Ga naar inhoud

Borsten verminkt na goedkope operatie.


Vlinder

Aanbevolen berichten

Hm,da zou nog es een lucratieve bijverdienste zijn,kdenk dak ook een prive-kliniekske ga starten.Ergens in het oostblok artsen ronselen of hier in Belgie artsen die niet meer mogen opereren,en hupla,pak de poen :ph34r: En na een paar jaar poen scheppen sluit ik de boel weer.... :153:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Kan het zijn dat die Dr vercoutere nu werkt in de Quan clinic in Roeselare?

ik ga ook naar de Quanclinic in Roeselare en betaal 3250eu maar de arts is een vrouw die het gaat doen by mij hoor

Link naar reactie
Delen op andere sites

A77,

mss een goeie raad, ga ook es elders op consultatie!!Je weet daar nooit wie de operatie uitvoert en als ze al durven namen gebruiken van PC's die daar helemaal niet werken zou ik mij toch SERIEUS vragen stellen hoor.....!! :angry:

Link naar reactie
Delen op andere sites

A77,

mss een goeie raad, ga ook es elders op consultatie!!Je weet daar nooit wie de operatie uitvoert en als ze al durven namen gebruiken van PC's die daar helemaal niet werken zou ik mij toch SERIEUS vragen stellen hoor.....!! :angry:

welke dokters namen zyn het dan dat ze gebruiken weet er iemand dit ?

waarom heb ik daar dan nog geen verhalen over gehoord en wat is er waar van zyn er getuigenissen ofzo ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze hebn ons oa verteld dat Dr casaer en Dr defrene daar werken en praktisch alle BVG doen,terwijl er ECHT HELEMAAL NIKS VAN WAAR IS!!Mijn vrouw is geopereerd door Dr defrene maar dan wel in het Jan Ypermanziekenhuis te Ieper!

Ze kunnen het wel allemaal goed uitleggen daar in de Quan,maar de mensen zo een dingen wijsmaken..... :angry:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Dag iedereen!

Ik zie dat jullie hier druk aan het discussiëren zijn over wat wel en wat niet.

Ik ken Quan Clinic zeer goed en ik kan jullie alleen maar zeggen dat ALLE artsen, anesthesisten en andere medewerkers echt wel gediplomeerd zijn hoor!

Er werkt daar niemand, die daar niet zou mogen werken! De roddels van Dr. Vercoutere gaan natuurlijk heel snel de ronde. Ik kan jullie met zekerheid zeggen dat dit NIET zo is.

Dr. Vercoutere heeft al honderden, duizenden operaties gedaan en daar zijn er inderdaad misschien een paar niet tevreden van. Wat dan nog niet altijd aan de chirurg te wijten is!

En dan beginnen ze natuurlijk rond te strooien. Maar 95% is dus wel tevreden.

Ik denk niet dat je als chirurg je carrière waar je zolang voor gewerkt hebt, even zomaar wegsmijt door zogezegd 'geen verdoving' en allerlei andere zaken te gebruiken!

Moest dit echt zo zijn, ging er al lang controle geweest zijn van de Orde van Geneesheren en ging Dr. Vercoutere al lang een sanctie gekregen hebben. Wat dus niet zo is.

In Quan Clinic wordt ook meerdere malen per week grondig gepoetst en alles ontsmet. Anders ging Quan Clinic ook al lang gesloten zijn, moest alles echt zo vuil en onhygiënisch zijn.

Mensen stop met alles te geloven wat de mensen rondbazuinen. Oordeel pas zelf wanneer je iets met je eigen ogen gezien hebt of meegemaakt hebt!

Dankuwel !

Link naar reactie
Delen op andere sites

welke dokters namen zyn het dan dat ze gebruiken weet er iemand dit ?

waarom heb ik daar dan nog geen verhalen over gehoord en wat is er waar van zyn er getuigenissen ofzo ?

a77

Van jou zal het waarschijnlijk Dr. Neuprez zijn die jou zal opereren. Aangezien je zegt dat het een vrouw is.

Die dokter heeft zeker een goede reputatie. Het is een goeie chirurge die haar vak kent. Geen zorgen.

Veel succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben het wel een beetje met je eens lipton!!

Welness stond ook een tijd slecht in het nieuws maar er zijn heel veel meiden tevreden!!

Dus het blijft tenslotte je eigen keuze :blush:

Meiden probeer inderdaad die arts niet gelijk naar beneden te halen en andere meiden af te schrikken wie weet is het niet zo gelopen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat ben ik ook wel met jullie eens!

Ik ben door van Onselen geopereerd en daar is ook wel wat negatieviteit over te vinden maar hij heeft ook heel goed werk verricht.

Ik vind wel dat Lipton er erg veel vanaf weet, kent de artsen, diploma's, werkwijze en hoe vaak er schoon wordt gemaakt!! (toevallig werkzaam in deze kliniek?)

Ik vind dat er in een kliniek niet een paar keer per week goed schoon gemaakt moet worden, maar iedere dag!!!!

Dames, als je het niet vertrouwd, ga dan aub naar een andere kliniek want je hebt er niets aan als je achteraf niet tevreden bent!! Je moet een goed gevoel hebben bij de arts die je opereerd, bij twijfel NIET DOEN!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als er één ding is waar ik nooit over getwijfeld heb voor mijn BV is het wel dat de prijs absoluut niet doorslaggevend mocht zijn bij de keuze van PC. Ik had drie namen waar ik voor wilde gaan en heb heel het internet afgeschuimd op zoek naar negatieve verhalen over die PC's. De enige waar ik absoluut niks negatiefs over kon vinden is het geworden en ik heb nog geen moment spijt gehad.

Misschien is dat iets wat gedupeerde dames bij het begin van hun avontuur vaak ook beter hadden gedaan ipv zich te laten leiden door de prijs, een bekende kop of korte wachttijden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat ben ik ook wel met jullie eens!

Ik ben door van Onselen geopereerd en daar is ook wel wat negatieviteit over te vinden maar hij heeft ook heel goed werk verricht.

Ik vind wel dat Lipton er erg veel vanaf weet, kent de artsen, diploma's, werkwijze en hoe vaak er schoon wordt gemaakt!! (toevallig werkzaam in deze kliniek?)

Ik vind dat er in een kliniek niet een paar keer per week goed schoon gemaakt moet worden, maar iedere dag!!!!

Dames, als je het niet vertrouwd, ga dan aub naar een andere kliniek want je hebt er niets aan als je achteraf niet tevreden bent!! Je moet een goed gevoel hebben bij de arts die je opereerd, bij twijfel NIET DOEN!!!!!

Renate,

ter verduidelijking, ik ben niet werkzaam in Quan Clinic. Ik spreek gewoon uit ervaring. Ik ga veel naar Quan Clinic voor laserbehandelingen en dergelijke.

Ik zeg dat er een paar keer per week gepoetst word, mocht dit misschien niet zo vermeld hebben, maar telkens als ik er kom ruikt het er fris, en ziet alles er zeer proper uit.

Kan dus gerust zijn dat ze elke dag poetsen.

Ik vind het ook een beetje jammer dat je zo fel reageert. Het gaat hier toch niet om een strijd ofzo?

Ik wil gewoon de mensen duidelijk maken dat ze niet alles mogen geloven wat er wordt rondverteld. Da's dus weliswaar een clichézin, maar die klopt wel.

Ik heb al veel mensen gehoort die zeer tevreden zijn over Quan Clinic.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je dan toch appelen met peren wil vergelijken Lipton...

Stel dat je van een bepaalde vliegtuigmaatschappij zou weten dat, op 10 vliegtuigcrashes wereldwijd er 7 met een vliegtuig van hen gebeurde, zou jij dan je ticket bij hen boeken???

Niemand is onfeilbaar, maar wanneer je van een bepaalde PC amper positieve verhalen vind, is het niet bijster verstandig te noemen om je toch door die persoon te laten behandelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag iedereen!

Ik zie dat jullie hier druk aan het discussiëren zijn over wat wel en wat niet.

Ik ken Quan Clinic zeer goed en ik kan jullie alleen maar zeggen dat ALLE artsen, anesthesisten en andere medewerkers echt wel gediplomeerd zijn hoor!

Er werkt daar niemand, die daar niet zou mogen werken! De roddels van Dr. Vercoutere gaan natuurlijk heel snel de ronde. Ik kan jullie met zekerheid zeggen dat dit NIET zo is.

Dr. Vercoutere heeft al honderden, duizenden operaties gedaan en daar zijn er inderdaad misschien een paar niet tevreden van. Wat dan nog niet altijd aan de chirurg te wijten is!

En dan beginnen ze natuurlijk rond te strooien. Maar 95% is dus wel tevreden.

Ik denk niet dat je als chirurg je carrière waar je zolang voor gewerkt hebt, even zomaar wegsmijt door zogezegd 'geen verdoving' en allerlei andere zaken te gebruiken!

Moest dit echt zo zijn, ging er al lang controle geweest zijn van de Orde van Geneesheren en ging Dr. Vercoutere al lang een sanctie gekregen hebben. Wat dus niet zo is.

In Quan Clinic wordt ook meerdere malen per week grondig gepoetst en alles ontsmet. Anders ging Quan Clinic ook al lang gesloten zijn, moest alles echt zo vuil en onhygiënisch zijn.

Mensen stop met alles te geloven wat de mensen rondbazuinen. Oordeel pas zelf wanneer je iets met je eigen ogen gezien hebt of meegemaakt hebt!

Dankuwel !

oordeel pas als je het met je eigen ogen hebt gezien zegt u?Geld dit ook om te oordelen als je het met je eigen oren hebt gehoord!??Als men zegt dat mijn vrouw geopereerd zal worden door een PC die daar jaarlijks honderden BVG doet ,maar in principe werkt die daar helemaal niet.... :18: Wat moet je daar dan van denken????

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 9 months later...

Mijn vriendin heeft haar 1ste bv laten doen in B&F en haar 2de in Quan Clinic, allebei door dezelfde arts Dr. Vercoutere.

Ze is 2x heel blij geweest van de bv en ik moet zeggen ze heeft hele mooie borsten gekregen.

Een heel mooi litteken ook!

Ik denk dat er veel negatieve dingen op het net worden verspreid maar dat er ook enorm veel mensen zijn die eigenlijk een positieve bv hebben gekregen.

Negatieve reacties wegen gewoon zwaarder.

Ik heb een groot aantal reacties gelezen van vrouwen die heel blij zijn met hun bv, gedaan in Quan en door dr Vercoutere.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.