Ga naar inhoud

Biba1973 : 17 juli 2019 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Goedemiddag allemaal ik zal me even voorstellen. Ik heb begrepen dat ik niet mijn eigen naam moest gebruiken dus vandaar Biba1973 dus deze naam (leeftijd is wel juist).

Ik had me al ingeschreven in oktober vorig jaar maar nog even niets mee gedaan vanochtend een abb gekozen betaald en nu ga ik er echt mee aan de slag.

Ik hoop dat ik veel aan deze site heb kwa informatie e.d  ik wil zelf voor een borstvergroting gaan na verlies van volume ben op 2 plekken nu geweest en ga voor half februari beslissen wat ik ga doen. Via een vriendin op deze site gekomen ik moet nog echt zoeken waar wat staat en wat alles betekend en inhoud ik had me vanmorgen al voorgesteld maar door iemand getipt dat t op de verkeerde plaats geplaatst was dus bij deze . Ik ben erg benieuwd naar de reacties voor iedereen een fijne dag vandaag

Groetjes Biba1973

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Biba1973 zei:

Goedemiddag allemaal ik zal me even voorstellen. Ik heb begrepen dat ik niet mijn eigen naam moest gebruiken dus vandaar Biba1973 dus deze naam (leeftijd is wel juist).

Ik had me al ingeschreven in oktober vorig jaar maar nog even niets mee gedaan vanochtend een abb gekozen betaald en nu ga ik er echt mee aan de slag.

Ik hoop dat ik veel aan deze site heb kwa informatie e.d  ik wil zelf voor een borstvergroting gaan na verlies van volume ben op 2 plekken nu geweest en ga voor half februari beslissen wat ik ga doen. Via een vriendin op deze site gekomen ik moet nog echt zoeken waar wat staat en wat alles betekend en inhoud ik had me vanmorgen al voorgesteld maar door iemand getipt dat t op de verkeerde plaats geplaatst was dus bij deze . Ik ben erg benieuwd naar de reacties voor iedereen een fijne dag vandaag

Groetjes Biba1973

@Biba1973 Je heb het gevonden! Top! Zo krijg je wat meer reacties waarschijnlijk dan op je eigen pagina.?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ohhhh mooi het is dus gelukt moet je  bekennen ik ben niet zo goed met pc's en al helemaal niet als ik moet zoeken en t duurt me te lang (das al snel) misses geduld hahahaha . Maar jij bent ook nog niet zo lang hier of toch wel ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Biba1973 nee klopt, ik ben volgens mij sinds okt ongeveer geregistreerd. En schrijf een beetje mee sinds ik de datum heb van mijn ooeratie. Die is half nov. vastgelegd, en 12 feb gaat het gebeuren. Drie maanden wachten, nu nog 2,5 week, het gaat opschieten. Ik vind het wel te lang om te wachten, maar was wel mijn eigen keus om pas in feb onder het mes te gaan, eigen schuld dikke bult?

 

je bent al naar twee consulten geweest? Waar ben je geweest en wat hebben ze je geadviseerd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey goedemorgen dan schiet  het op bij jou spannend.

Soms moet je alles plannen en dan is t meestal het wachten waard niks overhaast doen.

Ik was bij faceland geweest maar dat ging me te snel en ze adviseerde me 375 anatomisch maar ik vond ze zooooooo groot hahahhaa hij zei maar je moet er wel wat van zien dus daar ben ik afgehaakt.

Ik ben bij dkt Straten geweest kliniek heijendaal voelde al veel beter. Bij mij juist aan de bovenkant volume   weg dus al mijn bh s maat 75 c zijn boven  aan zeg maar leeg.  Ik heb daar een passessie gehad en hij kwam in eerste instantie uit op 375 cc maar hij zag aan me elke keer dat ik in de spiegel keek  mijn gezicht ongelukkig stond echt mega borsten. Iedereen moet dat zelf weten een kwestie van smaak maar ik vind kleiner mooier  dat heb  ik hem ook uitgelegd en ik heb al 75 c uiteindelijk zijn we  uitgekomen op 300 of 325 (van het merk mentor dual plane  )dat kan ik op de dag zelf beslissen worden beiden besteld als ik ja zeg. Ik ben hier naar fotos aan t zoeken van wat ik mooi vind eigenlijk moet ik iemand vinden die 173 lang is 60 kilo weegt en 75c had en dan kijken hoe t wordt met 300 erbij -:))

Soms denk ik zelfs dat ik 300 misschien nog te veel vind maar ik heb tot juli want dan heb ik 4 weken vakantie wil t precies de week voor de vakantie laten doen.

Groetjes Biba1973   ik moet gaan slapen heb gewerkt vannacht

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee @Biba1973

welkom op het forum er is hier genoeg informatie te vinden !

Ben zelf ook bij straten geweest en heb precies om de reden dat hij goed naar je luister voor hem gekozen. 

Zou je niet teveel focussen op het aantal cc wat je hoort dat is uiteindelijk maar een getalletje net als een cup maat dat ook is ☺️

Heb zelf ook mezelf suf gezocht naar mensen met dezelfde voorsituatie als ik toen der tijd, 1.70 63kg en een AA cupje. Ieder lichaam is uniek en dus ook iedere borst, wat bij de een 300cc is wil niet zeggen dat bij jou precies hetzelfde word. Ligt aan je lichaamsbouw je natuurlijke borst en hoeveel weefsel je van jezelf hebt. 

Zou je hierbij dus graag als tip willen geven om te doen wat voor jou goed voelt en waar jij je zelfverzekerd en goed bij voelde toen je in de spiegel keek of dat nou 300 cc of 375 cc was.

Straten is gelukkig iemand die nooit borsten zou maken bij iemand wat over de top is, succes met je zoektocht naar het aantal cc en op naar mooie boobies!?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Ellen 1997 super bedankt voor je lieve reactie goeie tip van je om niet naar de cc te kijken daar was ik toch wel erg mee bezig om te vergelijken. Ik heb nog even de tijd onze vakantie gaat niet door in juli en die zou 4 weken zijn dus een hele mooie periode om t net ervoor t laten doen hoeft geen van mijn werkgevers er iets van te merken .-))

Fijne zaterdag voor jou

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik sluit mij helemaal bij Ellen aan. De arts kijkt naar je figuur en postuur. Ik krijg rond de 300cc, wordt ook op de operatietafel beslist of het 295 of 325cc wordt. En ik ben maar 1.54 lang. Nouja lang...? Ook ik ben bang dat het te groot wordt, maar je went snel! Het is natuurlijk ook groot verschil met wat we nu hebben. Gewoon kijken in de spiegel wat jou blij maakt. Desnoods thuis met zakjes rijst.

Link naar reactie
Delen op andere sites

m en m  met rijstzakjes hahahaha die vind ik grappig vertel is dan gewoon 300 gram  rijst 300 cc of meet je 300 ml aan rijst af mijn man is werken vandaag zal ik vanavond die zakjesrijst eens erin doen kijken wat zijn reactie is

laat ff weten svp dit ga ik echt doen

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Biba1973 Ik had 300cc water gedaan in boterham zakjes, maar was nogal koud aan de borsten? Mijn plastische chirurg grapte dat ik ook warm water moet gebruiken, en serieus zei dat het ook met rijst kan, ik denk gewoon 300 gram...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Biba1973, welkom op het forum! Ik heb ook even moeien puzzelen hoor.  Met alle topics de chat, een club, status updates en pb's ? maar het went en het is echt super fijn.  Zoveel info en ervaringen. Het aantal cc's  blijft lastig.  Dat worstelt bijna iedereen hier mee. Ik wordt dinsdag bij Drs Straten geopereerd.  Je kan mijn topic volgen als je wilt.  Dan kan je lezen hoe het gaat bij hem.  Er zitten hier heel wat Straten dames dus genoeg over hem te vinden. Veel geluk op je zoektocht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.