Ga naar inhoud

Voorstellen,maar nog erg hard aan het zoeken wie???


Snoopy88

Aanbevolen berichten

Hey iedereen,Ik zal me even voorstellen,ik ben 32j,mama van 3kindjes,woon in belgie.ik heb in 2009 een borstvergroting laten doen,na mijn eerste zoontje,dan had ik maar een AA cup niet meer,wou dit ook al zowiezo laten doen van mijn 16jaar,was heel vastberaden ook. Dus zo gezegd zo gedaan,heb mij laten operen door Dr. Cambier,350cc smooth round hp Saline van Mentor,was toen wel tevreden erover,maar heb daarna nog 2kindjes gekregen,mijn dochter is nu 10maand,maar hoe mijn borsten er nu uit zien pffff dat is niet wat ik wil,ik vind ze helemaal niet mooi,je voelt ze heel hard zitten,als ik voorover buk,zijn er aan de buitenkanten een soort van rimpels te zien en te voelen heb geen flauw idee wat dat kan zijn,als ik op mijn rug lig,komen ze bijna tot aan mijn rug ?,ik heb 12febr wel terug een afspraak bij Dr. Cambier,maar heb ondertussen gehoord dat hij alleen maar werkt met zoutwater protheses,en daar zit ik vast,ik wil graag een decolté hebben en een mooie ronding van boven,maar welke dokter?en ook dat je de prothesen niet zo hard voelt,ik hoop dat er hier mss meiden mij raad of tips kunnen geven,want het is echt moeilijk om te zoeken er zijn zoveel dokters?? 

 

Grts iedereen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden, Snoopy88 zei:

Hey iedereen,Ik zal me even voorstellen,ik ben 32j,mama van 3kindjes,woon in belgie.ik heb in 2009 een borstvergroting laten doen,na mijn eerste zoontje,dan had ik maar een AA cup niet meer,wou dit ook al zowiezo laten doen van mijn 16jaar,was heel vastberaden ook. Dus zo gezegd zo gedaan,heb mij laten operen door Dr. Cambier,350cc smooth round hp Saline van Mentor,was toen wel tevreden erover,maar heb daarna nog 2kindjes gekregen,mijn dochter is nu 10maand,maar hoe mijn borsten er nu uit zien pffff dat is niet wat ik wil,ik vind ze helemaal niet mooi,je voelt ze heel hard zitten,als ik voorover buk,zijn er aan de buitenkanten een soort van rimpels te zien en te voelen heb geen flauw idee wat dat kan zijn,als ik op mijn rug lig,komen ze bijna tot aan mijn rug ?,ik heb 12febr wel terug een afspraak bij Dr. Cambier,maar heb ondertussen gehoord dat hij alleen maar werkt met zoutwater protheses,en daar zit ik vast,ik wil graag een decolté hebben en een mooie ronding van boven,maar welke dokter?en ook dat je de prothesen niet zo hard voelt,ik hoop dat er hier mss meiden mij raad of tips kunnen geven,want het is echt moeilijk om te zoeken er zijn zoveel dokters?? 

 

Grts iedereen?

Hoi hoi

Welkom hier!

Als ik je verhaal zo lees, heb je waarschijnlijk kapselcontractie, wat ervoor zorgt dat je borsten nu zo hard zijn. 
Dit moet verwijderd worden (het kapsel alsook de prothesen) en dan kun je kiezen voor nieuwe prothesen. Dit zou in principe in 1 operatie gedaan moeten kunnen worden.
Echter, het word me niet helemaal duidelijk of je ook een lift nodig hebt, aangezien je iets zegt over tot waar je borsten reiken als je op je rug ligt.

In de buurt van Gent (waar Cambier werkt volgens mij) zou je ook eens naar dr. de Meyere kunnen gaan (hij is wel geen voorstander van grote borsten, hij blijft altijd aan de bescheiden kant, en is groot voorstander van plaatsing voor de spier) Hij levert echter erg mooi werk, als bovenstaande je aanspreekt. 
Verder zit er in die buurt nog dr. Plovier. Hij wordt wel eens genoemd als chirurg die vooral grote borsten maakt, maar dit is niet het geval. Hij luistert, mijns inziens, erg goed naar de wens van de klant.
Hij is ook een hele goede, kundige pc, dus misschien dat je bij hem ook eens een consult kunt plannen? Hij werkt ook met de Motiva prothesen. Dit zijn nieuwere implantaten, met een zachtere gel. Misschien spreekt dat je wel aan. Ze zijn geinnoveerder dan de gels van andere merken, aangezien ze niet alleen de nadruk leggen op de cohesiviteit maar ook op de elasticiteit van de gel.

Uiteraard zijn er nog meer pc's, maar dit zijn even de twee die ik als eerst wil noemen, aangezien ze gewoon goed zijn :)

 

Rechtsboven zit een zoekbalk, waar je ook kunt zoeken, en als je linksboven op het logo 'borstenforum' klikt en naar beneden scrollt, kun je ook per categorie zoeken

 

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank u wel,ja dr.plovier heeft al mooi werk gedaan,heb ik hier zo al gezien. Wat is dat kapsel?en wat ik graag zie is zoals op de foto grts

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

30 minuten geleden, Snoopy88 zei:

Dank u wel,ja dr.plovier heeft al mooi werk gedaan,heb ik hier zo al gezien. Wat is dat kapsel?en wat ik graag zie is zoals op de foto grts

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Als je kapselcontractie hebt, dan is het kapsel, dat van nature door het lichaam aangemaakt wordt rond elk lichaamsvreemd voorwerp (maar soms ook om tumoren bijvoorbeeld) om het lichaam er tegen te beschermen (zo zou je het kunnen zien)
Dat kapsel is normaal een dun vliesje, maar met de jaren kan dat gaan verdikken en dat kan problemen geven. 

Dit kan Plovier zeker maken.. Je zou eens een afspraak kunnen maken anders?

 

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Azo oei ja,het voelt toch niet juist aan.ik zal morgen eens bellen voor een afspraak bij hem te maken. Ik ga eens kijken om er foto’s op te zetten in een prive album ofzo,dan kan je mss als je wilt eens kijken vann hoe het is als ik op mijn rug lig? Grtsx

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, Snoopy88 zei:

Azo oei ja,het voelt toch niet juist aan.ik zal morgen eens bellen voor een afspraak bij hem te maken. Ik ga eens kijken om er foto’s op te zetten in een prive album ofzo,dan kan je mss als je wilt eens kijken vann hoe het is als ik op mijn rug lig? Grtsx

Je mag die foto's ook in pb sturen. Ik vind dat persoonlijk makkelijker, aangezien ik daar dan alles bij elkaar heb staan en niet hoef te zoeken. Dat scheelt mij tijd :P 

Een pb kun je sturen bij het envelopje bovenaan (schrijf mijn naam wel goed!!)
En op je gsm eerst op de streepjes klikken en dan op het envelopje

 

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.