Ga naar inhoud

Borsten verminkt na goedkope operatie.


Vlinder

Aanbevolen berichten

Jeetje wat er zeg ! heeft ze van te voren niet geinformeerd of deze man goeie resultaten leverd? En om nou Belgie er zo veel bij te benoemen vind ik raar want in Breda zijn er 2 jaar geleden ook heel veel gedupeerde waaronder een vriendin van mij met niet goed gekeurde ciliconen, infecties en chronische pijn!

Maar het blijft erg zeg !! helemaal als je geen verhaal kan halen, mischien moet er betere controle komen op klinieken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Amai dat is erg ja .

Voor minder dan €2000 een lift én protheses , dat is wel heel goedkoop .

Dit moet gedaan worden door een plastisch chirurg , een esthetisch chirurg mag enkel vergrotingen uitvoeren dus je kan daar al aan beginne twijfelen .

Het pand stond leeg toen ze terug ging staat in het artikel ...

Zou dat Cityclinic kunnen geweest zijn ? Ahneen , dat was in NL zeker hé .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die Vercoutere heeft in NL ook heel wat dames verminkt.. maar die gaat in Belgie ook lekker door met eigen dubieuze kliniekjes... En dan snap ik ook nog niet, dat er dames naar de wellnesskliniek gaan in Belgie, nadat die ook zo negatief in het nieuws is geweest!

Sowieso kan zo'n operatie NOOIT zo goedkoop zijn! Minder dan twee duizend euro?! Ik heb het dubbele betaald, maar dat verschil is dan ook wel te zien :rolleyes: Het is toch je lijf waar ze in gaan snijden dus GOED VOORBEREIDEN!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

En waarom niet naar de Wellnesskliniek ?

Weet jij waarom het 'negatief' was ?

Ik ben daar bijna 3 jaar geleden geweest en heb protheses die in andere klinieken (waar je dus idd voor hetzelfde het dubbele betaald) ook gebruikt worden . Ik heb geen complicatie's en mijn rezultaat mag er wezen > sorry , strompel even over 'verschil is duidelijk te zien' .

En wie zegt dat klinieken bovenaan een lijst hun plaats niet betalen ?

In de wereld waarin we leven lijkt me dat nu echt niet ondenkbaar ...

Voel me zeker niet aangevallen - ik zit goed in me'n vel - 'k wil gewoon even weten wat 'anderen' erover denken :38:

Ik heb nml ook al veel 'lelijke' gevallen gezien die wél het dubbele betaalden ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat je het dubbele betaald hoeft zeker niet te zeggen dat het beter is heb ook ontevrede mensen gehoord bij de duurdere klinieken dus dat is echt onzin idd, vind ook dat Belgie best zwart word aangescreve(dit meisje was ook bij paul de leeuw) en die schoemagger van de bergman kliniek zat belgie ook zwart te maken! mischien is het voor een 'slechte' chirurg makkelijker om in belgie verder aan de slag te gaan maar het hoeft niet te zeggen dat alle chirurgen in belgie slecht zijn! En dat het goedkoper is heeft ook niks met de kwaliteid te maken maar met de BTW;)

Je moet je eige voor een BV goed info verzamele over de PC vind ik, sommige meide denken dat als iemand als chirurg aan het werk is te vertrouwen is !het blijkt maar weer dat er echt prutsers tussen zitten;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voel me zeker niet aangevallen - ik zit goed in me'n vel - 'k wil gewoon even weten wat 'anderen' erover denken :38:

Ik heb nml ook al veel 'lelijke' gevallen gezien die wél het dubbele betaalden ...

DAT ben ik volledig met je eens!

Maar waar rook is is vuur, ik zou niet voor een kliniek kiezen die slecht in het nieuws is geweest, maar dat is natuurlijk mijn mening!!! Iedereen die er goed geholpen is en blij is met het resultaat, ben ik alleen maar happy voor!

En ik zeg idd ook niet dat daar waar je meer betaalt, je mooiere tieten krijgt, integendeel. Je moet kiezen voor de chirurg die snapt wat jou wensen zijn, want alleen dan krijg je misschien wat je wil.

Het was ook niet de bedoeling om iemand aan te vallen! want ik respecteer ieders keuze, ik zeg alleen dat ik dat niet zou doen :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben best zéér tevreden met mijn nieuwe borsten voor 'maar' 2000 Euro.

Ben blij dat ik voor hetzelfde ( merk vd prothese) elders geen 300 à 400 euro meer betaald heb. :rolleyes:

Je kan niet blijven oordelen over feiten die al enkele jaren geleden gebeurt zijn.

Poes

Link naar reactie
Delen op andere sites

En dat het goedkoper is heeft ook niks met de kwaliteid te maken maar met de BTW;)

Naar mijn mening is heel de zorg in België beter geregeld (ik woon er zelfs..)

Maar ben voor mijn bv in NL zelfs goedkoper uitgeweest nu...

Het is dus maar hoe je het bekijkt en wat je wensen zijn :136:

Zolang als we allemaal maar happy zijn met het resultaat niet waar?! :1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helemaal akkoord Lotus , het is fijn dat je op dit forum geen 'ruzie' hebt als je van mening verschilt .

Er zijn ook zoveel klinieken , chirurgen , protheses ... voor elk wat wils maar soms moeilijk om 't kaf van 't koren te scheiden .

Destijds in de Wellness werkte een zekere Goerdin . Op een ander forum (toen dit niet bestond) was het héél duidelijk dat meiden die bij hem gingen een week later al met complicatie's zaten . Nu , als dat élke dag minstens één bericht is dan moet je toch wel een beetje slimmer zijn dan bij die chirurg te gaan . Ik ben dan ook door iemand anders geopereerd . Dr Visser werkte er toen ook al en nog steeds . Over haar lees ik weinig slecht en die opereerd toch ook dagelijks .

Dr hoeyberghs was destijds de directeur dus die moest zich verantwoorden (ben wel van mening dat het niet had mogen aanslepen , ze hadden die chirurg toen véél eerdre moeten ontslaan) en die heeft dan ook nog een bekende kop ... nieu-ieuws !

Enfin , ik zat met mijn chirurg destijds direct op dezelfde golflengte en idd , als we met onze boobs tevreden zijn maakt het niet uit wat een ander denkt :1:

Link naar reactie
Delen op andere sites

heey Lotus,

Bedoelde ook eerder naar het artikel en dr schoemagger toe dat ze belgie zo zwart maken, snap zelf ook niet zo goed dat als er slechte ervaringen verteld worden over een PC dat de meide er toch naar toe gaan! maar dat is denk het vertrouwen wat de mensen hebben in de chirurgen terwijl er echte prutsers zijn wat best erg is vind ik! Nu hebben sommige meide mischien ook wel iets te hoge verwachtingen van een schoonheids operatie natuurlijk maar deze meid vind ik toch wel echt een gedupeerde! vraag me af of hij meer meiden zo geopereerd heeft!!

xxx bambie

Link naar reactie
Delen op andere sites

heey itsme,

Ik d8 dus ook dat dat het meisje was van 'das je goed recht' denk een enkele weken geleden. maar volgens mij is dit een ander meisje want die van 'das je goed recht' was in een ziekenhuis geholpen in NL en die had geen lift ofzo gehad maar alleen protheses ! Maar de meiden lijken wel enorm op elkaar!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heej ladies,

Die verhalen zijn ook allemaal verschrikkelijk! En het is ook heel erg voor die dames!

Maar om een voorbeeld te noemen, ik ken iemand die naar een kliniek is geweest, waarvan ik binnen 10 minuten google'en wel zo'n slechte recensies had gelezen en dan denk ik TJA?! Wat verwacht je nou?! Uiteindelijk ook voor een wissel moeten gaan en chronische klachten..

En inderdaad, wanneer bepaalde klinieken/chirurgen bij NAAM en met voorbeelden zelfs op televisie komen (ik heb verschillende gedupeerde verhalen gezien) dan kies je toch niet meer voor die chirurg?!

Maar wellicht laten sommige onzekere muisjes zich juist wel inpakken door zo ene... :angry:

EN het lullige is inderdaad vaak, je kiest er zelf voor dus ja.. helaas voor de verminking maar een prettig leven verder!

Ik vind dus dat je niet eeuwig moet wachten met een beslissing nemen voor een borstvergroting/verkleining, maar ook niet te impulsief moet zijn met je chirurg kiezen!! Dat is het belangrijkste!

Liefs :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toen ik op consult vertrok had ik een 'beeld' in mijn hoofd en wist ik wat ik wou én niet wou . Als ik er met een slecht gevoel was buitengekomen of het had moeten doen 'met minder' of anders dan dat ik verwacht had , had ik er niet mee doorgezet . Dan vraag ik me af wat sommigen dan bezielt dat wél te doen .

Ik las toen veel topics van meisjes die na het consult bij die Goerdin geen goed gevoel hadden maar er toch bij onder het mes gingen met het bekende rezultaat .

Dan las je 'een enge man' , 'een kwal' enz. ...

Ergens kan ik daar dan weinig compassie voor opbrengen en reageerde dan maar niet want zoals je zegt Lotus "je kiest er zelf voor dus ja.. helaas voor de verminking maar een prettig leven verder!"

Volgens mij hebben die 'het overkomt mij toch niet' - syndroom .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi mischien ben ik echt een leek maar ik kan me heel goed voorstellen dat die vrouw het heeft laten doen :blush:

Als je er niet veel vanaf weet ''vertrouw'' je op je arts je denk dat hij het toch echt goed weet.

Hierdoor laat je je door hem opereren maar achteraf weet je vaak meer ;)

Ik vind het echt heel erg sneu en vind het zeker niet de schuld van de vrouw!

Artsen kunnen soms mooie praatjes hebben denk ik ^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is ook zo..

Heb ik ook gedaan! Maar ik ben dan ook niet gauw onder de indruk van mooie praatjes van wie dan ook :82:

Maar het is inderdaad zeer spijtig dat er mensen zijn die zo op die manier hun geld willen en kunnen verdienen..

Eigenlijk zouden die gedupeerden bij die artsen ook wat moeten mogen opereren :118:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die Vercoutere heeft in NL ook heel wat dames verminkt.. maar die gaat in Belgie ook lekker door met eigen dubieuze kliniekjes... En dan snap ik ook nog niet, dat er dames naar de wellnesskliniek gaan in Belgie, nadat die ook zo negatief in het nieuws is geweest!

Sowieso kan zo'n operatie NOOIT zo goedkoop zijn! Minder dan twee duizend euro?! Ik heb het dubbele betaald, maar dat verschil is dan ook wel te zien :rolleyes: Het is toch je lijf waar ze in gaan snijden dus GOED VOORBEREIDEN!!

Kan het zijn dat die Dr vercoutere nu werkt in de Quan clinic in Roeselare?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja volgens mij wel.

Lees dit artikel maar eens:

http://www.brabantsdagblad.nl/regios/brabant/4498109/Verdriet-nachtmerries-en-veel-pijn.ece

Onderaan bij de reacties staat een reactie van iemand die idd in de Quan clinic in Roeselare door hem onder handen is genomen.. Die man is niet te stoppen, begint telkens ergens opnieuw met zijn wanpraktijken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij is dus nog steeds actief!!Sommige forumleden zijn zelfs geopereerd ervan,een paar weken terug in de quan kliniek.Begrijp niet goed waarom ze zo iemand daar laten werken...Zal wel met geld te maken hebben zeker,zo vlug mogelijk poen schappen!!!!Uit goede bron vernomen dat ie zelf geen BV MEER MAG doen!!!! :angry:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.