Sign in to follow this  
Tycoon1984

Borst protheses hoog en tepels wijzen meer naar beneden :-(

Recommended Posts

Vraagje ben afgelopen woensdag geopereerd in Bernhoven kliniek .

Heb al eerder implantaten gehad , maar laten verwijderen het zelfde type de vorige zaten mooi en natuurlijk .

Toch weer besloten ze terug te plaatsen , maar nu idee of ik een halve bodybuilder ben daarbij wijzen tepels meer naar beneden wat ze nooit hebben gedaan .

Het zijn monobloc en op de spier geplaatsts .

Iemand ervaring ?

Net zoals bij een dual plane plaatsing moeten de protheses nog hun plekje zoeken, dit heeft zijn tijd nodig ..

Er gebeurt van alles in je borst nu, de protheses ontplooien zich nog, worden ingekapseld en zoeken hun plekje, het inkapselen alleen duurt al 6 weken tot 3 maanden .. Er zit vast ook nog heel veel vocht en zwelling in je borsten wat ook een vertekend beeld geeft .. Dit hersteld zich allemaal vanzelf ..

Dank je Sjuul , hoop dat je gelijk hebt . Is voor mij niet de eerste keer vandaar dat ik bang ben dat blijvend is .

Mede omdat vorige keren direct mooi stonden .

Ik ga geduld hebben .

Als je het niet vertrouwd kun je altijd je pc opbellen en even een afspraak maken, dat haalt je onrust misschien weg ..

Dank je Sjuul , hoop dat je gelijk hebt . Is voor mij niet de eerste keer vandaar dat ik bang ben dat blijvend is .

Mede omdat vorige keren direct mooi stonden .

Ik ga geduld hebben .

@Tycoon1984 Is het nu al stuk beter ?

Mag ik vragen wie he geopereerd heeft?.

Ik heb 1 maart namelijk zelf 3d bij dokter keulers . Dus ben erg benieuwd wil zelf ook de monobloc

Sign in to follow this