Ga naar inhoud

Hayleyy : 13 maart 2019 : Dr. Osinga : Slingeland ziekenhuis


Aanbevolen berichten

Hoi @Hayleyy 

 

Welkom op BF en hoop dat je een positief bericht ontvangt van je zorgverzekering.

 

In de tussentijd lekker bijlezen hier en kennis opdoen. De zoekbalk rechtsboven zal je vast en zeker op weg helpen want door de jaren heen hebben we allemaal voor genoeg leesvoer gezorgd :) 

 

Hou ons maar op de hoogte van je uitslag!

 

Good Luck!

xx BrownieG

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden, Hayleyy zei:

Ik heb vandaag te horen gekregen dat ik mijn operatie vergoed krijg!!?

31 januari preoperatieve afspraak

Welkom hayleyy, wat fijn dat het vergoed wordt! Nu een fijne kliniekof ziekenhuis en pc zoeken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden, Hayleyy zei:

Ik heb vandaag te horen gekregen dat ik mijn operatie vergoed krijg!!?

31 januari preoperatieve afspraak

Spannend!!!!

Mag ik vragen waar je naartoe gaat? En bedoel je dat je dan op 31 januari te horen gaat krijgen hoeveel cc er gaat passen en zo? Je hebt al een kliniek neem ik aan, anders was er geen aanvraag gedaan.. 

Misschien kun je al ietsje meer vertellen :)

 

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uur geleden, Anon zei:

Hoi @Hayleyy

 

Welkom hier op het forum. 

Wat fijn dat je je operatie vergoed krijgt! 

Bespaart je in ieder geval al een hoop kosten :)

 

Heb je al een idee waar je ongeveer naartoe wilt qua maat? En waar ga je geopereerd worden? 

 

Veel succes alvast! 

Xx

Hoi! Ik heb van mezelf dus eigenlijk niks.

Ik zou denk ik naar de C willen, maar dat moet ik met passen nog maar even zien!

Ik ga geopereerd worden in Doetinchem in het Slingeland ziekenhuis?

Dankjewel!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uur geleden, best_boobie zei:

Spannend!!!!

Mag ik vragen waar je naartoe gaat? En bedoel je dat je dan op 31 januari te horen gaat krijgen hoeveel cc er gaat passen en zo? Je hebt al een kliniek neem ik aan, anders was er geen aanvraag gedaan.. 

Misschien kun je al ietsje meer vertellen :)

 

xxx BB

Ja klopt ik ga naar het slingeland ziekenhuis in Doetinchem! Ja op 31 januari gaan we passen hoeveel cc ik zou willen. De pc gaat dan met de operatie zelf kijken of dat dan ook echt mogelijk is. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, Hayleyy zei:

Ja klopt ik ga naar het slingeland ziekenhuis in Doetinchem! Ja op 31 januari gaan we passen hoeveel cc ik zou willen. De pc gaat dan met de operatie zelf kijken of dat dan ook echt mogelijk is. 

Ah oké! Dan laat tzt maar ff weten wanneer je een operatie datum hebt. Zetten we dan alles in je topictitel :35: 

heel veel succes!!!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op ‎10‎-‎1‎-‎2019 om 18:49, Hayleyy zei:

Ik heb vandaag te horen gekregen dat ik mijn operatie vergoed krijg!!?

31 januari preoperatieve afspraak

 

GEFELICITEERD :1bouncingboobs:

Nu lekker voorbereiden op je boobies. Je dikste push-up bh aan doen als voorbeeld. Aangeven of je minder of meer wenst. Heeft ie wat visueels om mee te vergelijken wat je wens is. (Uiteraard moet het ook gaan passen)

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden, BrownieG zei:

 

GEFELICITEERD :1bouncingboobs:

Nu lekker voorbereiden op je boobies. Je dikste push-up bh aan doen als voorbeeld. Aangeven of je minder of meer wenst. Heeft ie wat visueels om mee te vergelijken wat je wens is. (Uiteraard moet het ook gaan passen)

xx

Ja dat wachten duurt zo lang?

Bedankt voor de goede tip! 

Ik ben heel benieuwd wat hij gaat zeggen en wanneer ik geopereerd kan worden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Hayleyy hahaha..nou dat wachten hé.. mag je alvast aan gaan wennen! Geduld is hier een vies woord :46:

 

De meesten ladies gaan er namelijk vanuit dat je met de perfecte boobs de operatiekamer uit komt. Helaas ook hier komt geduld om de hoek kijken want meestal na 3 maanden zie je de vorm en zachtheid naar voren komen. Lees vooral ook de topics van andereen zodat je een beetje weet wat je kan verwachten tijdens je herstel.

 

Veel pasplezier morgen :) 

xx

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, BrownieG zei:

@Hayleyy hahaha..nou dat wachten hé.. mag je alvast aan gaan wennen! Geduld is hier een vies woord :46:

 

De meesten ladies gaan er namelijk vanuit dat je met de perfecte boobs de operatiekamer uit komt. Helaas ook hier komt geduld om de hoek kijken want meestal na 3 maanden zie je de vorm en zachtheid naar voren komen. Lees vooral ook de topics van andereen zodat je een beetje weet wat je kan verwachten tijdens je herstel.

 

Veel pasplezier morgen :) 

xx

Dankjewel! Ja ik heb al een aantal topics gelezen en foto's in de galerij bekeken. Geduld hebben is niet mijn sterkste kant, maar dat moet ik nu toch maar leren. ?

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uur geleden, Hayleyy zei:

Dankjewel! Ja ik heb al een aantal topics gelezen en foto's in de galerij bekeken. Geduld hebben is niet mijn sterkste kant, maar dat moet ik nu toch maar leren. ?

Welcome to the club? Ik heb 12,5 week gewacht, nu nog 12 daagjes:43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Hayleyy zei:

Nou ik hoop dat ik niet zo lang hoef te wachten? Ooh spannend!!! Nou dan kunnen die 12 dagen er ook nog wel bij:106:

Ja precies, bijna op twee handen te tellen. Ik kon ook wel eerder hoor, maar heb bewust na 9 feb gekozen ivm verjaardagen ed. Hierna weinig verplichtingen, en kan ik de boot even afhouden de eerste 1a2 weekjes. Maar aangezien ik half nov de datum al ging vastzetten, duurt het wel errug lang hoor? Ik zou het anders aanraden, lol

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, M&M&m zei:

Ja precies, bijna op twee handen te tellen. Ik kon ook wel eerder hoor, maar heb bewust na 9 feb gekozen ivm verjaardagen ed. Hierna weinig verplichtingen, en kan ik de boot even afhouden de eerste 1a2 weekjes. Maar aangezien ik half nov de datum al ging vastzetten, duurt het wel errug lang hoor? Ik zou het anders aanraden, lol

Ja verstandig dat je dan toch iets langer wacht! Ik heb inmiddels mijn datum: 13 maart 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag was mijn pre operatieve spreekuur! Ik heb een gesprek gehad met de anesthesist, verpleegkundige, apotheek assisent en natuurlijk met de pc: Osinga

 

Met passen heb ik gekozen voor 330 cc. Maar de pc gaat tijdens de operatie kijken wat mogelijk en wat mooi is, maar dan weet hij iedergeval mijn wensen. :43: De operatie datum is 13 maart in het Slingeland ziekenhuis @best_boobie Zou jij mijn topic willen verplaatsen?:help:

Mocht er overwachts een eerder plekje vrij komen dan word ik gebeld! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Hayleyy zei:

Vandaag was mijn pre operatieve spreekuur! Ik heb een gesprek gehad met de anesthesist, verpleegkundige, apotheek assisent en natuurlijk met de pc: Osinga

 

Met passen heb ik gekozen voor 330 cc. Maar de pc gaat tijdens de operatie kijken wat mogelijk en wat mooi is, maar dan weet hij iedergeval mijn wensen. :43: De operatie datum is 13 maart in het Slingeland ziekenhuis @best_boobie Zou jij mijn topic willen verplaatsen?:help:

Mocht er overwachts een eerder plekje vrij komen dan word ik gebeld! 

Gefeliciteerd met je datum!? Kan ook jij gaan aftellen. Spannend!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden, Hayleyy zei:

Vandaag was mijn pre operatieve spreekuur! Ik heb een gesprek gehad met de anesthesist, verpleegkundige, apotheek assisent en natuurlijk met de pc: Osinga

 

Met passen heb ik gekozen voor 330 cc. Maar de pc gaat tijdens de operatie kijken wat mogelijk en wat mooi is, maar dan weet hij iedergeval mijn wensen. :43: De operatie datum is 13 maart in het Slingeland ziekenhuis @best_boobie Zou jij mijn topic willen verplaatsen?:help:

Mocht er overwachts een eerder plekje vrij komen dan word ik gebeld! 

Gefeliciteerd met je datum!! Mocht ie veranderen, dan hoor ik het van je!

Heb je titel nu aangepast en ik zet je even in de operatieverslagen :)

Heel veel plezier met aftellen!!

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.