BIETJE23

Bietje23 : 25 februari 2019 : Dr. Kloeters : Bauland kliniek

Recommended Posts

Hoi ik ben Bietje, 

Ik ktijg een prothesewissel 25 febr, heb nu al 17 jaar de MC chan/natrelle., en ktijg nu motiva full 375 cc. Ben ook benieuwd welke cupmaat dat is. Nog een paar weekjes. Spannend. 

Hoi @BIETJE23 wat spannend he! Ik ben zelf 26 febr aan de beurt voor een wissel, ga van eurosillicone 300cc high profile naar 425cc motiva profressive full. Ik heb kapselvorming links, die borst is met de jaren veel kleiner geworden... gisteren een foto gemaakt en toen zag ik pas écht het verschil.. in de spiegel lijkt het zo anders, ook verschil maar echt minder dan op foto, poeh. vind het best spannend, ben best bang dat ik straks weer een kleinere borst links heb. Maar dr. Fresow zag het probleem gelijk en verzekerde mij ervan dat hij het helemaal mooi gaat maken! Komt een cupmaat bij ongeveer zei hij. Ik ga dus naar Faceland/ bauland kliniek en jij? 

Hoi Flor, mijn linkerborst is ook kleiner dan de ander.En ik kan de prothese heel goed voelen. Aan beide kanten. Ik wordt geholpen bij, faceland. 

Hoi, jeetje dus bij jou ook de linkerborst kleiner! Spannend he? Ik ga je volgen en dan kunnen we elkaar misschien nog wat steunen en of advies of gewoon een praatje geven! Je bent dus 1 dag eerder aan de beurt dan ik! Kan mij niet snel genoeg gaan hoor nu, merk dat ik nu steds meer ga twijfelen over bijv de grootte enz enz maar gelukkig was mn vriend er ook bij bij het consult en kan ik bij hem steeds weer even terug op aarde keren omdat hij wel nog precies weet wat de dr. Fresow had gezegd haha. 

Hoi @BIETJE23

Ik zie dat je een operatiedatum hebt!! Gefeliciteerd!

Mag ik vragen door wie je bij Faceland geopereerd wordt? En de operatie zal plaatsvinden in Bauland he?

Al je verdere updates kun je in dit topic gaan bijhouden. Zo blijft het voor jou en voor ons overzichtelijk. 
Ik zal je topictitel al gedeeltelijk aanpassen en je verhuizen naar de operatieverslagen, dan sta je ook meteen op de goede plek :)

Heel veel plezier met aftellen!!

xxx BB

Hoi Flor, ik ben ook heel erg benieuwd, ik heb mij voor de eerste keer laten opereren bij Cosmea, nu veldhuiskliniek. Ik merk wel dat ik echt aan een wissel toe ben. Vind het ook heel spannend. Morgen bespreek ik het met mijn werkgever. Ja de 25e al. Leef er ook naar uit, waar ik wel heel benieuwd naar ben is de cupmaat na die tijd. Ik heb nu een b 75. En krijg straks 375 cc, moest ook wel om alles op te vullen. Ik ben 1.60 en weeg 59 kg. Succes met aftellen. Mijn man en moeder waren ook mee. Ze vonden het er mooi uitzien. Niet te groot. Ze vonden het wel bij mij passen. 

Mijn Pc is Oliver Kloeters, het was een goed en prettig gesprek. Heb er alle vertrouwen in. Aftellen nu maar. 

Hoi Bietje,

ik ben 24 januari geopereerd door Oliver Kloeters en heb een prothesewissel gekregen. Kom van Allergan/Natrelle 320cc anatomische (cupmaat 75D) en heb nu Motiva ergonomix 450cc full (hopelijk volle 75E) gekregen. Bij Oliver Kloeters ben je in goede handen. Hij heeft aan mijn borsten flink wat werk gehad want ik had behoorlijke kapselvorming en in mijn rechterborst was het implantaat gescheurd en dat was eigenlijk de borst waar ik totaal geen last van had en die ook niet harder aanvoelde. Ben heel blij dat ik voor de wissel ben gegaan en het nu weer netjes is gemaakt?

Ik ben komende donderdag 2 weken PO en kan niet wachten om 3 maanden verder te zijn en te zien hoe mijn borsten er dan uitzien.

Ben benieuwd of ze bij een wissel ook nog zo veranderen als bij een eerste bv. 

Ik wens jou alvast heel veel succes en weet zeker dat dr. Kloeters er wat moois van gaat maken voor je?

Hoi Din8 

Ik heb jou foto's gezien voor en na prachtig. Bedankt voor jou reactie, wanneer kwam jij erachter dat er 1 prothese was gescheurd? Ik heb nu mc chan/natrelle 110, en krijg nu 375 cc.motiva Mijn ene borst is kleiner dan de ander. En voel mijn protheses goed. Ik heb volgende week nog een mammografie, want ik heb ook het vermoeden ervan. Verder ben ik  ook zo benieuwd hoe het gaat worden, na die tijd?

Ben je ook in mill/bauland geholpen?

Via faceland. En had je veel last na die tijd? Ik kijk er naar uit, maar ben ook best zenuwachtig. Groetjes Bietje 23

Hoi Bietje,

Ik ben via Faceland bij bauland kliniek geopereerd door dr. Kloeters.

Ik ben een wissel gaan doen omdat ik in de linkerborst kapselvorming had door een borstontsteking na mijn zwangerschap en had best wel last van die harde borst en hij was ook verandert qua vorm.

Mijn linkerborst was dacht ik verder prima, niks mee aan de hand. Hij voelde nog soepel en geen rare vorm maar dat bleek heel anders toen de chirurg mijn borst open maakte.

mijn implantaat was met het kapsel verkleefd en in het implantaat zat een scheur. Chirurg gaf aan dat er een ander soort weefsel te zien was en dat dit opgestuurd werd voor onderzoek. Gelukkig gisteren te horen gekregen dat het helemaal goed was en geen enge dingen. Dus kan weer wat rustiger ademhalen ?

Die scheur daar kwamen we dus pas achter toen ik op de operatietafel lag en ben zo blij dat ik die wissel heb gedaan. Wel vind ik het een eng idee dat je dus gewoon een scheur kan hebben in je implantaat zonder dat je het door hebt of last van hebt. Ik laat ze nu denk wel iets vaker controleren dmv een echo.

Ik moet zeggen dat ik echt haast geen pijn heb gehad maar dat had ik ook bij mijn eerste BV niet. Ben alleen heel erg stijf. Mijn rug is net een houten plank en mijn armen waren ook vooral de eerste week heel stijf. Gaat gelukkig nu stukke beter met mijn armen want kan ze al wat beter bewegen.

Begin nu eigenlijk aan het eind van de tweede week wat meer mijn borsten te voelen. Het trekt n beetje en vooral onder mijn borsten mijn borstkas voel ik een drukkend gevoel. Ben nu heel benieuwd wat mijn cupmaat gaat worden. Hag gehoopt op een mooie volle 75E maat twijfel eraan. Voor mijn gevoel lijkt het helemaal niet groter. Ik had al 75D. De implantaten die er nu inzitten zijn ook 12,5cm breed, alleen de projectie daar ben ik iets op vooruit gegaan van 4,6 naar 5,1 maar dat is volgens mij ook niet denderend. Nu dus maar afwachten, maar ben in ieder geval blij dat ik ben gegaan en dat ik weer verse boobies heb ?

groetjes

Din

Bietje op welke cupmaat hoop jij uit te komen en krijg je de ergonomix of de ronde en welke projectie Demi of full?