Ga naar inhoud

Bietje23 : 25 februari 2019 : Dr. Kloeters : Bauland kliniek


Aanbevolen berichten

Hoi @BIETJE23 wat spannend he! Ik ben zelf 26 febr aan de beurt voor een wissel, ga van eurosillicone 300cc high profile naar 425cc motiva profressive full. Ik heb kapselvorming links, die borst is met de jaren veel kleiner geworden... gisteren een foto gemaakt en toen zag ik pas écht het verschil.. in de spiegel lijkt het zo anders, ook verschil maar echt minder dan op foto, poeh. vind het best spannend, ben best bang dat ik straks weer een kleinere borst links heb. Maar dr. Fresow zag het probleem gelijk en verzekerde mij ervan dat hij het helemaal mooi gaat maken! Komt een cupmaat bij ongeveer zei hij. Ik ga dus naar Faceland/ bauland kliniek en jij? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, BIETJE23 zei:

Hoi Flor, mijn linkerborst is ook kleiner dan de ander.En ik kan de prothese heel goed voelen. Aan beide kanten. Ik wordt geholpen bij, faceland. 

Hoi, jeetje dus bij jou ook de linkerborst kleiner! Spannend he? Ik ga je volgen en dan kunnen we elkaar misschien nog wat steunen en of advies of gewoon een praatje geven! Je bent dus 1 dag eerder aan de beurt dan ik! Kan mij niet snel genoeg gaan hoor nu, merk dat ik nu steds meer ga twijfelen over bijv de grootte enz enz maar gelukkig was mn vriend er ook bij bij het consult en kan ik bij hem steeds weer even terug op aarde keren omdat hij wel nog precies weet wat de dr. Fresow had gezegd haha. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Flor zei:

Hoi, jeetje dus bij jou ook de linkerborst kleiner! Spannend he? Ik ga je volgen en dan kunnen we elkaar misschien nog wat steunen en of advies of gewoon een praatje geven! Je bent dus 1 dag eerder aan de beurt dan ik! Kan mij niet snel genoeg gaan hoor nu, merk dat ik nu steds meer ga twijfelen over bijv de grootte enz enz maar gelukkig was mn vriend er ook bij bij het consult en kan ik bij hem steeds weer even terug op aarde keren omdat hij wel nog precies weet wat de dr. Fresow had gezegd haha. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @BIETJE23

Ik zie dat je een operatiedatum hebt!! Gefeliciteerd!

Mag ik vragen door wie je bij Faceland geopereerd wordt? En de operatie zal plaatsvinden in Bauland he?

Al je verdere updates kun je in dit topic gaan bijhouden. Zo blijft het voor jou en voor ons overzichtelijk. 
Ik zal je topictitel al gedeeltelijk aanpassen en je verhuizen naar de operatieverslagen, dan sta je ook meteen op de goede plek :)

Heel veel plezier met aftellen!!

 

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Flor, ik ben ook heel erg benieuwd, ik heb mij voor de eerste keer laten opereren bij Cosmea, nu veldhuiskliniek. Ik merk wel dat ik echt aan een wissel toe ben. Vind het ook heel spannend. Morgen bespreek ik het met mijn werkgever. Ja de 25e al. Leef er ook naar uit, waar ik wel heel benieuwd naar ben is de cupmaat na die tijd. Ik heb nu een b 75. En krijg straks 375 cc, moest ook wel om alles op te vullen. Ik ben 1.60 en weeg 59 kg. Succes met aftellen. Mijn man en moeder waren ook mee. Ze vonden het er mooi uitzien. Niet te groot. Ze vonden het wel bij mij passen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, best_boobie zei:

Hoi @BIETJE23

Ik zie dat je een operatiedatum hebt!! Gefeliciteerd!

Mag ik vragen door wie je bij Faceland geopereerd wordt? En de operatie zal plaatsvinden in Bauland he?

Al je verdere updates kun je in dit topic gaan bijhouden. Zo blijft het voor jou en voor ons overzichtelijk. 
Ik zal je topictitel al gedeeltelijk aanpassen en je verhuizen naar de operatieverslagen, dan sta je ook meteen op de goede plek :)

Heel veel plezier met aftellen!!

 

xxx BB

Hoi klopt, door oliver kloeters is goed dankjewel. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi Bietje,

 

ik ben 24 januari geopereerd door Oliver Kloeters en heb een prothesewissel gekregen. Kom van Allergan/Natrelle 320cc anatomische (cupmaat 75D) en heb nu Motiva ergonomix 450cc full (hopelijk volle 75E) gekregen. Bij Oliver Kloeters ben je in goede handen. Hij heeft aan mijn borsten flink wat werk gehad want ik had behoorlijke kapselvorming en in mijn rechterborst was het implantaat gescheurd en dat was eigenlijk de borst waar ik totaal geen last van had en die ook niet harder aanvoelde. Ben heel blij dat ik voor de wissel ben gegaan en het nu weer netjes is gemaakt?

Ik ben komende donderdag 2 weken PO en kan niet wachten om 3 maanden verder te zijn en te zien hoe mijn borsten er dan uitzien.

Ben benieuwd of ze bij een wissel ook nog zo veranderen als bij een eerste bv. 

 

Ik wens jou alvast heel veel succes en weet zeker dat dr. Kloeters er wat moois van gaat maken voor je?

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden, Din8 zei:

Hoi Bietje,

 

ik ben 24 januari geopereerd door Oliver Kloeters en heb een prothesewissel gekregen. Kom van Allergan/Natrelle 320cc anatomische (cupmaat 75D) en heb nu Motiva ergonomix 450cc full (hopelijk volle 75E) gekregen. Bij Oliver Kloeters ben je in goede handen. Hij heeft aan mijn borsten flink wat werk gehad want ik had behoorlijke kapselvorming en in mijn rechterborst was het implantaat gescheurd en dat was eigenlijk de borst waar ik totaal geen last van had en die ook niet harder aanvoelde. Ben heel blij dat ik voor de wissel ben gegaan en het nu weer netjes is gemaakt?

Ik ben komende donderdag 2 weken PO en kan niet wachten om 3 maanden verder te zijn en te zien hoe mijn borsten er dan uitzien.

Ben benieuwd of ze bij een wissel ook nog zo veranderen als bij een eerste bv. 

 

Ik wens jou alvast heel veel succes en weet zeker dat dr. Kloeters er wat moois van gaat maken voor je?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Din8 

 

Ik heb jou foto's gezien voor en na prachtig. Bedankt voor jou reactie, wanneer kwam jij erachter dat er 1 prothese was gescheurd? Ik heb nu mc chan/natrelle 110, en krijg nu 375 cc.motiva Mijn ene borst is kleiner dan de ander. En voel mijn protheses goed. Ik heb volgende week nog een mammografie, want ik heb ook het vermoeden ervan. Verder ben ik  ook zo benieuwd hoe het gaat worden, na die tijd?

Ben je ook in mill/bauland geholpen?

Via faceland. En had je veel last na die tijd? Ik kijk er naar uit, maar ben ook best zenuwachtig. Groetjes Bietje 23

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Bietje,

 

Ik ben via Faceland bij bauland kliniek geopereerd door dr. Kloeters.

Ik ben een wissel gaan doen omdat ik in de linkerborst kapselvorming had door een borstontsteking na mijn zwangerschap en had best wel last van die harde borst en hij was ook verandert qua vorm.

Mijn linkerborst was dacht ik verder prima, niks mee aan de hand. Hij voelde nog soepel en geen rare vorm maar dat bleek heel anders toen de chirurg mijn borst open maakte.

mijn implantaat was met het kapsel verkleefd en in het implantaat zat een scheur. Chirurg gaf aan dat er een ander soort weefsel te zien was en dat dit opgestuurd werd voor onderzoek. Gelukkig gisteren te horen gekregen dat het helemaal goed was en geen enge dingen. Dus kan weer wat rustiger ademhalen ?

Die scheur daar kwamen we dus pas achter toen ik op de operatietafel lag en ben zo blij dat ik die wissel heb gedaan. Wel vind ik het een eng idee dat je dus gewoon een scheur kan hebben in je implantaat zonder dat je het door hebt of last van hebt. Ik laat ze nu denk wel iets vaker controleren dmv een echo.

 

Ik moet zeggen dat ik echt haast geen pijn heb gehad maar dat had ik ook bij mijn eerste BV niet. Ben alleen heel erg stijf. Mijn rug is net een houten plank en mijn armen waren ook vooral de eerste week heel stijf. Gaat gelukkig nu stukke beter met mijn armen want kan ze al wat beter bewegen.

Begin nu eigenlijk aan het eind van de tweede week wat meer mijn borsten te voelen. Het trekt n beetje en vooral onder mijn borsten mijn borstkas voel ik een drukkend gevoel. Ben nu heel benieuwd wat mijn cupmaat gaat worden. Hag gehoopt op een mooie volle 75E maat twijfel eraan. Voor mijn gevoel lijkt het helemaal niet groter. Ik had al 75D. De implantaten die er nu inzitten zijn ook 12,5cm breed, alleen de projectie daar ben ik iets op vooruit gegaan van 4,6 naar 5,1 maar dat is volgens mij ook niet denderend. Nu dus maar afwachten, maar ben in ieder geval blij dat ik ben gegaan en dat ik weer verse boobies heb ?

 

groetjes

Din

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 5-2-2019 om 22:45, Din8 zei:

Hoi Bietje,

 

ik ben 24 januari geopereerd door Oliver Kloeters en heb een prothesewissel gekregen. Kom van Allergan/Natrelle 320cc anatomische (cupmaat 75D) en heb nu Motiva ergonomix 450cc full (hopelijk volle 75E) gekregen. Bij Oliver Kloeters ben je in goede handen. Hij heeft aan mijn borsten flink wat werk gehad want ik had behoorlijke kapselvorming en in mijn rechterborst was het implantaat gescheurd en dat was eigenlijk de borst waar ik totaal geen last van had en die ook niet harder aanvoelde. Ben heel blij dat ik voor de wissel ben gegaan en het nu weer netjes is gemaakt?

Ik ben komende donderdag 2 weken PO en kan niet wachten om 3 maanden verder te zijn en te zien hoe mijn borsten er dan uitzien.

Ben benieuwd of ze bij een wissel ook nog zo veranderen als bij een eerste bv. 

 

Ik wens jou alvast heel veel succes en weet zeker dat dr. Kloeters er wat moois van gaat maken voor je?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Din8, 

 

IK Krijg 375 cc rond full. Pc Kloeters had het over een grote d, misschien zelfs E. Ik ben heel smal van boven. Wat ik hoop is een volle D, dat vind ik prima in vergelijking met nu. Wat fijn dat er verder niets met jou aan de hand is, en dat de uitslag goed was. Ik heb nog wel een vraag. Wanneer neemt de amnesteloogcontact op voor de operatie, en moet ik dat gewoon afwachten of zelf bellen? 1 werkdag van te voren hoor ik de tijd van de operatie dat zal bij mij op een vrijdag zijn. Omdat de 25 op een maandag is, maandag begin ik met de druppeltjes en vit c. De projectie weet ik niet, hebben we het niet over gehad. Goed herstel gewenst. Ze zien er prachtig uit. Groeten bietje23

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Bietje,

 

Ooh jij gaat wel echt een verschil zien met die extra cc,s. Leuk hoor!?

Ik heb er nu wel een beetje spijt van dat ik niet toch wat meer cc’s erbij genomen heb want ik vind t verschil zo weinig met wat ik al had. Voor mijn gevoel zijn mijn borsten nu alleen wat ronder maar dat zal over een paar maanden ook al minder zijn want ik heb de ergonomix en die vallen als een druppel. Die cc’s vind ik altijd zo afschrikken, vond 450cc al echt heel veel klinken en met 500cc zou ik op een cupmaat F komen en dat klonk helemaal zo groot. Nu denk ik alleen maar, had ik het maar gedaan.

Maar goed...pech gehad en moet gewoon blij zijn met deze nieuwe boobies ?

amnestoloog neemt 1 of 2 weken van te voren contact met jou op en je krijgt idd pas een dag voor de operatie het tijdstip door.

 

groetjes

Din

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Din8 zei:

Hi Bietje,

 

Ooh jij gaat wel echt een verschil zien met die extra cc,s. Leuk hoor!?

Ik heb er nu wel een beetje spijt van dat ik niet toch wat meer cc’s erbij genomen heb want ik vind t verschil zo weinig met wat ik al had. Voor mijn gevoel zijn mijn borsten nu alleen wat ronder maar dat zal over een paar maanden ook al minder zijn want ik heb de ergonomix en die vallen als een druppel. Die cc’s vind ik altijd zo afschrikken, vond 450cc al echt heel veel klinken en met 500cc zou ik op een cupmaat F komen en dat klonk helemaal zo groot. Nu denk ik alleen maar, had ik het maar gedaan.

Maar goed...pech gehad en moet gewoon blij zijn met deze nieuwe boobies ?

amnestoloog neemt 1 of 2 weken van te voren contact met jou op en je krijgt idd pas een dag voor de operatie het tijdstip door.

 

groetjes

Din

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden, Din8 zei:

Hi Bietje,

 

Ooh jij gaat wel echt een verschil zien met die extra cc,s. Leuk hoor!?

Ik heb er nu wel een beetje spijt van dat ik niet toch wat meer cc’s erbij genomen heb want ik vind t verschil zo weinig met wat ik al had. Voor mijn gevoel zijn mijn borsten nu alleen wat ronder maar dat zal over een paar maanden ook al minder zijn want ik heb de ergonomix en die vallen als een druppel. Die cc’s vind ik altijd zo afschrikken, vond 450cc al echt heel veel klinken en met 500cc zou ik op een cupmaat F komen en dat klonk helemaal zo groot. Nu denk ik alleen maar, had ik het maar gedaan.

Maar goed...pech gehad en moet gewoon blij zijn met deze nieuwe boobies ?

amnestoloog neemt 1 of 2 weken van te voren contact met jou op en je krijgt idd pas een dag voor de operatie het tijdstip door.

 

groetjes

Din

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden, Din8 zei:

Hi Bietje,

 

Ooh jij gaat wel echt een verschil zien met die extra cc,s. Leuk hoor!?

Ik heb er nu wel een beetje spijt van dat ik niet toch wat meer cc’s erbij genomen heb want ik vind t verschil zo weinig met wat ik al had. Voor mijn gevoel zijn mijn borsten nu alleen wat ronder maar dat zal over een paar maanden ook al minder zijn want ik heb de ergonomix en die vallen als een druppel. Die cc’s vind ik altijd zo afschrikken, vond 450cc al echt heel veel klinken en met 500cc zou ik op een cupmaat F komen en dat klonk helemaal zo groot. Nu denk ik alleen maar, had ik het maar gedaan.

Maar goed...pech gehad en moet gewoon blij zijn met deze nieuwe boobies ?

amnestoloog neemt 1 of 2 weken van te voren contact met jou op en je krijgt idd pas een dag voor de operatie het tijdstip door.

 

groetjes

Din

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Din8, 

 

Ik denk ook dat het bij elke vrouw verschillend is en valt. Want als ik een ander topic lees met het zelfde aantal cc, valt het als een c kleine d. Ligt ook aan je lichaamsbouw denk ik. Dus het went heel snel? Ja 500 cc jeetje klinkt heel groot. Ik heb nooit echt grote borsten gehad. Dus volgens mij moet ik eerst heel erg wennen. 

Hoe gaat jou herstel? Heb je nog veel pijn. 

 

Groeten bietje

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Bietje,

 

Ja, klopt bij iedereen valt het weer anders uit.

De grootte went snel en ik vind dat ze er toch altijd kleiner uitzien dan de bhmaat aangeeft. Mijn 75D vond ik meer op een c cup lijken maar goed c cup is ook mooi hoor...maar ik hou nou eenmaal van grote borsten ?

Vind het toch ook belangrijk dat ze er natuurlijk uitzien en je kan natuurlijk niet alles hebben?

 

Mijn herstel gaat goed, alleen mijn linkerborst waar de meeste kapselvorming in zat is nog een stuk voller dan mijn rechterborst maar dit is waarschijnlijk zwelling. Mijn borst is gelukkig wel mooi gezakt en het scheelt nog maar een klein stukje met mijn andere borst maar dat is te verwaarlozen. Ben al erg blij dat ze weer zo goed als gelijk zijn en weer lekker vol, hopelijk blijft dat zo ?

 

Wel moet ik zeggen dat ik nu in mijn borsten meer pijntjes voel dan de eerste twee weken. Heel raar maar het gaat bij mij nu pas ongemakkelijk worden? Ook zijn de pleister er nu af en heb ik nog knoopjes van de hechtingen aan de buitenkant van mijn borsten zitten die best gevoelig zijn. Ben ook heel benieuwd of die er nou vanzelf afvallen of dat ik die eraf moet knippen?? Het zijn oplosbare hechtingen maar lees bij verschillende dames dat de knoopjes aan de buitenkant wel vaak blijven zitten en niet oplossen want dit zit niet onder de huid. Ik kijk het nog even aan en anders ga ik toch maar even navraag doen bij Faceland.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Din8, 

 

Dat zou ik ook doen, als het te lang duurt. Een controleafspraak. Maar wat ik me afvraag, zit dat bij de operatie in na, 6 weken of moet je dat betalen? Ben ik even kwijt. Die nacontrole vind ik wel heel belangrijk alleen al voor de zekerheid. Geruststelling. Goed om te horen dat het beter gaat. Groeten bietje, 23

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
Op 7-2-2019 om 21:08, Din8 zei:

Hoi Bietje,

 

Ik ben via Faceland bij bauland kliniek geopereerd door dr. Kloeters.

Ik ben een wissel gaan doen omdat ik in de linkerborst kapselvorming had door een borstontsteking na mijn zwangerschap en had best wel last van die harde borst en hij was ook verandert qua vorm.

Mijn linkerborst was dacht ik verder prima, niks mee aan de hand. Hij voelde nog soepel en geen rare vorm maar dat bleek heel anders toen de chirurg mijn borst open maakte.

mijn implantaat was met het kapsel verkleefd en in het implantaat zat een scheur. Chirurg gaf aan dat er een ander soort weefsel te zien was en dat dit opgestuurd werd voor onderzoek. Gelukkig gisteren te horen gekregen dat het helemaal goed was en geen enge dingen. Dus kan weer wat rustiger ademhalen ?

Die scheur daar kwamen we dus pas achter toen ik op de operatietafel lag en ben zo blij dat ik die wissel heb gedaan. Wel vind ik het een eng idee dat je dus gewoon een scheur kan hebben in je implantaat zonder dat je het door hebt of last van hebt. Ik laat ze nu denk wel iets vaker controleren dmv een echo.

 

Ik moet zeggen dat ik echt haast geen pijn heb gehad maar dat had ik ook bij mijn eerste BV niet. Ben alleen heel erg stijf. Mijn rug is net een houten plank en mijn armen waren ook vooral de eerste week heel stijf. Gaat gelukkig nu stukke beter met mijn armen want kan ze al wat beter bewegen.

Begin nu eigenlijk aan het eind van de tweede week wat meer mijn borsten te voelen. Het trekt n beetje en vooral onder mijn borsten mijn borstkas voel ik een drukkend gevoel. Ben nu heel benieuwd wat mijn cupmaat gaat worden. Hag gehoopt op een mooie volle 75E maat twijfel eraan. Voor mijn gevoel lijkt het helemaal niet groter. Ik had al 75D. De implantaten die er nu inzitten zijn ook 12,5cm breed, alleen de projectie daar ben ik iets op vooruit gegaan van 4,6 naar 5,1 maar dat is volgens mij ook niet denderend. Nu dus maar afwachten, maar ben in ieder geval blij dat ik ben gegaan en dat ik weer verse boobies heb ?

 

groetjes

Din

Een vraagje, wanneer ben jij gebeld door de annesthist? Hoe lang van te voren? 

 

Op 7-2-2019 om 21:08, Din8 zei:

Hoi Bietje,

 

Ik ben via Faceland bij bauland kliniek geopereerd door dr. Kloeters.

Ik ben een wissel gaan doen omdat ik in de linkerborst kapselvorming had door een borstontsteking na mijn zwangerschap en had best wel last van die harde borst en hij was ook verandert qua vorm.

Mijn linkerborst was dacht ik verder prima, niks mee aan de hand. Hij voelde nog soepel en geen rare vorm maar dat bleek heel anders toen de chirurg mijn borst open maakte.

mijn implantaat was met het kapsel verkleefd en in het implantaat zat een scheur. Chirurg gaf aan dat er een ander soort weefsel te zien was en dat dit opgestuurd werd voor onderzoek. Gelukkig gisteren te horen gekregen dat het helemaal goed was en geen enge dingen. Dus kan weer wat rustiger ademhalen ?

Die scheur daar kwamen we dus pas achter toen ik op de operatietafel lag en ben zo blij dat ik die wissel heb gedaan. Wel vind ik het een eng idee dat je dus gewoon een scheur kan hebben in je implantaat zonder dat je het door hebt of last van hebt. Ik laat ze nu denk wel iets vaker controleren dmv een echo.

 

Ik moet zeggen dat ik echt haast geen pijn heb gehad maar dat had ik ook bij mijn eerste BV niet. Ben alleen heel erg stijf. Mijn rug is net een houten plank en mijn armen waren ook vooral de eerste week heel stijf. Gaat gelukkig nu stukke beter met mijn armen want kan ze al wat beter bewegen.

Begin nu eigenlijk aan het eind van de tweede week wat meer mijn borsten te voelen. Het trekt n beetje en vooral onder mijn borsten mijn borstkas voel ik een drukkend gevoel. Ben nu heel benieuwd wat mijn cupmaat gaat worden. Hag gehoopt op een mooie volle 75E maat twijfel eraan. Voor mijn gevoel lijkt het helemaal niet groter. Ik had al 75D. De implantaten die er nu inzitten zijn ook 12,5cm breed, alleen de projectie daar ben ik iets op vooruit gegaan van 4,6 naar 5,1 maar dat is volgens mij ook niet denderend. Nu dus maar afwachten, maar ben in ieder geval blij dat ik ben gegaan en dat ik weer verse boobies heb ?

 

groetjes

Din

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.