Ga naar inhoud

Andere prothese dan betaald


Aanbevolen berichten

Ik heb mijn borstvergroting bij diana Gabriels laten doen door dr. Hupkens. Nu eigenlijk best wel veel geluk bij een ongeluk. Maar ik heb ongeveer 2700 betaald voor mijn operatie. Betaald voor de menthor prothese. Nu heb ik de nagor prothese gekregen wat mij normaal 3700 zou kosten. Ik heb niet bij hoeven betalen en waarschijnlijk is hiervoor gekozen omdat ik niet veel vet heb wat hupkens zei. 

Heeft iemand ervaring met de nagor prothese op langere termijn? Ik kan weinig over de nagor vinden.

 

wel heb ik gister beide protheses mogen voelen, en wauw. Wat een verschil qua gevoel. Ik wilde erg graag zo natuurlijk mogelijk en het blijkt met deze protheses het beste te worden. Heeft iemand ook de nagor maar dan al wat langer?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...
Op 14-1-2019 om 13:23, Anoniempie zei:

Ik heb mijn borstvergroting bij diana Gabriels laten doen door dr. Hupkens. Nu eigenlijk best wel veel geluk bij een ongeluk. Maar ik heb ongeveer 2700 betaald voor mijn operatie. Betaald voor de menthor prothese. Nu heb ik de nagor prothese gekregen wat mij normaal 3700 zou kosten. Ik heb niet bij hoeven betalen en waarschijnlijk is hiervoor gekozen omdat ik niet veel vet heb wat hupkens zei. 

Heeft iemand ervaring met de nagor prothese op langere termijn? Ik kan weinig over de nagor vinden.

 

wel heb ik gister beide protheses mogen voelen, en wauw. Wat een verschil qua gevoel. Ik wilde erg graag zo natuurlijk mogelijk en het blijkt met deze protheses het beste te worden. Heeft iemand ook de nagor maar dan al wat langer?

Hoi, ik heb nog geen ervaring met Nagor. Ben me er wel in aan t verdiepen. Viel mij op dat jij een verschil voelde tussen mentor en nagor

is het echt zo’n verschil en waar zit het verschil in ? kun je nagor vergelijken met motiva?

groetjes !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey, motiva weet ik niet, die heb ik niet gevoeld maar het verschil tussen de nagor en mentor vond ik onwijs. Mijn vriend heeft ze ook gevoeld en die was ook echt verbaasd over het verschil. Mentor voelde als ik het een beetje aandik echt als een blok beton vergeleken de nagor. De nagor was véél soepeler en de mentor heel hard. De nagor is wat keer geschikt voor mensen die wat minder vet hebben. Ik denk omdat mentor een stuk harder/stugger is dat je de randen sneller kunt voelen. Ook voelden mijn borsten echt na een paar dagen al super soepel. Mn vriend en een vriendin die waren natuurlijk ook erg nieuwschierig dus die wilden voelen. Beide waren erg verbaasd en eisen dat je echt totaal niet voelt dat er wat in zit. Ik denk dat dat het grootste verschil is en doordat je borst er zo zacht van wordt dat het best een prijs verschil is

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey, motiva weet ik niet, die heb ik niet gevoeld maar het verschil tussen de nagor en mentor vond ik onwijs. Mijn vriend heeft ze ook gevoeld en die was ook echt verbaasd over het verschil. Mentor voelde als ik het een beetje aandik echt als een blok beton vergeleken de nagor. De nagor was véél soepeler en de mentor heel hard. De nagor is wat keer geschikt voor mensen die wat minder vet hebben. Ik denk omdat mentor een stuk harder/stugger is dat je de randen sneller kunt voelen. Ook voelden mijn borsten echt na een paar dagen al super soepel. Mn vriend en een vriendin die waren natuurlijk ook erg nieuwschierig dus die wilden voelen. Beide waren erg verbaasd en eisen dat je echt totaal niet voelt dat er wat in zit. Ik denk dat dat het grootste verschil is en doordat je borst er zo zacht van wordt dat het best een prijs verschil is en  ik de nagor komt minder snel tot geen rimpelvorming voor wat ik had begrepen 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.