Ga naar inhoud

Hematoom - granuloom - seroom


Me-time

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

Ik zal mij eerst even voorstellen. 

Ik ben 34jaar, mama van 2 kindjes.

14 november ben ik voor een prothese wissel gegaan. Van 295cc McGhan anatomisch, naar 360cc Motiva rond. Mijn rechterborst was gespannen en vervormd door kapselvorming, vandaar de wissel. Na 13 jaar weeg ik ondertussen 15kg meer en mijn borsten waren in verhouding niet meegegroeid, daarom wou ik ze ook graag groter. Deze keer wou ik ook graag een tepelhofverkleinig en vooral een gelijke  grootte van tepels. Ik had alle vertrouwen in mijn pc met 35 jaar ervaring. Helaas ben ik zeer teleurgesteld. Mijn borsten zijn niet groter, mijn tepels zijn nog meer ongelijk dan ervoor en ik heb allerlei complicaties aan mijn rechterborst.

Verslag van complicaties volgt hieronder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Na de operatie op 14/11 voelde mijn rechterborst heel gespannen en pijnlijk aan en aan de rechterkant zag ze helemaal blauw, een hematoom. Volgens mijn pc zou dit 6 maanden nodig hebben om volledig weg te trekken. Een week later ontstond er een wondje aan het litteken en begon het oud bloed er langs daar uit te stromen. Volgens de pc was dit goed, zo was ik er sneller vanaf. Het bloedverlies heeft zeker een maand geduurd.

 

Helaas wou het wondje niet genezen en werd het groter, de huid er rond werd zwart en was dus aan het afsterven. Volgens de pc moest ik mij opnieuw geen zorgen maken, enkel preventief antibiotica nemen om een infectie te voorkomen.

 

Een week later kwam er felrood weefsel naar buiten. De pc zei dat dit een granuloom was, ook weer niks om mij zorgen om te maken. Dit zou vanzelf weggaan. 

 

Helaas gaat het wondje niet dicht en voel ik mij hier heel ongemakkelijk bij. Pc zei als het niet mooi geneest dat hij na 6 maanden een correctie gaat uitvoeren.

 

Sinds een paar dagen heb ik opnieuw een gezwollen borst en nu stroomt er vocht uit mijn rechterborst, soms in combinatie met slijm. Ik heb ook het gevoel dat er een infectie aanwezig is. Deze keer ben ik naar de huisarts geweest, omdat mijn pc er nogal lichtjes overgaat, terwijl ik mij zorgen maak. Ondertussen is het gat nog groter geworden. Volgens mijn huisarts ziet het er echt niet goed uit. Ze heeft een staaltje genomen en volgende week krijg ik de uitslag. Voor de zekerheid mocht ik al starten met antibiotica, omdat zij ook het vermoeden had in een infectie.

Toch heb ik ook een mailtje naar mijn pc gestuurd en die zei gewoon droog, dat is waarschijnlijk een seroom. Dit gaat volgens hem ook weer vanzelf verdwijnen. Pff

 

Mijn huisarts raadde ook aan om eens naar een andere pc te gaan. 

Wie is er volgens jullie een goede pc die verantwoordelijk is in het oplossen van complicaties?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@best_boobie

2 uur geleden, Me-time zei:

Na de operatie op 14/11 voelde mijn rechterborst heel gespannen en pijnlijk aan en aan de rechterkant zag ze helemaal blauw, een hematoom. Volgens mijn pc zou dit 6 maanden nodig hebben om volledig weg te trekken. Een week later ontstond er een wondje aan het litteken en begon het oud bloed er langs daar uit te stromen. Volgens de pc was dit goed, zo was ik er sneller vanaf. Het bloedverlies heeft zeker een maand geduurd.

 

Helaas wou het wondje niet genezen en werd het groter, de huid er rond werd zwart en was dus aan het afsterven. Volgens de pc moest ik mij opnieuw geen zorgen maken, enkel preventief antibiotica nemen om een infectie te voorkomen.

 

Een week later kwam er felrood weefsel naar buiten. De pc zei dat dit een granuloom was, ook weer niks om mij zorgen om te maken. Dit zou vanzelf weggaan. 

 

Helaas gaat het wondje niet dicht en voel ik mij hier heel ongemakkelijk bij. Pc zei als het niet mooi geneest dat hij na 6 maanden een correctie gaat uitvoeren.

 

Sinds een paar dagen heb ik opnieuw een gezwollen borst en nu stroomt er vocht uit mijn rechterborst, soms in combinatie met slijm. Ik heb ook het gevoel dat er een infectie aanwezig is. Deze keer ben ik naar de huisarts geweest, omdat mijn pc er nogal lichtjes overgaat, terwijl ik mij zorgen maak. Ondertussen is het gat nog groter geworden. Volgens mijn huisarts ziet het er echt niet goed uit. Ze heeft een staaltje genomen en volgende week krijg ik de uitslag. Voor de zekerheid mocht ik al starten met antibiotica, omdat zij ook het vermoeden had in een infectie.

Toch heb ik ook een mailtje naar mijn pc gestuurd en die zei gewoon droog, dat is waarschijnlijk een seroom. Dit gaat volgens hem ook weer vanzelf verdwijnen. Pff

 

Mijn huisarts raadde ook aan om eens naar een andere pc te gaan. 

Wie is er volgens jullie een goede pc die verantwoordelijk is in het oplossen van complicaties?

 

2 uur geleden, Me-time zei:

Na de operatie op 14/11 voelde mijn rechterborst heel gespannen en pijnlijk aan en aan de rechterkant zag ze helemaal blauw, een hematoom. Volgens mijn pc zou dit 6 maanden nodig hebben om volledig weg te trekken. Een week later ontstond er een wondje aan het litteken en begon het oud bloed er langs daar uit te stromen. Volgens de pc was dit goed, zo was ik er sneller vanaf. Het bloedverlies heeft zeker een maand geduurd.

 

Helaas wou het wondje niet genezen en werd het groter, de huid er rond werd zwart en was dus aan het afsterven. Volgens de pc moest ik mij opnieuw geen zorgen maken, enkel preventief antibiotica nemen om een infectie te voorkomen.

 

Een week later kwam er felrood weefsel naar buiten. De pc zei dat dit een granuloom was, ook weer niks om mij zorgen om te maken. Dit zou vanzelf weggaan. 

 

Helaas gaat het wondje niet dicht en voel ik mij hier heel ongemakkelijk bij. Pc zei als het niet mooi geneest dat hij na 6 maanden een correctie gaat uitvoeren.

 

Sinds een paar dagen heb ik opnieuw een gezwollen borst en nu stroomt er vocht uit mijn rechterborst, soms in combinatie met slijm. Ik heb ook het gevoel dat er een infectie aanwezig is. Deze keer ben ik naar de huisarts geweest, omdat mijn pc er nogal lichtjes overgaat, terwijl ik mij zorgen maak. Ondertussen is het gat nog groter geworden. Volgens mijn huisarts ziet het er echt niet goed uit. Ze heeft een staaltje genomen en volgende week krijg ik de uitslag. Voor de zekerheid mocht ik al starten met antibiotica, omdat zij ook het vermoeden had in een infectie.

Toch heb ik ook een mailtje naar mijn pc gestuurd en die zei gewoon droog, dat is waarschijnlijk een seroom. Dit gaat volgens hem ook weer vanzelf verdwijnen. Pff

 

Mijn huisarts raadde ook aan om eens naar een andere pc te gaan. 

Wie is er volgens jullie een goede pc die verantwoordelijk is in het oplossen van complicaties?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jemig meis, die pc van jou heeft die je borsten uberhaupt nog eens gezien na de operatie of heeft ie dit allemaal telefonisch afgehandelt?

 

Ik zou je mijn pc kunnen aanraden maar denk dat je beter even op Best boobie kunt wachten want zij heeft er toch de meeste kijk op welke arts kundig is op jou gebied ..

Handig is om je woonplaats alvast te vermelden zodat ze je ook gericht kan adviseren ..

 

Je huisarts kan je in elk geval al een verwijsbrief maken voor een pc zodat je om te beginnen al eens in een ziekenhuis terecht kunt en misschien niet voor de kosten hoeft op te draaien .. 

 

Dit hele verhaal zou ik toch zeker nog bij je huidige pc neerleggen en hem in gebreke stellen desnoods via de juridische weg want dit kan dus niet, ik ben helemaal in shock dat er doktoren bestaan die dus niet adequaad reageren op zo’n situatie en zich vervolgens met een Jantje van Leiden daar vanaf proberen te maken .. Zo’n fout zou dus nooit gemaakt mogen worden ..

 

Ik wens je heel veel sterkte toe, hopelijk heeft je huisarts gauw een goede antibiotica voor je en lost het gauw op ..

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Me-time, pfffff, wat een verhaal weer. Zoals @Sjuul al zegt: "Dat er nog zulke artsen bestaan"...... Dat kan toch niet, dat ie alles maar afdoet met een woord dat op "oom" eindigt? Heel apart. Ik weet niet waar je woont, maar dokter Nio (Amsterdam/Rotterdam) is een heel kundige arts. Misschien eens naar hem met je verhaal voor een second opinion? Want hier moet zeker naar gekeken worden door een deskundige arts. Misschien ook je verhaal ff laten lezen door @best_boobie. Die weet ook vaak wel goede raad te geven. 

Heel veel sterkte, meis. Hou je ons op de hoogte?

 

Xx Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Me-time Ik zal je een pb hierover sturen, want ik voel mij niet geheel vrij hier in het openbaar op te reageren.
Iedereen kan natuurlijk meelezen en er zijn niet heel veel pc's die met Motiva werken op het moment, dus ik heb een vermoeden wie jouw pc is.. Vind ook dat er erg laconiek gereageerd is, dus ik zal in pb een en ander proberen uit te leggen. Als verpleegkundige heb ik qua wonden wel iets van kennis.

Tevens, als je van een anatomisch implantaat naar een rond implantaat gaat en het profile gelijk blijft, dan heb je aan 65 cc absoluut niet genoeg om een grotere borst te creëren... Beetje vreemd dat dit het voorstel was... 

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zal de maten van de Natrelle die je had, en de Motiva die je hebt eens onder elkaar zetten, lijkt me legitiem.. Beoordeel zelf:

De 295 MF Natrelle (medium height, full projection) die je waarschijnlijk had heeft een breedte van 12 cm, een hoogte van 11,1 cm en een projectie van 4,8 cm
De 360 demi Motiva is 12,25 cm breed met een projectie van 4,0 cm

Het is dus geen verbeelding dat je borsten niet groter geworden zijn. Je bent er in profile zelfs op achteruit gegaan en hebt een verlies van 0,8 cm aan volume naar voren. Dat kan haast uitkomen op een hele bh maat. (beetje afhankelijk van welke omtrekmaat je hebt.) Voor het zicht zal het zeker een halve, tot wel driekwart maat verschil uitmaken.. Hier kun je wel eens een woordje over spreken met je pc, aangezien dit toch niet zo als wens in jouw dossier vermeld kan staan, als jij aangegeven hebt dat je graag je borsten groter had gehad na de wissel. 

Zo, de rest ga ik echt in pb doen

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden, Sjuul zei:

Jemig meis, die pc van jou heeft die je borsten uberhaupt nog eens gezien na de operatie of heeft ie dit allemaal telefonisch afgehandelt?

 

Ik zou je mijn pc kunnen aanraden maar denk dat je beter even op Best boobie kunt wachten want zij heeft er toch de meeste kijk op welke arts kundig is op jou gebied ..

Handig is om je woonplaats alvast te vermelden zodat ze je ook gericht kan adviseren ..

 

Je huisarts kan je in elk geval al een verwijsbrief maken voor een pc zodat je om te beginnen al eens in een ziekenhuis terecht kunt en misschien niet voor de kosten hoeft op te draaien .. 

 

Dit hele verhaal zou ik toch zeker nog bij je huidige pc neerleggen en hem in gebreke stellen desnoods via de juridische weg want dit kan dus niet, ik ben helemaal in shock dat er doktoren bestaan die dus niet adequaad reageren op zo’n situatie en zich vervolgens met een Jantje van Leiden daar vanaf proberen te maken .. Zo’n fout zou dus nooit gemaakt mogen worden ..

 

Ik wens je heel veel sterkte toe, hopelijk heeft je huisarts gauw een goede antibiotica voor je en lost het gauw op ..

Hoi Sjuul,

 

Buiten het verwijderen van de hechtingen ben ik de voorbije 2 maanden nog één keer bij mijn pc geweest. Het communiceren gebeurt telkens via mail. Hij antwoord vrij snel, maar wel heel kort en onduidelijk. 

 

Ik woon in België, in het Antwerpse. De afstand maakt voor mij op zich niks uit, wel zou ik graag in een openbaar ziekenhuis behandeld worden. Hier voel ik mij toch geruster bij. Enkel nog de juiste pc vinden.

 

Nu heb ik gisterenavond nog een mailtje gestuurd naar mijn pc en vandaag een foto en hij zou mij dinsdag toch graag willen zien voor een controle. Ik ben eens benieuwd. Sowieso wil ik graag een second opinion. 

 

Bedankt voor jouw reactie Sjuul ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden, Jaydee zei:

@Me-time, pfffff, wat een verhaal weer. Zoals @Sjuul al zegt: "Dat er nog zulke artsen bestaan"...... Dat kan toch niet, dat ie alles maar afdoet met een woord dat op "oom" eindigt? Heel apart. Ik weet niet waar je woont, maar dokter Nio (Amsterdam/Rotterdam) is een heel kundige arts. Misschien eens naar hem met je verhaal voor een second opinion? Want hier moet zeker naar gekeken worden door een deskundige arts. Misschien ook je verhaal ff laten lezen door @best_boobie. Die weet ook vaak wel goede raad te geven. 

Heel veel sterkte, meis. Hou je ons op de hoogte?

 

Xx Jaydee 

Hoi Jaydee,

 

Ik had alle vertrouwen in deze arts, maar dit is helaas helemaal weg. Hij gaat er heel licht over en als ik hem zie trekt hij het in het belachelijke. En inderdaad met zijn oom-termen, wat heb ik daaraan ?

 

De kans dat ik nu met een infectie zit is heel groot en het ziet er niet naar uit dat het gat in mijn borstplooi snel zal dicht gaan. Mijn pc wil pas na 6 maanden een correctie uitvoeren, maar mijn gevoel zegt dat dit niet oké is. Daarom wil ik ook graag een second opinion.

 

Ik woon in België, in het Antwerpse. Ik heb eerlijk gezegd geen idee naar welke pc ik het beste kan gaan. Werkt Nio in een openbaar ziekenhuis?

 

Bedankt voor jouw reactie, Jaydee en ik hou jullie zeker op de hoogte ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, An1977 zei:

Pffff.. sterkte meis! Wordt altijd zo boos als je niet serieus nemen...

Dank u, An. Ik heb spijt van de wissel. Van mijn kapsel had ik minder last. Ik doe amper een oog dicht 's nachts door de pijn en het piekeren. Al probeer ik positief te denken, de tijd terugdraaien gaat helaas niet. Hopelijk vind ik de juiste pc die mij kan helpen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, best_boobie zei:

@Me-time Ik zal je een pb hierover sturen, want ik voel mij niet geheel vrij hier in het openbaar op te reageren.
Iedereen kan natuurlijk meelezen en er zijn niet heel veel pc's die met Motiva werken op het moment, dus ik heb een vermoeden wie jouw pc is.. Vind ook dat er erg laconiek gereageerd is, dus ik zal in pb een en ander proberen uit te leggen. Als verpleegkundige heb ik qua wonden wel iets van kennis.

Tevens, als je van een anatomisch implantaat naar een rond implantaat gaat en het profile gelijk blijft, dan heb je aan 65 cc absoluut niet genoeg om een grotere borst te creëren... Beetje vreemd dat dit het voorstel was... 

xxx BB

Hoi best_boobie,

 

Ik snap nu absoluut niet dat mijn pc deze grootte heeft voorgesteld. Hij zei dat 360 de max was voor mij, dus vertrouwde ik hem op zijn woord. Nochtans zie ik nu dat er zeker nog plaats is voor meer cc's. Bij mijn laatste controle had ik hem daarover aangesproken en hij zei, ja sorry dat kunnen wij op voorhand niet altijd weten hoe het resultaat uitkomt. Ondertussen heb ik hier verschillende verhalen gelezen op het forum. Om mijn gewenste resultaat te verkrijgen had ik zeker 500cc moeten krijgen. 

 

Bedankt voor jouw reactie ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden, Me-time zei:

Na de operatie op 14/11 voelde mijn rechterborst heel gespannen en pijnlijk aan en aan de rechterkant zag ze helemaal blauw, een hematoom. Volgens mijn pc zou dit 6 maanden nodig hebben om volledig weg te trekken. Een week later ontstond er een wondje aan het litteken en begon het oud bloed er langs daar uit te stromen. Volgens de pc was dit goed, zo was ik er sneller vanaf. Het bloedverlies heeft zeker een maand geduurd.

 

Helaas wou het wondje niet genezen en werd het groter, de huid er rond werd zwart en was dus aan het afsterven. Volgens de pc moest ik mij opnieuw geen zorgen maken, enkel preventief antibiotica nemen om een infectie te voorkomen.

 

Een week later kwam er felrood weefsel naar buiten. De pc zei dat dit een granuloom was, ook weer niks om mij zorgen om te maken. Dit zou vanzelf weggaan. 

 

Helaas gaat het wondje niet dicht en voel ik mij hier heel ongemakkelijk bij. Pc zei als het niet mooi geneest dat hij na 6 maanden een correctie gaat uitvoeren.

 

Sinds een paar dagen heb ik opnieuw een gezwollen borst en nu stroomt er vocht uit mijn rechterborst, soms in combinatie met slijm. Ik heb ook het gevoel dat er een infectie aanwezig is. Deze keer ben ik naar de huisarts geweest, omdat mijn pc er nogal lichtjes overgaat, terwijl ik mij zorgen maak. Ondertussen is het gat nog groter geworden. Volgens mijn huisarts ziet het er echt niet goed uit. Ze heeft een staaltje genomen en volgende week krijg ik de uitslag. Voor de zekerheid mocht ik al starten met antibiotica, omdat zij ook het vermoeden had in een infectie.

Toch heb ik ook een mailtje naar mijn pc gestuurd en die zei gewoon droog, dat is waarschijnlijk een seroom. Dit gaat volgens hem ook weer vanzelf verdwijnen. Pff

 

Mijn huisarts raadde ook aan om eens naar een andere pc te gaan. 

Wie is er volgens jullie een goede pc die verantwoordelijk is in het oplossen van complicaties?

Goh meid toch wat een ellende....

En dat zoeen artsen bestaan en gewoon kunnen doorgaan.

Mijn arts zeg dat ik niet bellen naar zijn privé secretaresse als ik meer pijn ga krijgen, dat is toch de normaalste zaak dat je arts dan zegt kom even op controle kan ik er heen kijken, via mail/telefoon ziet een arts niks.

 

Ik zou sowieso een klacht tegen de arts indienen.

 

Wens je heel veel succes ? en sterkte toe.

Maar laat het er niet bij zitten....dit verdien je niet ??

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, Engeltje73 zei:

Goh meid toch wat een ellende....

En dat zoeen artsen bestaan en gewoon kunnen doorgaan.

Mijn arts zeg dat ik niet bellen naar zijn privé secretaresse als ik meer pijn ga krijgen, dat is toch de normaalste zaak dat je arts dan zegt kom even op controle kan ik er heen kijken, via mail/telefoon ziet een arts niks.

 

Ik zou sowieso een klacht tegen de arts indienen.

 

Wens je heel veel succes ? en sterkte toe.

Maar laat het er niet bij zitten....dit verdien je niet ??

Ik voel mij ook ellendig... Ik hoop zo snel mogelijk in de buurt van Antwerpen een goede pc te vinden die mij kan verder helpen. Na een mailtje met foto heeft mijn pc toch gevraagd om nog eens op controle te komen aanstaande dinsdag. Doet hij er opnieuw lacherig over, dan stopt het voor mij bij deze pc.

 

Een klacht indienen vind ik een stap te ver ? maar ik begrijp jouw reactie wel hoor.

 

Bedankt voor jouw begrip ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden, Me-time zei:

Hoi allemaal,

Ik zal mij eerst even voorstellen. 

Ik ben 34jaar, mama van 2 kindjes.

14 november ben ik voor een prothese wissel gegaan. Van 295cc McGhan anatomisch, naar 360cc Motiva rond. Mijn rechterborst was gespannen en vervormd door kapselvorming, vandaar de wissel. Na 13 jaar weeg ik ondertussen 15kg meer en mijn borsten waren in verhouding niet meegegroeid, daarom wou ik ze ook graag groter. Deze keer wou ik ook graag een tepelhofverkleinig en vooral een gelijke  grootte van tepels. Ik had alle vertrouwen in mijn pc met 35 jaar ervaring. Helaas ben ik zeer teleurgesteld. Mijn borsten zijn niet groter, mijn tepels zijn nog meer ongelijk dan ervoor en ik heb allerlei complicaties aan mijn rechterborst.

Verslag van complicaties volgt hieronder.

Trouwens ik had ook McGhane 300 cc anatomisch voor de spier en nu Motiva ergonomix round 340cc ivm kapselvorming achter de spier

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Me-time zei:

Hoi Jaydee,

 

Ik woon in België, in het Antwerpse. Ik heb eerlijk gezegd geen idee naar welke pc ik het beste kan gaan. Werkt Nio in een openbaar ziekenhuis?

 

Bedankt voor jouw reactie, Jaydee en ik hou jullie zeker op de hoogte ?

Hoi @Me-time,

 

Nio werkt in Parkkliniek in Rotterdam. Dit is een privékliniek, dus daar wil je niet naartoe denk ik. Maar hij werkt ook in het OLVG (Onze Lieve Vrouwe Gasthuis) in Amsterdam. Dit is gewoon een ziekenhuis. Maar je hebt dan wel een verwijsbrief nodig van je huisarts. 

Ik heb zelf hier in de buurt van mijn woonplaats in het streekziekenhuis een wissel laten doen, maar door een te hoge plaatsing en door te kleine protheses een flinke double bubble opgelopen. Ik ben toen ook voor een second opinion naar dokter Nio geweest in Amsterdam. Ik heb toen weer een prothesewissel ondergaan, maar nu uitgevoerd door dokter Nio. Helaas heb ik wel weer gewoon het volle pond moeten betalen. Want hij kan natuurlijk niks doen aan de fouten gemaakt door een andere chirurg in een ander ziekenhuis. Maar ik was ook het vertrouwen in die pc volledig kwijt, dus ik had het er graag voor over. Nio heeft het prachtig hersteld. Als je wil, zal ik je aan mijn album toevoegen, dan kun je zien wat ik bedoel. 

Heel veel sterkte verder, meis. Ik hoop dat het voor jou ook allemaal goed uitpakt. 

 

Veel liefs, Jaydee

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Jaydee 

Ik heb over Nio al heel veel goeds gelezen. Alleen vrees ik dat ik niet snel genoeg bij hem op consultatie zal kunnen gaan. Als ik via de website van de Parkkliniek een afspraak bij hem wil maken, kan het te vroegste eind mei. Ik wil zo snel mogelijk een tweede opinie.  Het lijkt er steeds meer op dat ik een ontsteking heb en de zwelling blijft toenemen in mijn rechterborst. 

 

Ik vind het ook zonde van het geld, maar als ik zeker weet dat ik in goede handen ben dan heb ik het er absoluut voor over.

 

Je mag mij toevoegen aan jou album :)

 

Bedankt voor de steun xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Me-time, ja, ik snap dat hier snel gehandeld moet worden en dat je niet tot eind mei kunt wachten hiermee. En in het OLVG west kun je ook niet op korte termijn terecht? 

Anders kan @best_boobie je misschien beter helpen aan een goede pc voor een second opinion. Zij weet wel welke chirurgen goed kwaliteiten hebben en wat hun specialiteiten zijn.

 

Ik heb je aan mijn album toegevoegd. 

 

Good luck, meis. Ik hoop dat er snel een oplossing komt voor je. :71:

 

Xx Jaydee

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat erg dat dit je overkomt @Me-time:147:

Ik kan je niet echt advies geven maar ik kan wel mijn medeleven betuigen.

Ik steek een kaarsje voor je aan.

Zo ergerlijk dat sommige PC's je niet serieus nemen en vakjargon gebruiken en zeggen dat alles wel goed komt. Alsof je niet zelf aanvoelt dat er iets niet klopt. :81:

Ik hoop dat je snel bij iemand terecht kan voor een second opinion.

Veel sterkte en succes met je verdere traject. :71: En hopelijk op naar de boobies van je dromen.

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Me-time

Het is alweer even geleden dat je op controle moest bij je pc, hoe is het gegaan?

Is er iets gedaan en ben je geopereerd of hebben ze het laten zitten? Heeft de antibiotica aangeslagen? Hoe is het met je nu? 

 

Liefs Sjuul ..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...
Op 12-1-2019 om 19:24, Jaydee zei:

Hoi @Me-time,

 

Nio werkt in Parkkliniek in Rotterdam. Dit is een privékliniek, dus daar wil je niet naartoe denk ik. Maar hij werkt ook in het OLVG (Onze Lieve Vrouwe Gasthuis) in Amsterdam. Dit is gewoon een ziekenhuis. Maar je hebt dan wel een verwijsbrief nodig van je huisarts. 

Ik heb zelf hier in de buurt van mijn woonplaats in het streekziekenhuis een wissel laten doen, maar door een te hoge plaatsing en door te kleine protheses een flinke double bubble opgelopen. Ik ben toen ook voor een second opinion naar dokter Nio geweest in Amsterdam. Ik heb toen weer een prothesewissel ondergaan, maar nu uitgevoerd door dokter Nio. Helaas heb ik wel weer gewoon het volle pond moeten betalen. Want hij kan natuurlijk niks doen aan de fouten gemaakt door een andere chirurg in een ander ziekenhuis. Maar ik was ook het vertrouwen in die pc volledig kwijt, dus ik had het er graag voor over. Nio heeft het prachtig hersteld. Als je wil, zal ik je aan mijn album toevoegen, dan kun je zien wat ik bedoel. 

Heel veel sterkte verder, meis. Ik hoop dat het voor jou ook allemaal goed uitpakt. 

 

Veel liefs, Jaydee

Hoi @Jaydee zou ik mogen meekijken in jou album? Ik heb zelf al een bvg gehad, en een herstel. Helaas zonder goed eind resultaat.. ik denk aan een wissel, en wil echt goed geholpen worden deze x. Volgens vele heeft Nio gouden handen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.