Ga naar inhoud

Momto2boys : 17 april 2019 : Dr. Van den Berge : AZ Lucas


Aanbevolen berichten

Morgen terug aan het werk ? Ben wel aan het wennen aan al die vrije tijd ?  Nu goed, het zal me deugd doen. 

Heb hier wat zitten lezen over complicaties. Dan valt het bij mij al bij al nog wel mee... 

Dokter zei nog dat ik misschien opnieuw onder het mes moet in de grote vakantie. En dan zou ik misschien alsnog die liposuctie van de oksel laten doen. Die heeft hij nu niet uitgevoerd daar hij me zonder supplementen heeft geopereerd.  Beetje dubbel gevoel nu... aan de ene kant wil ik natuurlijk dat het gewoon goedkomt met dat volume verschil. Aan de andere kant... als het dan toch moet gecorrigeerd worden... Neem dan direct maar die liposuctie erbij.  Zou als losse operatie zomaar 2000€ kosten zei de PC ?

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe is je eerste werkdag verlopen? Is het gegaan?

 

en die operatie in de grote vakantie is dit terug betaalbaar? Of moet jezelf 2000 euro betalen??

Wat op zich veel is. 

Heeft hij daarover meer duidelijkheid gegeven?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo momto2boys,

 

Als je naar joke07 gaat, kan je zien dat ik vandaag 02/05 ook een topic geplaatst heb in verband met de kosten, bij wie heb jij je mutualiteit en hospitalisatieverzekering,  het is inderdaad duur. Heb daarstraks naar de mutualiteit gebeld en heb nu een afspraak voor maandag, is heb over de 3000€ uit eigen zak betaald en volgens het ziekenhuis heeft de mutualiteit een rekening gekregen van over de 2400€, ik had ook een attest van de medisch adviseur met zijn akkoord, nu blijkt dat ik het voor mijn hospi. verzek. zelf nog eens zou moeten indienen, maar dat stond nergens vermeld, ben eens benieuwd, kijk maar eens naar de laatste topic die ik na een mailtje van Pixie1 heb beantwoord.

groetjes, joke. Ik heb een BVK gehad op 11-02-2019

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Eerste werkdag lukte wel. Was wel erg moe nadien, maar het ging wel.

Eventuele operatie in grote vakantie zou op kosten van PC zijn. Dat had hij al meegedeeld op vorige consultatie. We zouden dan ook kunnen de oksel-lipo inplannen, daar ik dan toch terug onder narcose moet. 

Mijn borsten zijn nu overgevoelig, heb het gevoel dat de huid verbrand is en dat het allemaal erg schuurt. ?

PC zei iets over verandering in volume door de infectie. Ik zie vooral een verschil in stevigheid en plaats van de tepel...  

Zou ik na een “herstel-operatie” opnieuw evenlang moeten uitzieken?? Iemand hier ervaring mee?  Donderdag 9mei opnieuw naar PC. Ik kijk er eigenlijk naar uit. Ik wil gewoon weten hoe het nu zit, wat ik moet verwachten....

Link naar reactie
Delen op andere sites

@joke07  Bij mij zou het eigenlijk ook 2000€ eigen opleg zijn. Lipo van oksel zou dan wel inbegrepen geweest zijn.  Van OZ hebben ze druk gelegd  (niet op mijn vraag!) waardoor PC het aan ziekenfondstarief heeft uitgevoerd. Heb nog geen factuur, maar ze vertelden me van oz hosp. Dat het iets van een 170€ voor eigen rek zou zijn. Ik ben benieuwd wat mijn opleg zou zijn moest ik lipo laten uitvoeren bij “herstel-operatie” 

Wel spijtig dat je niet op voorhand wist wat het zou kosten. Beetje domper op de vreugde, toch?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren op controle geweest bij PC. 

Hij had me ingepland na een operatie en die duurde een uur langer dan gepland. Op zich niet zo erg. Ik had tijd om te wachten. Er zaten wel nog 3 wachtenden achter mij ondertussen. Spijtig genoeg had de PC hierdoor niet de tijd die hij anders neemt voor een consultatie. Hierdoor blijf ik spijtig genoeg met vragen zitten.

Hij controleerde de infectie en die zag er goed uit.  Ik hoef het niet meer af te plakken. 

Verder wil hij nog een maand wachten om te kijken alles evolueert. Nu zit er echt een verschil van tepelhoogte. Ik denk dat het wel 2cm verschilt. De borst met infectie is meer gaan hangen. Pc zei nu dat hij denkt dat het wel goedkomt. Niet-geinfecteerde borst is nog wat hard bovenaan, dus veronderstelt hij misschien dat die nog zal zakken. Hiervoor nu een maand wachten. Zijn er nog die dit hadden? Dat het nog gelijk zou worden uit zichzelf? Ik vind het nu niet mooi. Ze verschillen zoveel & dit had ik voordien helemaal niet. 

Ik weet ook niet hoelang ik nog met de sportbeha moet slapen, wanneer ik anti-littekenzalf moet smeren,... 

pfff... ik ben wat radeloos... ik vrees dat PC over een maand zal zeggen dat alles ok is. En wat als ik het niet ok vind? Wat dan? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Toch weer eens een update n.a.v. een 2de operatie. 

Ja hoor, ik ging op 31/07 opnieuw onder het mes. 

Door de infectie zat er een verschil qua volume en stevigheid op de borsten. 

Ook de littekens waren minder mooi dan wat de chirurg voor ogen had.

De kosten hiervoor werden volledig op de PC genomen, wat ik uiteraard heel erg apprecieer. Daarnaast liet ik deze keer ook de liposuctie van de oksel uitvoeren. Hiervoor betaalde ik wel (maar slechts 500€ daar ik toch al onder narcose was) 

Nu heb ik helaas meer pijn dan de vorige keer. Maar echt slechts op bepaalde plekken. Het gaatje rechts van de liposuctie zit ontstoken, ik ben zo bang dat die pijnlijke plekken terug ontstekingen zijn. Ik stuurde gisteren al foto’s naar PC, maar die verzekerde me nergens mee in te hoeven zitten. 

Had nog iemand na de operatie op bepaalde plekken erge pijn wanneer je erop duwt? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey

 

ik heb dit ook laten doen weet je nog?

 

de eerste weken heb ik zeker meer pijn gehad van de liposuctie dan van mijn Bvk

Zelfs ook een dik gevoel waar ze die canule hebben ingestoken.  

Nu duurt echt enkele maanden wanneer alles hersteld is.  

Nu super blij van mijn okselliposuctie 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.