Ga naar inhoud

Borst protheses hoog en tepels wijzen meer naar beneden :-(


Aanbevolen berichten

Vraagje ben afgelopen woensdag geopereerd in Bernhoven kliniek .

Heb al eerder implantaten gehad , maar laten verwijderen het zelfde type de vorige zaten mooi en natuurlijk .

Toch weer besloten ze terug te plaatsen , maar nu idee of ik een halve bodybuilder ben daarbij wijzen tepels meer naar beneden wat ze nooit hebben gedaan .

Het zijn monobloc en op de spier geplaatsts .

Iemand ervaring ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net zoals bij een dual plane plaatsing moeten de protheses nog hun plekje zoeken, dit heeft zijn tijd nodig ..

Er gebeurt van alles in je borst nu, de protheses ontplooien zich nog, worden ingekapseld en zoeken hun plekje, het inkapselen alleen duurt al 6 weken tot 3 maanden .. Er zit vast ook nog heel veel vocht en zwelling in je borsten wat ook een vertekend beeld geeft .. Dit hersteld zich allemaal vanzelf ..

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Tycoon1984 zei:

Dank je Sjuul , hoop dat je gelijk hebt . Is voor mij niet de eerste keer vandaar dat ik bang ben dat blijvend is .

Mede omdat vorige keren direct mooi stonden .

Ik ga geduld hebben .

 

Als je het niet vertrouwd kun je altijd je pc opbellen en even een afspraak maken, dat haalt je onrust misschien weg ..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.