Ga naar inhoud

daphnedaphne : 14 juni 2019 : Dr. Wijbenga : ZGT Hengelo


Aanbevolen berichten

8 uur geleden, Hayleyy zei:

Hee, wat fijn dat je inmiddels een operatie datum hebt! Mooie datum dan ben je iig mooi klaar voor je vakantie! Het gaat vast goed komen met je tentamen, je hebt nu vast ook extra motivatie. 

 

Veel plezier met aftellen:43:

Precies, een betere datum had ik, buiten het tentamen om dan, niet kunnen hebben. Ga er gewoon heel goed voor studeren en dan komt het vast en zeker goed! ?

 

Hoe zijn jouw tentamens gegaan? En hoe gaat je herstelproces?

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, daphnedaphne zei:

Precies, een betere datum had ik, buiten het tentamen om dan, niet kunnen hebben. Ga er gewoon heel goed voor studeren en dan komt het vast en zeker goed! ?

 

Hoe zijn jouw tentamens gegaan? En hoe gaat je herstelproces?

Ik heb er nu pas 2 gehad van de 5. De eerste 2 gingen iig goed en ik had met mezelf afgesproken dat ik er iig 3 moest halen dus ik denk dat me dat wel gaat lukken. De moeilijkste moeten nog wel komen helaas. 

 

Het gaat heel goed met mijn herstelproces. Ik kan eigenlijk alles weer, behalve op mijn zij slapen.. dat doet nog zeer haha. Het gaat er ook steeds iets mooier uit zien. Links is nog wel steeds meer gezwollen dan rechts, maar dat komt vast uiteindelijk ook wel goed. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 6-4-2019 om 21:58, Hayleyy zei:

Ik heb er nu pas 2 gehad van de 5. De eerste 2 gingen iig goed en ik had met mezelf afgesproken dat ik er iig 3 moest halen dus ik denk dat me dat wel gaat lukken. De moeilijkste moeten nog wel komen helaas. 

 

Het gaat heel goed met mijn herstelproces. Ik kan eigenlijk alles weer, behalve op mijn zij slapen.. dat doet nog zeer haha. Het gaat er ook steeds iets mooier uit zien. Links is nog wel steeds meer gezwollen dan rechts, maar dat komt vast uiteindelijk ook wel goed. 

Dat is fijn om te horen! Hopelijk heb je de rest nu ook achter de rug en vielen die ook mee.

Ook super om te horen dat je herstelproces goed gaat. Dat mocht ook wel na een moeilijke start waarin je toen zo misselijk was. Nu je een paar weken verder bent vraag ik mij af of je tot nu toe tevreden bent met je gekozen maat. Jij hebt gekozen voor 350 cc dual plane toch? Ik ga 300 cc dual plane doen, maar soms ben ik echt bang dat het te groot is omdat ik nu zo plat ben. Velen zeggen dat ik echt niet kleiner moet gaan, omdat ik bij het passen al zo blij was en dat de maat mega snel went en je later ook geen spijt wilt krijgen dat je het toch te klein vindt. Aangezien jij nog iets groter hebt gekozen, ben ik benieuwd hoe jij daar nu in staat. Zelf ben ik 59 kg en 172 cm lang. :help:

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden, daphnedaphne zei:

Dat is fijn om te horen! Hopelijk heb je de rest nu ook achter de rug en vielen die ook mee.

Ook super om te horen dat je herstelproces goed gaat. Dat mocht ook wel na een moeilijke start waarin je toen zo misselijk was. Nu je een paar weken verder bent vraag ik mij af of je tot nu toe tevreden bent met je gekozen maat. Jij hebt gekozen voor 350 cc dual plane toch? Ik ga 300 cc dual plane doen, maar soms ben ik echt bang dat het te groot is omdat ik nu zo plat ben. Velen zeggen dat ik echt niet kleiner moet gaan, omdat ik bij het passen al zo blij was en dat de maat mega snel went en je later ook geen spijt wilt krijgen dat je het toch te klein vindt. Aangezien jij nog iets groter hebt gekozen, ben ik benieuwd hoe jij daar nu in staat. Zelf ben ik 59 kg en 172 cm lang. :help:

Ja ik heb in iedergeval 4/5 tentamens gehaald. Hopelijk de laatste ook! Ik ben heel blij met mijn maat, in het begin was het even wennen, maar nu had ik ze inderdaad niet kleiner gewild! Ik ben 1.68 en 60 kilo dus we zitten qua bouw wel bij elkaar in de buurt! Wees dus niet bang dat het te groot wordt. Ik denk echt dat dit een heel mooi resultaat gaat geven!

Xx

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@daphnedaphne 

Op ‎6‎-‎4‎-‎2019 om 00:03, daphnedaphne zei:

En aangezien aplasie bij mij is vastgesteld heb ik dit beschreven als: ''een medische operatie vanwege een genetische afwijking''. ? Niks over gelogen, alleen klinkt het erg extreem. Soms moet je langs het systeem om iets voor elkaar te krijgen ?

 

Hahaha.. slimme zet! Succes straks met je operatie en je examen.

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 13-4-2019 om 19:33, Hayleyy zei:

Ja ik heb in iedergeval 4/5 tentamens gehaald. Hopelijk de laatste ook! Ik ben heel blij met mijn maat, in het begin was het even wennen, maar nu had ik ze inderdaad niet kleiner gewild! Ik ben 1.68 en 60 kilo dus we zitten qua bouw wel bij elkaar in de buurt! Wees dus niet bang dat het te groot wordt. Ik denk echt dat dit een heel mooi resultaat gaat geven!

Xx

Ah wat fijn om te horen! Super gedaan zo snel na de operatie! Ook fijn om te horen dat je blij bent met je maat en het geeft me nu wel een rustgevend gevoel omdat we ongeveer dezelfde bouw zullen hebben. Ik laat het gewoon 300 cc en dan ga ik er gewoon van uit dat het prachtig wordt. Heb jij nog veel reacties gekregen van mensen om je heen omdat ze iets anders aan je zagen? Op school bijvoorbeeld?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik lees nog lekker met jullie mee hoor.  Ben ook benieuwd of je reacties hebt gehad van buitenaf. Denk dat ik een vergelijkbare verandering zal ondergaan (nu plat (wordt bij mij vergoed), 330 cc dual plane straks. Ben 1.81 m en 67 kg. Straks 68?).

Succes met jullie tentamens! En aftellen tot de operatie!

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, daphnedaphne zei:

Ah wat fijn om te horen! Super gedaan zo snel na de operatie! Ook fijn om te horen dat je blij bent met je maat en het geeft me nu wel een rustgevend gevoel omdat we ongeveer dezelfde bouw zullen hebben. Ik laat het gewoon 300 cc en dan ga ik er gewoon van uit dat het prachtig wordt. Heb jij nog veel reacties gekregen van mensen om je heen omdat ze iets anders aan je zagen? Op school bijvoorbeeld?

Nee eigenlijk helemaal niet en daar ben ik stiekem wel heel blij mee. Ik droeg eerder ook dikke pushups dus dat scheelt wel denk ik. Ik begin over 2 weken weer met werken en hoop ook dat het ze daar niet opvalt haha

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 15-4-2019 om 20:45, AnoukK zei:

Ik lees nog lekker met jullie mee hoor.  Ben ook benieuwd of je reacties hebt gehad van buitenaf. Denk dat ik een vergelijkbare verandering zal ondergaan (nu plat (wordt bij mij vergoed), 330 cc dual plane straks. Ben 1.81 m en 67 kg. Straks 68?).

Succes met jullie tentamens! En aftellen tot de operatie!

Aaah super fijn dat het bij jou ook vergoed wordt! Wat een opluchting. En als ik op de weegschaal sta grap ik ook tegen mezelf dat daar straks wel een kilo bij zal komen ? Toooootaaaaal geen probleem mee! Fijn dat jij ook al een datum hebt zeg. 11 juli zag ik? Precies een maandje na mij. Kunnen we mooi samen aftellen nu haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 15-4-2019 om 21:58, Hayleyy zei:

Nee eigenlijk helemaal niet en daar ben ik stiekem wel heel blij mee. Ik droeg eerder ook dikke pushups dus dat scheelt wel denk ik. Ik begin over 2 weken weer met werken en hoop ook dat het ze daar niet opvalt haha

Heel fijn dat niemand het heeft gezien. Snap dat je daar liever nog niet echt op zit te wachten. Hopelijk gaat het ook zo op je werk inderdaad. Denk dat veel mensen bij mij in kleding ook niet echt door hebben dat ik het dan heb laten vergroten, want heb ook altijd mega dikke bh's aan en heb er soms zelfs nog een bralette eroverheen. Alhoewel ik altijd wel erg heb lopen grappen hoe plat ik wel niet ben... We gaan het zien en ik heb ook zoiets van als ik ze straks heb: boeiend Daphne, ze mogen ook gezien worden en je mag er trots op zijn

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 17-4-2019 om 22:58, daphnedaphne zei:

Heel fijn dat niemand het heeft gezien. Snap dat je daar liever nog niet echt op zit te wachten. Hopelijk gaat het ook zo op je werk inderdaad. Denk dat veel mensen bij mij in kleding ook niet echt door hebben dat ik het dan heb laten vergroten, want heb ook altijd mega dikke bh's aan en heb er soms zelfs nog een bralette eroverheen. Alhoewel ik altijd wel erg heb lopen grappen hoe plat ik wel niet ben... We gaan het zien en ik heb ook zoiets van als ik ze straks heb: boeiend Daphne, ze mogen ook gezien worden en je mag er trots op zijn

Ja de mensen die dicht bij mij staan weten het allemaal wel dus dat scheelt ook. En inderdaad trots mogen we zijn :36:

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

 

Vandaag een telefoontje gekregen van het ziekenhuis: dokter Smulders heeft haar onderbeen gebroken en is voor langere tijd uit de running ? operatie op 11 juni kan bij haar niet doorgaan. Ik balen...

Maar goed, gelukkig kreeg ik nog de mogelijkheid om door een andere pc geholpen te worden. Er wordt een kenningsmakingsgesprek gepland en mag mijn operatie alsnog cancellen als ik er geen fijn gevoel bij heb en wil wachten tot dokter Smulders hersteld is. Mijn nieuwe pc zou dan dokter Wijbenga worden en ik had gelukkig al over hem gelezen voordat ik naar mijn eerste consult ging. Ik wist ook dat de kans groot zou zijn dat het of dokter Smulders of dokter Wijbenga zou worden. Ik ga natuurlijk gewoon naar het kenningsmakingsgesprek en ga nog een paar vragen voorbereiden, want wil gebruikmaken van dit extra momentje ?

 

11 juni kan niet doorgaan, maar gelukkig kan ik 14 juni geopereerd worden door dokter Wijbenga. En dubbel goed nieuws: ik kan mijn allerlaatste tentamen van mijn bachelor nu gewoon maken op 13 juni, dus eigenlijk perfect allemaal! Hopelijk voel ik me fijn bij hem en kan het allemaal gewoon doorgaan ?

 

@best_boobie zou jij misschien mijn titel willen veranderen? 14 juni, dokter Wijbenga, ZGT Hengelo (want ik ga er gewoon vanuit dat hij mijn nieuwe pc wordt)

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uur geleden, daphnedaphne zei:

Hoi hoi,

 

Vandaag een telefoontje gekregen van het ziekenhuis: dokter Smulders heeft haar onderbeen gebroken en is voor langere tijd uit de running ? operatie op 11 juni kan bij haar niet doorgaan. Ik balen...

Maar goed, gelukkig kreeg ik nog de mogelijkheid om door een andere pc geholpen te worden. Er wordt een kenningsmakingsgesprek gepland en mag mijn operatie alsnog cancellen als ik er geen fijn gevoel bij heb en wil wachten tot dokter Smulders hersteld is. Mijn nieuwe pc zou dan dokter Wijbenga worden en ik had gelukkig al over hem gelezen voordat ik naar mijn eerste consult ging. Ik wist ook dat de kans groot zou zijn dat het of dokter Smulders of dokter Wijbenga zou worden. Ik ga natuurlijk gewoon naar het kenningsmakingsgesprek en ga nog een paar vragen voorbereiden, want wil gebruikmaken van dit extra momentje ?

 

11 juni kan niet doorgaan, maar gelukkig kan ik 14 juni geopereerd worden door dokter Wijbenga. En dubbel goed nieuws: ik kan mijn allerlaatste tentamen van mijn bachelor nu gewoon maken op 13 juni, dus eigenlijk perfect allemaal! Hopelijk voel ik me fijn bij hem en kan het allemaal gewoon doorgaan ?

 

@best_boobie zou jij misschien mijn titel willen veranderen? 14 juni, dokter Wijbenga, ZGT Hengelo (want ik ga er gewoon vanuit dat hij mijn nieuwe pc wordt)

Ah jij ook bij Smulders idd!

wat fijn dat ze nu een andere optie bieden :35:

Ik hoop dat je er een goed gevoel bij hebt en dan door deze pc geopereerd kunt worden! Houd ons maar op de hoogte als je wilt :)

 

Zal meteen even je titel aanpassen :35:

 

xxx

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden, best_boobie zei:

Ah jij ook bij Smulders idd!

wat fijn dat ze nu een andere optie bieden

Ik hoop dat je er een goed gevoel bij hebt en dan door deze pc geopereerd kunt worden! Houd ons maar op de hoogte als je wilt

 

Zal meteen even je titel aanpassen

 

xxx

Inderdaad heel blij met het nieuwe aanbod. Eerst maar eens zien of het wat is inderdaad, maar dat komt vast goed. Was anders wel erg teleurgesteld geweest hoor ☹️ medelijden met degene die nu een hele tijd moeten wachten voor hun operatie plaatsvindt.

 

Ik hou jullie zeker op de hoogte ? dankjewel voor het aanpassen van de titel!

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden, Kippie31 zei:

Ojee! Ik word 6 juni door dr. Smulders geopereerd, maar nog niet gehoord dat het niet doorgaat! Daar zou ik echt enorm van balen, aangezien in alles al ingepland heb...

Ohnee, dat meen je niet! Dat zou wel echt enorme fout zijn als ze het vergeten zijn om je te bellen. Ik weet het ook niet hoor, maar misschien mag ze tegen die tijd korte dagen maken en heb jij geluk dat ze jouw operatie wel mag uitvoeren?

 

Ik zou voor de zekerheid toch even bellen naar het ziekenhuis of de kliniek (weet niet waar je geopereerd wordt). Dan weet je het tenminste zeker...

 

Hoop dat alles goed gaat! Hou me op de hoogte ??

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden, oussie23 zei:

Hi Daphne. Ben je al op consult geweest bij de andere PC?

 

Hee, nee nog niet ? 17 mei heb ik een afspraak! Hij zat behoorlijk vol.

 

Hoe gaat het met jou? Heb af en toe wel wat voorbij zien komen. Zo leuk om iedereens ervaringen te lezen. Moet zeggen dat ik toch aardig ‘geschrokken’ ben hoe erg het herstelproces

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden, oussie23 zei:

Hi Daphne. Ben je al op consult geweest bij de andere PC?

 

Hierboven ging iets fout haha

 

Hee, nee nog niet ? 17 mei heb ik een afspraak! Hij zat behoorlijk vol.

 

Hoe gaat het met jou? Heb af en toe wel wat voorbij zien komen. Zo leuk om iedereens ervaringen te lezen. Moet zeggen dat ik toch aardig ‘geschrokken’ ben hoe erg het herstelproces tegenvalt voor de meeste vrouwen. Ik weet dat ik van het ergste uit moet gaan straks, maar ik ben niet zo ingesteld als persoon. Ben altijd wel vrij positief en heb zoiets van: ach, dat doen we wel ff. Ben echt heel benieuwd! Misschien is dit wel een goede les voor me straks haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 1-5-2019 om 08:21, daphnedaphne zei:

Ohnee, dat meen je niet! Dat zou wel echt enorme fout zijn als ze het vergeten zijn om je te bellen. Ik weet het ook niet hoor, maar misschien mag ze tegen die tijd korte dagen maken en heb jij geluk dat ze jouw operatie wel mag uitvoeren?

 

Ik zou voor de zekerheid toch even bellen naar het ziekenhuis of de kliniek (weet niet waar je geopereerd wordt). Dan weet je het tenminste zeker...

 

Hoop dat alles goed gaat! Hou me op de hoogte ??

Nou ben net gebeld. Ze gaf inderdaad aan dat dr. Smulders me 6 juni niet kan opereren. Wel kan ik 7 juni bij dr. Wijbenga terecht. Ik zou dan 14 mei bij hem op consult komen. Weet niet goed wat ik moet doen. Kan ook maar weinig over hem vinden....

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Kippie31 zei:

Nou ben net gebeld. Ze gaf inderdaad aan dat dr. Smulders me 6 juni niet kan opereren. Wel kan ik 7 juni bij dr. Wijbenga terecht. Ik zou dan 14 mei bij hem op consult komen. Weet niet goed wat ik moet doen. Kan ook maar weinig over hem vinden....

Zooo, wat laat ben je gebeld zeg. Niet netjes vind ik en snap je dilemma heel erg goed. Als ik jou was zou ik die datum er gewoon lekker in zetten en 14 mei op consult gaan. Heb je er geen lekker gevoel bij, annuleer de operatie alsnog. Dat ga ik ook doen. Zelf heb ik 17 mei het consult dus misschien kunnen we daarna eens samen bespreken wat onze eerste indruk van hem is. Welke chirurg je ook kiest, er zit altijd een risico aan verbonden

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.