, tenminste toen zag ik de tijd. En ik kon Mn ogen openhouden!! Blij!

meteen kijken natuurlijk, maar zat zo stevig ingepakt dat ik er niks van zag. Na een beschuit en kopje thee mocht mijn man me ophalen. In de stoel werd ik licht in Mn hoofd en moest meteen achterover. Dit gebeurde 2x. Manlief moest maar wachten want voelde me echt slecht. Had een hele lage bloeddruk. Na een kop bouillon ging het beter. Toen lekker naar huis!

in huis heerlijk in bed! En me goed laten verwennen. Voelde me vrijdagavond nog een paar keer echt slecht dat ik plat moest liggen. Geen pijn ofzo maar licht in Mn hoofd. Die nacht ieder uur wel wakker, maar gewoon plat gelegen want had al last van Mn rug.was wel blij dat de nacht voorbij was! Gisteren ging al beter. Heerlijk gedoucht en ze eens even bekeken! Wauw! Ik vind ze nu al mooi! Ze zijn nog wel flink opgezet, vooral links. Maar ik heb weer volume!

na het douchen was ik kapot. Heerlijk weer naar Mn bed. Heb ook flink last van Mn flanken, die zijn zoooo gevoelig! Geen idee wat dat is. En mega spierpijn bij Mn hals. Raar hè?

vannacht echt goed geslapen, ongeveer 3x wakker. Ben vandaag Mn linker borst wel gaan koelen want die zwelt meer op. Verder voel ik me verrassend goed! Wel moe en kortademig maar heb het idee dat dat meer van de naproxen komt!

kortom, het is me meegevallen maar ben zoooo blij dat het achter de rug is!!

• Like 1

Hoi hoi,

Wat goed wat van je te horen en wat een opluchting zeg dat het allemaal zo goed is gegaan. Heel fijn dat ze zo lief waren. Dat stelt je toch echt wat meer gerust. De narcose lijkt me gewoon nog steeds super naar. Is het niet heel vervelend om die vloeistof door je arm te voelen en het gevoel te hebben dat je wegvalt?

Wel jammer dat het gelijk al in verband zat zeg. Dan kun je dus niet gelijk zien hoe het is geworden. Dan zal dat bij mij ook wel het geval zijn. Super dat je je zo goed voelt naar omstandigheden. Wat een opluchting! En al helemaal fijn dat je nu al blij bent met het resultaat. Ik hoop dat je je de komende dagen alleen maar beter gaat voelen en hopelijk kan ik dit vrijdag precies zo navertellen.

Gisteren en vannacht heb ik heel slecht geslapen door de zenuwen. Vannacht zelfs maar een uurtje. Ben echt kapot, terwijl ik het nog zo druk heb. Maar goed, nog even een paar daagjes volhouden.

Een heel voorspoedig herstel gewenst en we spreken elkaar snel :D

Hee @Hayleyy

Hoe is het nu met je? Ik vroeg me nog even af welke maat sportbh's jij hebt gedragen na de operatie. En op welke bh maat kom jij nu uit?
Ik moest van mijn pc 75C en 75D halen, maar soms denk ik nog dat een 75C te groot gaat worden voor iemand die plat is en 300 cc krijgt. Het komt er bij iedereen zo anders uit te zien, dat ik het niet meer weet haha. De 75C ziet er al best groot uit, maar ben natuurlijk ook niks gewend.

Ben ook erg benieuwd naar @Hayleyy haar verhaal en naar hoe verhaal straks Daphne! Zitten toch in hetzelfde schuitje :) 75C, kan mij er nu nog niks bij voorstellen. Nu nog geeneens AA ;)

Mijn man staat er helemaal achter. Ik ben nooit zo open over dit onderwerp geweest dus toen ik erover begon kwam het een beetje uit het niets. Ik hoef het iig niet voor hem te doen,  het maakt hem weinig uit, maar natuurlijk kan ook hij niet wachten ;) En wat betreft de sex,  we gaan het zien haha

En @Kippie31 wat fijn dat het tot nu toe goed gaat!  Hopelijk weer een goede nacht! 

• Like 1

Precies, @Hayleyy jij en ik zitten in hetzelfde schuitje, dus dan is het wel echt leuk om van elkaar te horen hoe het gaat. Ik zal zsm een verslagje doen als ik mij fit genoeg voel. Die nieuwsgierigheid naar het resultaat is zooo herkenbaar! Moet zeggen dat ik nog twee dagen moet studeren voor m'n laatste tentamen, maar het wil nog niet echt lukken omdat de operatie al over drie dagen is.

Ah erg lief dat je man volledig achter je staat. En tuurlijk accepteert hij je zoals je bent, maar is het voor hem natuurlijk ook erg leuk om jou straks met borsten te zien.

Kijk jij ook naar veel foto's in de galerij? Ik vind het daardoor extra spannend, omdat het er bij iedereen anders uit komt te zien. Bij de ene is 300 cc bijvoorbeeld best groot en bij de ander valt het wel mee. Ben nu echt te benieuwd gewoon hoe het bij mij gaat worden. Nog heeel even geduld

Heehee! Dat is echt verschillend qua sport bh. Maar ik had een 75B en een 75C. Het gekke is nu dat ik als normale bh maat 75D draag. Ook nu als ik een bh wil kopen dan denk ik die is zo groot dat ga ik nooit passen en dan pas ik hem toch haha. Ook bikini draag ik nu 75D. 

• Like 1

Met mij gaat het overigens helemaal goed. Ik kan alles wat ik voor de operatie kon gewoon weer doen. Ik ben ook blij met het resultaat en vind het mooi bij mijn lichaam passen.

Striae is nog steeds duidelijk zichtbaar, maar dat neem ik maar voor lief. De littekens worden langzamer steeds lichter van kleur en mijn borsten steeds soepeler. Sorry ik ben tegenwoordig niet meer heel actief op het forum.. druk druk druk..

Veel succes met je tentamen @daphnedaphne

En voor jullie allebei heel veel succes met jullie operatie:54:

• Like 1

Ah, kijk aan. Jij hebt meer cc en kleinere maat sport bh dan ik moest aanschaffen. Hmm, maar we gaan het zien. Kan er snel genoeg eentje bijkopen natuurlijk. En suuper gaaf dat je qua bh-maat wel 75D hebt, prachtig! Mag je trots op zijn! Heel gek, maar voor de sport bh heb ik gekozen voor 75, terwijl ik bh's altijd 70 draag. Hoop dus dat ik straks uitkom op bh-maat 70C/70D. En wat voor bikini heb je gekocht? Met beugel dus?

Heel fijn om te horen dat het goed met je gaat en dat je alles weer kan doen. Het is ook alweer 3 maanden geleden bijna. Wat vliegt de tijd. Zijn ze al helemaal gedaald denk je of zal het nog wat meer gaan dalen? En heel logisch dat je niet meer zo vaak actief bent op het forum. Zal mij straks ook wel gebeuren.

Dankjewel voor je steun 😘 komt goed! Ben net gebeld dat ik me om 8:15 al mag melden, dus heel blij dat ik zo vroeg mag.

Mijn bh's zijn op dit moment nog zonder beugel omdat ik die gewoon lekker vind zitten. Ik heb inderdaad 2 bikini's gekocht met beugel en dat zit ook helemaal prima hoor! Ik denk wel dat je op die maat uit gaat komen hoor! 

Ze zijn volgens mij al uitgedaald al zit er wel minimaal verschil tussen mijn linker en rechterborst, maar dat valt bijna niet op. Ik ben iig heel blij met hoe ze eruit zien. 

8.15 is een hele fijne tijd! Hoef je tenminste niet de hele dag te wachten. Nu is het echt aftellen:43:

• Like 1

Snap ik, zulke bh's ga ik ook zeker wel kopen. Vind dat ook echt mooi! En zo leuk dat je twee bikini's hebt. Wat zul je trots zijn!

Jaaa, super spannend!! Lig er morgenavond wel wat minder relaxed bij haha

Nog 1 nachtje slapen! 😍

Mijn laatste tentamen zit erop. Ging helaas echt niet goed, maar hopelijk valt het mee. Nu lekker focussen op m'n borstvergroting. Net alle folders nog een keer doorgelezen en alle medicijnen in huis gehaald. Ik ben er helemaal klaar voor! Morgen mag ik me om 8:15 uur melden wat ik enorm fijn vind. Hoef ik ook niet zo lang te wachten. Zenuwen voel ik op het moment gelukkig niet, omdat het nog zo onwerkelijk is. Heb er vooral erg veel zin in! Laaaat maar komen

Hoi @daphnedaphne!

Ik zie dat het morgen jouw dag is en wil je heel veel sterkte wensen! Op naar een mooi stel boobies!

Succes en ben benieuwd naar je verhaal!

Zet ‘m op!

Liefs

• Like 1

Jaaa klopt! Echt heel veel zin in! Ben zo benieuwd

Ik laat zo snel mogelijk wat horen als ik me goed genoeg voel. Dankjewel voor je lieve berichtje!

• Like 1