Ga naar inhoud

Hayleyy : 13 maart 2019 : Dr. Osinga : Slingeland ziekenhuis


Aanbevolen berichten

11 uur geleden, Sf1992 zei:

Overmorgen ben jij dus aan de beurt! Ik wens je alvast veel succes met de operatie en een goed herstel achteraf!! :1bouncingboobs: xxx

Dankjewel! :54:

 

7 uur geleden, Mtvo zei:

Nu officieel, nog 1 dag! :tatice_04:

Yess morgen is het eindelijk zo ver!!:136:

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

45 minuten geleden, Hayleyy zei:

Morgen moet ik me om 6.50 melden in het ziekenhuis:43:

Lekker vroeg! Ik moest 7.15 uur. Is echt fijn. Hup je bed uit, en weinig tijd om je druk te maken en trek te hebben. 

Succes morgen! Wens je veel succes en kijk uit naar je verslagje. 

Liefs. 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

32 minuten geleden, MenM zei:

Lekker vroeg! Ik moest 7.15 uur. Is echt fijn. Hup je bed uit, en weinig tijd om je druk te maken en trek te hebben. 

Succes morgen! Wens je veel succes en kijk uit naar je verslagje. 

Liefs. 

Jaa heel fijn, dankjewel:54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden, daphnedaphne zei:

Lieve Hayley, ik wil je heeel veel succes wensen morgen! Gaat allemaal goedkomen. Doe het rustig aan en dan heb je morgen eindelijk je boobies ?? !! Ben helemaal enthousiast voor je. Hopelijk horen we snel hoe het is gegaan en hoe je herstel verloopt

Aahh dankjewel! Heel lief van je?:54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden, Joyjoy zei:

Hi @Hayleyy Ik zie ineens dat jij ook morgen aan de beurt bent! Spannend!  Ik ooooookkkk!! ??? Heeel veeeel succes met de operatie en het herstel?

Ooh spannend! Hoe laat mag jij en wat ga je laten plaatsen? Jij ook heel veel succes!!! :116: en een spoedig herstel:54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, Hayleyy zei:

Ooh spannend! Hoe laat mag jij en wat ga je laten plaatsen? Jij ook heel veel succes!!! :116: en een spoedig herstel:54:

Bedankt! Ik mag om 8.45 aanwezig zijn. Niet zo vroeg als jij maar gelukkig ook in de ochtend?

Ik krijg dual plane anatomisch 350/390. Hopelijk heft dat gelijk een beetje het verschil tussenbeide op☺️

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden, Joyjoy zei:

Bedankt! Ik mag om 8.45 aanwezig zijn. Niet zo vroeg als jij maar gelukkig ook in de ochtend?

Ik krijg dual plane anatomisch 350/390. Hopelijk heft dat gelijk een beetje het verschil tussenbeide op☺️

Dat is ook een hele mooie tijd! Jij mag na de operatie zeker wel lekker naar huis? Ik moet nog een nachtje blijven. Ik hoop ook voor je dat het verschil weg gaat/minder wordt. Mooie maat denk ik ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Hayleyy zei:

Dat is ook een hele mooie tijd! Jij mag na de operatie zeker wel lekker naar huis? Ik moet nog een nachtje blijven. Ik hoop ook voor je dat het verschil weg gaat/minder wordt. Mooie maat denk ik ?

Ik mag inderdaad dezelfde dag nog naar huis☺️ waarom moet je een nachtje blijven Hayleyy? Uit voorzorg? 

Misschien is het ook wel fijn, met de goede zorgen van het zkh dichtbij de hand? ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden, Joyjoy zei:

Ik mag inderdaad dezelfde dag nog naar huis☺️ waarom moet je een nachtje blijven Hayleyy? Uit voorzorg? 

Misschien is het ook wel fijn, met de goede zorgen van het zkh dichtbij de hand? ?

Ja ze raden het aan om een nachtje te blijven en aangezien ik het allemaal zelf niet hoef te betalen ben ik gek als ik naar huis ga. Kunnen ze me mooi de medicatie via het infuus toedienen:36:

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden, Hayleyy zei:

Ja ze raden het aan om een nachtje te blijven en aangezien ik het allemaal zelf niet hoef te betalen ben ik gek als ik naar huis ga. Kunnen ze me mooi de medicatie via het infuus toedienen:36:

Oohhh, dat klinkt inderdaad wel heel erg goed uit haha ?? 

Heel veel succes voor morgen, ik ga een poging doen tot slapen ?☺️

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uur geleden, oussie23 zei:

Hoe ging het?

 

14 uur geleden, Vampire zei:

Hey hoe is het met je? En hoe bevalt de nacht in het ziekenhuis? Ben wel erg benieuwd gezien dezelfde route die we hebben ondernomen

Hee! Ik zal even een verslagje maken van mijn operatie. Ik moest om 6.50 aanwezig zijn in het ziekenhuis. Toen een klein intake gesprekje gehad en alles kleren uitgedaan behalve mijn ondergoed en een blauw vestje aangetrokken. Ze wilden op mijn eenpersoonskamer in het ziekenhuis (incl eigen badkamer wat een luxe!) Alvast een infuus aanprikken. Dit lukte de verpleegkundige helaas niet aangezien mijn vaten lastig zichtbaar zijn. Toen kwam de chirurg die op mijn borsten heeft lopen af tekenen en mocht ik eindelijk naar de ok. 

 

Ik kwam op de ok en toen gingen ze mijn temperatuur meten. 38 graden.. andere oor 38.1 graden. Andere thermometer 37.8 graden. In goed overleg met de anesthesist en chirurg is besloten de operatie gewoon door te laten gaan. Toen hebben ze mijn infuus aangeprikt in mijn linkerhand. Na de operatie werd ik wakker met veel pijn. Mijn infuus bleek niet goed te zitten. Ze hebben 2x opnieuw geprikt in mijn rechterhand om het vervolgens in mijn linker elleboog te prikken. Hier bleef het infuus uiteindelijk zitten. Ik kreeg een morfine pompje voor de pijn.

 

Door het morfine pompje had ik weinig last van pijn en kon ik prima slapen. Maar op het gegeven moment dat was rond 3.00 was het morfine pompje op en besloten ze me geen nieuwe meer te geven. Ik kreeg alleen nog maar 1 spuit in mijn buik voor trombose en een paracetamol. Dit was echt een verschrikkelijke ochtend waarin ik erg misselijk was en veel pijn had. Het personeel was overigens erg vriendelijk. Rond 8.30 kwam de chirug kijken hoe het met mij ging. De drains mochten eruit en het verband mocht eraf. Dit was echt een enorme opluchting voor mij!

 

Nu lig ik inmiddels weer thuis op bed. Ik heb nu wel nog steeds best wel veel pijn, hopelijk wordt dat snel beter:viannen_76:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid,

 

De eerste dagen zijn het vervelendste, meestal wordt het v.a. de 4e dag beter! Fijn dat de drains eruit zijn en dat het verband eraf is!! Heb je kunnen spieken? Zo ja, hoe vond je het? :) 

 

Ik las net je dat jij erg misselijk werd van de pijnmedicatie, dit heb ik zelf ook gehad. Ik heb dag 2 en 3 geen pijnstilling gehad, qua pijn, echt niet fijn, maar dit zorgde ervoor dat mijn maag weer oké werd, daarna regelmatig wat gegeten en alleen paracetamol genomen. Wel is het verstandig om iig paracetamol te nemen, te voorkoming van andere ongemakken. Mocht dit niet werken, dan moet je ff contact opnemen met het ziekenhuis voor een alternatief. Heb ik zelf niet gedaan en achteraf gezien had ik dat gewoon moeten doen!

 

Voor de rest goed drinken en veel rusten en af en toe wat lopen, laat je maar lekker verwennen. Ik wens je een zo goed mogelijke nachtrust toe.

 

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden, Mtvo zei:

Hey meid,

 

De eerste dagen zijn het vervelendste, meestal wordt het v.a. de 4e dag beter! Fijn dat de drains eruit zijn en dat het verband eraf is!! Heb je kunnen spieken? Zo ja, hoe vond je het? :) 

 

Ik las net je dat jij erg misselijk werd van de pijnmedicatie, dit heb ik zelf ook gehad. Ik heb dag 2 en 3 geen pijnstilling gehad, qua pijn, echt niet fijn, maar dit zorgde ervoor dat mijn maag weer oké werd, daarna regelmatig wat gegeten en alleen paracetamol genomen. Wel is het verstandig om iig paracetamol te nemen, te voorkoming van andere ongemakken. Mocht dit niet werken, dan moet je ff contact opnemen met het ziekenhuis voor een alternatief. Heb ik zelf niet gedaan en achteraf gezien had ik dat gewoon moeten doen!

 

Voor de rest goed drinken en veel rusten en af en toe wat lopen, laat je maar lekker verwennen. Ik wens je een zo goed mogelijke nachtrust toe.

 

Liefs

Ja ik heb even kunnen spieken. Het leek heel groot voor mijn gevoel, maar dat komt omdat ik helemaal niks gewend ben. En hij heeft 350 cc geplaatst dat is nog iets meer dan ik verwacht had, maar ik denk dat ik daar uiteindelijk heel blij mee ga zijn. 

 

Mijn moeder gaat zo contact opnemen met de huisarts om te kijken of hij iets voor mij kan betekenen. Hopelijk wel want gisteren heb ik letterlijk alles eruit gegooid. 

 

Ondanks de pijn heb ik gelukkig nog wel een aantal uurtjes kunnen slapen. 

 

11 uur geleden, Kimmi zei:

Lastig van de pijn en het verkeerd prikken. Bdn je wel tevreden over he borsten tot nu toe? Had je dual plane?

Ik ben tot nu toe wel tevreden ja, heb het wel maar even gezien vanuit een liggende positie. Ik heb ze volledig achter de spier laten plaatsen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Hayley,

Wat fijn dat de operatie in ieder geval goed is gegaan. Erg vervelend dat het zo moeilijk ging met prikken en dat je zoveel pijn hebt. Sommige mensen hebben eenmaal de pech dat ze heel ziek en misselijk worden na zo'n operatie. Hopelijk heeft de huisarts een andere oplossing voor je om de pijn te verzachten en voel je je snel beter. Ik kan me voorstellen dat het gek is om opeens enorme borsten te zien. Het is logisch dat je daar even aan moet wennen, maar je zult er straks dolgelukkig mee zijn! Over twee weken ziet het er waarschijnlijk al heel anders uit dan nu. Doe rustig aan deze dagen en probeer ervan te genieten waar mogelijk. Hopelijk horen we snel meer van je! :43:

Liefs

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey hoi,

 

Ik hoop dat je misselijkheid gezakt is en dat jij je ietsjes beter voelt. Ik zou zeggen rust uit, probeer wanneer mogelijk wat te eten, maar het belangrijkste is om vocht binnen krijgen en binnen te houden. Om de 10 min een slokje drinken en als dat goed gaat na een aantal uur, ff een kopje slappe thee met eventueel een biscuitje, kan helpen je maag weer rustig te krijgen en te "activeren". Heel veel beterschap en op naar een betere dag voor morgen, welterusten voor nu. 

 

Liefs

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.