Ga naar inhoud

Rachelle1989 : 17 januari 2019 : Dr. van Engeland : Bergman Clinics


Aanbevolen berichten

Gaat inderdaad zeker goed! Had dat niet durven dromen de eerste weken? Hopelijk bij jou ook zo voorspoedig! 

 

Gaat inderdaad snel maar van de andere kant die eerste weken ook langzaam omdat je dan natuurlijk constant thuis zit met je gedachten. Maar ik heb het gered dus jij kan het ook? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 61
  • Created
  • Laatste Reactie

@Rachelle1989 Ja tijd vliegt hoor, zelfs met alle gedachtes? Maar gaat echt ook goed hier....

Alweer dag 4 bij mij. En wat leuk een gewone beha aan! Ik kan niet wachten om ook wat moois aan te schaffen. Eigenlijk nog nooit gehad mooie beha's? Kocht altijd van die tshirt beha's , dan leek het nog wat? Denk dat je wel weer 'blij' was om erna weer die andere aan te doen voor de stevigheid? Of viel dat ook wel mee? 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

57 minuten geleden, Rachelle1989 zei:

@M&M&m Haha nee eigenlijk niet? ‘s nachts had ik sowieso al geen BH meer aan en hoef van mijn kliniek 4 weken po ook overdag geen sportbh mee aan dus probeer nu gewoon een beugelbh aan te houden. Gaat tot op heden goed?

Top!?? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Rachelle1989 Wat fijn om  te horen dat alles goed gaat! Het zal sowieso wel wennen zijn om te werken met je nieuwe boobies, hebben de collega's er iets over gezegd? Ik vraag me soms af of ze bij sommige dingen in de weg zitten ? Je bent dat toch echt niet gewoon, en plots floepen ze uit je bloesje of zo, hahaha ik zie het al zo gebeuren. Stel je voor! 

 

Ik ben hier nieuw en zou je willen volgen als dat ok is? Zelf ben ik in mei aan de beurt en me volop aan het inlezen ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@leslie01 Werken gaat heel goed. Ik werk op de operatiekamer dus ruime kleren aan. Collega’s die het niet weten is het nog niet opgevallen maar dat is het voordeel van losse OKpakken? Ze zitten met tot nu toe nog niet in de weg?

 

Mei dan moet je nog eventjes geduld hebben. Ik moest meer dan een half jaar wachten (zelf voor gekozen ivm werk) en dat was ook goed te doen. Alleen was heel erg benieuwd hoe het ging worden? Weet je al waar, door wie en wat voor impantaten?

Als je vragen hebt stel ze gerust?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Alweer 7 weken po. Weer een tijdje geleden dat ik mijn laatste update heb geplaatst. Wat gaat de tijd snel. Net zoals die eerste weken voorbij leken te kruipen gaat de tijd nu zo snel voorbij. 

 

Het gaat heel erg goed met me. Alweer druk aan het werk. Kan in principe weer alles dat ik voorheen ook deed. Ook wanneer ik fysiek zwaardere dagen heb gehad merkt ik het niet aan mijn borsten. 

 

Ook weer voor de eerste keer gesport. Vorige week al een tennislesje en vandaag meer krachttraining gedaan. Dit gaat me verrassend goed af. Vond de eerste keer natuurlijk wel spannend maar tijdens en na het tennissen nergens last van gehad. Tijdens de krachttraining had ik wel een paar oefeningen waarbij ik voelde dat ik mijn grens bereikte maar deze niet overschreden en een tandje terug genomen op die momenten. En ook zeker wel minder gewichten gepakt dan normaal gesproken. 

 

Mijn borsten veranderen zelf nu nog zo veel. Ik denk dat het voor een ander niet op valt (voornamelijk ook dat diegene ze niet naakt zien op mijn vriend na dan) maar de tepels wijzen weer mooi vooruit de vorm word nog steeds mooier. Sta er iedere keer weer van en naar te kijken? vind ze echt prachtig! 

Draag nu iedere dag een beugelbh en dat gaat ook heel goed. Merk alleen wel verschil in mijn bh’s. Heb er twee bij de primark gehaald en als ik die langer draag krijg ik toch wel last van mijn borsten. Bij die van  aubade die ik heb is dat niet zo. 

 

Het gevoel in mijn tepels is er helaas nog nauwelijks. Hoop stiekem toch wel dat dat nog terug komt. Links minder gevoel dan rechts maar nog niet om over naar huis te schrijven ?. Iemand enig idee hoe lang dat kan duren? Hoelang po dat nog kan veranderen? Het grootste deel van de rest van mijn borst heeft wel weer gevoel maar sommige plekjes ook nog minder. 

 

Maar vooral heel erg blij. Zelfs als dat gevoel niet terug zou komen. Alles is nu in verhouding en echt een zelfvertrouwenboost gehad? trouwens de laatste tijd geen foto’s meer geplaatst omdat het verschil echt minimaal is. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk om te lezen! Fijn dat het zo goed gaat. Dat gevoel komt uiteindelijk wel weer terug maar ik kan je helaas niet zeggen wanneer. Bij mijn eerste bv duurde het maanden, misschien wel langer dan een jaar, bij mijn linkerborst voordat ik eindelijk weer gevoel had in mijn hele borst, voelde echt raar..soort van doof! Maar uiteindelijk kwam het weer terug! 

Geniet lekker van je mooie boobs! ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

 

Ik heb alles ff doorgelezen, leuk en informatief beschreven. Grappig dat iedereen andere dingen/tips etc. krijgt van hun pc, hetzelfde geldt voor herstelverloop. Fijn dat alles in principe zo goed is verlopen en dat jij nu zo blij bent met je borsten! Bepaalde dingen komen mij herkenbaar voor (morgen 1wk po). Ik hoop dat mijn herstel ook zo voorspoedig mag verlopen. Ik zou zeggen, geniet ervan! :)  

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goeie update? Ik teken ervoor om er ook zo over een paar weken bij te zitten qua gevoel...Over vier weekjes.

Geen spierpijn vh sporten gehad? Buiten je borsten na dan??

Fijn dat je zo blij ermee bent???

liefs 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is het zeker? Nee valt me reuze mee. Had verwacht meer spierpijn te hebben aan mijn borstspieren maar die heb ik ook wel wat ontzien dus is eigenlijk niet het geval. Verder in mijn benen wat maar dat had ik voorheen ook vaak wel?

Dat komt vast wel goed. Ik heb in de eerste paar weken ook best veel getwijfeld hoor. Of het wel was zoals ik wilde maar nu is dat gelukkig helemaal weg. 

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.