Ga naar inhoud

SISKAS : 20 december 2018 : Dr. de Wijn : Kliniek Blooming


Aanbevolen berichten

Dag allemaal,

Ik heb de afgelopen donderdag 20 december een borstlift met protheses gehad. Ik besloot met jullie mee te schrijven omdat ik het zo opmerkelijk vind dat er zo weinig over dergelijke onderwerpen te vinden zijn (behalve de negatieve berichten, die zijn zo te vinden) en ik zocht eigenlijk naar mensen die hetzelfde doormaken/doormaakten.

Na mijn tweede zwangerschap en flink wat afvallen had ik te maken met 'theezakjes'. Ik had altijd een prachtige volle B cup gehad, maar nu kon ik mezelf niet meer normaal in de spiegel bekijken, laat staan dat ik in bikini zou lopen of dat mijn vriend er naar mocht kijken of nog erger... aanzitten. Het werd echt een steeds groter ding. Na een lange tijd van twijfels, twijfels en nog meer twijfels na een consult bij kliniek Blooming de knoop doorgehakt. Alleen een lift was geen oplossing volgens de pc. ik wilde het liefst zonder protheses, maar ik had hier te weinig volume voor over. De 'passessie' voor het bepalen van een goede maat gaf uiteindelijk de doorslag. Dit was wat ik wilde!

Daarna ging het vrij snel en voordat ik het wist was het 20 december, DE dag. Bloednerveus ben ik het ondergaan. Nu 3 dagen verder... Ik vind het knap om te lezen hoe snel sommige vrouwen alweer aan de slag gaan. Ik mocht de dag erna naar huis en heb die nacht liters gehuild omdat ik me zo verschrikkelijk voelde. Veel pijn, steken in mijn borstspieren, erg benauwd en elke beweging doet me nog steeds zeer. (Natuurlijk wist ik dat het zeer zou doen natuurlijk, maar je weet het pas echt als je het voelt) Ik houd me vast aan het idee dat de hersteltijd ongeveer 2 weken duurt en hoop dat het eindresultaat het allemaal waard is geweest (nu ziet het er nog als een ravage uit!!)

Wie weet zijn er meer dames die net als mij soms zitten te sippen omdat het tegenvalt ?

Fijn dat ik op deze manier in ieder geval een beetje met iedereen kan meelezen!

Gr. SISKAS

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoihoi! Wat fijn voor je dat het erop zit. Ik ben een dag na jou geopereerd en ik ervaar precies hetzelfde als jou. Veel steken en veel druk op de borst. Op de dag zelf van de operatie viel het me mee maar gister en vandaag valt me erg zwaar. Alles staat helemaal strak bij mij en vind ze mega! Vind je je borsten wel mooi geworden? Dat lees ik namelijk niet terug.

 

Zelf ben ik ook lange tijd onzeker geweest over mijn borsten, door veel afvallen was er niet veel soeps meer van over. Wilde hier graag wat aan gedaan hebben en wilde eerst alleen een borstlift, maar vond mezelf hier te jong voor dus toch gekozen voor een vergroting. Dus ik snap precies waarom je het hebt gedaan. Ik hoop voor je dat het herstel goed gaat en dat je je zelfverzekerheid weer terugkrijgt! Dat zal je relatie zeker goed doen.

 

 

Liefs! X 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Daniekiejj!

 

Gelukkig ben ik niet de enige die dat zo ervaart! Elke dag wordt vast iets beter!

 

Of ik blij ben weet ik nog niet. Het is nog vreselijk opgezet en ze zitten echt zowat in mijn nek. Het lijkt nu meer een stevige mannenborst ? Had natuurlijk gehoopt dat ik wakker zou worden en meteen zou denken, wow! Maar ik zal dus echt geduld moeten hebben!

 

Ik snap heel goed dat je nog niet voor de lift het gekozen, naast de snellere verslapping scheelt het ook een hoop littekens. Was jij wel meteen blij toen je in de spiegel keek?

 

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi @Summer18!

 

Jij ook nog gefeliciteerd! Ik heb 275 cc, dus we schelen niet zoveel! Bij mij is het zo vreselijk hoog geplaatst dat ik hoop dat ze snel wat zakken, ze zijn ook nog erg opgezet dus het lijkt nu echt maatje turbomeloenen. Ik moet denk ik nog even wat geduld hebben! Hoe gaat het nu bij jou? Hoe voel je je en hoe vindt jij het resultaat?

 

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey @SISKAS,

 

Dankjewel! Dat scheelt inderdaad niet zoveel! Zijn ze bij jou dual plane geplaatst of voor de spier? Bij mij zitten ze voor de spier dus ik heb eigenlijk geen pijn, heel erg fijn! Ze zijn wel erg gezwollen geweest maar dat neemt nu ook af. Wel is het erg blauw allemaal. Ik heb foto's in mn album, ik zal je even toevoegen. Heb jij ook een album? Ik ben al erg blij met het resultaat maar ook erg benieuwd hoe het eruit ziet als de zwelling, blauwe plekken en pleisters weg zijn.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, SISKAS zei:

Hoi @Daniekiejj!

 

Gelukkig ben ik niet de enige die dat zo ervaart! Elke dag wordt vast iets beter!

 

Of ik blij ben weet ik nog niet. Het is nog vreselijk opgezet en ze zitten echt zowat in mijn nek. Het lijkt nu meer een stevige mannenborst ? Had natuurlijk gehoopt dat ik wakker zou worden en meteen zou denken, wow! Maar ik zal dus echt geduld moeten hebben!

 

Ik snap heel goed dat je nog niet voor de lift het gekozen, naast de snellere verslapping scheelt het ook een hoop littekens. Was jij wel meteen blij toen je in de spiegel keek?

 

Liefs!

Hahah een stevige mannenborst ? moest hier even stiekem om lachen! Snap wel dat het dan lastig is om er blij mee te zijn, bij mij waren de na de operatie heel erg rustig en vond ze meteen al prachtig! De dag erna begon de zwelling en nu zijn het echt mega meloenen haha dus ik probeer er niet al te veel naar te kijken. Heb ook nog erg veel last op het moment dus daar baal ik wel van. Maarja het is voor een goed doel!

 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, best_boobie zei:

Hoi @SISKAS

 

Gefeliciteerd met je nieuwe borsten!!

 

Mag ik vragen bij welke pc je geweest bent? Dan zetten we dat ook nog in je titel erbij. Voor andere mensen handig, die op zoek zijn naar een pc voor hun lift :)

 

Een heel goed herstel gewenst!!

xx BB

Hi BB,

Dank je wel! Ik ben bij drs. de Wijn geweest, kliniek Blooming!

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, Summer18 zei:

Hey @SISKAS,

 

Dankjewel! Dat scheelt inderdaad niet zoveel! Zijn ze bij jou dual plane geplaatst of voor de spier? Bij mij zitten ze voor de spier dus ik heb eigenlijk geen pijn, heel erg fijn! Ze zijn wel erg gezwollen geweest maar dat neemt nu ook af. Wel is het erg blauw allemaal. Ik heb foto's in mn album, ik zal je even toevoegen. Heb jij ook een album? Ik ben al erg blij met het resultaat maar ook erg benieuwd hoe het eruit ziet als de zwelling, blauwe plekken en pleisters weg zijn.

Liefs


Hi! Ik heb net je foto's bekeken en ik snap dat je blij bent, ze zien er nu al fantastisch uit! Bij mij zitten de protheses echt een stuk hoger, maar er is me door de pc op het hart gedrukt dat ze nog zakken en dat het uiteindelijke resultaat pas met 4 maanden zichtbaar zal zijn. Geduuuuuld dus ? Ze zijn bij mij dual plane geplaatst en ik heb er echt behoorlijk last van! 

Hopelijk neemt de zwelling en het blauwe snel verder af bij je! Ik zal ook een album aanmaken!

Liefs

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Daniekiejj zei:

Hahah een stevige mannenborst ? moest hier even stiekem om lachen! Snap wel dat het dan lastig is om er blij mee te zijn, bij mij waren de na de operatie heel erg rustig en vond ze meteen al prachtig! De dag erna begon de zwelling en nu zijn het echt mega meloenen haha dus ik probeer er niet al te veel naar te kijken. Heb ook nog erg veel last op het moment dus daar baal ik wel van. Maarja het is voor een goed doel!

 

Xx

Ik heb ook nog veel last, hang in there! ? Over een tijdje zijn we dit gedeelte vergeten en kunnen we er trots mee pronken! ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.