Ga naar inhoud
Borsten Forum

Hayleyy

Hayleyy : 13 maart 2019 : Dr. Osinga : Slingeland ziekenhuis

Aanbevolen berichten

1 uur geleden, M&M&m zei:

Welcome to the club🤣 Ik heb 12,5 week gewacht, nu nog 12 daagjes:43:

Nou ik hoop dat ik niet zo lang hoef te wachten😂 Ooh spannend!!! Nou dan kunnen die 12 dagen er ook nog wel bij:106:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
2 uur geleden, Hayleyy zei:

Nou ik hoop dat ik niet zo lang hoef te wachten😂 Ooh spannend!!! Nou dan kunnen die 12 dagen er ook nog wel bij:106:

Ja precies, bijna op twee handen te tellen. Ik kon ook wel eerder hoor, maar heb bewust na 9 feb gekozen ivm verjaardagen ed. Hierna weinig verplichtingen, en kan ik de boot even afhouden de eerste 1a2 weekjes. Maar aangezien ik half nov de datum al ging vastzetten, duurt het wel errug lang hoor😅 Ik zou het anders aanraden, lol

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
2 uur geleden, M&M&m zei:

Ja precies, bijna op twee handen te tellen. Ik kon ook wel eerder hoor, maar heb bewust na 9 feb gekozen ivm verjaardagen ed. Hierna weinig verplichtingen, en kan ik de boot even afhouden de eerste 1a2 weekjes. Maar aangezien ik half nov de datum al ging vastzetten, duurt het wel errug lang hoor😅 Ik zou het anders aanraden, lol

Ja verstandig dat je dan toch iets langer wacht! Ik heb inmiddels mijn datum: 13 maart 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Vandaag was mijn pre operatieve spreekuur! Ik heb een gesprek gehad met de anesthesist, verpleegkundige, apotheek assisent en natuurlijk met de pc: Osinga

Met passen heb ik gekozen voor 330 cc. Maar de pc gaat tijdens de operatie kijken wat mogelijk en wat mooi is, maar dan weet hij iedergeval mijn wensen. :43: De operatie datum is 13 maart in het Slingeland ziekenhuis @best_boobie Zou jij mijn topic willen verplaatsen?:help:

Mocht er overwachts een eerder plekje vrij komen dan word ik gebeld! 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
2 uur geleden, Hayleyy zei:

Vandaag was mijn pre operatieve spreekuur! Ik heb een gesprek gehad met de anesthesist, verpleegkundige, apotheek assisent en natuurlijk met de pc: Osinga

Met passen heb ik gekozen voor 330 cc. Maar de pc gaat tijdens de operatie kijken wat mogelijk en wat mooi is, maar dan weet hij iedergeval mijn wensen. :43: De operatie datum is 13 maart in het Slingeland ziekenhuis @best_boobie Zou jij mijn topic willen verplaatsen?:help:

Gefeliciteerd met je datum!🤗 Kan ook jij gaan aftellen. Spannend!!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
34 minuten geleden, M&M&m zei:

Gefeliciteerd met je datum!🤗 Kan ook jij gaan aftellen. Spannend!!

Jaa.. duurt lang🤣

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
1 minuut geleden, Hayleyy zei:

Jaa.. duurt lang🤣

Als ik 3 maanden kan wachten, kan jij dit ook💪👊

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
51 minuten geleden, M&M&m zei:

Als ik 3 maanden kan wachten, kan jij dit ook💪👊

Ik ga mijn best doen, ik heb geen keus:45:

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
7 uur geleden, Hayleyy zei:

Gefeliciteerd met je datum!! Mocht ie veranderen, dan hoor ik het van je!

Heb je titel nu aangepast en ik zet je even in de operatieverslagen :)

Heel veel plezier met aftellen!!

xxx BB

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
8 uur geleden, best_boobie zei:

Gefeliciteerd met je datum!! Mocht ie veranderen, dan hoor ik het van je!

Heb je titel nu aangepast en ik zet je even in de operatieverslagen :)

Heel veel plezier met aftellen!!

xxx BB

Dankjewel! :54:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

@Hayleyy Gefeliciteerd met je datum en op naar je boobs :) En 13 maart is om de hoek en heeft zijn voordelen. Nu kun jij je lekker goed voorbereiden op je herstelweken. En een mooie tijd voor de bikinimaanden want tegen die tijd staan ze prima te pronken op het strand ;) 

Poeh.. ze zullen je maar maandag bellen of je even langs kunt komen :45: plof je van je stoel..

xx

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
4 uur geleden, BrownieG zei:

@Hayleyy Gefeliciteerd met je datum en op naar je boobs :) En 13 maart is om de hoek en heeft zijn voordelen. Nu kun jij je lekker goed voorbereiden op je herstelweken. En een mooie tijd voor de bikinimaanden want tegen die tijd staan ze prima te pronken op het strand ;) 

Poeh.. ze zullen je maar maandag bellen of je even langs kunt komen :45: plof je van je stoel..

xx

Dankjewel! Ja het is een prima datum, maar 2.5 week later zit ik midden in mijn tentamens dus had het liever 1 of 2 weekjes eerder gehad. Laat ze maar bellen hoor ik sprint er meteen heen:45:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
15 uur geleden, Hayleyy zei:

Dankjewel! Ja het is een prima datum, maar 2.5 week later zit ik midden in mijn tentamens dus had het liever 1 of 2 weekjes eerder gehad. Laat ze maar bellen hoor ik sprint er meteen heen:45:

Oeh, bijna gelijk tentamens erachter aan. Zal vast goed gaan! Ik hoop wel dat je een beetje kan leren de eerste week na je vergroting. Dat je niet snel bent afgeleid door je boobies en de ongemakken die erbij komen. Gewoon voorbereiden op de datum die nu vast staat, dan als het eerder komt is het mooi meegenomen.😄

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
24 minuten geleden, M&M&m zei:

Oeh, bijna gelijk tentamens erachter aan. Zal vast goed gaan! Ik hoop wel dat je een beetje kan leren de eerste week na je vergroting. Dat je niet snel bent afgeleid door je boobies en de ongemakken die erbij komen. Gewoon voorbereiden op de datum die nu vast staat, dan als het eerder komt is het mooi meegenomen.😄

Ja ze worden ook achter de spier geplaatst dus dat is ook nog iets minder fijn. Ja ik hoop inderdaad dat het leren goed gaat, maar ga vanaf nu gewoon alle stof goed bijhouden uit voorzorg :32:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...