Ga naar inhoud

Pixie1 : 21 januari 2019 : Dr. Colpaert : AZ Monica


Aanbevolen berichten

Hey @Pixie1

Wat een goed nieuws en wat gaat de tijd snel.

Fijn te horen dat zowel jij als Dr. C. tevreden waren. :43:En dat alles zo goed geneest.

Bij jou geen problemen met de littekens? 3-landenpunt?

 

Ik had na de BVK eerst een C (leek mij) en ben uiteindelijk bij een B geëindigd.

Ik kwam van een F.

Maar zoals je weet had ik mijn C-tje liever gehouden. Maar het is wat het is of nee het is niet meer wat het was. :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Pixie en DIHON, 

 

Deze topic met aandacht gelezen, komende woensdag is het mijn beurt! 

 

Ik heb ondertussen wel een aantal (gezonde) zenuwen en hier en daar een klein stressmomentje ?

 

Hoeveel heb je moeten betalen voor de liposuctie? Dokter Colpaert sprak er bij mij ook over en ben nu toch benieuwd... 

 

Groetjes en alvast bedankt! 

M'lyn

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 6 months later...

Hallo meiden 

 

Hier terug met een kleine update.  

Nu bijna 1 jaar post op.  

Ik ben op controle geweest.:80:  Een mammografie laten doen. Eerlijk ik was er enorm bang voor dat het teveel pijn ging doen.  Maar het viel echt goed mee. 

En THE boobies zijn goed gekeurd.  

Dus we zijn blij. :33:

Voor al de dames die twijfelen.  Het is echt de moeite waard.  Ik had het zeker veel eerder moeten doen 

Ik moet ook wel toegeven dat ik een fijne PC had.  Want anders was het resultaat ook niet mooi geweest.  :35:

Voor iedereen die hier mijn topic leest.  De beste wensen voor het jaar 2020. 

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden, Pixie1 zei:

Hallo meiden 

 

Hier terug met een kleine update.  

Nu bijna 1 jaar post op.  

Ik ben op controle geweest.:80:  Een mammografie laten doen. Eerlijk ik was er enorm bang voor dat het teveel pijn ging doen.  Maar het viel echt goed mee. 

En THE boobies zijn goed gekeurd.  

Dus we zijn blij. 

Voor al de dames die twijfelen.  Het is echt de moeite waard.  Ik had het zeker veel eerder moeten doen 

Ik moet ook wel toegeven dat ik een fijne PC had.  Want anders was het resultaat ook niet mooi geweest.  

Voor iedereen die hier mijn topic leest.  De beste wensen voor het jaar 2020. 

 

Beste wensen ook voor jou en je boobies, @Pixie1 ??En gefeliciteerd met je bijna 1 jaar. ? Geniet er nog van.

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.