Ga naar inhoud

Delicate : 14 februari 2019 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

  • Reacties 73
  • Created
  • Laatste Reactie
1 uur terug, NatasBrabant zei:

Ik ben heel benieuwd! Mag ik meekijken ? hoe gaat het nu met je? Valt de pijn mee? Xx 

Natuurlijk, ik voeg je toe! Ik heb nauwelijks pijn het valt me echt zo erg mee. Het is gewoon allemaal ongemakkelijk en raar, maar pijnlijk zou ik het niet echt noemen. Ik let wel goed op dat ik mijn PCM om de 6u slik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

55 minuten geleden, Ris92 zei:

Wat fijn dat 't zo meevalt tnt! Hoe was je nacht? Ik zou ook graag je foto's zien! 

 

Dankjewel! Ik ben ook erg blij! Dr. van der Weij en de anesthesist hebben het echt goed gedaan! Ik heb redelijk kunnen slapen, zo'n 6 uurtjes. Ben een echte buik/zij slaper dus het viel me nog mee! Ik voeg je toe aan mijn album! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jou voorsituatie was wel meer dan de mijne. Ik had ook een A zonder vulling aan de bovenkant. Alleen de mini versie van jou? 

Ik vind het ook zo leuk om te zien dat je toch de vorm van je eigen borsten erin ziet.... Nu al mooi bij je. Kan alleen maar nog mooier worden

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Delicate zei:

Natuurlijk, ik voeg je toe! Ik heb nauwelijks pijn het valt me echt zo erg mee. Het is gewoon allemaal ongemakkelijk en raar, maar pijnlijk zou ik het niet echt noemen. Ik let wel goed op dat ik mijn PCM om de 6u slik.

Bedankt! Ik heb net gekeken, dat gaat mooi worden hoor!! Zag jou reactie erbij staan dat ze verschillen qua grootte, misschien in de ene borst meer vocht dan in de ander? 

 

Slim, ik ga straks ook stip op tijd Mn pijnstillers nemen. Scheelt een hoop denk ik. Lijkt me erg lastig als je zo afhankelijk bent, succes de komende dagen maar dat gaat vast wel goed komen! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, NatasBrabant zei:

Bedankt! Ik heb net gekeken, dat gaat mooi worden hoor!! Zag jou reactie erbij staan dat ze verschillen qua grootte, misschien in de ene borst meer vocht dan in de ander? 

 

Slim, ik ga straks ook stip op tijd Mn pijnstillers nemen. Scheelt een hoop denk ik. Lijkt me erg lastig als je zo afhankelijk bent, succes de komende dagen maar dat gaat vast wel goed komen! 

Ze zijn al gelijker vandaag, maar nog wel een rare vorm vind ik... vooral bij de tepels. Vanuit sommige hoeken lijken het net twee piramides... echt bijzonder. Heb ook ineens een flinke blauwe plek gekregen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minuten geleden, Delicate zei:

Ze zijn al gelijker vandaag, maar nog wel een rare vorm vind ik... vooral bij de tepels. Vanuit sommige hoeken lijken het net twee piramides... echt bijzonder. Heb ook ineens een flinke blauwe plek gekregen...

Ze zeggen toch dat je borsten pas na 3 maanden echt de goede vorm en grootte hebben gekregen? Als ze qua grotte al wat gelijker worden, zal de vorm ook nog wel veranderen denk ik.

 

Las hier op het forum dat een aantal meiden arnica druppels gebruikte om blauwe plekken tegen te gaan. Weet niet of dat helpt...?

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, NatasBrabant zei:

Ze zeggen toch dat je borsten pas na 3 maanden echt de goede vorm en grootte hebben gekregen? Als ze qua grotte al wat gelijker worden, zal de vorm ook nog wel veranderen denk ik.

 

Las hier op het forum dat een aantal meiden arnica druppels gebruikte om blauwe plekken tegen te gaan. Weet niet of dat helpt...?

Yes ik zit al sinds twee weken voor de operatie aan de arnica, maar ik krijg sowieso heel snel blauwe plekken dus moet er toch maar aan geloven ben ik bang!

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden, M&M&m zei:

Jou voorsituatie was wel meer dan de mijne. Ik had ook een A zonder vulling aan de bovenkant. Alleen de mini versie van jou? 

Ik vind het ook zo leuk om te zien dat je toch de vorm van je eigen borsten erin ziet.... Nu al mooi bij je. Kan alleen maar nog mooier worden

 

Ahhh dankjewel dat voelt echt goed om te horen! Ik ben nog wel een beetje zenuwachtig door die vorm haha. Ik vind jouw boobies voor zover ik kan zien echt een hele

mooie vorm hebben!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden, Delicate zei:

Ahhh dankjewel dat voelt echt goed om te horen! Ik ben nog wel een beetje zenuwachtig door die vorm haha. Ik vind jouw boobies voor zover ik kan zien echt een hele

mooie vorm hebben!! 

Ah nee joh, ik vind het er al mooi uitzien hoor! Je moet je niet druk maken. Ik zei gister tegen mijn man, dat we veeeeeel te kritisch kijken in de spiegel. Na 1 a 2 dagen po zijn ze dik en gezwollen en bij mij ook nog blauw? Symmetrie is er bij mij ook niet. Maar dat is bij geen enkele borst hè. Als ik mijn eigen bloot foto's zie word ik zo gelukkig en dat kan alleen maar mooier worden, ook al is rechts echt wel dikker en groter. Zit ook 25cc meer in dan links dus het verklaart bij mij wel. Als ik naar jou bloot foto's kijk zie ik ook twee natuurlijke borsten. Wat alleen maar mooier kan worden.

hoe is het nu bij je? Gaat nog steeds goed qua pijn?  

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, M&M&m zei:

Ah nee joh, ik vind het er al mooi uitzien hoor! Je moet je niet druk maken. Ik zei gister tegen mijn man, dat we veeeeeel te kritisch kijken in de spiegel. Na 1 a 2 dagen po zijn ze dik en gezwollen en bij mij ook nog blauw? Symmetrie is er bij mij ook niet. Maar dat is bij geen enkele borst hè. Als ik mijn eigen bloot foto's zie word ik zo gelukkig en dat kan alleen maar mooier worden, ook al is rechts echt wel dikker en groter. Zit ook 25cc meer in dan links dus het verklaart bij mij wel. Als ik naar jou bloot foto's kijk zie ik ook twee natuurlijke borsten. Wat alleen maar mooier kan worden.

hoe is het nu bij je? Gaat nog steeds goed qua pijn?  

Ahh ja bij mij is rechts ook dikker en nu ook een stukje pijnlijker, niet heel erg maar voel wel wat steekjes zeg maar. Het is inderdaad een kwestie van geduld allemaal... eerst geduld hebben voor de operatie en na de operatie nog een dosis geduld voor het resultaat! Verder gaat het wel goed, het is wat makkelijker nu het weekend is en mijn vriend thuis is! Hoe gaat het met jou? Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi allemaal!

 

Vandaag een week geleden sinds mijn operatie. Heb mijn eerste controle gehad en de pleisters zijn verwijderd, de wondjes waren al mooi dicht! Heb een nieuwe pleister gekregen maar deze mag ik eraf halen wanneer ik wil. Hechtingen moeten nog even verder oplossen maar waren al aardig goed onderweg. Ik heb ook een littekencreme gekregen waar ik over twee weken mee mag beginnen. Verder zag alles eruit zoals verwacht, alles moet nog zakken en veranderen en pas na 3 maanden adviseren ze om bh’s te gaan kopen. Ik moet wel rustiger aan doen, ik gaf een te stevige hand en ik moet weer even stoppen zoveel huishoudelijk werk te verrichten, hier wil ik ook echt naar gaan luisteren want de kans op een nabloeding is nog steeds aanwezig. Ook heb ik heeeele gevoelige tepels, bijna pijnlijk zo gevoelig! Maar dit kon geen kwaad volgens de dokter en zou vanzelf weer overgaan. En ik mag verder echt in mijn handjes kloppen met hoe pijnloos en gemakkelijk alles is gegaan! Ben super blij en had nooit gedacht dat alles zo mee zou vallen!

 

Ik heb een foto van vandaag toegevoegd aan mijn album dus jullie kunnen een kijkje nemen!

 

Lieve groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Delicate  klinkt goed allemaal! Probeer je zelf wel te remmen. Wat zijn die paar weken uiteindelijk op een mensenleven. En als je zo de complicaties uit de weg kan gaan.... 

mij ga naar je foto kijken. Ben benieuwd?

meel jaloers op je pleister verhaal. Ik wil ook mijn pleisters los??

liefs 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Delicate wat goed en ze ogen ook al soepel!! ?? Doe alsjeblieft rustig aan meid want het is het je niet waard als er nu iets mis zou gaan mede doordat je teveel van jezelf vergt. Ik heb me vanochtend ook een beetje misdragen en heb nu nog steeds fikse spanning op de linkerborst en dan voel je je wel heel lullig.. Morgen mag ik op controle, ga hem een slap handje geven ? Bedankt voor de tip! ? Xx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, MenM zei:

@Delicate  klinkt goed allemaal! Probeer je zelf wel te remmen. Wat zijn die paar weken uiteindelijk op een mensenleven. En als je zo de complicaties uit de weg kan gaan.... 

mij ga naar je foto kijken. Ben benieuwd?

meel jaloers op je pleister verhaal. Ik wil ook mijn pleisters los??

liefs 

Ja je hebt helemaal gelijk! Ik ga echt even een stapje terug nemen. Ik hoop dat jouw pleisters er ook snel af mogen! ???

Link naar reactie
Delen op andere sites

50 minuten geleden, Icequeen zei:

@Delicate wat goed en ze ogen ook al soepel!! ?? Doe alsjeblieft rustig aan meid want het is het je niet waard als er nu iets mis zou gaan mede doordat je teveel van jezelf vergt. Ik heb me vanochtend ook een beetje misdragen en heb nu nog steeds fikse spanning op de linkerborst en dan voel je je wel heel lullig.. Morgen mag ik op controle, ga hem een slap handje geven ? Bedankt voor de tip! ? Xx 

Ja ze zijn ook echt een stuk zachter en soepeler! Bij jou ook al? Ik vond je foto’s er in ieder geval super goed uitzien! Maar doe jij al helemaal rustig aan alsjeblieft!! 1 keer pech is genoeg!! Ben benieuwd hoe jouw controle morgen gaat! ? Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo iedereen ?!

 

Even een twee weken update! Ik ben maandag (dus na ongeveer 10 dagen rust) weer aan de slag gegaan en dat is allemaal goed gegaan. Ik heb het gevoel dat ik bijna alles weer kan. Ik heb wel ontzettend veel velletjes op mijn borsten? Alsof ze verbrand zijn geweest door de zon en daarna zijn gaan vervellen (zonder het verbrande gevoel hoor, het doet geen pijn). Beetje raar en wil mijn bh er vaker door wassen haha.

 

Ik heb de pleisters er af mogen halen en mag over een week met de littekencreme beginnen. Gaat echt ontzettend goed, het voelt alsof ik mijn borsten al veel langer heb. Ik hoop wel dat ze nog wat zachter worden en mooi gaan droppen. Het zijn nog wel een beetje twee harde ballen ?. Maar komt vast goed! Ik heb een 2 weken foto aan mijn album toegevoegd voor wie dit wil zien!

 

Groetjes! Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Delicate zei:

Hallo iedereen ?!

 

Even een twee weken update! Ik ben maandag (dus na ongeveer 10 dagen rust) weer aan de slag gegaan en dat is allemaal goed gegaan. Ik heb het gevoel dat ik bijna alles weer kan. Ik heb wel ontzettend veel velletjes op mijn borsten? Alsof ze verbrand zijn geweest door de zon en daarna zijn gaan vervellen (zonder het verbrande gevoel hoor, het doet geen pijn). Beetje raar en wil mijn bh er vaker door wassen haha.

 

Ik heb de pleisters er af mogen halen en mag over een week met de littekencreme beginnen. Gaat echt ontzettend goed, het voelt alsof ik mijn borsten al veel langer heb. Ik hoop wel dat ze nog wat zachter worden en mooi gaan droppen. Het zijn nog wel een beetje twee harde ballen ?. Maar komt vast goed! Ik heb een 2 weken foto aan mijn album toegevoegd voor wie dit wil zien!

 

Groetjes! Xx

 

Heej... wat jij zei over dat advies van bh pas na 3 maanden, was dat dr van der weij? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 1-3-2019 om 21:31, San28 zei:

 

Heej... wat jij zei over dat advies van bh pas na 3 maanden, was dat dr van der weij? 

 

Op 1-3-2019 om 21:31, San28 zei:

 

Heej... wat jij zei over dat advies van bh pas na 3 maanden, was dat dr van der weij? 

Ja, van der Weij zei inderdaad dat het verstandig is om in het begin niet teveel bh’s te kopen. Omdat ze nog gaan veranderen. Hij zei dat het na 3 maanden iets veiliger is om meerdere bh’s aan te schaffen. Ik koop 6 weken, als mijn sportbh uit mag, denk ik niet meer dan 2 bh’s, voor de zekerheid. En dan na 3 maanden echt lekker shoppen :).

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden, Delicate zei:

 

Ja, van der Weij zei inderdaad dat het verstandig is om in het begin niet teveel bh’s te kopen. Omdat ze nog gaan veranderen. Hij zei dat het na 3 maanden iets veiliger is om meerdere bh’s aan te schaffen. Ik koop 6 weken, als mijn sportbh uit mag, denk ik niet meer dan 2 bh’s, voor de zekerheid. En dan na 3 maanden echt lekker shoppen :).

Als dat lukt? Maar twee kopen. Ik ben bang dat ik hebberig word, haha. Maar ook ik probeer me in te houden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden, Delicate zei:

 

Ja, van der Weij zei inderdaad dat het verstandig is om in het begin niet teveel bh’s te kopen. Omdat ze nog gaan veranderen. Hij zei dat het na 3 maanden iets veiliger is om meerdere bh’s aan te schaffen. Ik koop 6 weken, als mijn sportbh uit mag, denk ik niet meer dan 2 bh’s, voor de zekerheid. En dan na 3 maanden echt lekker shoppen :).

Aaah ach zo.... ja dat is zeker waar inderdaad. Ik dacht even dat het beter was voor de borsten om 3 maanden te wachten ik denk wattttt hahaha.

maar gelukkig zo snap ik hem zeker! Dank je

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.