Ga naar inhoud

nicole1990 : 4 februari 2019 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

Hallo, Ik twijfel al een tijd om mijn borsten te laten vergroten. Ik heb nu een A cup en zou graag richting een kleine c willen. 3 jan heb ik een intake bij Dr. Verdonck Belgian Clinics. De twijfel ligt bij mij vooral bij eventuele complicaties en stel dat je ze ooit moet vervangen.. je weet nu niet hoe je situatie dan is qua werk/gezin etc.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Nicole.

allereerst welkom op het forum. Hier kun je vast veel info vinden en meelezen met de verhalen van anderen :) als je twijfelt is het denk ik sowieso goed om gewoon eens oo een consult te gaan en te ervaren hoe je je daarbij voelt. 

Men over je angsten, tja, dat is heel begrijpelijk en ik denk dat (bijna) iedereen op dit forum wel dezelfde gedachtes heeft gehad ergens in het hele proces naar de operatie toe. Spreek dat ook vooral uit tegen de arts en/of consulente. Zij kunnen vaak al een hoop ongerustheid wegnemen of de boel relativeren. 

 

En verder dus hier goed rondsnuffelen haha! :) 

 

groetjes 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Nicole, spannend allemaal en uiteraard herken ook ik je onzekerheden en angsten .. De kans is zeker aanwezig dat je ooit nog een operatie zult moeten ondergaan omdat ze niet een heel leven meegaan maar ook slijtage gaan vertonen in de loop van de tijd .. Complicaties kunnen uiteraard ook voorkomen maar statistisch gezien is die kans vrij klein en als je bij een goed chirurg gaat is de kans nog kleiner .. Het is wel zo dat je jaren plezier hebt van een setje prachtig mooie vrouwelijke borsten wat ik persoonlijk echt wel de moeite waard vind ook nadat ik na 16 jaar een wissel heb gehad .. Lees je goed in, weet wat je wensen zijn dan kun je ook goed voorbereid het gesprek met je pc in gaan .. Schrijf je vragen en onzekerheden op en neem ze mee in het gesprek, weet vooral dat een arts alleen maar aan jou wensen kan voldoen als hij goed op de hoogte is van jou wensen ..

 

Succes en geniet van de voorpret,

Liefs Sjuul

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben afgelopen week op consult geweest bij Dr. verdonck. Hij heeft me gerustgesteld over de risico's en heb besloten het te gaan doen. Waarschijnlijk zal dit begin Feb gaan worden.

 

Maar nu het lastige.. Vonden jullie het ook zo moeilijk een maat te kiezen? Het overrompelde me allemaal een beetje. Omdat ik van bijna niets (a cup) naar opeens borsten ga lijkt het allemaal best groot. Hij begon met 255CC dit vond ik op zich wel mooi (dan zou ik uitkomen op -c). 295cc vond ik te groot (c+). helaas had hij 275cc niet om te passen maar hij dacht dat het de beste optie voor mij zou zijn. Ik zou dan uitkomen op een goede C. 

 

Helaas mocht ik geen foto maken ivm de privacy wet. Heel erg jammer want het is voor mijn gevoel allemaal een beetje als een waas aan mij voorbij gegaan. Dan had ik thuis nog even rustig kunnen kijken.

 

Ik ben bang dat ik het achteraf te groot ga vinden.. Al lees ik hier vaak dat mensen achteraf denken het had wel groter gemogen. Later heb ik de kliniek nog gemaild of ik voor de operatie nog 1x mag passen dit mocht helaas niet. Het is voor mij meer dan 2 uur rijden dus even snel overnieuw passen is ook lastig.

 

Mijn zus is een jaar geleden geopereerd dus ik ga van de week even haar bh's passen en opvullen om te kijken hoe ik me daarbij voel. ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi! Ik heb ook een a en heb ee 3d beeld gehad, 310 en 330 gekozen. Hij dacht zelf aan nog heel klein beeje meer maar begreep mijn keuze wel (was met de bh met 240 vulling al blij). Ik wil het niet groot. Maar hij zei ga dan in elk geval voor 310/330. Dus denk bij jou ook prima keuze van de maat die hij aangaf. Spannend he?!

Link naar reactie
Delen op andere sites

#best_boobie #kimmi

 

Ja super spannend... Mijn operatie is gepland op 4 februari!

 

Over de maat en het model ben ik nog steeds niet uit ik denk dat ik 255 en 275 klaar laat leggen en dan nog even voor de operatie overleg. Morgen ga ik even bij mijn zus kijken om een keuze te maken over het model. In eerste instantie ging mijn voorkeur naar de progressive plus omdat ik dacht dat de ergonomix echt een druppel vorm was. Maar bij mijn zus vind ik de ergonomix helemaal niet als een druppel eruitzien dus ik ga nog even een keer kijken ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, nicole1990 zei:

@best_boobie Sorry het taggen ging niet helemaal goed bij mijn vorige bericht ;)

 

@Kimmi Wanneer wordt jij geopereerd?

je had me 'gehashtagt' :P 
Je hebt een operatiedatum, en lekker snel al zeg :35: 

Ik denk dat het goed is om even bij je zus te gaan 'kijken' hihi. Ergonomix valt ook heel mooi, dus een keuze op basis van het 'oog' maken, is natuurlijk heel handig. 

Je topictitel zal ik even aanpassen en je ook verhuizen naar de operatieverslagen. Zo kun je hier verder al je updates plaatsen en houd je het overzichtelijk voor jezelf en voor ons :)

Succes met aftellen!

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey @nicole1990 

 

Deze week ook mijn eerste consult gehad bij dr. Verdonck en ik herken volledig wat je zegt ivm het consult! 

Het is zoveel informatie die je ontvangt op korte tijd dat het je inderdaad overrompelt. 

Ik had dan nog eens pech en kreeg steeds bij het passen en lang rechtstaan flauwtes waardoor ik me steeds heb moeten neerleggen en dus precies heel weinig herinner van het passen. 

 

Gelukkig voor mij is het maar een halfuurtje rijden en heb ik nog een tweede consult kunnen inplannen. 
Ik denk dat je het aantal cc's een beetje moet loslaten en echt afgaan op wat je zag en mooi vond. 
Het zijn maar getallen, net zoals bh maten. Kijk naar wat jij mooi vindt op jouw lichaam, en realistisch! 

 

Je kunt echt al gaan beginnen aftellen, 4 februari zal sneller daar zijn dan je denkt! 

 

Groetjes Ann

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

links foto in sport bh 18 dagen po 255 cc motiva progressive plus. rechts voor situatie met bh aan.

 

Soms heb ik zo een spijt dat ik niet groter ben gegaan en kan ik er niet echt blij mee zijn. Het went ook gewoon super snel. Op het laatste moment heb ik voor 255 cc gekozen ipv 275 cc. Vooral omdat ik op het laatste moment zo erg begon te twijfelen of het niet te groot zou worden. Als ik deze foto's zo naast elkaar zie ben ik al een stuk meer gerustgesteld dat het een mooi resultaat gaat worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het erg mooi! Ik lees echt van iedereen dat ze achteraf twijfelt of ze wel groot genoeg zijn. Foto's naast elkaar houden is denk ik heel verstandig, en te groot is ook niet mooi, vind ik. Als het helemaal uit verhouding is. En als ik jou zo lees wilde je dat ook echt niet! Ik vind het erg mooi en overal lees en zie ik dat ze ook nog erg veranderen :) ik kan nog niet meepraten, ik zit nog in de eeuwige twijfelstatus haha. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

30 minuten geleden, nicole1990 zei:

@Flor spannend! Bij mij is het 100% meegevallen kon na 1 week eigenlijk alles weer. 

 

@Ris92 dank je! Ik heb heel lang getwijfeld. Waar twijfel je aan? Ik heb echt een super herstel gehad tot nu toe dus bij mij is het 200% meegevallen. Als ik dit wist had ik het veel eerder gedaan.

 

Ik twijfel niet om het te laten doen, maar vooral of ik voor een mommy make over ga over een poos, ik moet eerst nog wat afvallen en sparen daarvoor, of dat ik m'n borsten al laat doen op relatief korte termijn en dan kijk of m'n buik mij na afvallen en met nieuwe boobs nog zo stoort en dat tzt laat doen.. Ik heb 't in m'n eigen topic ook geschreven, ik word gek van de twijfel haha. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uur geleden, nicole1990 zei:

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

links foto in sport bh 18 dagen po 255 cc motiva progressive plus. rechts voor situatie met bh aan.

 

Soms heb ik zo een spijt dat ik niet groter ben gegaan en kan ik er niet echt blij mee zijn. Het went ook gewoon super snel. Op het laatste moment heb ik voor 255 cc gekozen ipv 275 cc. Vooral omdat ik op het laatste moment zo erg begon te twijfelen of het niet te groot zou worden. Als ik deze foto's zo naast elkaar zie ben ik al een stuk meer gerustgesteld dat het een mooi resultaat gaat worden.

 

Ik vind het er erg mooi en natuurlijk uitzien! :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.