Ga naar inhoud

Worden borsten na een BV net zo zacht als eigen borsten ?


Gast

Aanbevolen berichten

Hoi meiden,

 

Afgelopen week sprak ik een vriend en die vertelde mij dat hij het altijd voelt als er dames een borstvergroting hebben gedaan. Volgens hem voelen borsten nooit echt zacht aan. Meestal voel je ook de prothese zittten, met name aan de onderkant.

natuurlijk schiet ik meteen in de twijfel modus.

Wat vinden jullie ? Klopt het wat hij zegt ? Worden borsten nooit zo zacht als je eigen borsten en blijven ze wat harder/steviger ?

Liefs 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi :) Ik vind het persoonlijk moeilijk om je vraag te beantwoorden omdat ik zelf nooit 'echte' borsten heb gevoeld. Ik vind wel dat mijn borsten 'steviger' zijn dan bijvoorbeeld mijn billen, maar ze bewegen echt wel heel erg mee en het zijn absoluut geen harde ballen :P Mijn vriend vind ze heel natuurlijk aanvoelen, en die heeft er wat dat betreft iets meer verstand van haha, dus ik vertrouw er maar op dat ze dan goed aanvoelen. 

Het zal overigens wel per persoon verschillen (want hoe meer eigen borstweefsel, hoe natuurlijker denk ik), en ook de soort plaatsing en het merk zullen de uiteindelijke zachtheid beïnvloeden. 

Ben benieuwd wat anderen vinden! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee hallo je topic lezend en tegelijkertijd voelend aan me borsten of ze hard zijn ja of nee haha. 

Ik had zelf vrij weinig borstweefsel en moet zeggen dat ze vooral bij me decolleté gewoon zacht aanvoelen, alleen wel de zijkanten langs me oksel is wat harder alsof je beetje tegen een zachte ballon aandrukt ofzo. Ligt natuurlijk aan de plaatsing van te prothese of je wel of geen randen voelt. Heb ze zelf dual plane dat wil zeggen dat de bovenste rand onder de spier ligt en onderaan ligt die bovenop de spier waardoor als ik echt maar voren hang en echt heel goed ga voelen wel randen voel, dit was vantevoren ook aangegeven door mijn pc. 

Als ik eerlijk ben voel ik een minimaal verschil met mijn borst of een natuurlijke borst. En heel eerlijk als ik in een lingeriewinkel sta en tegen de verkoopster vertel dat ze niet van mezelf zijn krijg ik altijd de reactie ‘huh oh echt?!’. 

Lang verhaal kort voel je verschil? Ja je zult wel verschil voelen, maar vind het niet storend en absoluut niet opvallen. Ligt natuurlijk ook volledig aan de plaatsing en de grootte waarvoor je zult kiezen. Als je iets echt graag wilt zou ik me echt niet laten af schrikken door de reactie van een ander hoor! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, dereus01 zei:

Hoi meiden,

 

Afgelopen week sprak ik een vriend en die vertelde mij dat hij het altijd voelt als er dames een borstvergroting hebben gedaan. Volgens hem voelen borsten nooit echt zacht aan. Meestal voel je ook de prothese zittten, met name aan de onderkant.

natuurlijk schiet ik meteen in de twijfel modus.

Wat vinden jullie ? Klopt het wat hij zegt ? Worden borsten nooit zo zacht als je eigen borsten en blijven ze wat harder/steviger ?

Liefs 

Eerlijk gezegd; ik vind dat je vriend wel gelijk heeft. Heb met twee vriendinnen het verschil gevoeld en echte borsten zijn duidelijk zachter. Ook mijn moeder en zus laten voelen, en die zeiden beiden dat het stevig aanvoelt. Zelf heb ik het altijd jammer gevonden, dat ze niet echt zacht zacht zijn zeg maar. Zelfs de ergonomix van Motiva niet. 

Grappig is wel dat mijn vriend er dan weer totaal geen problemen mee heeft. Hij vindt het juist wel mooi dat ze groot zijn, maar toch stevig. En voor alle duidelijkheid; ze zijn zeker niet hard, maar je voelt wel het verschil met een echte borst. Dat is de realiteit denk ik en ook goed om vooraf te beseffen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Na 50 jaar met borsten op deze aardbol rond te mogen lopen waarvan 16 jaar met protheses voor de spier en nu een 2 tal maanden een dual plaatsing kan ik stellen dat de borst met een prothese zacht maar een tikkeltje stevig aanvoelt ..

De randen van de protheses voelde ik de laatste jaren voordat ik ze heb laten wisselen ja, maar ik heb altijd en nu nog enorm veel plezier beleefd aan mijn mooie volle cups ..

 

Vraag je eens af waarom je onzeker wordt als je vriend verteld dat hij protheses voelt?

Een borstvergroting doe je toch voor jezelf?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 20-1-2019 om 15:56, dereus01 zei:

Hoi meiden,

 

Afgelopen week sprak ik een vriend en die vertelde mij dat hij het altijd voelt als er dames een borstvergroting hebben gedaan. Volgens hem voelen borsten nooit echt zacht aan. Meestal voel je ook de prothese zittten, met name aan de onderkant.

natuurlijk schiet ik meteen in de twijfel modus.

Wat vinden jullie ? Klopt het wat hij zegt ? Worden borsten nooit zo zacht als je eigen borsten en blijven ze wat harder/steviger ?

Liefs 

Hey,

 

Waarom twijfel je? (tenminste anders zou je deze vraag niet stellen denk ik).

Ik twijfelde ook en heb een lijstje gemaakt met voordelen en nadelen. Ik merkte dat ik heel graag borsten wilde dus die nadelen er voor mij minder toe deden. 

Ik vind nu 'neppe' borsten (blijft heel stom klinken) vele malen mooier. De stevigheid wisselt per merk/type prothese. Ik heb motiva ergonomix en vind ze lekker zacht. Mocht zelfs wel iets steviger omdat ik dat fijn vind. 

Ik voel ze trouwens niet echt zitten. Geen randen ofzo. Ik heb ze in juni 2 jaar. De beste beslissing die ik heb gemaakt. Eindelijk voel ik mij lekker in een bh of in een bikini. Dat is het mij meer dan waard. Het voelt (voor mij) ook als eigen en normaal. Zou mij niet minder zonder kunnen voorstellen.

 

Zou je het erg vinden als ze iets steviger zijn? 

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op ‎20‎-‎1‎-‎2019 om 17:05, Ellen1997 zei:

Hee hallo je topic lezend en tegelijkertijd voelend aan me borsten of ze hard zijn ja of nee haha. 

Ik had zelf vrij weinig borstweefsel en moet zeggen dat ze vooral bij me decolleté gewoon zacht aanvoelen, alleen wel de zijkanten langs me oksel is wat harder alsof je beetje tegen een zachte ballon aandrukt ofzo. Ligt natuurlijk aan de plaatsing van te prothese of je wel of geen randen voelt. Heb ze zelf dual plane dat wil zeggen dat de bovenste rand onder de spier ligt en onderaan ligt die bovenop de spier waardoor als ik echt maar voren hang en echt heel goed ga voelen wel randen voel, dit was vantevoren ook aangegeven door mijn pc. 

Als ik eerlijk ben voel ik een minimaal verschil met mijn borst of een natuurlijke borst. En heel eerlijk als ik in een lingeriewinkel sta en tegen de verkoopster vertel dat ze niet van mezelf zijn krijg ik altijd de reactie ‘huh oh echt?!’. 

Lang verhaal kort voel je verschil? Ja je zult wel verschil voelen, maar vind het niet storend en absoluut niet opvallen. Ligt natuurlijk ook volledig aan de plaatsing en de grootte waarvoor je zult kiezen. Als je iets echt graag wilt zou ik me echt niet laten af schrikken door de reactie van een ander hoor! 

@Ellen1997, wat goed om te lezen dat ze bij jou zo natuurlijk aanvoelen. Ik heb je album even bekeken en ze zien er ook gewoon heel natuurlijk uit. Bedankt voor je reactie !

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎20‎-‎1‎-‎2019 om 17:28, Rosanna123 zei:

Eerlijk gezegd; ik vind dat je vriend wel gelijk heeft. Heb met twee vriendinnen het verschil gevoeld en echte borsten zijn duidelijk zachter. Ook mijn moeder en zus laten voelen, en die zeiden beiden dat het stevig aanvoelt. Zelf heb ik het altijd jammer gevonden, dat ze niet echt zacht zacht zijn zeg maar. Zelfs de ergonomix van Motiva niet. 

Grappig is wel dat mijn vriend er dan weer totaal geen problemen mee heeft. Hij vindt het juist wel mooi dat ze groot zijn, maar toch stevig. En voor alle duidelijkheid; ze zijn zeker niet hard, maar je voelt wel het verschil met een echte borst. Dat is de realiteit denk ik en ook goed om vooraf te beseffen.

@Rosanna123, tja dat is een duidelijk verhaal. Het maakt mij wel nieuwsgierig, er wordt gezegd dat Ergonomix van Motiva zeer zacht en soepel is. Ik ben bij dr Hupkens geweest en die adviseerde mij weer Nagor, deze zou gezien mijn dunne huid beter passen en hij beweert dat ze ook heel zacht zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎20‎-‎1‎-‎2019 om 17:35, Sjuul zei:

Na 50 jaar met borsten op deze aardbol rond te mogen lopen waarvan 16 jaar met protheses voor de spier en nu een 2 tal maanden een dual plaatsing kan ik stellen dat de borst met een prothese zacht maar een tikkeltje stevig aanvoelt ..

De randen van de protheses voelde ik de laatste jaren voordat ik ze heb laten wisselen ja, maar ik heb altijd en nu nog enorm veel plezier beleefd aan mijn mooie volle cups ..

 

Vraag je eens af waarom je onzeker wordt als je vriend verteld dat hij protheses voelt?

Een borstvergroting doe je toch voor jezelf?

@Sjuul, bedankt voor je reactie. Het is niet mijn vriend in de zin van partner. Het is een goede vriend die de opmerking maakte en meer om mij te waarschuwen dat het het toch altijd wat nep aanvoelt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎23‎-‎1‎-‎2019 om 20:07, Ellen125 zei:

Hey,

 

Waarom twijfel je? (tenminste anders zou je deze vraag niet stellen denk ik).

Ik twijfelde ook en heb een lijstje gemaakt met voordelen en nadelen. Ik merkte dat ik heel graag borsten wilde dus die nadelen er voor mij minder toe deden. 

Ik vind nu 'neppe' borsten (blijft heel stom klinken) vele malen mooier. De stevigheid wisselt per merk/type prothese. Ik heb motiva ergonomix en vind ze lekker zacht. Mocht zelfs wel iets steviger omdat ik dat fijn vind. 

Ik voel ze trouwens niet echt zitten. Geen randen ofzo. Ik heb ze in juni 2 jaar. De beste beslissing die ik heb gemaakt. Eindelijk voel ik mij lekker in een bh of in een bikini. Dat is het mij meer dan waard. Het voelt (voor mij) ook als eigen en normaal. Zou mij niet minder zonder kunnen voorstellen.

 

Zou je het erg vinden als ze iets steviger zijn? 

 

xx

@Ellen125, nee ik zou het niet erg vinden als ze wat steviger aanvoelen hoor. Totaal niet zelfs. Ik twijfel eigenlijk niet zozeer meer over de zachtheid. Ik ga wel twijfelen door een tweetal adviezen. De ene PC adviseerde Mentor 300-350 cc en dr Hupkens zei dat ik Mentor absoluut niet moest doen ivm mijn dunne huid. Hij adviseerde Nagor. Dus daar wordt ik wel weer wat door in de war gebracht. Liever zou ik Mentor willen omdat dat toch veiliger aanvoelt ivm het FDA keurmerk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

58 minuten geleden, dereus01 zei:

@Ellen125, nee ik zou het niet erg vinden als ze wat steviger aanvoelen hoor. Totaal niet zelfs. Ik twijfel eigenlijk niet zozeer meer over de zachtheid. Ik ga wel twijfelen door een tweetal adviezen. De ene PC adviseerde Mentor 300-350 cc en dr Hupkens zei dat ik Mentor absoluut niet moest doen ivm mijn dunne huid. Hij adviseerde Nagor. Dus daar wordt ik wel weer wat door in de war gebracht. Liever zou ik Mentor willen omdat dat toch veiliger aanvoelt ivm het FDA keurmerk.

Hmm toch zegt keurmerk niet alles vind ik. Via welke kliniek heb je met dr Hupkens gesproken? 

 

Mentor is al lang op de markt dus ik begrijp dat dit het veiligste voor je voelt. Toch zijn er strenge regels en Nagor mag wel hier gebruikt worden dus dat zegt ook wel iets. Zo heb ik zelf Motiva en zij zijn geloof ik nu pas bezig voor de Amerikaanse markt.. Maar dat wil niet zeggen dat ze niet veilig zijn of het geen goed merk is. Integendeel zelfs. 

 

Ik zou je gevoel volgen en goed inlezen over de merken. 

Las laastst dat Mentor ook nieuwe prothesen heeft waarbij de randen veranderd zijn dus je deze minder snel zou moeten zien. Ik weet niet welke dan aangeraden werden? 

Nagor ken ik zelf niet. Ik ben ook op mijn gevoel afgegaan en toen voor Motiva gekozen omdat zij een hele fijne gel hebben en <1% op overmatig kapselvorming en het heel fijn aanvoelde. 

 

Wat zijn je opties nu? 

 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, dereus01 zei:

@Sjuul, bedankt voor je reactie. Het is niet mijn vriend in de zin van partner. Het is een goede vriend die de opmerking maakte en meer om mij te waarschuwen dat het het toch altijd wat nep aanvoelt.

Dat had ik al begrepen dat die vriend niet je partner was, hij heeft blijkbaar toch al genoeg borsten in zijn handen gehad om er een objectief beeld over te kunnen hebben .. 

Het voelt niet nep, maar een borst met een prothese erin is wat steviger dat staat nog niet gelijk aan nep .. Als ze verkeerd geplaatst zijn of op verzoek van degene die de borsvergroting krijgt nep lijken dan kan het uiteraard “nep” ogen en “nep” voelen (Wat een zeer verkeerde term is overigens want een borstvergroting is in 99% van alle gevallen een enorme gevoelsmatige verbetering voor de betreffende vrouw .) 

 

Maar waarom maakt jou dat onzeker als hij dat denkt te weten? Je gaat toch niet over 1 nacht ijs bij het nemen van zo’n beslissing? Je wil dat toch doen voor jezelf en om blij te worden van jou eigen spiegelbeeld waar je nu niet gelukkig mee bent? Het zou niet moeten uitmaken wat een ander ervan denkt te moeten denken of zeggen .. Laat je niet weerhouden daardoor en laat je ook niet van je apropos brengen daardoor, dat is eigenlijk wat ik je wilde zeggen .. 

 

Een negatieve reactie, hoe goed bedoeld dan ook zou je besluit niet in de weg mogen staan omdat je het puur en alleen voor jezelf doet ..

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uur geleden, dereus01 zei:

@Rosanna123, tja dat is een duidelijk verhaal. Het maakt mij wel nieuwsgierig, er wordt gezegd dat Ergonomix van Motiva zeer zacht en soepel is. Ik ben bij dr Hupkens geweest en die adviseerde mij weer Nagor, deze zou gezien mijn dunne huid beter passen en hij beweert dat ze ook heel zacht zijn.

Ik ben ook bij een arts geweest die Nagor gebruikte, en dan het type Impleo. Hij gaf aan dat deze zelfs zachter zijn dan Motiva ergonomix. Hij gebruikte beide merken dus was vrij objectief. 

 

Ik had zelf wat gegoogled en kwam toch wat negatieve verhalen over Nagor tegen, wel idd dat ze zacht zijn maar ook dat ze snel kapot gaan. Had er al met al niet zo'n goed gevoel bij, ook doordat het merk relatief weinig gebruikt wordt. Hoe graag ik ook zachte borsten wil, die onzekerheid had ik er zelf niet voor over.

 

In Mentor (fda approved) en Motiva (met bluseal tegen zweten, lijkt wat innovatiever, en eerste resultaten van onderzoeken zijn heel positief) heb ik persoonlijk dan meer vertrouwen. Uiteindelijk dus voor motiva ergonomix gegaan, maar zou vooral zelf goed inlezen en op je eigen gevoel afgaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.