Ga naar inhoud

Tovin : 14 januari 2019 : Dr. Franken : ATS Kliniek


Aanbevolen berichten

Ik ben al 45 jaar 2 kinderen en een man. Eindelijk besloten en 14 januari ga ik onder het mes.  Ik ben benieuwd naar ervaringen van andere. Wat je aantrekt bijvoorbeeld ook de ochtend dat je naar het ziekenhuis gaat, wat is handig? Je kan je armen volgens niet bewegen dus ik heb geen idee. Nog eventuele tips?

ik vind leuk dat ik hier alles kwijt kan de komende periode.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo @Tovin,

 

Spannend, iets meer dan een weekje en dan is het al zover ..

Wat ik aanhad naar het ziekenhuis was een topje waar je zo in kunt stappen, een vest met een rits of knopen, comfortabele broek (joggers), lekkere dikke sokken en gympen maar die kreeg ik dus niet zelf aan, slippers is een handigere optie .. De po bh met voorsluiting had ik meegenomen en pantoffels en een ochtendjas .. Het is maar een dag of 3 dat het lastig is met je armen maar je leert heel gauw en voordat je het weet trek je een lekker warme trui over je hoofd door er eerst met je armen in te gaan ..

Wat ik absoluut onmisbaar vond de eerste dagen was een stapel kussens en mijn electrische tandenborstel ..

 

Geniet van de voorpret, Sjuul

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Sjuul

Oh wat snel jouw reactie. 

 

Bedankt voor de tips. Hier kan zeker wat mee. We hebben 2 jaar nieuw bed gekocht helemaal electrisch en nooit gebruikt, maar zal ik nu wel goed gebruik van gaan maken...

vind het wel super spannend nu het zo dichtbij komt.. 

Elektrische tandenborstel lijkt me goed idee. Ik ga nu naar de stad om deze te kopen. Thanks

 

 
Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden, Tovin zei:

Ik ben al 45 jaar 2 kinderen en een man. Eindelijk besloten en 14 januari ga ik onder het mes.  Ik ben benieuwd naar ervaringen van andere. Wat je aantrekt bijvoorbeeld ook de ochtend dat je naar het ziekenhuis gaat, wat is handig? Je kan je armen volgens niet bewegen dus ik heb geen idee. Nog eventuele tips?

ik vind leuk dat ik hier alles kwijt kan de komende periode.

Wat spannend! Waar ga je het laten doen? En hoeveel cc krijg je? Ik heb 2,5 week terug ook een lift + protheses gehad. De eerste paar dagen heb ik veel gebruik gemaakt van een coolpack tegen de zwelling en wat ik ook heel fijn vond was zo'n nekkussentje. Ondanks een elektrisch bed met een stapel kussens vond ik dat nekkussentje echt nog wel extra lekker liggen.

Veel plezier met het voorbereiden en voor je het weet is het zo ver!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh dat zijn ook goeie tips.. Dank je. 

Waarschijnlijk 280cc. Max mag 300cc bij een borstlift zei dokter Franken van ATS kliniek.

Ze worden natuurlijk ook wat kleiner door het liften dus bekijkt hij tijdens de operatie. 

Ik vind wel heel spannend. Er is niet echt een voorbeeld hoe groot het precies wordt. Een borstvergroting kun je precies aanmeten. 

Het beste was om eerst te liften en 2 jaar later prothese erin te doen, maar dat duurt mij allemaal te lang?

 

Hoe gaat het nu met je na 2,5 week en waar heb je het laten doen? En hoeveel cc? 

 

Ben benieuwd

liefs van mij

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, Tovin zei:

Oh dat zijn ook goeie tips.. Dank je. 

Waarschijnlijk 280cc. Max mag 300cc bij een borstlift zei dokter Franken van ATS kliniek.

Ze worden natuurlijk ook wat kleiner door het liften dus bekijkt hij tijdens de operatie. 

Ik vind wel heel spannend. Er is niet echt een voorbeeld hoe groot het precies wordt. Een borstvergroting kun je precies aanmeten. 

Het beste was om eerst te liften en 2 jaar later prothese erin te doen, maar dat duurt mij allemaal te lang?

 

Hoe gaat het nu met je na 2,5 week en waar heb je het laten doen? En hoeveel cc? 

 

Ben benieuwd

liefs van mij

Welke cupmaat heb je nu? En krijg je de protheses voor de spier of dual plane?

Kan me voorstellen dat je het te lang vind duren om na 2 jaar pas de protheses erin te laten plaatsen.

Ik had een lege D/E cup en heb 225 cc gekregen. Ze zijn voor de spier geplaatst. En ik heb het laten doen bij dr. Straten in kliniek Heyendael. De operatie is me echt 100% meegevallen en de pijn misschien wel 200%! Ik heb weinig pijn gehad was alleen snel moe maar dat komt denk meer door de narcose.

Ja ik vond het inderdaad ook lastig voor te stellen doordat het met de pasprothese idd niet hetzelfde wordt door de lift. Als je wilt kan ik je toevoegen aan mn album, dan kun je daar even kijken?

 

Liefs! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier Lege E. Voor de spier ook.

oh wat fijn dat alles is meegevallen.. Hopelijk bij mij ook. Ik zie er zwaar tegenop en natuurlijk is elk persoon anders. We gaan het zien.

 

ik zou wel graag willen zien want ik ben vergelijkbaar met jou en is 280cc misschien wel te veel. Hij heeft 230cc of 280cc bij de operatie klaarliggen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

39 minuten geleden, Tovin zei:

Hier Lege E. Voor de spier ook.

oh wat fijn dat alles is meegevallen.. Hopelijk bij mij ook. Ik zie er zwaar tegenop en natuurlijk is elk persoon anders. We gaan het zien.

 

ik zou wel graag willen zien want ik ben vergelijkbaar met jou en is 280cc misschien wel te veel. Hij heeft 230cc of 280cc bij de operatie klaarliggen. 

Ik heb je toegevoegd! Het zal nooit helemaal vergelijkbaar zijn want jij hebt sowieso een ander merk protheses dus de breedte en projectie is waarschijnlijk anders en het hangt ook van je bouw af hoe het eruit zal komen te zien. Ik ben 1.72 m en weeg 67 kg. Maar dan heb je in ieder geval een idee ? en ik denk dat plaatsing voor de spier ook veel pijn scheelt dus fijn dat jij dat ook krijgt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Summer,

bedankt voor het toevoegen. Ik zal eens kijken. Ik heb nog geen idee hoe het hier werkt, dus ik ga ff op onderzoek uit hoe ik het kan vinden?

Hoelang duurde jou operatie? Heb je een nachtje moeten blijven of dezelfde dag naar huis? Ik vind het met de dag toch wel spannender worden..

?

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, Tovin zei:

Dag Summer,

bedankt voor het toevoegen. Ik zal eens kijken. Ik heb nog geen idee hoe het hier werkt, dus ik ga ff op onderzoek uit hoe ik het kan vinden?

Hoelang duurde jou operatie? Heb je een nachtje moeten blijven of dezelfde dag naar huis? Ik vind het met de dag toch wel spannender worden..

?

Via mijn profiel kom je ze vast tegen! 

Ik moest er om 7.45 uur zijn en ging om 13.20 uur weer naar huis maar de operatie zelf heeft ongeveer van 9 tot 11 uur geduurd. Jaa het is ook super spannend maar het is het allemaal waard! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Tovin,

Ah idd een beetje balen van de tijd, maar proberen om eem beetje uit te slapen ? Ja savonds lekker in je eigen bedje is wel het fijnst! 

Dankjewel! Ik ben tot nu toe ook blij met het resultaat. Al kan ik niet wachten tot alles genezen is en de protheses zijn ingekapseld enzo.. die onzekerheid of alles wel goed gaat vind ik wel lastig 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.