Ga naar inhoud

los litteken


Aanbevolen berichten

Hoi dames,

 

In juli 2017 ben ik geopereerd aan mijn borsten. Ik heb toen een vergroting gekregen met 425 CC van Mentor. Deze zijn dual plane geplaatst.

 

Nu sinds een tijdje twijfel ik of ik met mijn ''klacht'' iets moet doen, maar nu het zelfs mijn vriend op viel ga ik toch eerst hier maar eens informeren. In de tijd van mijn operatie heb ik veel aan dit forum gehad!

 

Mijn littekens heb ik sowieso nooit echt mooi gevonden en ik vond ook dat ze vrij laag zitten.

Soms als ik er overheen wreef voelde het als een soort van randje, kon het niet echt plaatsen. Nou stond ik van de week voor mijn vriend en viel hem op dat bij mijn linker borst het litteken wat slap is of los hangt zeg maar.. weet niet zo goed hoe ik het moet verwoorden.

Je kan het bij wijze van spreken tussen 2 vingers een beetje vasthouden.

 

@best_boobie heb jij dit misschien eerder voorbij zien komen op het forum?

 

Ik hoor graag ervaringen als die er zijn!

 

xXx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Welkom terug!!
Alleen vervelend dat je om een reden terug bent die je liefst niet voorbij ziet komen natuurlijk. Liefst komt iemand terug omdat ie toe is aan een wissel of gewoon gezellig wil komen bijkletsen :)

Ik heb net even in je album gekeken en de linkerborst is ook de borst die al wat voller was van zichzelf he? 
Mag ik vragen of je consequent een bh gedragen hebt overdag? Of dat je veel zonder bh gelopen hebt.. Ik snap het wel als je dat gedaan zou hebben hoor, maar ik vraag dit omdat het evt bij zou kunnen dragen aan het ontstaan van een double bubble.. Ik denk namelijk dat dit het begin daarvan kan zijn.. 
Uiteraard is het niet heel goed te zien op de foto, je zou daarvoor eens nieuwe foto's van de zijkanten moeten maken (evt mag je me die in pb doorsturen) Liefst foto's recht opzij, dus niet een beetje schuin van onderen, maar van recht opzij :) 

Ik zag ook dat je nog graag kindjes wilde? Ben je ondertussen zwanger geweest? Of misschien iets bijgekomen of afgevallen (niet dat ik dat zie, begrijp me niet verkeerd) Dit zou evt ook kunnen zorgen voor wat huidoverschot op die plek. Vandaar dus de vraag :)

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.