Ga naar inhoud

Hayleyy : 13 maart 2019 : Dr. Osinga : Slingeland ziekenhuis


Aanbevolen berichten

39 minuten geleden, AnoukK zei:

Hoi @Hayleyy

Gefeliciteerd met je borsten! ?

Lees dat je de eerste dagen flink ziek van de operatie bent geweest. Hoe gaat het nu? Al staand het resultaat kunnen bekijken?

Hee meiden!

Ik voel me vandaag iets beter. De pijn is beter uit te houden en ik ben niet misselijk meer! Ik heb al wel in de spiegel gekeken, maar ze zijn nog erg gezwollen. 

De eerste 2 dagen kon ik alleen maar op bed liggen, nu zit ik gewoon in de woonkamer en probeer ik steeds meer zelf te doen.

 

Ik heb een blaar op mijn rug gekregen op de plek waar het kaartje van mijn sport bh zat. Die blaar is wel erg lastig en irriteert. Het kaartje is er nu iedergeval uitgeknipt. Ik denk dat ik het ergste gehad heb nu. 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Even een kleine update. 

De blaar is inmiddels geknapt, irriteert nog steeds maar heb er minder last van. 

Mijn borsten zijn nog steeds lekker opgezwollen. Kan niet wachten tot dit minder wordt. 

Ik kan eigenlijk alles weer eten zonder dat ik misselijk wordt! Net zelfs even stiekem een paar chipjes gegeten.. Hmm..

De pijn valt me nu echt mee, het is goed uit te houden met paracetamol. Hopelijk voel ik me snel goed genoeg om ook even buiten een wandeling te kunnen maken. 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden, Hayleyy zei:

Even een kleine update. 

De blaar is inmiddels geknapt, irriteert nog steeds maar heb er minder last van. 

Mijn borsten zijn nog steeds lekker opgezwollen. Kan niet wachten tot dit minder wordt. 

Ik kan eigenlijk alles weer eten zonder dat ik misselijk wordt! Net zelfs even stiekem een paar chipjes gegeten.. Hmm..

De pijn valt me nu echt mee, het is goed uit te houden met paracetamol. Hopelijk voel ik me snel goed genoeg om ook even buiten een wandeling te kunnen maken. 

 

 

 

Wat fijn dat het eindelijk de juiste kant op gaat! Zo'n blaar op je rug zal idd ook niet lekker aanvoelen, dus fijn dat die nu geknapt is (om het zo maar te zeggen). Buiten het feit dat je borsten nog heel erg gezwollen zijn, ben je wel blij met je borsten? Geniet van je chippies ;) 

 

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uur geleden, oussie23 zei:

@Hayley ben je blij met het resultaat?

 

12 uur geleden, Mtvo zei:

 

Wat fijn dat het eindelijk de juiste kant op gaat! Zo'n blaar op je rug zal idd ook niet lekker aanvoelen, dus fijn dat die nu geknapt is (om het zo maar te zeggen). Buiten het feit dat je borsten nog heel erg gezwollen zijn, ben je wel blij met je borsten? Geniet van je chippies ;) 

 

Liefs

Ik ben zeker blij met het resultaat, vooral als je naar mijn voorsituatie kijkt. Ik ben nog niet helemaal blij qua vorm aangezien ze best ver uit elkaar staan en ik mis een beetje de ronding, maar misschien word het in de loop van de tijd beter

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden, Hayleyy zei:

 

Ik ben zeker blij met het resultaat, vooral als je naar mijn voorsituatie kijkt. Ik ben nog niet helemaal blij qua vorm aangezien ze best ver uit elkaar staan en ik mis een beetje de ronding, maar misschien word het in de loop van de tijd beter

 

Fijn dat je blij(er) bent met je borsten, al kan er nog het nodige veranderen aan de vorm e.d. Hoe gaat het met de pijn e.d.?

 

Het "ver uit elkaar staan" herken ik wel, heb ik zelf ook, maar zoals ik via het forum heb begrepen heeft dit met je eigen (oude) situatie te maken, als de borsten voorheen ver uit elkaar stonden, dan zal dat waarschijnlijk ook een beetje zo blijven, al zal het door het zakken wel iets beter worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

29 minuten geleden, Mtvo zei:

 

Fijn dat je blij(er) bent met je borsten, al kan er nog het nodige veranderen aan de vorm e.d. Hoe gaat het met de pijn e.d.?

 

Het "ver uit elkaar staan" herken ik wel, heb ik zelf ook, maar zoals ik via het forum heb begrepen heeft dit met je eigen (oude) situatie te maken, als de borsten voorheen ver uit elkaar stonden, dan zal dat waarschijnlijk ook een beetje zo blijven, al zal het door het zakken wel iets beter worden.

Ik heb weinig pijn. Het is goed uit te houden met paracetamol. Ik had zo goed als geen borsten voor de operatie dus het is lastig zeggen of ze voorheen ver uit elkaar stonden haha. Ik ben inderdaad benieuwd hoe het eruit ziet als alles iets meer gezakt is.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden, Hayleyy zei:

Ik heb weinig pijn. Het is goed uit te houden met paracetamol. Ik had zo goed als geen borsten voor de operatie dus het is lastig zeggen of ze voorheen ver uit elkaar stonden haha. Ik ben inderdaad benieuwd hoe het eruit ziet als alles iets meer gezakt is.

 

Fijn dat je weinig pijn heb :). Ik had ook niet veel, maar bij mij stond het wel wat uit elkaar (geloof ik..) haha. Snap heel goed dat je heel benieuwd bent hoe het er binnenkort zal uit zien. Maak je ook foto's? Hoeft niet perse voor op het forum te zijn, maar iig voor jezelf? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

36 minuten geleden, Mtvo zei:

 

Fijn dat je weinig pijn heb :). Ik had ook niet veel, maar bij mij stond het wel wat uit elkaar (geloof ik..) haha. Snap heel goed dat je heel benieuwd bent hoe het er binnenkort zal uit zien. Maak je ook foto's? Hoeft niet perse voor op het forum te zijn, maar iig voor jezelf? 

Ik heb nog geen foto's gemaakt, maar dat moet ik misschien inderdaad maar eens gaan doen:01:

Link naar reactie
Delen op andere sites

34 minuten geleden, Hayleyy zei:

Ik heb nog geen foto's gemaakt, maar dat moet ik misschien inderdaad maar eens gaan doen:01:

 

Heb ik ook gedaan voor het voortgangsproces e.d. :1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
4 uur geleden, Hayleyy zei:

Vandaag mijn eindcontrole gehad. Chirurg is tevreden met het resultaat (ik zelf ook). Ik mag eindelijk alles weer doen:43:

 

Ik heb helaas wel striae op mijn borsten. Hopelijk wordt dit snel minder zichtbaar. 

Ah wat super fijn zeg! Goed om te horen ? zijn de weken achteraf snel gegaan? En zijn je borsten al mooi gedaald voor zo ver dat kan in deze korte periode na je bv?

 

Jammer inderdaad van je striae ☹️ Maar misschien zie je het zelf erger dan het eigenlijk is. Misschien hebben andere dames wel tips voor je

 

Liefs x

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden, Hayleyy zei:

Vandaag mijn eindcontrole gehad. Chirurg is tevreden met het resultaat (ik zelf ook). Ik mag eindelijk alles weer doen:43:

 

Ik heb helaas wel striae op mijn borsten. Hopelijk wordt dit snel minder zichtbaar. 

 

Wat fijn om te lezen! :43:

 

Bah, wat vervelend dat je striae hebt, heb het zelf ook op mijn borsten en wat ik begreep is dat dat niet meer weggaat :(. Aan de ene kant vind ik dat niet leuk, maar aan de andere kant, ik en mijn partner zijn de enigen die het zien. Het hebben van borsten vind ik veel belangrijker! :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 6-5-2019 om 19:06, daphnedaphne zei:

Ah wat super fijn zeg! Goed om te horen ? zijn de weken achteraf snel gegaan? En zijn je borsten al mooi gedaald voor zo ver dat kan in deze korte periode na je bv?

 

Jammer inderdaad van je striae ☹️ Maar misschien zie je het zelf erger dan het eigenlijk is. Misschien hebben andere dames wel tips voor je

 

Liefs x

Ja de eerste 2 weken duurde erg lang, maar de andere weken zijn heel snel voorbij gegaan. Ja ze zijn al mooi gedaald.

 

Ja ik vind het ook jammer, maar als ik het van tevoren had geweten had ik het ook zeker gedaan!

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 6-5-2019 om 22:44, Mtvo zei:

 

Wat fijn om te lezen! :43:

 

Bah, wat vervelend dat je striae hebt, heb het zelf ook op mijn borsten en wat ik begreep is dat dat niet meer weggaat . Aan de ene kant vind ik dat niet leuk, maar aan de andere kant, ik en mijn partner zijn de enigen die het zien. Het hebben van borsten vind ik veel belangrijker!  

Ja klopt mijn pc zei ook dat het niet meer weg zou gaan, maar wel dat het wit zou gaan verkleuren en dat het dan minder op zou vallen. Ik ben ook nog heel blij met het resultaat en neem die striae voor lief:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 14-5-2019 om 09:42, Hayleyy zei:

Ja de eerste 2 weken duurde erg lang, maar de andere weken zijn heel snel voorbij gegaan. Ja ze zijn al mooi gedaald.

 

Ja ik vind het ook jammer, maar als ik het van tevoren had geweten had ik het ook zeker gedaan!

En zo is dat! Nu heb je hele mooie boobies waar je trots op mag zijn ?

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎14‎-‎5‎-‎2019 om 09:45, Hayleyy zei:

Ja klopt mijn pc zei ook dat het niet meer weg zou gaan, maar wel dat het wit zou gaan verkleuren en dat het dan minder op zou vallen. Ik ben ook nog heel blij met het resultaat en neem die striae voor lief

 

Helemaal mee eens! :D Hoe gaat het nu met je? Al bh's wezen shoppen? ;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 15-5-2019 om 23:51, Mtvo zei:

 

Helemaal mee eens! Hoe gaat het nu met je? Al bh's wezen shoppen?  

Het gaat heel goed met mij! 

Ik ben nog niet echt bh's wezen shoppen.. ik heb nu 2 saaie beugelloze bh's van de hema. 

Daar moet nog verandering in komen haha. 

Wel al wezen kijken voor een bikini, maar nog niet kunnen vinden helaas..:83:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎17‎-‎5‎-‎2019 om 10:40, Hayleyy zei:

Het gaat heel goed met mij! 

Ik ben nog niet echt bh's wezen shoppen.. ik heb nu 2 saaie beugelloze bh's van de hema. 

Daar moet nog verandering in komen haha. 

Wel al wezen kijken voor een bikini, maar nog niet kunnen vinden helaas..

 

Fijn om te lezen dat het goed met je gaat! :) Shoppen komt vanzelf ;). Dat nog niet geslaagd zijn voor een bikini is herkenbaar, hoop binnenkort iets te vinden wat ik leuk vind en wat fijn zit. Hoeveel week PO ben jij nu?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 20-5-2019 om 21:06, Mtvo zei:

 

Fijn om te lezen dat het goed met je gaat! Shoppen komt vanzelf . Dat nog niet geslaagd zijn voor een bikini is herkenbaar, hoop binnenkort iets te vinden wat ik leuk vind en wat fijn zit. Hoeveel week PO ben jij nu?

Bijna 11 weken, maar ik heb inmiddels 2 bikinis :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎27‎-‎5‎-‎2019 om 09:48, Hayleyy zei:

Bijna 11 weken, maar ik heb inmiddels 2 bikinis :43:

 

Gaat die tijd snel hé! Leuk leuk, ik ben ook eindelijk geslaagd, ben 2 badpakken rijker (bikini's werken niet voor mij, verlies altijd het broekje met zwemmen :P). Elke keer als ik langs een lingeriezaak loop moet ik gewoon ff bh's kijken, er is een nieuwe wereld voor mij opengegaan, haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.