Ga naar inhoud

Hayleyy : 13 maart 2019 : Dr. Osinga : Slingeland ziekenhuis


Aanbevolen berichten

@Hayleyy Gefeliciteerd met je datum en op naar je boobs :) En 13 maart is om de hoek en heeft zijn voordelen. Nu kun jij je lekker goed voorbereiden op je herstelweken. En een mooie tijd voor de bikinimaanden want tegen die tijd staan ze prima te pronken op het strand ;) 

 

Poeh.. ze zullen je maar maandag bellen of je even langs kunt komen :45: plof je van je stoel..

 

xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, BrownieG zei:

@Hayleyy Gefeliciteerd met je datum en op naar je boobs :) En 13 maart is om de hoek en heeft zijn voordelen. Nu kun jij je lekker goed voorbereiden op je herstelweken. En een mooie tijd voor de bikinimaanden want tegen die tijd staan ze prima te pronken op het strand ;) 

 

Poeh.. ze zullen je maar maandag bellen of je even langs kunt komen :45: plof je van je stoel..

 

xx

 

Dankjewel! Ja het is een prima datum, maar 2.5 week later zit ik midden in mijn tentamens dus had het liever 1 of 2 weekjes eerder gehad. Laat ze maar bellen hoor ik sprint er meteen heen:45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uur geleden, Hayleyy zei:

Dankjewel! Ja het is een prima datum, maar 2.5 week later zit ik midden in mijn tentamens dus had het liever 1 of 2 weekjes eerder gehad. Laat ze maar bellen hoor ik sprint er meteen heen:45:

Oeh, bijna gelijk tentamens erachter aan. Zal vast goed gaan! Ik hoop wel dat je een beetje kan leren de eerste week na je vergroting. Dat je niet snel bent afgeleid door je boobies en de ongemakken die erbij komen. Gewoon voorbereiden op de datum die nu vast staat, dan als het eerder komt is het mooi meegenomen.?

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden, M&M&m zei:

Oeh, bijna gelijk tentamens erachter aan. Zal vast goed gaan! Ik hoop wel dat je een beetje kan leren de eerste week na je vergroting. Dat je niet snel bent afgeleid door je boobies en de ongemakken die erbij komen. Gewoon voorbereiden op de datum die nu vast staat, dan als het eerder komt is het mooi meegenomen.?

Ja ze worden ook achter de spier geplaatst dus dat is ook nog iets minder fijn. Ja ik hoop inderdaad dat het leren goed gaat, maar ga vanaf nu gewoon alle stof goed bijhouden uit voorzorg :32:

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden, oussie23 zei:

Hee Hayley waarom krijg je ze achter de spier en hoeveel CC krijg je?

Hee, omdat er anders een kans is dat je de randen van de protheses kunt zien, omdat ik van mezelf plat ben. Als het allemaal past en een mooi resultaat oplevert krijg ik 330 cc.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
2 uur geleden, Mtvo zei:

Het aftellen kan beginnen, nog 8 dagen! :43:Heb je er een beetje zin in of zie je er meer tegenop? 

Ik heb er eigenlijk best wel zin in! Ben nu ook nog totaal niet zenuwachtig, maar dat zal nog wel komen denk ik ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Hayleyy zei:

Ik heb er eigenlijk best wel zin in! Ben nu ook nog totaal niet zenuwachtig, maar dat zal nog wel komen denk ik ?

 

Oké dan! Voor je het weet is het al de 13e :)Ook last van nesteldrang? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uur geleden, Mtvo zei:

 

Oké dan! Voor je het weet is het al de 13e :)Ook last van nesteldrang? 

Ik ben heel druk deze dagen.. Ik probeer zoveel mogelijk leuke dingen te doen, omdat dat straks niet meer zo gemakkelijk gaat. Daarnaast probeer ik ook zoveel mogelijk voor school te doen omdat ik 2.5 week na mijn operatie tentamens heb...

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden, Hayleyy zei:

Ik ben heel druk deze dagen.. Ik probeer zoveel mogelijk leuke dingen te doen, omdat dat straks niet meer zo gemakkelijk gaat. Daarnaast probeer ik ook zoveel mogelijk voor school te doen omdat ik 2.5 week na mijn operatie tentamens heb...

 

2,5 week n/d operatie tentamens? Pittig, hoop dat je de theorie al een beetje kent, want je weet natuurlijk nooit hoe je je voelt in de eerste periode n/d ingreep :) Ik zou zeggen geniet nog ff van de komende dagen, want af en toe ga je de ongemakken vervloeken :P maar we doen het voor de langere termijn! ;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

34 minuten geleden, Mtvo zei:

 

2,5 week n/d operatie tentamens? Pittig, hoop dat je de theorie al een beetje kent, want je weet natuurlijk nooit hoe je je voelt in de eerste periode n/d ingreep :) Ik zou zeggen geniet nog ff van de komende dagen, want af en toe ga je de ongemakken vervloeken :P maar we doen het voor de langere termijn! ;) 

Ja dat gaat inderdaad best pittig worden, maar ik heb geprobeerd zo goed mogelijk bij te blijven met de stof dus ik hoop dat het goed gaat komen. Een operatie komt nooit goed uit dus ik heb er voor gekozen om het zo snel mogelijk te doen. (ik wilde het ook gewoon te graag) Wie mooi wilt zijn moet pijn lijden :1big_boobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uur geleden, Hayleyy zei:

Ja dat gaat inderdaad best pittig worden, maar ik heb geprobeerd zo goed mogelijk bij te blijven met de stof dus ik hoop dat het goed gaat komen. Een operatie komt nooit goed uit dus ik heb er voor gekozen om het zo snel mogelijk te doen. (ik wilde het ook gewoon te graag) Wie mooi wilt zijn moet pijn lijden :1big_boobs:

 

Gelukkig maar dan, dat snap ik ook wel weer idd :) 

 

Nog 6 dagen!!!:1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Hayleyy zei:

Morgenochtend belt het ziekenhuis om mij te vertellen hoelaat ik woensdag aanwezig moet zijn. Hopelijk mag ik een beetje vroeg. 

 

Oké, dat snap ik wel ja! :) Zal voor je duimen!

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.