Ga naar inhoud

Bietje23 : 25 februari 2019 : Dr. Kloeters : Bauland kliniek


Aanbevolen berichten

Hoi Din8,

 

Voel me nu gelukkig iets beter, vanmiddag had ik veel last. Echt  pijnlijke borsten. 

De vorige zaten voor de spier, en nu duelplane. Mijn lichaam móet er echt aan wennen. Heb vanmiddag gespiekt, Wat zijn ze prachtig. Nu lig ik lekker op bed. Beetje suf van de narcose. Tot nu toe goed te doen. Groetjes bietje 23

Link naar reactie
Delen op andere sites

40 minuten geleden, Din8 zei:

Bietje ik ben heel benieuwd hoe het gegaan is? Komt even bij van de operatie en we horen dan graag weer van je ?

Hoi Din8,

 

Voel me nu gelukkig iets beter, vanmiddag had ik veel last. Echt  pijnlijke borsten. 

De vorige zaten voor de spier, en nu duelplane. Mijn lichaam móet er echt aan wennen. Heb vanmiddag gespiekt, Wat zijn ze prachtig. Nu lig ik lekker op bed. Beetje suf van de narcose. Tot nu toe goed te doen. Groetjes bietje 23

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Bietje,

 

Wat ontzettend fijn dat het allemaal goed is gegaan. Het kan inderdaad wel een verschil zijn qua pijn als ze nu onder de borstspier zitten maar komt allemaal goed. Lekker je pijnstillers nemen ?

Wat super dat je al zo blij ben t met je boobies?

Daar kan je weer heel wat jaren van gaan genieten. 

Ik ben morgen alweer 5 weken po. Wat gaat het toch snel! Bijna tijd om mooie nieuwe bh’s te shoppen want mijn oude heb ik even gepast maar die zitten nu toch echt wat te krap?

 

Jij had toch ook een scheur in je implantaat? Zag alles er verder wel goed uit in je borst tijdens de operatie? 

 

Nou rust goed uit en hoop wat van je te horen als je weer een beetje opgeknapt bent 

 

groetjes

Din

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden, Din8 zei:

Hoi Bietje,

 

Wat ontzettend fijn dat het allemaal goed is gegaan. Het kan inderdaad wel een verschil zijn qua pijn als ze nu onder de borstspier zitten maar komt allemaal goed. Lekker je pijnstillers nemen ?

Wat super dat je al zo blij ben t met je boobies?

Daar kan je weer heel wat jaren van gaan genieten. 

Ik ben morgen alweer 5 weken po. Wat gaat het toch snel! Bijna tijd om mooie nieuwe bh’s te shoppen want mijn oude heb ik even gepast maar die zitten nu toch echt wat te krap?

 

Jij had toch ook een scheur in je implantaat? Zag alles er verder wel goed uit in je borst tijdens de operatie? 

 

Nou rust goed uit en hoop wat van je te horen als je weer een beetje opgeknapt bent 

 

groetjes

Din

Hoi Din8,

 

Voel me nu wel iets beter. Heb ook goed geslapen vannacht. Wauw 5 weken al, dat gaat zeker snel. De implantaten waren helemaal intact. En daar was ik wel blij van om dat te horen, maar op de mri, hadden ze een scheurtje gezien. Gelukkig bleek dit niet het geval, zo zie je maar weer. Maar de wissel was zeker  wel nodig na zoveel jaar. Heb ook voor en na foto's geplaatst in mijn album, kijk maar eens wat een verschil. 

Groeten Bietje23 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Bietje,

 

Wat ontzettend fijn dat je implantaten nog helemaal intact waren. Echt super goed nieuws! Ik heb je foto’s even bekeken en het ziet er al mooi uit?

Hoe voel je je nu? Valt de pijn mee?

 

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden, Din8 zei:

Hi Bietje,

 

Wat ontzettend fijn dat je implantaten nog helemaal intact waren. Echt super goed nieuws! Ik heb je foto’s even bekeken en het ziet er al mooi uit?

Hoe voel je je nu? Valt de pijn mee?

 

groetjes

Hoi Din8, 

 

Op zich voel ik me goed, maar erg moe. 

In de ochtend als ik wakker wordt, heb ik het meeste pijn.(borsten en rug) In de loop van de dag,  verminderd dat. 

Voor de rest valt het mij mee. Ik vind mijn borsten er ook mooi uitzien, wel wennen, aan de maat. Maar ben er heel blij mee. Hoe gaat het met jou? 

Bijna 6 weken po toch? En heb jij ook al een nacontrole gehad? 

 

Groeten Bietje23 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.